Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Linija iš Aukštųjų Panerių po autostrada išsišakoja į Gariūnus ir į Grigiškių popieriaus fabriką (GriGeo).











    Į Gariūnus.











    Comment


      Šaka į GriGeo.











      Neravų pervaža.









      Comment


        Vilnius, Raudonosios Armijos (dab. Savanorių) prospektas apie 1955-1965 m.

        Вильнюс 1950-1980-х годов http://vilnius.penki.lt/galereja2.html

        Comment


          Iš kur į kur ėjo ir kada buvo nuimti bėgiai?

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Iš kur į kur ėjo ir kada buvo nuimti bėgiai?
            Iki kepyklos ir malūno netoli sankryžos su Konarskio gatvė (kitoje prospekto pusėje buvo kariuomenės sandėliai).
            Ten 2007 m. Via Sportas pastatė savo 20 ar 22 a. daugiaaukštį.

            Comment


              Click image for larger version

Name:	vileika.jpg
Views:	1485
Size:	119,1 kB
ID:	1832886
              Naujoji Vilnia, Mados infekcija, Dūmų fabrikas, Benedikto Žiuko nuotr., paimta iš "Naujoji Vilnia" facebook profilio: https://www.facebook.com/nvilnia/pho...1054265608289/
              Attached Files

              Comment


                Kaip suprantu, šis ruožas nėra eksploatuojamas reguliariai?

                Comment


                  Čia ne ruožas, čia atšaka į gamyklą.

                  Comment


                    Gyvenau NV iki 2014, tai gyvai ten traukinį mačiau paskutinį kartą 2002 Tačiau po elektrifikacijos ten pradėjo laikyti motovežį ir kažkaip atgijo eismas

                    Comment


                      Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
                      Gyvenau NV iki 2014, tai gyvai ten traukinį mačiau paskutinį kartą 2002 Tačiau po elektrifikacijos ten pradėjo laikyti motovežį ir kažkaip atgijo eismas
                      Kieik žinau, dalgių ir vinių fabriko atšaką LG išsinuomojo laikyti kelio mašinoms.

                      Comment


                        Sostinėje vėl garsiau skambant diskusijoms apie esamas ir naujas viešojo transporto rūšis, daugelis vilniečių pamiršta ar nesuvokia, kad mieste jau seniausiai turime veikiančią metro infrastruktūrą tarp Naujosios Vilnios ir Aukštųjų Panerių ar net toliau. Kokybiškas šios linijos integravimas į Vilniaus viešojo transporto sistemą būtų nepalyginamai pigesnis už naujos infrastruktūros statybas ir padėtų

                        Comment


                          Įkeliu iš straipsnio siūlomas maršruto stoteles, kad nepasimestų. Kai kas buvo aptarta ir čia, bet yra ir naujų pasiūlymų. Labiausiai fokusuojamasi į Paneriai - Naujoji Vilnia trasą, bet tas pats galėtų įvykti ir su Oro uosto (pietų) krypties geležinkeliu. Labai apgalvotai ir argumentuotai aprašyta ir pristatyta situacija. Norėtųsi tikėti, kad tokios idėjos įgaus daugiau dėmėsio ir bus įgyvendinamos.

                          Click image for larger version

Name:	plyteliu kaina.jpeg
Views:	561
Size:	409,5 kB
ID:	2179150 Click image for larger version

Name:	Schema-NV-galimi-sustojimai-ir-apreptis-scaled.jpg
Views:	559
Size:	440,1 kB
ID:	2179151

                          Comment


                            Europos kontekste tokie pamąstymai atrodo net ne kaip pirmi mažo vaiko žingsniai, o kaip pirmi bandymai pagalvoti apie šliaužiojimą. Deja, tokių idėjų įgyvendinimas priklausys ir nuo savivaldybės, kuri vis dar yra prisidarius į savo vystyklą ir nenorinti jo keisti. Šios idėjos transporto entuziastų tarpe gyvuoja ilgus dešimtmečius, kaip ir idėja nukreipti Vilniaus ir Kauno suburbanizaciją prie traukinio linijos, joje sukuriant didelio dažnio 'lėtų' traukinių paslaugą ir išsprendžiant daugybę struktūrinių tokios plėtros problemų.

                            Tačiau gyvename mieste, kuriame visi prioritetiniai projektai yra skirti kelių platinimams ir pralaidumo didinimui. Visų tikslinė rinka - užmiesčio gyventojai. Miesto centre rimtos naujos infrastruktūros suplanuota nėra, nesugebama net A juostų nupiešti. Kol Talinas ir Ryga investuoja ES fondus į miestų centrų VT pertvarką, mes gaunam baudas dėl nepanaudotų milijardų. Nemanau, kad paeis šitas reikalas artimiausiu metu, bet smagu, kad kažkas turi laiko pasvajoti, ir labai tikiuosi, kad liksiu neteisus.


                            Savivaldybė planuoja iki 2027-ųjų įgyvendinti 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Kas keistųsi?

                            Vilniaus miesto savivaldybė šių metų pradžioje informavo, jog iki 2027-ųjų planuojama įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.
                            https://madeinvilnius.lt/transportas...-kas-keistusi/

                            Comment


                              Meras dabar su laiveliais žaidžia, gal poto užsimanys su traukinukais. Taip, kad gal ne viskas prarasta!

                              Comment


                                Parašė molis666 Rodyti pranešimą
                                Meras dabar su laiveliais žaidžia, gal poto užsimanys su traukinukais. Taip, kad gal ne viskas prarasta!
                                Jau seniai būtų taip, bet, deja, LTG priklaso kitai parapijai, kur gana ryškiai išreikšti savi interesai ir "maitinimosi arealas".
                                Per 20 metų net ne per krislą nepriartėta prie bent kažkokio bendro bilietuko.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                  Per 20 metų net ne per krislą nepriartėta prie bent kažkokio bendro bilietuko.
                                  Nu per krislą tai priartėjo su tais dviem bilietais, plius minus integruotais į vieną sąsają Bet aišku, kad tai nėra tai, ko reikia.
                                  Spėju tiesiog buhalteriai negali susitarti, kaip pajamas ir sąnaudas dalintis, o realaus bendro politinio tikslo dėl "patogesnių kelionių" top lygyje nėra.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X