Pabandžiau Čekijoje važiuoti traukiniu. Kelionė nebuvo didelė, Karlovy Vary - Cheb ir atgal. Elektrinis traukinys šitą 52 km atstumą nuvažiuoja per 53 minutes. Kaina pirma klase apie 23 litus pirmyn atgal.
Iš kart pasakysiu, kad pasirodė baisu. Geležinkelio stotys remonto nematę kokius 30 metų. Traukiniai seni. Kitose Čekijos vietose gal kitaip, bet šitam krašte ne kas.
Iš pradžių dar galvojau, iš Prahos į Karlovy Vary važiuoti traukiniu, tačiau juo kelionės trukmė iš miesto centro 3 su puse val. (važiuoja kampais), kaina irgi atitinkama. Palyginimui, autobusas tiesiai iš oro uosto važiuoja maksimum 1 val 45 min. Ir autobusas naujas, su 5 veikiančiais lcd ekranais, palydovu atnešančiu nemokamai pasirinktos kavos, dalinamomis ausinėmis jungtis prie kėdės klausytis pasirenkamos muzikos, bevieliu internetu. Ir visa tai tik už 13 litų (120 km atstumas).
Karlovy Vary stotis (kokiam gražiam mieste tokia randasi - temoje apie Karlovy Vary)
Chebo stotis atrodo geriau, bet vidui vaizdelis irgi nekoks
Traukinys ne pirmos jaunystės. Kreiserinis greitis tiesiosiose buvo apie 85 km/h, nors maksimaliai buvo išvystęs 98 km/h.
Pirmos klasės vagonas suskirstytas į šešiaviečius kupė. Servisas kažkoks yra tik vagone restorane visiškai kitam traukinio gale (už 7 vagonų)
Sėdynės visai patogios, viskas atrodo senoviškai, bet švaru ir nesulūžę. Temperatūra viduj tikrai apie 20 laipsnių (kai lauke kokie 3). Galima reguliuotis, bet nebandžiau.
Galima pasidaryt pusiau gulimą padėtį
Antros klasės saloną mačiau tik pro langą. Atrodė paprastai.
Chebo stotyje buvo keletas įdomių traukinių ir atomotrisių
Iš Vokietijos atvykęs traukinys smarkiai skyrėsi nuo vietinių
Vietinio modelio lokomotyvas
Iš kart pasakysiu, kad pasirodė baisu. Geležinkelio stotys remonto nematę kokius 30 metų. Traukiniai seni. Kitose Čekijos vietose gal kitaip, bet šitam krašte ne kas.
Iš pradžių dar galvojau, iš Prahos į Karlovy Vary važiuoti traukiniu, tačiau juo kelionės trukmė iš miesto centro 3 su puse val. (važiuoja kampais), kaina irgi atitinkama. Palyginimui, autobusas tiesiai iš oro uosto važiuoja maksimum 1 val 45 min. Ir autobusas naujas, su 5 veikiančiais lcd ekranais, palydovu atnešančiu nemokamai pasirinktos kavos, dalinamomis ausinėmis jungtis prie kėdės klausytis pasirenkamos muzikos, bevieliu internetu. Ir visa tai tik už 13 litų (120 km atstumas).
Karlovy Vary stotis (kokiam gražiam mieste tokia randasi - temoje apie Karlovy Vary)
Chebo stotis atrodo geriau, bet vidui vaizdelis irgi nekoks
Traukinys ne pirmos jaunystės. Kreiserinis greitis tiesiosiose buvo apie 85 km/h, nors maksimaliai buvo išvystęs 98 km/h.
Pirmos klasės vagonas suskirstytas į šešiaviečius kupė. Servisas kažkoks yra tik vagone restorane visiškai kitam traukinio gale (už 7 vagonų)
Sėdynės visai patogios, viskas atrodo senoviškai, bet švaru ir nesulūžę. Temperatūra viduj tikrai apie 20 laipsnių (kai lauke kokie 3). Galima reguliuotis, bet nebandžiau.
Galima pasidaryt pusiau gulimą padėtį
Antros klasės saloną mačiau tik pro langą. Atrodė paprastai.
Chebo stotyje buvo keletas įdomių traukinių ir atomotrisių
Iš Vokietijos atvykęs traukinys smarkiai skyrėsi nuo vietinių
Vietinio modelio lokomotyvas
Comment