Gal ne taip supratot. Bet kokiu atveju, maršrutas pelningas ar nuostolingas, pajamos už jį gaunamos (nebent visuose reisuose važiuoja po 0 keleivių). Tai vat įdomu kaip tos pajamos, gautos iš bilietų (ne pelnas, o pajamos) paskirstomos tarp Lietuvos ir Lenkijos geležinkelių.
Važinėjo ne kasdien, bet savaitgaliais. Penktadienį vakare atvykdavo į Kauną, Š ir S buvo du reisai per dieną į abi puse, pirmadienį ryte traukinys grįždavo į Lenkiją.
Gal ne taip supratot. Bet kokiu atveju, maršrutas pelningas ar nuostolingas, pajamos už jį gaunamos (nebent visuose reisuose važiuoja po 0 keleivių). Tai vat įdomu kaip tos pajamos, gautos iš bilietų (ne pelnas, o pajamos) paskirstomos tarp Lietuvos ir Lenkijos geležinkelių.
Šitą reisą pilnai dotuoja Lietuvos geležinkeliai. Nes tai RailBalticos dalis. Už ES pinigus buvo nutiestas geležinkelis, o juo be šito traukinio iki Kauno niekas daugiau iki pernai metų, kai pradėjo važinėti krovininiai iki Palemono, ir nevažinėjo. Tai juk reikėjo kažkaip ES parodyti, kad nutiesta ne šiaip sau...
Jei gerai pamenu, "ikirailbaltikinis" Šeštokai - Suvalkai ir Vilnius - Šeštokai traukinių derinys važinėjo kasdien. Tai kur progresas?
Taip, 1992m. atsiradęs derinys Suvalkai-Šeštokai ir Šeštokai-Vilnius važinėjo KASDIEN. Tik savaitgaliais nuo 2016m. važinėjo traukiniai Bialystokas-Kaunas (be persėdimo Šeštokuose).
Važinėjo ne kasdien, bet savaitgaliais. Penktadienį vakare atvykdavo į Kauną, Š ir S buvo du reisai per dieną į abi puse, pirmadienį ryte traukinys grįždavo į Lenkiją.
Taip buvo nuo 2016m. su tiesioginiais traukiniais iš Bialystoko į Kauną... O nuo 1992m. deriniu Suvalkai-Šeštokai ir Šeštokai-Vilnius traukiniai važinėjo kasdien.
Kažkaip supainiojau ikiralbaltikinį su ikikovidiniu... 92 ir dar kelis metus buvo ir daugiau traukinių. Važinėjo priemiestinis Suvalkai - Šeštokai. Nesuderintas persėdimas Šeštokuose į traukinius į Kauną ar į Alytų. Buvo ir naktinis traukinys iš Vilniaus ir į Vilnių su RIC vagonais su keičiamo pločio aširačiais, vėliau virtęs nekasdieniu, dar kiek vėliau pakeistas autobusu žiemos sezonui, paskui ir vasaros, irgi 3 kartus per savaitę ir galiausiai likviduotas apie 2008 kažkur...
Čia aišku bšk lol klausimas, matant kas darosi su keleiviniais maršrutais pastaruosius keletą mėnesių, bet kaip numirė Kauno-Vroclavo traukinio idėja? Pernai forume net lenkų tvarkaraštis buvo įkeltas, lyg ir turėjo pradėti birželio 17 važinėti? Ar ten PKP kliurka buvo?
Prie ko čia lenkai? Juk buvo korona. Tai viena. Antra, lenkams reikia mokėti už nuostolingą maršruto dalį Suvalkai - Kaunas. Jei Lietuvai RB nereikia, o matosi, kad nereikia, tai kodėl Lenkija turi vežti į nuostolį sau?
Čia aišku bšk lol klausimas, matant kas darosi su keleiviniais maršrutais pastaruosius keletą mėnesių, bet kaip numirė Kauno-Vroclavo traukinio idėja? Pernai forume net lenkų tvarkaraštis buvo įkeltas, lyg ir turėjo pradėti birželio 17 važinėti? Ar ten PKP kliurka buvo?
Kaune nėra infrastruktūros lenkų traukiniui aptarnauti.
Jei traukinys atvažiuotų ir grįžtų tą pačią dieną, tai aptarnavimas minimalus - vagonų išvalymas, papildymas vandeniu. Tereikėtų įrengti vandens kolonėles su šlangais. Arba iš sunkvežimio su vandens cisterna. Ne stebuklingos technologijos. Nors Suvalkuose joks vagonų papildymas vandeniu neatliekamas.
Lokomotyvas iki pat Kauno turėtų būti PKP, nes M62 neturi elektros tiekimo galimybės vagonams. O Lenkijoje jau seniausiai tik elektrinis vagonų šildymas (ir kondicionavimas) nuo lokomotyvo. Vagonų apšvietimas čia ne prie ko, jis kaip ir rusiškuose vagonuose iš generatoriaus ir akumuliatorių. Jei vagonai nakvotų Kaune, tai tada būtų reikalingas vagonų šildymas naktį rudens-pavasario periode - tam reikėtų įrengti specialią įrangą (elektros liniją su specialias vagonų pajungimo kabeliais) atstovos vietoje.
BNS 2022.09.16 Po ministrų susitikimo – pažadas: traukinys iš Vilniaus į Varšuvą – dar šiais metais
Vilnius ir Varšuva susitarė, kad abi sostines sujungsiantis keleivinis traukinys turėtų pradėti kursuoti nuo šių metų gruodžio.Tai numato susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio ir Lenkijos infrastruktūros ministro Andrzejaus Adamczyko penktadienį Vilniuje pasirašytas memorandumas, (...)
Reguliarias keleivių vežimo paslaugas numatoma plėtoti trimis etapais: 2022–2023 metais traukiniai važiuotų maršrutu Varšuva–Mockava–Kaunas–Vilnius, 2023–2024 metais – Varšuva–Kaunas–Vilnius, o nutiesus europinės vėžės geležinkelį „Rail Baltica“ šalių sostinės būtų pasiekiamos tiesioginiu greituoju traukiniu.
Comment