Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Įdomūs ratai elektrovežio.

    Kuo čia pabėgiai uždengti, ar čia apnašos?
    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

    Comment


      #62
      ER9M motorinių vagonų irgi tokie.
      Audinys, kuris sugeria tepalus.
      Paskutinis taisė Al1; 2011.09.26, 10:59.

      Comment


        #63
        Centrinė Prahos geležinkelio stotis. 2010 m. aptarnavo 22 mln. keleivių. Neorenesansinis stoties pastatas pastatytas XX a. pradžioje vietoje pirmosios stoties, kuri jau tuomet neatitiko poreikių. Aštuntajame XX a. dešimtmetyje stotis buvo praplėsta - pastatytos požeminės salės priešais stoties pastatą ir virš jų pravesta gatvė vietoj iki tol buvusio parko. Prieš kelis metus pradėtas didelis stoties išplėtimo ir rekonstrukcijos projektas. Praplėsta požeminė stoties dalis, rekonstruota prieš gerus 30 metų pastatyta požeminė dalis, peronai. Senasis pastatas dabar labai apleistas, visas keleivių aptarnavimas vyksta požeminėje stotyje. Ten taip pat erdvė išnuomota prekybai. Tačiau pagal rekonstrukcijos projektą yra numatyta pradėti senojo pastato kapitalinį remontą. Visa rekonstrukcija ir plėtra daroma už privačias lėšas - koncesiją.



        Pietinė stoties kelyno dalis remiasi į tunelį.





        Centrinė senosios stoties salė.







        7 keliai dengti. Dar berods du tolimesnieji peronai yra nedengti. Ten stoja dyzeliniai traukiniai ir traukiniai, tempiami šilumvežio.





        Manevrinis elektrovežis.



        Ilsisi austrų elektrovežis.



        DB vagonai.

        Paskutinis taisė Al1; 2011.09.26, 21:27.

        Comment


          #64
          Priemiestinis traukinys. Šilumvežis ir prikabinami automotrisių vagonai.



          Bemotoris automotrisės vagonas.



          Dar vienas manevrinis elektrovežis.



          Slovakijos geležinkelių elektrovežis su traukiniu iš Vokietijos.



          Pendolino. Važiuoja 160 km/h (komercinis, o maksimalus - 230 km/h). Važiavo į Ostravą.





          Priemiestinė automotrisė su prikabinamu vagonu.



          Tęsinys bus.
          Paskutinis taisė Al1; 2011.09.26, 21:23.

          Comment


            #65
            Planuoja, tik planuoja.
            Paaiškinimas istorijoje. 1995 m. buvo užsakyti greitieji traukiniai Pendolino, kurie turėjo būti gaminami ČKD gamykloje. Tais laikais 160 km/h buvo labai didelis greitis. Bet ČKD ištiko bankrotas, o užsakymą perėmė Alstom'as. Viskas užtruko kelis metus, o per tą laiką greitųjų traukinių kontrukcija sparčiai patobulėjo. Todėl 2005 m. buvo pagaminti naujesni, greitesni. Tačiau infrastruktūros taip ir nepertvarkė.

            Comment


              #66
              Tęsiu toliau.
              Traukiniai traukiniais, bet į Niurnbergą iš Prahos 6 kartus per dieną važiuoja DB autobusas. Traukiniai berods tik du. Autobusą aptikau prie vieno iš viešbučių. Matyt ten nakvoja vairuotojai.
              Autobusas iš vyskta nuo centrinės stoties.



              Praha-Dejvice stotis.



              Automotrisė su prikabinamu viduriniu vagonu ir galiniu bemotoriu su valdymo kabina.



              Kladno.



              Atkreipkite dėmesį į peronus. Jų normalių nėra beveik visoje linijoje nuo Prahos iki Kladno. Senas asfaltas supiltas tarp bėgių.
              Pagrindinis priemiestinis traukinys - automotrisė su dviem prikabinamais vagonais. Beveik visose tarpinėse stotyse stovėjo po automotrises kaip ši geltona ar vienvagones senesnės (nuotrauka žemiau), į kurias keleiviai perlipdavo. Jos veža keleivius šalutinėmis linijomis. Štai kaip turi dirbti ir LG, kad būtų keleivių.







              Šilumvežis-paminklas. Ir semaforas.



