Įdomu kaip platusis LTG lokomotyvas atsidūrė Suvalkuose, negi per Baltarūsiją atvažiuoja?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva
Collapse
X
-
Parašė satrebla Rodyti pranešimąĮdomu kaip platusis LTG lokomotyvas atsidūrė Suvalkuose, negi per Baltarūsiją atvažiuoja?
- 3 patinka
Comment
-
Panašu, kad LTG planuoja iki galo metu nusipirkti 1435mm dyzelinį lokomotyvą, kad nuo gruodžio temptų lenkų vagonus iki Kauno.
„Žvelgiame į ateitį, į perspektyvą ir aš tikrai tikiuosi, kad naujo traukinių tvarkaraščio, kuris bus jau gruodį, maršruto trukmė tikrai sutrumpės. Geležinkeliai vykdo tam tikrus pirkimus, per kuriuos įsigis naują lokomotyvą ir persėdimas, važiuojant iš Vilniaus, bus tik Kaune. O jeigu jau iš Kauno vykstame, tai jau be persėdimo galėsime keliauti į Varšuvą”, – pridėjo jis.
https://madeinvilnius.lt/transportas...uoniu-valandu/
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąFaktas tas, kad Mockava - Kaunas 1520mm galima važiuoti 120kmh, o 1435mm ten neturi signalizacijos, tad max greitis 80kmh, per pervažas - 25. Kaip jie iš to tikisi išpešti daugiau laiko - neįsivaizduoju.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne 100km/h?
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
100kmh tik Mockava - Siena, nes ten yra signalizacija. Link Kauno 80kmh, kuriuos pasiekti irgi bus problemų, nes reikės stabdyti prie kiekvienos pervažos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimą
Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.
- 3 patinka
Comment
-
Europos Komisija paskyre parama pirmiems 10 pilotiniu projektu, pagerinanciu tarpsienini susisiekima traukiniais ES:
https://transport.ec.europa.eu/news/...-2023-01-31_en
Spekite ar visada persidirbus Skuodzio ministerija aplikavos pagerinti susisiekima tarp Kauno ir Varsuvos, irengiant pervazas, atnaujinant ruoza iki Suvalku ir pan.? Ar atkuriant marsruta iki Rygos?
Nors is visu situ projektu atrodo Lietuvos susisiekimas labiausiai apleistas, o salis labiausiai izoliuota
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąIš EU pusės tie projektai daug svarbesni nei kažko gerinimas iki Varšuvos ar Rygos, kai nėra nei HSR Paryžius - Berlynas, nei HSR Berlynas - Varšuva.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet klausimas buvo ar bent aplikavo, o ne kodėl neišrinko mūsų.
- 3 patinka
Comment
-
Nuo kovo 12-osios įvedus tvarkaraščių pataisas Lenkijoje, šiek tiek sutrumpės kelionės iš Lenkijos į Lietuvą. Iš Krokuvos IC Hańcza išvažiuos nebe 4:01 ryto, o 4:24. Varšuvos centrinėje stotyje - trumpesnis sustojimas - vietoj 27-ių minučių lieka 12 ir traukinys išvažiuos 7:40, o ne 7:35, kaip dabar. Nuo Balstogės iki sienos jau nesikeičia niekas ir Mockavą lenkiškas traukinys turėtų pasiekti kaip ir dabar, 14:41. Į kitą pusę pasikeitimai minimalūs - į Varšuvą atvažiuos 20:15 vietoj 20:13 dabar, į Krokuvą 23:37 vietoj 23:39 dabar.
- 3 patinka
Comment
-
Tas maršrutas kartais patiria nesklandumų.
TV3 šiandien per žinias rodė reportažą, kai sugedus traukiniui keleiviams iš Mockavos į Balstogę teko kelias valandas keliauti autobusu, o paskui - vėl traukinių.
Kažkam nepasisekė ir grįžti teko panašiai. Tik visi keliavusi netilpo į vieną autobusą. Pirmas autobusas važiavo be stotelių ir jo laukė Mockavoje kito autobuso, kuris stojo kaip maršrutinis.
Jei ten minima apie 3 valandas autobusų iki Balstogės, tai gal greičiau būtų tiesiai į Varšuvą per 4 valandas...
Kol kas nuorodos į TV3 reportažą internete nėra.
Comment
-
Pasirodė ir sekmadienio reportažo teksto versija
TV3.lt 2023.02.27
Pirmieji nesklandumai: iš Lietuvos į Lenkiją traukiniu nuvažiuot nepavyko
Ilgai reklamuotas traukinio maršrutas iš Lietuvos į Lenkiją sulaukė pirmųjų nesklandumų. Net keletą kartų visi keleiviai pakeliui į Varšuvą iš traukinio buvo išlaipinti. Ir dėl gedimo dalį kelionės turėjo tęsti autobusu. Negana to, pasipiktinę po daugiau nei devynių valandų kelionės keliautojai su tokiu pat scenarijumi susidūrė grįždami atgal į Lietuvą. (...)
„Mes nuvažiavome visai sėkmingai iki Mockavos stotelės ir nuo ten sužinojome... Aišku, žinojome, kad teks keisti traukinį, bet nežinojome, kad bus nesklandumų. Mus persodino į autobusą“, – pasakoja maršruto į Varšuvą keleivė Lina . Kaip paaiškėjo, pasienyje sugedo lenkiškas traukinys. Todėl keleiviai pusę valandos laukė kito transporto. Du autobusai juos 200 kilometrų beveik tris valandas vežė iki Balstogės. O iš ten jau vėl traukiniu į Varšuvą.
Iš Varšuvos po trijų dienų grįžtančiai Linai istorija pasikartojo – vėl persėdinėti į autobusus ir dalį kelio dardėti jais. (..>)
https://www.tv3.lt/naujiena/video/pi...pinti-n1220775
Comment
Comment