Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Būtent. :-D Vis tiek reikia palyginti su dabartine situacija...

    Comment


      O tai kodėl negali važiuot vienas traukinys nuo Varšuvos iki Kauno?

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        O tai kodėl negali važiuot vienas traukinys nuo Varšuvos iki Kauno?
        Teoriškai gali. Klausimas, kodėl taip nėra? LTG, žinoma, neturi tam tinkamų riedmenų, nes jau eilę metų išvis yra riedmenų stygius, ypač dyzelinių. Lenkai matyt irgi neturi riedmenų pertekliaus, ypač turont omeny, kad jiems maršrutas į Lietuvą yra turbūt prioritetų pačioje apačioje. Kyla klausimas, ką b*et, veikė LTG nuo pat 2015, kai už 360 milijonų buvo pastatyta RB1 ir kodėl iki pat dabar net neplanuoja pirkti jokių naujų riedmenų RB1? Su tinkamais riedmenim būtų galima leist kad ir naktinį traukinį į Berlyną ar Prahą, žinoma irgi pro Varšuvą.

        Comment


          Pas lenkus Portal Pasażera jau yra naujasis juodraštinis tvakaraštis. Traukinys prelimenariai pradeda kursuoti kasdien nuo gruodžio 11 d. Realiai tai dabartinis Hancza 4 something ryto traukinys iš Krokuvos į Suvalkus pratęstas iki Mockavos. Manau bus kažkoks priderintas LTG traukinys prie šių laikų.

          Pagrindinės stotelės su laikais:

          PKP Intercity 31000/144 Krokuva - Mockava:

          04:29 Kraków Główny
          07:22 - 07:35 Warszawa Centralna
          10:19 - 10:44 Białystok
          12:31 - 12:56 Suwałki
          13:41 (spėju PL laiku, LT 14:41) Mockava

          PKP Intercity 143/13000 Mockava - Krokuva:

          14:14 (spėju PL laiku, LT 15:14) Mockava
          14:58 - 15:23 Suwałki
          17:11 - 17:36 Białystok
          20:30 - 20:44 Warszawa Centralna
          23:38 Kraków Główny

          Detaliau galite pažiūrėti patys puslapyje https://portalpasazera.pl/en. Ieškant būtinai pažymėkit "direct connections" checkbox'ą kitaip ieško be galo.

          UPDATE: Panašu, kad bus primaišyta su laiko zonom, nes nuo Mockavos iki Suvalkų mažiau nei valandą turėtų būti. Tvakaraštis neteisingai rodo kelionės trukmę - į vieną pusę 2h skirtumas negu į kitą. Manau bus Mockavos laikas neteisingai suvestas PL laiku. Tai turbūt LT laiku bus 14:41 atvykimas ir 15:14 išvykimas.
          Paskutinis taisė felar; 2022.09.18, 18:11.

          Comment


            Toks maršrutas su dviem pasikeitimais - nebent entuziastams. Bet, aišku, geriau nei nieko. Padarius tik vieną pasikeitimą (kelionės pradžioje Kaune) būtų galima neblogą naktinį reisą padaryti, tik nelabai aišku, kaip jie tai planuoja įgyvendinti. Kiek supratau, jie kalba apie naujos signalizavimo sistemos diegimą RB1, prieš pat statant RB2? Neatrodo tokie planai realistiškai. Na, bet tikiuosi, kad klystu - keistenybių šiame projekte tikrai netrūksta, tad niekada negali žinoti.
            Paskutinis taisė VLR; 2022.09.18, 18:19.

            Comment


              O ne geriau būtų vienas tiesioginis traukinys iki Kauno?

              Comment


                Manau čia band-aid solution'as kaip ir buvo rašyta oficialiam press release. Kaip suprantu tai tiesiog pratęstas traukinys Krokuva - Suvalkai - Krokuva. Pratęstas tik iki Mockavos, nes jei būtų iki Kauno tai nespėtų grįžti atgal į Krokuvą.

