Iš LG puslapio:
Pasakos. Peronas buvo ir niekur jis nedingo. Tai senasis pirmojo kelio peronas. Negalėjo nutiesti naujų bėgių stotyje, jei esamas peronas nebūtų atitikęs reikalavimų. Arba jį turėjo išardyti, arba bėgius kloti toliau nuo jo. Ko realybėje tikrai nėra. Taigi, esamas peronas tinkamas. Galbūt jo aukštis šiek tiek ir žemesnis, bet Lenkijoje kai kur iš viso peronų nėra, prie bėgių supilta smulkios skaldos, smėlio, šlako ar nuskusto asfalto mišinys ir keleiviai lipa į tokias pačias Pesas nuo tokių "peronų". Taigi, nauja rampa kvepia eiliniu keleivių pervežimo nuostolių didinimu, nes reikėjo įrengti rampą. Įtariu, gal sukalė kokią medinę aikštelę ant esamo perono. Bet kiek kainavo visa tai, tai mes nesužinosime. Ir kiek nuo to kai kam nubyrėjo, bet LG buhalterijoje bus įrašyta prie nuostolių.
"Iki šiol Šeštokuose keleiviai negalėjo būti įlaipinami į traukinį dėl saugumo reikalavimų – nebuvo tam tinkamo perono. Tačiau tokio perono statybos užtruktų, o jų kaina siektų keliasdešimt tūkstančių eurų, todėl nuspręsta ieškoti kitų būdų, kaip saugiai ir patogiai įlaipinti keleivius", - teigia „Lietuvos geležinkelių" generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.
Nuo spalio 6 d. visi traukinio Balstogė-Kaunas-Balstogė reisai stos ir Šeštokuose, o keleiviai į traukinį bus laipinami naudojant specialias traukinių keleivių laipinimo rampas.
Nuo spalio 6 d. visi traukinio Balstogė-Kaunas-Balstogė reisai stos ir Šeštokuose, o keleiviai į traukinį bus laipinami naudojant specialias traukinių keleivių laipinimo rampas.
Comment