Ne vien dėl to - yra ir įsipareigojimas ES už tuos pinigus. Kitaip tektų grąžinti atgal į ES biudžetą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNe vien dėl to - yra ir įsipareigojimas ES už tuos pinigus. Kitaip tektų grąžinti atgal į ES biudžetą.
Comment
-
Nemanau, kad ten taip jau tiksliai detalizuota, kokia vėže vežti ir kiek kartų per dieną. Svarbiausia, kad vežtų keleivius. O tam pakaks ir vieno karto per dieną. Kitas dalykas, kad PKP nenorės savo sąskaita važinėti iki Kauno. O Lenkija, nors ir finansuoja užsienio maršrutus, irgi tikriausiai nenorės dengti, tuo labiau, kad keleivių srautai nebus dideli, priešingai, nei kur nors į Vakarų Europą ar netgi Čekiją... Taigi, LG dar ir primokėti PKP turės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNemanau, kad ten taip jau tiksliai detalizuota, kokia vėže vežti ir kiek kartų per dieną. Svarbiausia, kad vežtų keleivius. O tam pakaks ir vieno karto per dieną. Kitas dalykas, kad PKP nenorės savo sąskaita važinėti iki Kauno. O Lenkija, nors ir finansuoja užsienio maršrutus, irgi tikriausiai nenorės dengti, tuo labiau, kad keleivių srautai nebus dideli, priešingai, nei kur nors į Vakarų Europą ar netgi Čekiją... Taigi, LG dar ir primokėti PKP turės.
Comment
-
Sunku pasakyti.
Kai važiavau iš Varšuvos į Berlyną 2012 m. toks variantas buvo įmanomas tik per Štėtiną (o šis skirtas vietiniams pervežimams). Tiesioginiai per Poznanę - dieniniai.
Kaži ar ruože Suvalkai-Varšuva naktinis pasiteisins dėl keleivių srauto.
Kita vertus buvo naktinis PKP autobusas Varšuvas-Belystokas-Kaunas-Vilnius - nepasiteisino. Teko ir tuo važiuot .Paskutinis taisė Salvijus; 2014.05.05, 09:34.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNaktinis miegamas Kaunas - Varšuva būtų einamas dalykas.Paskutinis taisė Gator; 2014.05.04, 21:16.
Comment
-
Kažin?
Kas dengs nuostolius? DB ir LG vargu ar ryšis?
Nebent pasirašytų trišalę sutartį.
1998 m. teko iš Klaipėdos per Kaliningardą važiuoti DB traukiniu Olštynas-Berlynas (čia DB traukiniui teko didesnis atstumas kitos valstybės teritorija nei savo). Tokio berods nebėra.Paskutinis taisė Salvijus; 2014.07.08, 22:21.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąO ar išvis galima įsivaizduoti maršrutą Kaunas-Berlynas artimiausiu metu?
PKP (Lenkija):
Express InterCity / EuroCity "Berlin-Gdynia Express"
Express InterCity / EuroCity "Berlin-Warszawa Express"
Express InterCity / EuroCity "Wawel" - Wrocław-Berlin-Hamburg
EuroNight "Jan Kiepura" - Warszawa-Poznań-Köln-Amsterdam
EuroNight "Moscow-Warsaw-Berlin-Paris"
EuroNight "Moscow-Warsaw-Nice"
DB Regio Nordost/Przewozy Regionalne: "Berlin - Szczecin"
+ Varšuva - Viena/Bratislava/Budapeštas/Praha/Filachas
etc.
http://intercity.pl/pl/site/pojedz-z...-zachodni.html
Comment
-
Parašė vytautas8 Rodyti pranešimąČekiškas šilumvežis 760 026 su traukiniu "Suvalkai-Varšuva". (Suvalkai 2014.07.08.)
Comment
-
Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimąLenkijoj šilumvežių trūksta?)
Comment
-
Parašė vytautas8 Rodyti pranešimąČekiškas šilumvežis 760 026
Iki 1988 metų serijos pavadinimas - T 478.4.