                Šis maršrutas parašyta jog galioja iki kovo 11 d. Spėju nuo pavasario bus kažkoks kitas traukinys kuris jau važiuos nuo Varšuvos, o ne nuo Krokuvos. Tuomet jau spės nuvažiuot iki Kauno ir atgal.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą
                  Toks maršrutas su dviem pasikeitimais - nebent entuziastams. Bet, aišku, geriau nei nieko.
                  Geriau nei nieko yra važiuoti nuosavu automobiliu - saugiau, pigiau, greičiau.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Geriau nei nieko yra važiuoti nuosavu automobiliu - saugiau, pigiau, greičiau.
                    Automobiliu važiuojant nepadirbsi ir nepamiegosi, barankos sukiojimas suvalgo daug laiko (tad ir pinigų).

                    O dėl saugumo tai nežinau apie ką tu:

                    https://www.vox.com/2015/5/14/860619...riving-crashes

                    Comment


                      Parašė VLR Rodyti pranešimą

                      Automobiliu važiuojant nepadirbsi ir nepamiegosi, barankos sukiojimas suvalgo daug laiko (tad ir pinigų).

                      O dėl saugumo tai nežinau apie ką tu:

                      https://www.vox.com/2015/5/14/860619...riving-crashes
                      Tai irdėl pigumo nusišneka, nebent daugiau žmonių žodžiu kaip visada rašo specialiai nesąmones, kažkas su psichologija netvarkoj.

                      Comment


                        Parašė VLR Rodyti pranešimą
                        Toks maršrutas su dviem pasikeitimais - nebent entuziastams. Bet, aišku, geriau nei nieko. Padarius tik vieną pasikeitimą (kelionės pradžioje Kaune) būtų galima neblogą naktinį reisą padaryti, tik nelabai aišku, kaip jie tai planuoja įgyvendinti. Kiek supratau, jie kalba apie naujos signalizavimo sistemos diegimą RB1, prieš pat statant RB2? Neatrodo tokie planai realistiškai. Na, bet tikiuosi, kad klystu - keistenybių šiame projekte tikrai netrūksta, tad niekada negali žinoti.
                        Nežinau, ar tai išvis galima vadinti maršrutu, nes tai tiesiog bus 3 atskiri suderinti maršrutai. Bet vien jau tas faktas, kad jie supranta, kad reikia derinti ir eiti ta linkme, kad būtų įmanoma traukiniu kažkaip nuvažiuoti iš Vilniaus/Kauno į Varšuvą ar Krokuvą, yra teigiamas poslinkis. Pavyzdžiui, Estijos ir Latvijos geležinkeliai nesupranta, kad paderinus tvarklaraščius vos keliomis minutėmis, būtų įmanoma Valkoje/Valgoje persėsti ir važiuoti tarp Rygos ir Tartu.

                        Comment


                          Bet tai kiek metű reikėjo, kad tokį varganą traukinio pailhinimą nuo Suvalkų iki Mockavos suderintų ir pristatytų kaip rimtą laimėjimą net vyriausybių lygmeniu... Čia toks turėjo būti, metaforiškai sakant, grafikų sudarinėtojų lygmens žmonėms per skype susirašius padarytas

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Tai irdėl pigumo nusišneka, nebent daugiau žmonių žodžiu kaip visada rašo specialiai nesąmones, kažkas su psichologija netvarkoj.
                            Dėl pigumo tai gali būti tiesa. Žinoma jei mašina neryja benzino kibirais ir jei važiuoja bent 2 žmonės mašinoje.
                            Pavyzdys: traukinio Vilnius-Šiauliai bilietas be nuolaidų kainuoja 15,30 Eur. Mašina, jei 100km naudoja 6L benzino, degalai kainuos ~22 Eur dabartinėmis kainomis. Jei važiuos du žmonės, degalai bus 11 Eur. Jei 3 žmonės, 7,30 Eur ir t.t.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Dėl pigumo tai gali būti tiesa. Žinoma jei mašina neryja benzino kibirais ir jei važiuoja bent 2 žmonės mašinoje.
                              Pavyzdys: traukinio Vilnius-Šiauliai bilietas be nuolaidų kainuoja 15,30 Eur. Mašina, jei 100km naudoja 6L benzino, degalai kainuos ~22 Eur dabartinėmis kainomis. Jei važiuos du žmonės, degalai bus 11 Eur. Jei 3 žmonės, 7,30 Eur ir t.t.
                              Norėjau pridėt "nebent ne vienas važiuoja", bet tai kaip ir aišku.
                              Beje mašinos eksploatacija dar kažkiek prisideda.
                              Į Lenkiją śiaip pogesni maršrutai, pvz tris kart ilgesnis Kaunas Varśuva autobusas kainuoja ne ką daugiau nei Kaunas Klaipėda.
                              Arba traukinys Kaunas Balstogė 11 eur, nors ilgesnis nei Vilnius Šiauliia.

