Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pradžiai tokias automotrises reikia suprojektuoti ir pagaminti.
    Nėra dar tokių? Na, tvarkoje, tada šiai dienai vienintelis būdas, kaip pagerinti susisiekimą su Lenkija - tai priderinti Kaunas-Balstogė traukinį prie traukio Balstogė-Varšuva.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Pagerinti galima, bet tai nekonkurencinga. Nes SA133 komfortas netinkamas 4 val. kelionei. Be to reikia traukinių kasdien, o ne tik savaitgaliais. Todėl vienintelis variantas - LG nuomoja iš PKP ar nusiperka vagonus, leidžia juos iki Suvalkų su prikabinimu prie "Ančios". Suvalkuose jokio persėdimo. Taip pat LG savo M62, kurie dirba ant 1435 mm modernizuoja, kad galėtų šildyti vagonus, ir su juo važinėja iki Suvalkų iš Kauno. Bet tai tik vienas traukinys. O reikalingas dar ir naktinis, norint gerai konkuruoti su autobusais. Tai čia, deja, tik vienintelis variantas - LG perka dyzelinį 1435 mm vėžės traukinį su 2 ir 1 klasės sėdynėmis. Traukinys turi turėti galimybę būti pritaikytas ateityje važinėti 1520 mm vėže. Gal Pesa 730ML galėtų būti pagrindu, ir jos pagrindu pagaminti traukinį, tinkamą ir 1435 mm vežei. Betgi sakau, kad LG ir valdžia nesuinteresuota, jie laukia RB kaip išganymo, neva tada viskas savaime išsispręs, net ir keleivių vežimas nebus nuostolingas... Naivuoliai, arba durniai.
      Paskutinis taisė Al1; 2018.02.11, 15:12.

      Comment


        Arba galima modernizuoti 15km nuo Marcinkonių iki valstybės sienos ir paleisti traukinį į Gardiną, o iš ten yra teisioginis į Varšuvą, Krokuvą kiekvieną dieną. Trumpiausias ir greičausias susisiekimas, o ne pornografija per Kauną su biliakiek persėdimu. Be to, kaip supratau, dabar per Porėcę galima keliauti be vizos.

        Comment


          O ar tranzitu galima be vizos važiuoti? Be to, bevizis tai nereiškia, kad tiesiog pasiimi pasą ir važiuoji. Vis tiek reikia pirkti draudimą, spec. leidimą išsiimti, kas kainuoja. Be to, dvi pasienio kontrolės ir persėdimas Gardije kažin ar prideda patrauklumo. Nemanau, kad toks variantas būtų patrauklus vilniečiams.
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Jei nereikėtų papildomų dokumentų (kaip nereikėjo 2001 metais, kai važiavau per Gardiną į Varšuvą ir paskui toliau į Budapeštą), tai variantas visai patrauklus. Pasienio/muitinės kontrolė rūpesčių nesudarė. Tiesa, traukinys buvo tiesioginis į Varšuvą, be persėdimo.

            Comment


              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
              O ar tranzitu galima be vizos važiuoti? Be to, bevizis tai nereiškia, kad tiesiog pasiimi pasą ir važiuoji. Vis tiek reikia pirkti draudimą, spec. leidimą išsiimti, kas kainuoja. Be to, dvi pasienio kontrolės ir persėdimas Gardije kažin ar prideda patrauklumo. Nemanau, kad toks variantas būtų patrauklus vilniečiams.
              Visą tai kai jūs parašėte tėra tik biurokratiniai formalumai. Draudimus ir visus kitus dalykus galima įtraukti į bilieto kainą, padaryti specialią nuolaidą kad bilietas daug nekainuotų. Galima ir be kontrolės, tik suorganizuoti panašia sistemą kaip Vilniuje - tikrinti stotyje arba traukinio važiavimo metu. Tai yra tik įstatymai, kurie gali būti keičiami. O tai yra naudingiau, nes ir teisioginis traukinys į Gardiną būtų, taip pat trumpesnė kelionė į Varšuvą. O Baltarusija nori bendradarbiauti Vilniaus - Gardino kryptimi, tik Lietuva nenori.

              Comment


                O kam nors įdomu, ar tranzitu ar netranzitu?

