Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[LT-PL] Maršrutas Vilnius-Šeštokai-Suvalkai-Varšuva

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Į Lenkiją lietuviai iki šiol vyko dažniausiai autobusais ar automobiliais. Nuo gruodžio 11 d. kaimyninė šalis bus pasiekiama ir traukiniais. Tačiau bilietų iš Vilniaus į Varšuvą ir Krokuvą gruodžiui liko vos 100, o kai kuriomis dienomis jie ir visai išpirkti. Gyventojai Lenkijoje planuoja ne tik apsipirkti šventėms, bet ir švęsti Naujuosius metus.

    https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...osius-n1205230

    Comment


      Tai čia tie "išpirkti" bilietai yra iš tų 20 ar kažkiek, kurie rezervuojami LT/PL maršrutui, nors visame traukinyje yra 200+ vietų?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Tai čia tie "išpirkti" bilietai yra iš tų 20 ar kažkiek, kurie rezervuojami LT/PL maršrutui, nors visame traukinyje yra 200+ vietų?
        Taip. Straipsnyje viena is LTG vadoviu siulo kazkaip kitaip ieskot bilietu jei jie ispirkti, pvz, per lenku puslapi. Kiek taip darys, o ne atsisakys keliones planu/pirk autobuso bilieta nesunku atspeti. Kodel negalima padaryti taip, kad galetum nusipirkti is lenku automatiskai pasibaigus LTG bilietams irgi nepaaiskinama.

        Bet sitas marsrutas eilini karta irodo, kad niekam gelezinkeliu nereikia kai yra mikriukai ir autai yra mitas. Esu isitikines, kad atkurus marsrutus is Vilniaus i Daugpili ir Ryga, atsirastu nemazai keleiviu

        Comment


          Blogiausia, kad per lenkų puslapį maršrutui Varšuva - Vilnius dažnu atveju irgi viskas išparduota. Tenka rankiotis atskirus bilietus, ir vietoj 25€ sumokėti 36.59€.
          Taip pat keista, kad vis tiek neleidžia lenkai pirkti Varšuva - Mockava pirmos klasės bilietų, nors pirmos klasės vagonas važiuoja iki Mockavos..

          Comment


            Startavo naujas maršrutas iš Vilniaus į Varšuvą ir Krokuvą: išvyko būrys lietuvių

            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=91997499

            Sekmadienį iš Vilniaus pajuda pirmasis keleivinis traukinys į Varšuvą ir Krokuvą. Nuo šiol Lenkijos sostinę traukiniu bus galima pasiekti kiekvieną dieną. Tiesa, reikėtų turėti omenyje, kad kelionė truks į Varšuvą truks apie 9 valandas, o į Krokuvą – apie 12 val. Keleivius išlydėjęs ir pats į Lenkiją susiruošęs žurnalistas Orijus Gasanovas pranešė, kad į traukinį susirinko daugybė žmonių.
            Orijus Gasanovas dabar juda link Varšuvos.

            Comment


              1 klasės vagonas važiavo iki Mockavos, jame buvo keli žmonės. Ar jie ten specialiai ar netyčia ilipo nežinau.

              Comment


                Foto padariau per baro “Peronas” langą Kazlų Rūdoj. Pirmoj klasei buvo gal 2 keleiviai, antroje pakankamai daug. Click image for larger version

Name:	851F5EEB-D87A-4F8D-A09F-19D5733BB156.jpeg
Views:	1006
Size:	1,49 MB
ID:	2017191

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Foto padariau per baro “Peronas” langą Kazlų Rūdoj. Pirmoj klasei buvo gal 2 keleiviai, antroje pakankamai daug.
                  Šis traukinys neturi pirmos klasės. Gal turėjot omeny pirmame vagone?
                  Beje, bent jau iš LTG pusės, tarptautiniam susisiekimui vietų nuo 26 padaugėjo iki 46. Sveikintina, nors ir vis tiek gerokai per mažai. Dabar yra laisvų vietų daugiau datų, jaučiuosi šiek tiek apgautas, kadangi teko pirkti du atskirus bilietus ir sumokėti brangiau

                  Comment


                    Taip, mano klaida.

