Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[CZ, SK, HU] Geležinkeliai Čekijoje, Slovakijoje, Vengrijoje
Collapse
X
-
nezinau, kaip kitose Cekijos vietose, bet Hradec Kralovy apskrityje susidare ispudis, kad kur galima vaziuoti gelezinkeliu, ten autobusai nevazineja. pas mus stengiamasi viska asfaltu pasiekt. o ten zmones daugiau i viesu transportu naudojasi. daznai keleiviai viliojami nuolaidomis - pvz, perkant bilieta i abi puses, nebutina tikslaus laiko nurodyti - tik diena. taigi, grizdamas as galiu rinktis is keleto traukiniu. nuolaidos grupems taikomos jau nuo 3 zmoniu.
Comment
-
Ej471
Brand new EMU class 471 in new corporate ČD scheme on trials.
All photos taken by (c) Werf. www.k-report.net
Comment
-
Parašė ianto1983 Rodyti pranešimą
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Slovakija - geležinkeliai Aukštuosiuose Tatruose
Sveiki.
Trumpas fotoreportažas iš Slovakijos, Aukštųjų Tatrų papėdės. Geležinkelio schema šiame regione: http://en.wikipedia.org/wiki/File:TE...%BD_scheme.svg
Dyzelinė automotrisa nuolat (~1 val. intervalais) kursuojanti tarp Velka Lomnica esančios stoties Studeny Potok ir Tatranska Lomnica. Vidus labai tvarkingas, naujos LCD švieslentės, pranešimai skelbiami slovakiškai, vokiškai ir angliškai. Kelionės trukmė ~10 min., maršrute yra 2 stotelės, kuriose stojama pagal pageidavimą (nuspaudus mygtuką). Tiesa konduktorė nemokėjo angliškai, bet susikalbėjom: ji slovakiškai, aš rusiškai .
Tatrų elektrinis geležinkelis (beje, naudojama 1000 mm pločio vėžė):
Tatranska Lomnica:
Stary Smokovec:
Tatranska Polianka:
Vaizdas link Stary Smokovec:
Vaizdas link Štrbske Pleso:
Traukinys laukia prasilenkimo:
Prasilenkimas:
Traukinio vidus:
Kelionės kainos:
Studeny Potok - Tatranska Lomnica 0,40 EUR.
Tatranska Polianka - Tatranska Lomnica su persėdimu Stary Smokovec 0,64 EUR.
Tatrų elektrinio geležinkelio traukiniuose nėra konduktorių. Automate arba stoties kasoje nusipirktą bilietą reikia pažymėti įlipus į traukinį.
Tiek info.
- 3 patinka
Comment
-
-
Parašė Mindasas Rodyti pranešimąSveiki.
Trumpas fotoreportažas iš Slovakijos, Aukštųjų Tatrų papėdės. Geležinkelio schema šiame regione: http://en.wikipedia.org/wiki/File:TE...%BD_scheme.svg
Dyzelinė automotrisa nuolat (~1 val. intervalais) kursuojanti tarp Velka Lomnica esančios stoties Studeny Potok ir Tatranska Lomnica. Vidus labai tvarkingas, naujos LCD švieslentės, pranešimai skelbiami slovakiškai, vokiškai ir angliškai. Kelionės trukmė ~10 min., maršrute yra 2 stotelės, kuriose stojama pagal pageidavimą (nuspaudus mygtuką). Tiesa konduktorė nemokėjo angliškai, bet susikalbėjom: ji slovakiškai, aš rusiškai .
Atvaizdas
Atvaizdas
Tatrų elektrinis geležinkelis (beje, naudojama 1000 mm pločio vėžė):
Tatranska Lomnica:
Atvaizdas
Atvaizdas
Stary Smokovec:
Atvaizdas
Tatranska Polianka:
Vaizdas link Stary Smokovec:
Atvaizdas
Vaizdas link Štrbske Pleso:
Atvaizdas
Traukinys laukia prasilenkimo:
Atvaizdas
Prasilenkimas:
Atvaizdas
Traukinio vidus:
Atvaizdas
Atvaizdas
Kelionės kainos:
Studeny Potok - Tatranska Lomnica 0,40 EUR.
Tatranska Polianka - Tatranska Lomnica su persėdimu Stary Smokovec 0,64 EUR.
Tatrų elektrinio geležinkelio traukiniuose nėra konduktorių. Automate arba stoties kasoje nusipirktą bilietą reikia pažymėti įlipus į traukinį.
Tiek info.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąBeje, ar tik ne jus buvot su 2 masinom Lietuvos veliaveles pasikabine autobusu stotyje Stary Smokovec pasistate)?
Comment
-
Parašė Mindasas Rodyti pranešimąNe, ne mes, bet tas mašinas irgi matėme
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
Nes labai panašios tos sėdynės... tik tai nėra rankenų...
Comment
-
Berounas. Miestas yra už maždaug 30 km nuo Prahos. Čia sueina kelios geležinkelio linijos. Pro Berouną važiuoja traukiniai į Pilzeną, Karlovus Varus, Vokietijon. Stambokas geležinkelių mazgas. Miestas įsikūręs Berounkos ir Litavkos santakoje. Geležinkelis iš Prahos didžiąją dalimi eina palei Berounką, iš abiejų pusių ribojamą uolų.
Priemiestinis S7 linijos traukinys. Liniją aptarnauja tik EJ475. Piko metu važiuoja sukabinti du sąstatai. Važiuoja maždaug kartą per valandą, piko metu porą kartų. Pristatinėti neverta.
EJ575 interjeras identiškas čekiškam variantui.
Stotyje stovėjo pora elektrovežių.
Traukinys į Niurnbergą. ČD lokomotyvas su pašto taupomosios kasos reklama. Traukinys buvo sudarytas iš dviejų ČD vagonų sąstato gale ir berods trijų privačios vokiečių kompanijos "Alex" vagonų.
Modernizuotas šilumvežis. ČD šilumvežiams ir kai kuriems kitiems motoriniams riedmenims suteikia moterų vardus. Vardai suteikiami ne serijai, o individualiai traukos riedmeniui.
Tas pats traukinys iš kito galo.
Dvitrauka pravažiavo prekinis traukinys.
Jo gale vadonas-tepluškė...
Stotyje vyko krova.
Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 22:13.
Comment
-
Elektrovežis prikabinamas prie keleivinių vagonų.
Smulkiems kroviniams ar į peroną atvežti ar iškrovus iš traukinio nuvežti į sandėlį. Beje, peronuose yra krovininiai liftai. Vienas tolumoje kitame perone matosi.
Pravažiavo elektrovežis.
Dar vienas keleivinis traukinys traukiamas šilumvežio.
Bus daugiau.Paskutinis taisė Al1; 2011.09.25, 22:04.
- 1 patinka
Comment
Comment