                              O šiaip čia yra didelė bėda VT - jie niekaip mepritraukia automobilius turinčių keleivių su tokiomis kainomis.
                              Vienam dar dar kažkiek pigiau, bet jei dviese, tai niekas VT nevažiuos. Reikia kompleksinių sprendimų, pvz grupinio bilieto už daug daug mažesnes kainas. Aišku kažkaip įrodant grupiškumą, o ne nepažistamiems susimetus.
                              Paskutinis taisė Gator; 2022.09.18, 22:25.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Bet tai kiek metű reikėjo, kad tokį varganą traukinio pailhinimą nuo Suvalkų iki Mockavos suderintų ir pristatytų kaip rimtą laimėjimą net vyriausybių lygmeniu... Čia toks turėjo būti, metaforiškai sakant, grafikų sudarinėtojų lygmens žmonėms per skype susirašius padarytas
                                Nežinau, ar sekei Jon Worth keliones tarp ES šalių traukiniais, bet jau yra pristatytos išvados (skaidrės pptx faile): https://owncloud.jonworth.eu/index.p...Y5vAHlVTu22pd9
                                Faktas, kad su RB1 buvo daromos kažkokios protu sunkiai paaiškinanamos nesąmonės (kurias čia, beje, iki uždusimo labai gynė kai kurie forumiečiai), bet pasirodo panašūs dalykai yra gana įprasti labai daug kur Europoje, kai geležinkelių susisiekimas tarp skirtingų šalių neveikia išvis arba veikia blogai ir tam nėra aiškaus racionalaus paaiškinimo. Tiesiog šalys nesusišneka, o tarptautiniai maršrutai visada gauna mažiausiai dėmesio. Net tikslingai vystomi ir ES finansuojami projektai arba išvis žlunga arba būna įgyvendinti, bet neveikia taip, kaip turėtų veikti. Tai čia kaip koks užkeikimas ir RB1 visai įsipaišo į probleminių projektų sąrašą.

                                Klausimas, kaip bus su "tikruoju" RB? Vis dar nepaskelbtas traukinių pirkimo konkursas, kuris turėjo būti skelbiamas dar užpernai, jeigu 2026 norim turėti naudojimui tinkamus greituosius traukinius.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Norėjau pridėt "nebent ne vienas važiuoja", bet tai kaip ir aišku.
                                  Beje mašinos eksploatacija dar kažkiek prisideda.
                                  Į Lenkiją śiaip pogesni maršrutai, pvz tris kart ilgesnis Kaunas Varśuva autobusas kainuoja ne ką daugiau nei Kaunas Klaipėda.
                                  Arba traukinys Kaunas Balstogė 11 eur, nors ilgesnis nei Vilnius Šiauliia.

                                  O šiaip čia yra didelė bėda VT - jie niekaip mepritraukia automobilius turinčių keleivių su tokiomis kainomis.
                                  Vienam dar dar kažkiek pigiau, bet jei dviese, tai niekas VT nevažiuos. Reikia kompleksinių sprendimų, pvz grupinio bilieto už daug daug mažesnes kainas. Aišku kažkaip įrodant grupiškumą, o ne nepažistamiems susimetus.
                                  Reikia normalių (taktinių) tvarkaraščių, priimtinų kelionės laikų, pageidautina normaliai veikiančio wi-fi ar bent jau mobilaus ryšio, paslaugų (vagono restorano) ir panašių dalykų. Jeigu servisas veikia patikimai ir yra visapusiškai patogus, aš bet kada džiaugčiausi galėdamas primokėti ir važiuoti traukiniu patogiai, naršyti internetą arba net numigti patogioje kėdėje, nei minkyti pedalą ir sukinėti baranką mašinoje ir save varginti. Viskas yra pasiekiama, jeigu tik yra toks tikslas.