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Šis traukinys neturi pirmos klasės. Gal turėjot omeny pirmame vagone?
                      Beje, bent jau iš LTG pusės, tarptautiniam susisiekimui vietų nuo 26 padaugėjo iki 46. Sveikintina, nors ir vis tiek gerokai per mažai. Dabar yra laisvų vietų daugiau datų, jaučiuosi šiek tiek apgautas, kadangi teko pirkti du atskirus bilietus ir sumokėti brangiau
                      Rašo, kad savaitgaliais prikabins papildomą vagoną.

                      Comment


                        Įdomu, kaip prikabins papildomą vagoną prie dyzelinio traukinio. Jei prikabins lenkai, situacijos tai nepakeis - butelio kakliukas yra Pesa 630M, kurį galima būtų išspręsti neribojant vietų atskiriems vežėjams, tam pritaikius pardavimo sistemas.

                        Comment


                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                          Įdomu, kaip prikabins papildomą vagoną prie dyzelinio traukinio. Jei prikabins lenkai, situacijos tai nepakeis - butelio kakliukas yra Pesa 630M, kurį galima būtų išspręsti neribojant vietų atskiriems vežėjams, tam pritaikius pardavimo sistemas.
                          Va šitas man įdomu pasirodė. Nejau prie 630M galėtų prikabint vagoną? O bet tačiau dvi 630M pesas tai tikrai galėtų sukabinti.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Va šitas man įdomu pasirodė. Nejau prie 630M galėtų prikabint vagoną? O bet tačiau dvi 630M pesas tai tikrai galėtų sukabinti.
                            O 620 ir 630 kartu veiks?

                            Comment


                              Niekas nieko neprikabino, ko gero netiksliai išsireiškė tam, kad paprastam žmogui būtų paprasčiau suprantama. Tiesiog su lenkais buvo pasirašyta sutartis dėl pardavimo į vieną vagoną (15), o dabar papildomai rezervuotos vietos 14 vagone... 630Mil talpa kol kas visai neriboja maršruto organizacijos, nes talpa 130 keleivių, o parduodama per abu vežėjus tik apie 70 vietų. Likusios skiriamos vietiniam pervežimui

                              Comment


                                Orijus Gasanovas važiavo prie...
                                Man pavyko įsigyti dvi paskutines vietas iki Varšuvos centrinės stoties, bet tos vietos – prie pat tualeto durų. Ne pačios geriausios, bet ką padarysi – pavyko.
                                https://www.delfi.lt/keliones/orijau....d?id=92008071
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                  Niekas nieko neprikabino, ko gero netiksliai išsireiškė tam, kad paprastam žmogui būtų paprasčiau suprantama. Tiesiog su lenkais buvo pasirašyta sutartis dėl pardavimo į vieną vagoną (15), o dabar papildomai rezervuotos vietos 14 vagone... 630Mil talpa kol kas visai neriboja maršruto organizacijos, nes talpa 130 keleivių, o parduodama per abu vežėjus tik apie 70 vietų. Likusios skiriamos vietiniam pervežimui
                                  O tai kiek vietų yra vienam antros klasės vagone (pas lenkus)?

                                  Comment


                                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                    gales savo potyrius aprasinet!
                                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                    - George W. Bush President of the USA

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      Buvo galima nujausti, kad persėdimas tylaukiuose Mockavos stotyje, o ne Šeštokuose, marijampolėje ar Kaune o turės savo žavėsio
                                      Taip ir nutiko.