                Comment


                  Parašė Petr Rodyti pranešimą

                  Visą tai kai jūs parašėte tėra tik biurokratiniai formalumai. Draudimus ir visus kitus dalykus galima įtraukti į bilieto kainą, padaryti specialią nuolaidą kad bilietas daug nekainuotų. Galima ir be kontrolės, tik suorganizuoti panašia sistemą kaip Vilniuje - tikrinti stotyje arba traukinio važiavimo metu. Tai yra tik įstatymai, kurie gali būti keičiami. O tai yra naudingiau, nes ir teisioginis traukinys į Gardiną būtų, taip pat trumpesnė kelionė į Varšuvą. O Baltarusija nori bendradarbiauti Vilniaus - Gardino kryptimi, tik Lietuva nenori.
                  Geležinkelį atstatyti galima už kelis tūkstančius? Vienas momentas - politinis - kam tada iš viso RB, jei bus geležinkelis per Baltarusiją.
                  Gali į bilieto kainą įtraukti ką nori, bet bilieto kaina irgi išaugs. Autobusai kainuoja 14-21 Eur., kartais būna ir po 5 Eur. Traukinys niekaip nekainuos 20 eurų, kainuos daugiau. O jei draudimas ir t.t. Be to reikia įrengti pasienio patikros postą. Tai irgi kainuoja. Ne LG, bet valstybei. Be to iš Gardino į Bialystoką yra tik 1 traukinys per dieną. Ir jis niekaip mums netinkamas. O savo traukinį leisti su 2 vagonais bus kosminė kaina. Todėl, deja, nieko neišeis.
                  Paskutinis taisė Al1; 2018.02.11, 19:02.

                  Comment


                    Taip, už kelis tukstančius. Ne tik keleiviniams, bet ir krovininiams. Tai o kuo traukinys yra netinkamas? Traiukinys siaip ir nėra skirtas bomžų ar studentų vėžimui ir neturi būti labai pigus. Kiek tas draudimas kainuoja - 2 eurus? 40 eurų su trauikinių į Varšuvą sakyčiau normali kaina, galima akcijinius bilietus po 20 eurų pardavinėti. Posto nereikia, nes kontrolė gali lipti į traukinį ir tikrinti jame. PKP Intercity tarp kitko kaip tik ir leidžia du vagonus, jiems kažkaip ne kosmosas. Nepatinka du vagonai, tegul tariasi su RŽD, pvz. su traukiniu Peterburgas - Kaliningradas. Peterburgas ir taip verkia, kad beveik nėra traukinių į Europą iš jo. O čia LG pasiūlys prikabinti vagonus iki Gardino (toliau iki Varšuvos). Nepatinka vagonai, tai tegul ekspresinės Pezos važinėja. Ir taip traukinių į Varėną per mažai.

                    Comment


                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                      Nepatinka du vagonai, tegul tariasi su RŽD, pvz. su traukiniu Peterburgas - Kaliningradas. Peterburgas ir taip verkia, kad beveik nėra traukinių į Europą iš jo. O čia LG pasiūlys prikabinti vagonus iki Gardino (toliau iki Varšuvos).
                      Būtų poreikis, būtų ir vagonai.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Būtų poreikis, būtų ir vagonai.
                        Matom kaip su poreikiu ir vagonais jau Klaipėdos maršrute... LG tuo nesuinteresuoti, bet spaudai juk reikia pasigirti o ir liaudžiai suteikt iliuziją, jog kažkas vyksta - kitaip tariant duokim duonos ir žaidimų, o kad jų nepakanka - čia jau pačių keleivių problema

                        Comment


                          Turėjau omeny priderinimą prie RŽD traukinių.

                          Comment


                            Parašė Petr Rodyti pranešimą
                            Taip, už kelis tukstančius. Ne tik keleiviniams, bet ir krovininiams. Tai o kuo traukinys yra netinkamas? Traiukinys siaip ir nėra skirtas bomžų ar studentų vėžimui ir neturi būti labai pigus. Kiek tas draudimas kainuoja - 2 eurus? 40 eurų su trauikinių į Varšuvą sakyčiau normali kaina, galima akcijinius bilietus po 20 eurų pardavinėti. Posto nereikia, nes kontrolė gali lipti į traukinį ir tikrinti jame. PKP Intercity tarp kitko kaip tik ir leidžia du vagonus, jiems kažkaip ne kosmosas. Nepatinka du vagonai, tegul tariasi su RŽD, pvz. su traukiniu Peterburgas - Kaliningradas. Peterburgas ir taip verkia, kad beveik nėra traukinių į Europą iš jo. O čia LG pasiūlys prikabinti vagonus iki Gardino (toliau iki Varšuvos). Nepatinka vagonai, tai tegul ekspresinės Pezos važinėja. Ir taip traukinių į Varėną per mažai.
                            Už 40 eurų galima ir lėktuvu nuskristi. Ir automobiliu nuvažiuoti. Autobusas veža už 14-21 eurą, kartais nuo 5 Eurų kainos prasideda. Ir tai ne visada būna pilni. Jei traukiniu būtų galima už 40 eurų per 3 val nuvykti, galbūt. Bet ne per 8 val. Su RŽD nesitars, nes Lietuvos politika dabar kokia pats žinai. Dar kartą kartoju, kad dėl pasienio kontrolių (net dviejų) kelionės laikas per Gardiną, net jei linija stebūklingai ir pigiai atsistatytų, būtų beveik toks pats, kaip per Kauną. Nes per Gardiną reikia visą liniją nuo Senųjų Trakų modernizuoti, kad būtų padidintas greitis. Baltarusijoje nuo sienos iki Gardino irgi, įtariu, greitis apie 60 km/h. Nes tai užkampio linija ir daugybę metų į jos palaikymą ir BČ kišo minimumą.