                                  Comment


                                    Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                    O dėl saugumo tai nežinau apie ką tu:

                                    https://www.vox.com/2015/5/14/860619...riving-crashes
                                    Jeigu tu nežinai kad prieš 3 mėnesius degė LTG traukinys - tavo problema.

                                    Comment


                                      „Hańcza” wraca na Litwę. Do Wilna pociągiem z jedną przesiadką
                                      ("Hańcza" returns to Lithuania. To Vilnius by train with one change)
                                      https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/hancza-wraca-na-litwe-ruszy-przesiadkowe-polaczenie-do-wilna--110013.html


                                      Straipsnis rašo apie pratęstą Hańcza traukinį iš Krokuvos iki Mockavos pradėsiantį kursuoti gruodžio mėnesį. Minima jog tai laikinas sprendimas kol LTG galės parūpinti dyzelinį lokomotyvą, kuris galėtų tempti nuo pat Balstogės iki Kauno! Anot PL infrastruktūros ministerijos tuomet tikriausiai iki Kauno būtų pratęstas Intercity Nałkowska traukinys. Tokiu būdu būtų tik vienas persėdimas Kaune į Vilnių. Anksčiau buvo minėta, kad tai turėtų įvykti kažkada 2023.

                                      Google Translate:

                                      The Polish side reserves that this is not the target system. It is to apply until the Lithuanian Railways provide a diesel locomotive that could take over the operation of the Polish train in the Lithuanian section. - We assume that then the IC "Nałkowska" train will commute to Kaunas - indicates a representative of the Ministry of Infrastructure, adding that a Lithuanian diesel locomotive could carry traffic along the entire Białystok - Kaunas section. In Kaunas, however, there would be a connection with the train to Vilnius.
                                      Man kyla klausimų po šio straipsnio.
                                      1. Ar LTG turi 1435mm lokomotyvų? Planuoja įsigyti, nuomotis? Also kur tuomet jis būtų aptarnaujamas, nes 1435mm remonto depas planuojamas tik 2026 berods?
                                      2. IC "Nałkowska" šiuo metu yra maršrutas Vroclavas - Balstogė. Tai berods du traukiniai, nes atgal važiuoja anksčiau nei atvažiuoja į priekį. To mistinio LTG lokomotyvo iki Balstogės tiesa užtektų vieno. Pratęsiant dabartinį tvarkaraštį gautųsi daugmaž taip:
                                        • IC 16105: (09:00 Kaunas?) - 13:24 Białystok - 16:14 Warszawa Gdańska - 21:13 Wrocław Główny
                                        • IC 61104: 06:35 Wrocław Główny - 12:01 Warszawa Centralna - 14:44 Białystok - (21:15 Kaunas?)
                                      Connection'as iki Vroclavo būtų awesome, nes būtent pro ten važiuoja naktinis NJ/EN traukinys į Vieną, Bratislavą, Budapeštą, Berlyną.
                                      Paskutinis taisė felar; 2022.09.26, 16:01.

                                      Comment


                                        LTG žinoma paskutinius ~7 metus nepirko ir neplanavo pirkti 1435mm lokomotyvų ar kitokių riedmenų. Kaip netikėta

                                        Comment


                                          Ir kitas dalykas, kodėl be ministerijos pranešimų spaudai daugiau nėra jokios info ir naujienų ir viską sužinom ir lenkiškos medijos? LTG išvis miega ir nė žodžio nei apie maršrutą, nei kada pirks reikalingus lokomotyvus ar DMU? Labai keistai atrodo turint omeny, kad šito traukinio Lietuvai reikia kokį 100 kartų labiau, nei Lenkijai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X