Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė felar Rodyti pranešimą„Hańcza” wraca na Litwę. Do Wilna pociągiem z jedną przesiadką
("Hańcza" returns to Lithuania. To Vilnius by train with one change)
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/hancza-wraca-na-litwe-ruszy-przesiadkowe-polaczenie-do-wilna--110013.html
Straipsnis rašo apie pratęstą Hańcza traukinį iš Krokuvos iki Mockavos pradėsiantį kursuoti gruodžio mėnesį. Minima jog tai laikinas sprendimas kol LTG galės parūpinti dyzelinį lokomotyvą, kuris galėtų tempti nuo pat Balstogės iki Kauno! Anot PL infrastruktūros ministerijos tuomet tikriausiai iki Kauno būtų pratęstas Intercity Nałkowska traukinys. Tokiu būdu būtų tik vienas persėdimas Kaune į Vilnių. Anksčiau buvo minėta, kad tai turėtų įvykti kažkada 2023.
Google Translate:
Man kyla klausimų po šio straipsnio.- Ar LTG turi 1435mm lokomotyvų? Planuoja įsigyti, nuomotis? Also kur tuomet jis būtų aptarnaujamas, nes 1435mm remonto depas planuojamas tik 2026 berods?
- IC "Nałkowska" šiuo metu yra maršrutas Vroclavas - Balstogė. Tai berods du traukiniai, nes atgal važiuoja anksčiau nei atvažiuoja į priekį. To mistinio LTG lokomotyvo iki Balstogės tiesa užtektų vieno. Pratęsiant dabartinį tvarkaraštį gautųsi daugmaž taip:
- IC 16105: (09:00 Kaunas?) - 13:24 Białystok - 16:14 Warszawa Gdańska - 21:13 Wrocław Główny
- IC 61104: 06:35 Wrocław Główny - 12:01 Warszawa Centralna - 14:44 Białystok - (21:15 Kaunas?)
Tik nesuprantu, na tarkim neturi LTG 1435 mm riedmenų, tai kodėl negalima padaryti tiesioginio Vilnius - Mockava?
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąTik nesuprantu, na tarkim neturi LTG 1435 mm riedmenų, tai kodėl negalima padaryti tiesioginio Vilnius - Mockava?
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
LTG tikrai turi 1435 mm riedmenų, bent šilumvežį su LTG livrėja buvau matęs prie Balstogės. Lyg ir M62 buvo 1435.
https://trainspo.com/class/11719/
Lygtais buvo modifikuotas iš 1520mm į 1435mm 2016 m.:
https://ltsa.lrv.lt/uploads/ltsa/doc...016/LRE-71.pdf
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąBet tai kiek metű reikėjo, kad tokį varganą traukinio pailhinimą nuo Suvalkų iki Mockavos suderintų ir pristatytų kaip rimtą laimėjimą net vyriausybių lygmeniu... Čia toks turėjo būti, metaforiškai sakant, grafikų sudarinėtojų lygmens žmonėms per skype susirašius padarytas
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimą[*]Ar LTG turi 1435mm lokomotyvų? Planuoja įsigyti, nuomotis?
Taip pat LTG Polska turi išsinuomojusi du prekinius elektrovežius darbui Lenkijoje.Paskutinis taisė Al1; 2022.10.09, 20:24.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kokia priežastis 25 minučių stovėjimo Bialystoke ir Suwalkuose?
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Spėju, Bialystoke keičia elektrinį lokomotyvą į dyzelį, o Suvalkuose yra akligatvinė stotis, tai reikia perkalbint lokomotyvą į kitą galą.