                            Kuo dabar važiuojanti SA133 netinkama? Tai priemiestinis traukinys. Su atitinkamu komforto lygiu. 4 val. kelionei toks traukinys netinkamas. Ir dar kartą - dabar iš Gardino į Lenkiją važinėja tik vienas traukinys. Ta pati "Ančia", nuo kurios Bialystoke atkabinami vagonai ir jie važiuoja į Gardiną, o pats traukinys važiuoja į Suvalkus. Įvertinus viską, gautųsi, kad tiek pat užtruktų kelionė lanku per Kauną su prikabinamais vagonais prie "Ančios" ir kelionė per Gardiną su dviem pasienio kontrolėm ir lokomotyvų keitimais ir t.t. Bet per Šeštokus viskas yra, o per Gardiną reikia geležinkelį atstatyti.

                            Comment


                              Parašė statyba Rodyti pranešimą

                              Matom kaip su poreikiu ir vagonais jau Klaipėdos maršrute... LG tuo nesuinteresuoti, bet spaudai juk reikia pasigirti o ir liaudžiai suteikt iliuziją, jog kažkas vyksta - kitaip tariant duokim duonos ir žaidimų, o kad jų nepakanka - čia jau pačių keleivių problema
                              O kodėl jie turi būti suinteresuoti, jei pervežimai nuostolingi, o valstybė nesumoka. Autobusai irgi neveža į nuostolį. Nuostolinga - uždaroma. Jei savivaldybė susimoka, tada ir veža. Su tokia valstybės politika per maždaug 10-12 metų (nuo 1990 m.) ir priėjome iki totalios automobilizacijos ir viešojo transporto tragiškos padėties. Deja.

                              Comment


                                Čia apie Gardiną prabilot. Tai įdomus faktas tai, kad tuos "Grodno visa free" leidimus agentūros techniškai gali išduot nemokamai - jos tiesiog išsiunčia duomenis į pasienį apie turistą (nors aš net tuo abejoju). O jei vien už leidimą prašomi 5, 10 ar 15 EUR, tai čia grynai agentūros uždarbis. Čia insider info iš Baltarusijos O visa tai rodo pakankamai gerą BY nusiteikimą incoming turizmo požiūriu. Tai, manau, ir apie Gardino tranzitą būtų galima kalbėtis.

                                Comment


                                  Bet suprask, kad pasienio patikra niekur nedings. O ji užtims apie 2 val. bendrai ant abiejų sienų. Ir ką mes iš to turime? Iš Gardino traukinių į Lenkiją tik 1. Reikia tartis trims šalims, o tai sunkiau nei dviems ir dar ES, nes atpuola sienos patikros procedūros ir kita biurokratija. Be to geležinkelio liniją reikia atstatyti. Ir valstybė į ją nekiš nei cento, nes kitaip sušlubuoja panacėjinis RB projektas.

                                  Comment


                                    O tai nebūtų galima tiesiog nestoti Gardine? Tada ir jokių vizų nereikėtų, kaip kad dabar su traukiniu Maskva-Kaliningradas.

                                    Comment


                                      Ką reiiškia nestoti? kas per sieną leis pravažiuoti netikrinant?
                                      MSK-KLG tikrinamas 5 kartus. Abipus LT/BY ir LT/RF sienų ir dar Vilniuje.

                                      Comment


                                        Vilniuje tikrinami tik tie, kurie įlipa ar išlipa.

                                        Comment


                                          Traukinys visvien stovi apie 20 minučių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X