Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomu kaip platusis LTG lokomotyvas atsidūrė Suvalkuose, negi per Baltarūsiją atvažiuoja?

    Comment


      Parašė satrebla Rodyti pranešimą
      Įdomu kaip platusis LTG lokomotyvas atsidūrė Suvalkuose, negi per Baltarūsiją atvažiuoja?
      Jis perkeltas ant 1435mm ir dirba Lenkijoje.

      Comment


        Panašu, kad LTG planuoja iki galo metu nusipirkti 1435mm dyzelinį lokomotyvą, kad nuo gruodžio temptų lenkų vagonus iki Kauno.

        „Žvelgiame į ateitį, į perspektyvą ir aš tikrai tikiuosi, kad naujo traukinių tvarkaraščio, kuris bus jau gruodį, maršruto trukmė tikrai sutrumpės. Geležinkeliai vykdo tam tikrus pirkimus, per kuriuos įsigis naują lokomotyvą ir persėdimas, važiuojant iš Vilniaus, bus tik Kaune. O jeigu jau iš Kauno vykstame, tai jau be persėdimo galėsime keliauti į Varšuvą”, – pridėjo jis.
        M. Skuodis tikisi pokyčių traukinių maršrute Vilnius–Varšuva metų pabaigoje: planas – sutrumpinti kelionę iki aštuonių valandų
        https://madeinvilnius.lt/transportas...uoniu-valandu/

        Comment


          Faktas tas, kad Mockava - Kaunas 1520mm galima važiuoti 120kmh, o 1435mm ten neturi signalizacijos, tad max greitis 80kmh, per pervažas - 25. Kaip jie iš to tikisi išpešti daugiau laiko - neįsivaizduoju.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
            Faktas tas, kad Mockava - Kaunas 1520mm galima važiuoti 120kmh, o 1435mm ten neturi signalizacijos, tad max greitis 80kmh, per pervažas - 25. Kaip jie iš to tikisi išpešti daugiau laiko - neįsivaizduoju.
            Ne 100km/h?

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Ne 100km/h?
              100kmh tik Mockava - Siena, nes ten yra signalizacija. Link Kauno 80kmh, kuriuos pasiekti irgi bus problemų, nes reikės stabdyti prie kiekvienos pervažos.

              Comment


                Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                100kmh tik Mockava - Siena, nes ten yra signalizacija. Link Kauno 80kmh, kuriuos pasiekti irgi bus problemų, nes reikės stabdyti prie kiekvienos pervažos.
                Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.

                Comment


                  Parašė Elis Rodyti pranešimą

                  Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.
                  Nėra ten jokios signalizacijos, ir klausimas, ar dar išvis verta ją įrenginėti, kai RBII bus.

                  Comment


                    Parašė Elis Rodyti pranešimą

                    Signalizacija tikrai ten dar neįrengta? Dar 2018-aisiais teko važiuoti lenkiškuoju Balstogė-Kaunas, tai nuolatinių stabdymų iki 25 km/h Lietuvos pusėje lyg ir nebuvo, nors gal kažką ir negerai prisimenu.
                    Aš irgi važiavau tuo pačiu maršrutu 2017 pabaigoje ir, kiek pamenu, matavau 100km/h, o lėtinimų prie pervažų taip pat nepamenu.

                    Comment


                      Turbūt geriausias maršruto (Krokuva-Vilnius) reviu so far

                      Comment


                        Fun fact. Reklamuojama, kad tai neįgaliesiems ir dviratininkams pritaikytas traukinys, kuriame galima nusipirkti net vieną neįgaliojo bilietą ir net vieną vietą dviračiui per reisą.

                        Comment


                          ...nes didieji LTG Link vadybininkai bagažo vežimo problemą skarbonkėje Pesa 630 išsprendė.. lentynomis užstatydami dviračių vietas.

                          Comment


                            Europos Komisija paskyre parama pirmiems 10 pilotiniu projektu, pagerinanciu tarpsienini susisiekima traukiniais ES:

                            https://transport.ec.europa.eu/news/...-2023-01-31_en

                            Spekite ar visada persidirbus Skuodzio ministerija aplikavos pagerinti susisiekima tarp Kauno ir Varsuvos, irengiant pervazas, atnaujinant ruoza iki Suvalku ir pan.? Ar atkuriant marsruta iki Rygos?

                            Nors is visu situ projektu atrodo Lietuvos susisiekimas labiausiai apleistas, o salis labiausiai izoliuota

                            Comment


                              Iš EU pusės tie projektai daug svarbesni nei kažko gerinimas iki Varšuvos ar Rygos, kai nėra nei HSR Paryžius - Berlynas, nei HSR Berlynas - Varšuva.

