Kaip matyti iš nuotraukų, vokiečiai jokių kapitalinių statinių nestatė ir nieko iš to laiko, išskyrus kapitalius pylimus ar iškasas, negalėjo išlikti. Ten vėlesnių metų statinių liekanos. Beje, kur buvo vaikų geležinkelio depas ir kiti pastatai?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip matyti iš nuotraukų, vokiečiai jokių kapitalinių statinių nestatė ir nieko iš to laiko, išskyrus kapitalius pylimus ar iškasas, negalėjo išlikti. Ten vėlesnių metų statinių liekanos. Beje, kur buvo vaikų geležinkelio depas ir kiti pastatai?Paskutinis taisė SPX; 2012.07.04, 18:56.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Bėgiai kaip stulpeliai nieko neįrodo. Tiesiog jie panaudoti kitiems tikslams. Laipteliai gali būti nebūtinai nuo geležinkelio. Aš nesakau, kad tos liekanos parke yra ne nuo geležinkelio, bet tai vėlesnių laikų geležinkelio liekanos.
Beje, radau įrodymus, kad "Velgos" teritorijoje būta plytinės ir geležinkelio (tikriausiai plačiojo).
1958 m. topografinis žemėlapis. 1966 m. žemėlapyje irgi geležinkelis yra.
Deja, didesnio žemėlapio neturiu.Paskutinis taisė Al1; 2012.07.04, 19:03.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBėgiai kaip stulpeliai nieko neįrodo. Tiesiog jie panaudoti kitiems tikslams. Laipteliai gali būti nebūtinai nuo geležinkelio. Aš nesakau, kad tos liekanos parke yra ne nuo geležinkelio, bet tai gali būti ir vėlesnių laikų geležinkelio liekanos.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBėgiai kaip stulpeliai nieko neįrodo. Tiesiog jie panaudoti kitiems tikslams. Laipteliai gali būti nebūtinai nuo geležinkelio. Aš nesakau, kad tos liekanos parke yra ne nuo geležinkelio, bet tai vėlesnių laikų geležinkelio liekanos.
Beje, radau įrodymus, kad "Velgos" teritorijoje būta plytinės ir geležinkelio (tikriausiai plačiojo).
1958 m. topografinis žemėlapis. 1966 m. žemėlapyje irgi geležinkelis yra.
Atvaizdas
Deja, didesnio žemėlapio neturiu.
Paskutinis taisė SPX; 2012.07.04, 19:28.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, radau įrodymus, kad "Velgos" teritorijoje būta plytinės ir geležinkelio (tikriausiai plačiojo).
Vaikų geležinkelis pradžioje buvo sujungtas:
http://www.youtube.com/watch?v=yjMh4OolCqEPaskutinis taisė Sula; 2012.07.04, 23:02.
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNeįmanoma, kad dar 1966m. gerosios Vilties gatve ėjo bėgiai. Pats gyvenu name, kuris statytas ~1961. Tada greičiausiai nurinkti bėgiai nuo Gerosios vilties g.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBėgiai nurinkti 1956 m. Čia matosi Savanorių-Gerosios Vilties sankryža. Savanorių pr. eina plačiosios vėžės bėgiai, Gerosios Vilties - siaurukas.
Atvaizdas
Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Geležinkeliečių ligoninės atšakos atminimui...
Šaltinis: http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=457 ir ačiū Civiui.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, radau įrodymus, kad "Velgos" teritorijoje būta plytinės ir geležinkelio (tikriausiai plačiojo).
1958 m. topografinis žemėlapis. 1966 m. žemėlapyje irgi geležinkelis yra.
Atvaizdas
Deja, didesnio žemėlapio neturiu.
Forume vilnius.borda.ru apie tai buvau skaitęs:
Что-то не видел упоминания о ветке, проложенной к Заводу электросварочного оборудования ( бывшего з-да ширпотреба). Могу заверить, что ещё в 70-е годы завод загружал свою продукцию в вагоны прямо на своей территории. Потом, когда ветку убрали, заводу пришлось нести расходы на содержание транспортной колонны. Продукция у них была довольно громоздкая и тяжёлая. Ветка была стандартного профиля.
Comment
-
Beveik metus vis neprisiruošiau patalpinti privažiuojamųjų kelių nuo Kirtimų stoties nuotraukas.
Ortofotonuotrauka, kad būtų aiškiau.
Juodai pažymėta atšaka.
Vaizdas Kirtimų stoties link ties Dariaus ir Girėno g. pervaža.
Ten pat, į priešingą pusę. Tolumoje matosi vartai, o prieš juos yra Geologų gatvė. Tie vartai tai buvusio "Agrotiekimo" (dabar "Lytagros") teritorija (A raidė ortofotonuotraukoje). Privažiuojamasis kelias naudojamas "Lytagros" reikmėms, viena atšaka eina į metalų sandėlį.
Privažiuojamasis kelias, kirtęs "Lytagros" teritoriją, išeina į J. Dobkevičiaus gatvę.
Kiek paėjus už J. Dobkevičiaus g. pervažos, šiaurės link.
Vingis.
Vaizdas dešinėn.
Dar kiek paėjus, vaizdas atgal.
Galiausiai vartai ir matyti geležinkelio atšakos galas teritorijoje už vartų.
Paskutinis taisė Al1; 2013.08.15, 19:07.
Comment
-
Geltonai ortofotonuotraukoje pažymėta atšaka.
Vaizdas stoties link. Dešinėn einantys bėgiai ir yra ta atšaka.
Geležinkelis kerta Dariaus ir Girėno gatvę. Už pervažos vartai. Deja, ši atšaka jau seniai nenaudojama.
Pilka ir oranžinė atšakos.
Jos trumpos. Pilka yra menkai naudojama atšaka.
Šioje nuotraukoje - oranžinė.
Kiek paėjus ja. Matosi vartai. Už jos kažkokios įmonės teritorija. Joje matosi statybinės medžiagos. Tikriausiai jomis prekiauja.
Oranžinė ir pilka linijos kertasi aklai.
Pats susikirtimas, 2009 m. rudens nuotrauka.
Stoties pusėn.
Paskutinis taisė Al1; 2013.08.15, 19:22.
Comment
Comment