                                      Delfi.lt 2022.12.12
                                      Orijus išbandė traukinio reisą Vilnius-Varšuva: kaip viskas atrodo iš tiesų, kas gali erzinti ir kam reikia pasiruošti
                                      Persėdimo stotis. Mockava.
                                      Iki šiol nedaug kam girdėta, bet šiame rašinyje mano jau minėta Mockava – reise Vilnius-Kaunas-Marijampolė-Varšuva-Krokuva metu užima svarbią vietą. Čia kaip skrydžiuose būna tarpinis oro uostas, pavyzdžiui, skrendant iš Vilniaus į Bankoką, persėdi Stambule, arba skrendant iš Vilniaus į Bogotą Kolumbijoje, persėdi Paryžiuje.
                                      „LTG Link“ parduodant šio reiso bilietus derėtų garsiau ir ryškiau komunikuoti, kad kelionė vykdoma su PERSĖDIMU. Nes pirmajame reise buvo sutrikusių ir nustebusių. Kiek tokių bus ateities kelionėse? Tikiu, kad nemažai. Tačiau piktintis dėl persėdimo nederėtų, kaip ir nepykstate skrisdami lėktuvais. (...)
                                      Kaip persėdimai atrodo aviacijoje – dauguma keliaujančiųjų žino. O kaip jie atrodo geležinkelių sistemoje? Čia viskas vyksta žymiai greičiau ir paprasčiau, todėl ir maršruto komunikacija vykdoma tarsi tai būtų vienas ir tas pats traukinys. Kad žmonės per daug to nesureikšmintų. Abiejų reise dalyvaujančių traukinių grafikai suderinti sekundžių tikslumu. Na, bent jau dokumentuose, o realybėje visada išlieka visokių paklaidų.

                                      Į Mockavos stotį traukinys iš Vilniaus atvyko laiku. Šiek tiek anksčiau už lenkišką traukinį, į kurį turėjome persėsti. Per garsiakalbius mašinistas pranešė, kad šis šiek tiek vėluos, o lauke kaip tik kyla pūga, todėl rekomenduoja niekur nelipti ir laukti viduje. Kai kurie keleiviai šio lietuviškai paskelbto pasiūlymo nesuprato ir puolė lipti. Tai buvo kelios poros iš Baltarusijos ir Ukrainos. Paskui juos į lauką išbėgo viena iš traukinio palydovių, rusiškai pakvietė sugrįžti į vidų. Kol šie krovė savo lagaminus atgal į lietuvišką traukinį – pasirodė lenkiškas traukinys. Laukimas truko iki 5 minučių.
                                      Pasirodo, kad lenkišku traukiniu atvyko keleiviai iš Krokuvos ir Varšuvos, tad jie turi įlipti į mūsų lietuvišką traukinį, grįžtantį atgal į mano prieš tai išvardintus lietuviškus miestus (Kazlų Rūdą, Marijampolę, Kauną, Kaišiadoris ir Vilnių), o mes atvirkščiai – lipame į jų traukinį. Šis „apsikeitimas keleiviais“ atrodė labai įdomiai, kaip iš kokio filmo. Ryškaus efekto pridėjo stipriai siautėjusi pūga.

                                      Girdėjau, kaip kai kurie keleiviai dūsavo, kad perone, kuriame vyksta perlipimas – nėra stogelio. Gal jis ir nepamaišytų, bet perone toks „persėdantis“ keleivis užtrunka ne ilgiau poros minučių, tad tikrai nėra būtinas. (...)
                                      Persėdimas Mockavoje oficialiai trunka pusvalandį, taip nurodyta reiso grafike. Matyt toks laiko tarpas parinktas apsisaugant dėl galimų vėlavimų, nes jo buvo gerokai per daug. Maždaug per dešimt minučių iš vieno traukinio perlipę į kitą, keleiviai jau buvo pasiruošę važiuoti toliau, bet traukiniai nejudėjo. Išvažiuoti anksčiau negalima dar ir todėl, kad ne visi čia tik persėda, kai kurie žmonės perka kelionės bilietą būtent nuo Mockavos, ir ant jų bilieto taip pat būna nurodytas tikslus išvykimo laikas. Tad jie gali atvykti, kad ir paskutinę minutę. (...)

                                      https://www.delfi.lt/keliones/orijau....d?id=92008071

                                      Comment


                                        Na Orijaus atsiliepimai tokie, tarsi jis paskutinį kartą būtų važiavęs traukiniu kažkur Rusijoje, arba tiesiog galvoja kad traukinys tai kažkoks lėktuvas ant bėgių. Ir persėdimas toje pačioje platformoje tamstai irgi iš kosmoso srities. Bet šaunuoliai LTG Link kad prastūmė šitą traukinį apskritai.

                                        Comment


                                          Šiandien traukinys vėlavo lygiai 2 valandas išvažiuoti iš Mockavos link Varšuvos. Nekažką, jei tokie serviso sutrikimai kartosis. O iš patirties su Lenkijos geležinkeliais, panašu, kad, deja, kartosis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X