                              Comment


                                Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                Iš EU pusės tie projektai daug svarbesni nei kažko gerinimas iki Varšuvos ar Rygos, kai nėra nei HSR Paryžius - Berlynas, nei HSR Berlynas - Varšuva.
                                Bet klausimas buvo ar bent aplikavo, o ne kodėl neišrinko mūsų.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Bet klausimas buvo ar bent aplikavo, o ne kodėl neišrinko mūsų.
                                  Kol nebus įgyvendintas RB projektas, abejoju ar ES skirtų finansavimą naujiems dideliems projektams LT. O jeigu ir skirtų, ar pakaktų resursų įgyvendinti, kai net su RB sunkiai tvarkomasi?

                                  Comment


                                    Nuo kovo 12-osios įvedus tvarkaraščių pataisas Lenkijoje, šiek tiek sutrumpės kelionės iš Lenkijos į Lietuvą. Iš Krokuvos IC Hańcza išvažiuos nebe 4:01 ryto, o 4:24. Varšuvos centrinėje stotyje - trumpesnis sustojimas - vietoj 27-ių minučių lieka 12 ir traukinys išvažiuos 7:40, o ne 7:35, kaip dabar. Nuo Balstogės iki sienos jau nesikeičia niekas ir Mockavą lenkiškas traukinys turėtų pasiekti kaip ir dabar, 14:41. Į kitą pusę pasikeitimai minimalūs - į Varšuvą atvažiuos 20:15 vietoj 20:13 dabar, į Krokuvą 23:37 vietoj 23:39 dabar.

                                    Comment


                                      Tas maršrutas kartais patiria nesklandumų.

                                      TV3 šiandien per žinias rodė reportažą, kai sugedus traukiniui keleiviams iš Mockavos į Balstogę teko kelias valandas keliauti autobusu, o paskui - vėl traukinių.
                                      Kažkam nepasisekė ir grįžti teko panašiai. Tik visi keliavusi netilpo į vieną autobusą. Pirmas autobusas važiavo be stotelių ir jo laukė Mockavoje kito autobuso, kuris stojo kaip maršrutinis.
                                      Jei ten minima apie 3 valandas autobusų iki Balstogės, tai gal greičiau būtų tiesiai į Varšuvą per 4 valandas...

                                      Kol kas nuorodos į TV3 reportažą internete nėra.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2023.02.27, 00:05. Priežastis: Papildyta.

                                      Comment


                                        Jeigu tik vakar, tai nežinau kokiais greičiais veikia TV3 žinios, nes Indrė Makaraitytė dalinosi ta pačia istorija (panašu kad ji keliavo) dar vasario 18 dieną.

                                        Comment


                                          Pasirodė ir sekmadienio reportažo teksto versija

                                          TV3.lt 2023.02.27
                                          Pirmieji nesklandumai: iš Lietuvos į Lenkiją traukiniu nuvažiuot nepavyko​​​​​​​
                                          Ilgai reklamuotas traukinio maršrutas iš Lietuvos į Lenkiją sulaukė pirmųjų nesklandumų. Net keletą kartų visi keleiviai pakeliui į Varšuvą iš traukinio buvo išlaipinti. Ir dėl gedimo dalį kelionės turėjo tęsti autobusu. Negana to, pasipiktinę po daugiau nei devynių valandų kelionės keliautojai su tokiu pat scenarijumi susidūrė grįždami atgal į Lietuvą. (...)

                                          „Mes nuvažiavome visai sėkmingai iki Mockavos stotelės ir nuo ten sužinojome... Aišku, žinojome, kad teks keisti traukinį, bet nežinojome, kad bus nesklandumų. Mus persodino į autobusą“, – pasakoja maršruto į Varšuvą keleivė Lina . Kaip paaiškėjo, pasienyje sugedo lenkiškas traukinys. Todėl keleiviai pusę valandos laukė kito transporto. Du autobusai juos 200 kilometrų beveik tris valandas vežė iki Balstogės. O iš ten jau vėl traukiniu į Varšuvą.
                                          Iš Varšuvos po trijų dienų grįžtančiai Linai istorija pasikartojo – vėl persėdinėti į autobusus ir dalį kelio dardėti jais. (..>)

                                          https://www.tv3.lt/naujiena/video/pi...pinti-n1220775

                                          Comment

                                          Working...
                                          X