Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vaizdas į Šančius, A. Juozapavičiaus prospektą ir Kaunoramos statybas:


    Vaizdas per langą Šeštokuose:


    Traukinio salonas:


    Mockavos geležinkelio stotis. Tuomet nežinojau, kad jos negalima fotografuoti:


    Vaizdas tik įvažiavus į Lenkiją:

    Comment


      Trakiškėje išlipo lietuvių įgula ir įlipo lenkų:


      Suvalkuose išlipo netoli pusės keleivių:


      Atvažiavo ir kitas Polregio traukinys:


      Po kelių valandų – atvykome į Balstogę, kurios stotis buvo remontuojama ir šių metų gegužę:


      Gerai įgyvendintos ekranų švieslentės. Panašiau į Šveicariją, o ne Lietuvą:




      Stoties vidus:


      Kadangi reikiamą dieną traukinio Lietuvon nebuvo, grįžau Flixbus autobusu.

      Comment


        ir čia nerodo nuotraukų

        Comment


          Gal žinos, kas vakar buvo nutykę? 3val vėlavo...


          Click image for larger version

Name:	pl train 08.24.png
Views:	1534
Size:	80,2 kB
ID:	2071153

          Comment


            Spėju dėl to, kad Bialystoko stotyje keleivinis traukinys nuvažiavo nuo bėgių, buvo likviduojami padariniai kelias valandas:
            https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ku-114855.html

            Išvis pastarosios kelios buvo itin nesėkmingos Lenkijos geležinkeliams. Tą pačią dieną dar ir keleivinis traukinys susidūrė su krovininiu: https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...o--114865.html Na o savaitgalį taip pat nuriedėjo nuo bėgių keleivinis TLK:
            https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...ia-114804.html

            Comment


              Pirmadienį Mockava-Vilnius vėluoja 1.45h.,o keleiviai rašo info lentoje, jog bus vežami autobusu. Gal kas žino priežastį?

              Comment


                Lenkai sugedo.

                Comment


                  Lenkai papublikavo draft'inius 2023/2024 tvarkaraščius. Traukinys nuo Mockavos iki Varšuvos sutrumpėja 18min, iš Varšuvos apie pusvalandį (sunku pasakyt, nes dabar laikinai iš Gdanska stoties važiuoja). Iki Krokuvos pailgėja. Anyway panašu, kad kelionė iš Vilniaus turėtų nuo gruodžio pramušti psichologinį 9 val. barjerą.

                  Comment


                    Parašė felar Rodyti pranešimą
                    Lenkai papublikavo draft'inius 2023/2024 tvarkaraščius. Traukinys nuo Mockavos iki Varšuvos sutrumpėja 18min, iš Varšuvos apie pusvalandį (sunku pasakyt, nes dabar laikinai iš Gdanska stoties važiuoja). Iki Krokuvos pailgėja. Anyway panašu, kad kelionė iš Vilniaus turėtų nuo gruodžio pramušti psichologinį 9 val. barjerą.
                    Vis tiek lieka gėda tai, kad 1435 mm geležinkelis iki Kauno taip ir lieka nenaudojamas.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      Lenkai papublikavo draft'inius 2023/2024 tvarkaraščius. Traukinys nuo Mockavos iki Varšuvos sutrumpėja 18min, iš Varšuvos apie pusvalandį (sunku pasakyt, nes dabar laikinai iš Gdanska stoties važiuoja). Iki Krokuvos pailgėja. Anyway panašu, kad kelionė iš Vilniaus turėtų nuo gruodžio pramušti psichologinį 9 val. barjerą.
                      Tuo tarpu kelionė automobiliu artėja prie „vien tik autostrada“ barjero pramušimo, jau pramušė 6 valandų barjerą ir turbūt pabaigus visus darbus pramuš 5 valandų barjerą.

                      Comment


                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                        Tuo tarpu kelionė automobiliu artėja prie „vien tik autostrada“ barjero pramušimo, jau pramušė 6 valandų barjerą ir turbūt pabaigus visus darbus pramuš 5 valandų barjerą.
                        O kokios maksimalios galimybės kai viską baigs, tiek geležinkelio, tiek autostrados? 4h autostrada ir 2h geležinkeliu, ar svaigstu?

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          O kokios maksimalios galimybės kai viską baigs, tiek geležinkelio, tiek autostrados? 4h autostrada ir 2h geležinkeliu, ar svaigstu?
                          Geležinkeliu turbūt bus beveik valanda Vilnius - Kaunas. Tai per dvi valandas iki kokių Suvalkų 2050ais gal ir nuvažiuos. Vilnius - Varšuva turbūt tos pačios 4 valandos bus siekiamybė. Greičiau - nebent kai bus Maglevas ATR maršrutu Vilnius - Gardinas - Varšuva - Krokuva.

                          Comment


                            Parašė ifl Rodyti pranešimą

                            O kokios maksimalios galimybės kai viską baigs, tiek geležinkelio, tiek autostrados? 4h autostrada ir 2h geležinkeliu, ar svaigstu?
                            Vilnius-Varšuva RB planuojama šiek tiek virš 4 valandų. Autostrada turbūt nusistovės kažkur ties 5val. 30min., jei nebus kamščių.