Comment
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Manau, lenkai galėjo leisti sau prie egzistuojančio Hańcza maršruto dadurti 43 km Suwałki–Mockava, o iki Kauno nespėtų be ženklaus tvarkaraščio keitimo. Iki šiol Hańcza išvyksta iš Krokuvos 4:33, Suvalkus pasiekia 12:47, atgal išjuda 15:15, pasiekia Krokuvą 23:40. Dabar padarė, kad su beveik tuo pačiu tvarkaraščiu dar iki 13:41 CET nuskuba į Mockavą, o 14:14 CET pasuka atgal.
https://koleo.pl/pociag/TLK/31102-HA...CZA/12-11-2022
https://koleo.pl/pociag/TLK/13103-HA...CZA/12-11-2022
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąGal kas žino, kodėl taip ilgai bus stovima Suvalkuose ir Balstogėje (po 25 min)? Ar tai susiję su prasilenkenčiais traukiniais? Jei sustojimai būtų trumpesni, kelionė iki Varšuvos galėtų trukti ne 9:10-9:20 h, bet, pavyzdžiui, maždaug 8:30 h ir būtų artimesnė autobusui.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąDMU kabinos keitimas irgi šiek tiek užtrunka.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąTurite omeny, vairuotojo persėdimą?
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Yra atitinkamos procedūros, kurios užtikrina, jog galėsi sustoti ir galėsi judėti.
Kaip pavyzdį pateikiu traukinį EX361 München Hbf - Praha hl.n. Lokomotyvų bei vagonų perkabinimai maršruto metu vyksta net 3 kartus. Pats ilgiausias iš jų vyksta 13 min, trumpiausias 8 minutės.
Traukinio galvos keitimas Suwalkuose irgi galėtų trukti 8 min. Kam reikalinga virš 20 minučių? Kam reikalingas apie pusvalandį persėdimas Mockavoje? Kam reikalingas laukimas Bialystoke virš 20 minučių?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąJei rimtai, galite paaiškinti konkrečiai kokios?
Kaip pavyzdį pateikiu traukinį EX361 München Hbf - Praha hl.n. Lokomotyvų bei vagonų perkabinimai maršruto metu vyksta net 3 kartus. Pats ilgiausias iš jų vyksta 13 min, trumpiausias 8 minutės.
Parašė Petr Rodyti pranešimąTraukinio galvos keitimas Suwalkuose irgi galėtų trukti 8 min. Kam reikalinga virš 20 minučių? Kam reikalingas apie pusvalandį persėdimas Mockavoje? Kam reikalingas laukimas Bialystoke virš 20 minučių?
Tuomet ir skaičiuoji: atkabinimas, manevrai į priekį, kabinos keitimas, manevrai atgal, prikabiniamas, kabinos keitimas, stabdžių patikra.
Tikriausiai nenorėtum važiuoti traukinyje, kuriame stabdo tik šilumvežis?
Maskvos (o gal ir ne tik) mero naudojama įdomi traukinių apgręžimo schema: mašinistas paskutinėje stotelelėje išlipa, jo vieta ir kabiną gale užima du papildomi mašinistai, nustumia traukinį į stoties aklikelį ir gražina eismui atgal. Bet ten valdymo pultai tam pritaikyti, galima operatyviai perduoti valdymą iš vieno pulto į kitą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
"vairuotojas".
Už neužrakintą kabiną jam aišku galėjo atseikėti. Tiek, kad LTG ir PKP vežioja mašinistą ir konduktorių. Gal vienas jų buvo likęs kabinoje?
O procedūros turėtų būti paprastos: darbiniai stabdžiai, išjungti mašinisto stabdžių kraną iš sistemos, deaktyvuoti kabiną. Kitoje kabinoje - užkrauti valdymo pultą, suvesti maršrutą ir mašinisto duomenis (jei neperduota iš kitos kabinos), ryšio patikra, įjungiamas mašinisto kranas, stabdžių patikra, nuimamas darbinis stabdis. Grafiko sutikrinimas, užklausa dispečeriui. Grubiai taip, detalės gali skirtis. EMU dar gali prisidėti pantografų pakeitimas.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O Suvalkuose ne šilumvežis turės apvažiuoti traukinį? Lyg ir ne DMU žada paleisti.
Comment
Comment