Pagaminta 86 vnt.
Comment
-
Maršrutas Kaunas - Białystok
Taigi, išvyksta iš Kauno 09:00 vietos laiku. Valytojai dar kiek per anksti, todėl grindys šlapios. Ir slidžios. O kadangi vagonų sudūrime yra nuolydžiai, ilgai atsitikimo laukti nereikia. Bet pamirštam suplotą užpakalį ir važiuojam į Užsienį.
Kozliova Ruda, Marijampol,Granica Panstwa,Trakiški. Stočių pranešimai - dviem kalbom. Kažkodėl pirma lenkiškai.
Aha. Trakiški susitinka du traukiniai ir keičiasi traukinių brigados ir mašinistai. O tai reikškia kad kol mašinistai priima lokomotyvą, visi nieko neveikia. Ir taip kokį 20 minučiu.
Pagaliau pajudam. Dabar jau lenkai tikrina bilietus.
Lokomotyvas staugia ties kiekviena pervaža. O jų daug, daugiausia - nereguliuojamos ir neįrengtos, ko Lietuvoje nepasitaiko.
Suwalki. Lokomotyvo komanda eina į kitą kabiną. O tai reiškia stabdžių patikra. Ir vėl visi keleiviai nieko neveikia.
Pajudam. Pervažos pervažos. Tikrai nepamiegosi.
Augostov (ar jau minėjau kad lenkai nemoka rašyti?), Dabrowa Bialystocka, Sokulka, Čarna Bialystocka ir pagaliau Białystok.
Primenu, Lenkijos laikas viena valanda skiriasi nuo Lietuvos.
Bendras įspūdis - neblogai. Pesa SA133 - gan patogus traukinys. Greitis Lietuvoje iki sienos - ~100 km/h (minus atsarga, aišku), tiesa netikrinau juo nuo Šeštokų iki sienos. Nuo sienos iki Suwalki - 60 km/h. Atrodo lėtai, bet tikrinau pagal GPS. Nuo Suwalki ir tolyn - vėl 100 km/h, minus 1-2 km/h atsarga.
Kiek užkliuvo lenkiškas eismo organizavimas. Kadangi daugomoje atkarpų vienkelis, buvo 2 ar 3 techniniai sustojimai, kai teko praleisti priešpriešinį traukinį. Jei traukinį išleistų porą minučių vėliau, nereiktų laukti. Neminint stabdymų prieš raudoną šviesoforo signalą.
Paskutinis taisė Romas; 2017.11.01, 20:44. Priežastis: Prijungta tema "Maršrutas Kaunas - Białystok"
- 1 patinka
Comment
-
Kauno geležinkelio stotyje radau informaciją (ir tvarkaraštį pasiėmiau), kad nuo rytojaus ateinančio savaitgalio (spalio 6-8 d.d.) traukiniai Bialystokas-Kaunas stos Šeštokuose. Tą sustojimą patvirtina TraukinioBilietas.Lt Stovėjimo trukmė Šeštokuose - 3 minutės. Nežymiai keičiasi traukinių laikai Marijampolėje.
Comment
-
Tik po daugiau nei metų traukinio kursavimo susivokė, kad reikia stoti ir Šeštokuose, tuo labiau, kad techninis sustojimas buvo, bent jau pernai pirmus traukinio kursavimo mėnesius. O štai techninio sustojimo Mockavoje būtų galima ir atsisakyti, jei vis dar neatsisakė. Negi kelionės dokumentus negalima perduoti Šeštokuose?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik po daugiau nei metų traukinio kursavimo susivokė, kad reikia stoti ir Šeštokuose, tuo labiau, kad techninis sustojimas buvo, bent jau pernai pirmus traukinio kursavimo mėnesius. O štai techninio sustojimo Mockavoje būtų galima ir atsisakyti, jei vis dar neatsisakė. Negi kelionės dokumentus negalima perduoti Šeštokuose?
Comment
Comment