                            Comment


                              TLK Hańcza nepasieks Kauno. Už tai teks pasispausti.
                              https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadom...em-115688.html

                              Trūksta riedmenų:

                              Pagal dvišalius susitarimus TLK „Hańcza“ traukinys maršrutu Krokuva-Mockava turėjo važiuoti 2022/2023 m. tvarkaraščiu. Nuo 2023/2024 m. tvarkaraščio buvo numatytas tiesioginis traukinys iš Lenkijos į Kauną su galimu persėdimu į Lietuvos įmonės LTG traukinį maršrutu Kaunas - Vilnius, – primena Infrastruktūros ministerijos atstovas spaudai Szymon Huptyś. Vis dėlto jau aišku, kad šių metų gruodį, kai įsigalios kita metinio tvarkaraščio redakcija, Lenkijos traukinių maršrutas nebus pratęstas.

                              Pakeitimų įvedimo sąlyga buvo ta, kad Lietuvos pusė parūpintų dyzelinius lokomotyvus, galinčius traukti lenkiškus vagonus visame ruože Balstogė - Trakiškės - siena - Kaunas. – Tačiau lokomotyvo su reikiamais leidimais eismui Lenkijoje ir Lietuvoje gauti nepavyko, – sako IM atstovas, neužsiminėdamas apie galimybę šiam tikslui panaudoti lenkiškus riedmenis. Jis tik priduria, kad dėl riedmenų trūkumo nuspręsta ir toliau eksploatuoti jungtį tarp Lenkijos ir Lietuvos nepakitusia forma. Iš Krokuvos ir Varšuvos be persėdimo pasieksime tik Mockavos stotį.
                              Vietoj vieno iš vagonų panašu, kad bus restoranas:

                              Keliaujantiems tarp šalių tam tikras patogumas bus „Hańcza“ įrengtas valgomasis vagonas. – To prašė Lietuvos pusė – išgirdome iš mūsų pašnekovo. Jis taip pat apibendrino dabartinį susidomėjimą prieš metus atidarytu maršrutu. Nuo gruodžio vidurio iki rugsėjo pabaigos į Lietuvą Hańcza pateko mažiau nei 15 tūkst. keleivių, o iš Lietuvos į Lenkiją keliavo maždaug 16 tūkst. žmonių. Tai reiškia, kad per dieną keliauja maždaug 300 keliautojų, iš viso skaičiuojant abiem kryptimis.

                              Comment


                                Riedmenų trūksta, t.y Lietuvos geležinkeliai neparūpino dyzelinio lokomotyvo standartinei vėžei. Tai čia akmenukai į Lietuvos daržą.
                                Taip pat straipsnyje rašo, kad labiausiai naudojama maršruto atkarpa yra Bialystokas - Suvalkai/Augustovas, dabartiniai vagonai jau yra perpildyti, vieną iš vagonų pakeitus restoranu situacija tik dar pablogėtų.
                                Man važiuojant vasarą buvo pilna varšuviečių su dviračiais, kurie norėjo pasivažinėti po Suvalkų ir Augustovo miškus.

                                Comment


                                  Tikriausiai neparūpino todėl kad neturi, Link'as man regis vien tik EMU ar DMU realiai eksploatuoja, o pirmas variantas jiems skolintis Cargo būtų, kurie net nežinau ar turį 1435mm lokomotyvų, juo mažiau ar turi lokomotyvų kurie turėtų tinkamas jungtis ir būtų reprezentatyvūs traukti keleivinius traukinius. Infra'os dokumentuose iš vis 1435mm ruožuose surašyti tik lokomotyvai kurie eksploatuojami Lenkijoje (https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...rpstociais.pdf 17psl (šių metų dokumentas!)).

                                  Tai vat kad tikriausiai išvis jokie tinkami lokomotyvai Lietuvoje neegzistuoja.

                                  Comment


                                    Negalima išsinuomoti?

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                      Negalima išsinuomoti?
                                      Kartu su vairuotoju? Iš lokomotyvų sąrašiuko dokumente, visi lokomotyvai kūriems būtų galima tikėtis kad tūrėtųme vairuotojų apmokytų juos operuoti Lietuvoje yra sovietiniai krovininiai lokomotyvai ir jų modernizacijos, kurios neturi tokių dalykų kaip elektra ar šildymas keleiviniams vagonams, ir realiai tiesiog nėra tinkami tam (be fakto kad ne kaip atrodytų).

                                      O nuoma kartu su vairuotoju nesiaubingai skirtųsi nuo to kad PKP tiesiog iki Kauno temptų. Bet tikriausiai kalbų barjeruose problema (teoriškai komunikacija Lietuvos geležinkeliuose turi būti pilnai lietuvių kalba, išskyrus ruožus iki sienos).

                                      Comment


                                        Lyg ir bandė nuomotis lokomotyvus: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Pl.../251679?type=1

                                        bet panašu nerado reikiamo varianto

                                        Comment


                                          Kaip ten reikalai juda su tiesioginiu iki Varšuvos nuo Kauno? Skuodis šių metu sausio mėnesi kalbėjo, jog šių metu gale Vilnius- Varšuva persėdimas vyks Kaune ir nuo Kauno važiuos be persėdimu iki Varšuvos. Taip pat kelionė trumpės 1 valanda. Kaip jau ir atėjo tas metų galas

                                          "„Žvelgiame į ateitį, į perspektyvą ir aš tikrai tikiuosi, kad naujo traukinių tvarkaraščio, kuris bus jau gruodį, maršruto trukmė tikrai sutrumpės. Geležinkeliai vykdo tam tikrus pirkimus, per kuriuos įsigis naują lokomotyvą ir persėdimas, važiuojant iš Vilniaus, bus tik Kaune. O jeigu jau iš Kauno vykstame, tai jau be persėdimo galėsime keliauti į Varšuvą“, – pridėjo jis."

                                          Comment

                                          Working...
                                          X