Iki kepyklos ir malūno netoli sankryžos su Konarskio gatvė (kitoje prospekto pusėje buvo kariuomenės sandėliai).
Ten 2007 m. Via Sportas pastatė savo 20 ar 22 a. daugiaaukštį.
Gyvenau NV iki 2014, tai gyvai ten traukinį mačiau paskutinį kartą 2002 Tačiau po elektrifikacijos ten pradėjo laikyti motovežį ir kažkaip atgijo eismas
Gyvenau NV iki 2014, tai gyvai ten traukinį mačiau paskutinį kartą 2002 Tačiau po elektrifikacijos ten pradėjo laikyti motovežį ir kažkaip atgijo eismas
Kieik žinau, dalgių ir vinių fabriko atšaką LG išsinuomojo laikyti kelio mašinoms.
Sostinėje vėl garsiau skambant diskusijoms apie esamas ir naujas viešojo transporto rūšis, daugelis vilniečių pamiršta ar nesuvokia, kad mieste jau seniausiai turime veikiančią metro infrastruktūrą tarp Naujosios Vilnios ir Aukštųjų Panerių ar net toliau. Kokybiškas šios linijos integravimas į Vilniaus viešojo transporto sistemą būtų nepalyginamai pigesnis už naujos infrastruktūros statybas ir padėtų
Įkeliu iš straipsnio siūlomas maršruto stoteles, kad nepasimestų. Kai kas buvo aptarta ir čia, bet yra ir naujų pasiūlymų. Labiausiai fokusuojamasi į Paneriai - Naujoji Vilnia trasą, bet tas pats galėtų įvykti ir su Oro uosto (pietų) krypties geležinkeliu. Labai apgalvotai ir argumentuotai aprašyta ir pristatyta situacija. Norėtųsi tikėti, kad tokios idėjos įgaus daugiau dėmėsio ir bus įgyvendinamos.
Europos kontekste tokie pamąstymai atrodo net ne kaip pirmi mažo vaiko žingsniai, o kaip pirmi bandymai pagalvoti apie šliaužiojimą. Deja, tokių idėjų įgyvendinimas priklausys ir nuo savivaldybės, kuri vis dar yra prisidarius į savo vystyklą ir nenorinti jo keisti. Šios idėjos transporto entuziastų tarpe gyvuoja ilgus dešimtmečius, kaip ir idėja nukreipti Vilniaus ir Kauno suburbanizaciją prie traukinio linijos, joje sukuriant didelio dažnio 'lėtų' traukinių paslaugą ir išsprendžiant daugybę struktūrinių tokios plėtros problemų.
Tačiau gyvename mieste, kuriame visi prioritetiniai projektai yra skirti kelių platinimams ir pralaidumo didinimui. Visų tikslinė rinka - užmiesčio gyventojai. Miesto centre rimtos naujos infrastruktūros suplanuota nėra, nesugebama net A juostų nupiešti. Kol Talinas ir Ryga investuoja ES fondus į miestų centrų VT pertvarką, mes gaunam baudas dėl nepanaudotų milijardų. Nemanau, kad paeis šitas reikalas artimiausiu metu, bet smagu, kad kažkas turi laiko pasvajoti, ir labai tikiuosi, kad liksiu neteisus.
Savivaldybė planuoja iki 2027-ųjų įgyvendinti 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Kas keistųsi?
Vilniaus miesto savivaldybė šių metų pradžioje informavo, jog iki 2027-ųjų planuojama įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.
Meras dabar su laiveliais žaidžia, gal poto užsimanys su traukinukais. Taip, kad gal ne viskas prarasta!
Jau seniai būtų taip, bet, deja, LTG priklaso kitai parapijai, kur gana ryškiai išreikšti savi interesai ir "maitinimosi arealas".
Per 20 metų net ne per krislą nepriartėta prie bent kažkokio bendro bilietuko.
Per 20 metų net ne per krislą nepriartėta prie bent kažkokio bendro bilietuko.
Nu per krislą tai priartėjo su tais dviem bilietais, plius minus integruotais į vieną sąsają Bet aišku, kad tai nėra tai, ko reikia.
Spėju tiesiog buhalteriai negali susitarti, kaip pajamas ir sąnaudas dalintis, o realaus bendro politinio tikslo dėl "patogesnių kelionių" top lygyje nėra.
Comment