              Vandens kolonėlė.



              Sudegęs vagonas.



              Šilumvežis laukė sąstato.

              Paskutinis taisė Al1; 2011.09.27, 22:06.

              Comment


                #67


                Automotrisės 854 tarnybinė patalpa.



                Hoperiai su rūda (tikriausiai).



                Prasilenkimui sustojo krovininis traukinys.



                Pabaiga.
                Paskutinis taisė Al1; 2011.09.27, 22:09.

                Comment


                  #68
                  Dėkui, tikrai informatyvus ir profesionalus fotoreportažas. Tiesą sakant, buvau įsitikinęs, kad Čekijoje traukiniai yra kiek modernesni.

                  Comment


                    #69
                    Yra visokių. Prahos regione tikrai ne viską pamačiau, o kitur yra to, ko nėra Prahoje. Daug senos technikos, bet ji modernizuota. Visgi ne vien tik riedmenų amžius lemia tai, kad keleiviai naudojasi geležinkeliais. Pagrindinis faktorius yra kursavimo dažnis ir kaina. Kaina panaši kaip Lietuvoje, tačiau lyginant atlyginimų dydį ir benzino kainą (tuomet, kai buvau - beveik 4,90 Lt/l už 95-ą), keliauti traukiniu apsimoka. Pamenu, tarybiniame pokariniame pasaulio geografijos vadovėlyje buvo pateikti rašoma, kad Čekoslovakijoje geležinkelių tinklas tankiausias iš soc. šalių, o vidutiniškai nuo bet kurio taško atstumas iki geležinkelio ne didesnis kaip 5 km. Pačioje Čekijoje šis skaičius turėjo būti dar mažesnis, nes Slovakija labiau atsilikusi. Žinoma, dabar daug linijų jau uždaryta, tačiau tinklas vis tiek tankus.
                    Paskutinis taisė Al1; 2011.09.28, 08:41.

                    Comment


                      #70
                      Dabartinis Čekijos geležinkelių tinklas.


                      http://www.bueker.net/trainspotting/maps_czechia.php

                      Comment


                        #71
                        Brand new Škoda electric multiple unit "RegioPanter" for Czech Railways was presented yesterday - 19 units have been ordered in different versions (AC/DC, DC, 2pc, 3pc).








                        Links:

                        http://www.vlaky.net/zeleznice/sprav...ovaci-dzungle/

                        http://www.zelpage.cz/zpravy/8389
                        www.locomods.eu
                        www.youtube.com/ianto1983

                        Comment


                          #72
                          Slovakija
                          Trumpas fotoreportažas iš Slovakijos.

                          Miestelio Starý Smokovec geležinkelio stotis.










                          Comment


                            #73
                            Šveicarų gamybos Stadler GTW 2/6.










                            Kontrolierius.

                            Comment


                              #74
                              Ruda fufaikė ir raudonas raištis, ou je D

                              Comment


                                #75
                                Kaip gerai aukšti peronai...
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  #76
                                  Apie kuriuos kalba?
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #77
                                    New version of ČD corporate livery aplicated on last 8 ordered units of CityElefant.





                                    ČD has also presented brand new diesel multiple unit from Pesa, merchant name "RegioShark". 31pcs has been ordered so far.

                                    http://www.zelpage.cz/zpravy/8673






                                    And Pesa video:
                                    http://youtu.be/3ufrqe3nB-s
                                    www.locomods.eu
                                    www.youtube.com/ianto1983

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
                                      Brand new Škoda electric multiple unit "RegioPanter" for Czech Railways was presented yesterday - 19 units have been ordered in different versions (AC/DC, DC, 2pc, 3pc).

                                      Atvaizdas

                                      Atvaizdas

                                      Atvaizdas

                                      Atvaizdas

                                      Atvaizdas

                                      Atvaizdas


                                      Links:

                                      http://www.vlaky.net/zeleznice/sprav...ovaci-dzungle/

                                      http://www.zelpage.cz/zpravy/8389
                                      Railway is for 1435/1520?

                                      Comment


                                        #79
                                        Šiek tiek primena Nyderlanduose naudojamus traukinius.
                                        Puiki žinia, graži technika, sėkmės jiems ją eksploatuojant.

                                        Comment


                                          #80
                                          LG vietoje 630M galėtų tokius pirkti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X