Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Stasylų pasienio punktas
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBeje, o kodėl dabar traukiniai važiuoja tik iki Stasylų, o ne iki Šalčininkų?
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTodėl, kad Šalčininkai nėra stotis, o tik stotelė. Jau buvo apie tai rašyta anksčiau.
kažkur čia forume, net ir statybai paruošta technika yra nufotkintaSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimąlaiko klausimas kada bus stotis.
kažkur čia forume, net ir statybai paruošta technika yra nufotkinta
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr neatsitiks taip, kaip su Sumsko stotele?...
būtų įdomu pavažiuoti iki ten ir pažiūrėti. jei rasiu laiko aiškuSilpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO koks ten atstumas nuo pačių Šalčininkų?
Comment
-
Darbai Salcininkuose jau vyksta. Gelezinkelis nuo pat sienos bus aptvertas, apsviestas, irengtos kameros. Pradeti tarnybinio zvyrkelio lygiagreciai gelezinkeliui tiesimo darbai. Kol kas darbai Stasylu nepasieke. O gal ir nepasieks? Gal bus irengta nauja stosis ne paciose Stasylose, o tarp Salcininku ir Stasylu???
Kelios nuotraukos is buv. Salcininku stoteles.
Vaizdai link Stasylu
Comment
-
Stasylų stotis
Naujai statoma Šalčininkų pasienio stotis
Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.16, 19:44.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąVisi kalbame apie greitesnius traukinius ir geresnį susisiekimą. Tai štai jums, dar vienas statomas kamštis, kuriame prekiniai traukiniai prastovės po 4-5 valandas, o keleiviniai (jeigu atsiras) po valandą. Be je ši nesamonė (Kenos analogas) statomas ES direktyvų reikalavimu ir lėšomis.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO tai ką daryti, arba kaip daryti geriau? Argi galima ES pasakyti "nestatysim", jeigu pati ES tas statybas ir finansuoja? Atvaizdas
Mūsų SM visiškai nesuka sau galvos dėl šių kvailų sprendimų, jiems svarbiausia, kad ES pinigai būtų laiku įsisavinti.
Papraščiausia reikėjo nepatingėti įrodyti ES biurokratams, kad traukinių priėmimo-perdavimo procedūras galima puikiausiai atlikti Vaidotų geležinkelio stotyje. O ne aklai vadovautis ES direktyvomis.
Comment
-
Traukinių stebėtojams tas tikrai ne į gerą...
O dabar Stasylų stotyje kai sustoja krovininis traukinys, stovi iki pusvalandžio. Ir tikriausiai dėl pusiau automatinės eismo blokuotės? Nes kad tame "kioske" dabartinėje stotyje kas nors būtų - nepastebėjau.
Ir dar, kam reikėjo aptverti ruožą nuo Kenos iki Valstybės sienos... Juk ant sienos vis tiek budi VSAT...Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.04.16, 19:46.
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąAtsiprašau, bet pala, juk tik ir reikia džiaugtis, kad duoda pinigų ir jie įsisavinami (na tikiuosi bent jau ši ES parama nėra kaip paskola), juk nauda yra labai gera Lietuvos ekonomikai, rinkoje atsiranda pinigu.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTa parama jau lenda LG per gerklę nuo Kenos geležinkelio stoties (kaip pasienio) funkcionavimo pradžios. Dėl papildomų traukinių priėmimo-perdavimo funkcijų atsiradimo reikėjo papildomai Kenoje įdarbinti apie 100 darbuotojų. Dėl muitinės ir pasienio tarnybų atliekamų operacijų prekiniai traukiniai prastovi po 4-5 valandas. Dėl to labai ženkliai padidėjo LG veiklos sąnaudos.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąNaujoje stotyje bus vykdomos tokios funkcijos kaip Stasylose, ir nieko daugiau. Traukinio dokumentai ir toliau bus tvarkomi Vaidotu stotyje.
Comment
Comment