Iki kepyklos ir malūno netoli sankryžos su Konarskio gatvė (kitoje prospekto pusėje buvo kariuomenės sandėliai).
Ten 2007 m. Via Sportas pastatė savo 20 ar 22 a. daugiaaukštį.
Gyvenau NV iki 2014, tai gyvai ten traukinį mačiau paskutinį kartą 2002 Tačiau po elektrifikacijos ten pradėjo laikyti motovežį ir kažkaip atgijo eismas
Gyvenau NV iki 2014, tai gyvai ten traukinį mačiau paskutinį kartą 2002 Tačiau po elektrifikacijos ten pradėjo laikyti motovežį ir kažkaip atgijo eismas
Kieik žinau, dalgių ir vinių fabriko atšaką LG išsinuomojo laikyti kelio mašinoms.
Sostinėje vėl garsiau skambant diskusijoms apie esamas ir naujas viešojo transporto rūšis, daugelis vilniečių pamiršta ar nesuvokia, kad mieste jau seniausiai turime veikiančią metro infrastruktūrą tarp Naujosios Vilnios ir Aukštųjų Panerių ar net toliau. Kokybiškas šios linijos integravimas į Vilniaus viešojo transporto sistemą būtų nepalyginamai pigesnis už naujos infrastruktūros statybas ir padėtų
Įkeliu iš straipsnio siūlomas maršruto stoteles, kad nepasimestų. Kai kas buvo aptarta ir čia, bet yra ir naujų pasiūlymų. Labiausiai fokusuojamasi į Paneriai - Naujoji Vilnia trasą, bet tas pats galėtų įvykti ir su Oro uosto (pietų) krypties geležinkeliu. Labai apgalvotai ir argumentuotai aprašyta ir pristatyta situacija. Norėtųsi tikėti, kad tokios idėjos įgaus daugiau dėmėsio ir bus įgyvendinamos.
Europos kontekste tokie pamąstymai atrodo net ne kaip pirmi mažo vaiko žingsniai, o kaip pirmi bandymai pagalvoti apie šliaužiojimą. Deja, tokių idėjų įgyvendinimas priklausys ir nuo savivaldybės, kuri vis dar yra prisidarius į savo vystyklą ir nenorinti jo keisti. Šios idėjos transporto entuziastų tarpe gyvuoja ilgus dešimtmečius, kaip ir idėja nukreipti Vilniaus ir Kauno suburbanizaciją prie traukinio linijos, joje sukuriant didelio dažnio 'lėtų' traukinių paslaugą ir išsprendžiant daugybę struktūrinių tokios plėtros problemų.
Tačiau gyvename mieste, kuriame visi prioritetiniai projektai yra skirti kelių platinimams ir pralaidumo didinimui. Visų tikslinė rinka - užmiesčio gyventojai. Miesto centre rimtos naujos infrastruktūros suplanuota nėra, nesugebama net A juostų nupiešti. Kol Talinas ir Ryga investuoja ES fondus į miestų centrų VT pertvarką, mes gaunam baudas dėl nepanaudotų milijardų. Nemanau, kad paeis šitas reikalas artimiausiu metu, bet smagu, kad kažkas turi laiko pasvajoti, ir labai tikiuosi, kad liksiu neteisus.
Savivaldybė planuoja iki 2027-ųjų įgyvendinti 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Kas keistųsi?
Vilniaus miesto savivaldybė šių metų pradžioje informavo, jog iki 2027-ųjų planuojama įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus.
Meras dabar su laiveliais žaidžia, gal poto užsimanys su traukinukais. Taip, kad gal ne viskas prarasta!
Jau seniai būtų taip, bet, deja, LTG priklaso kitai parapijai, kur gana ryškiai išreikšti savi interesai ir "maitinimosi arealas".
Per 20 metų net ne per krislą nepriartėta prie bent kažkokio bendro bilietuko.
Per 20 metų net ne per krislą nepriartėta prie bent kažkokio bendro bilietuko.
Nu per krislą tai priartėjo su tais dviem bilietais, plius minus integruotais į vieną sąsają Bet aišku, kad tai nėra tai, ko reikia.
Spėju tiesiog buhalteriai negali susitarti, kaip pajamas ir sąnaudas dalintis, o realaus bendro politinio tikslo dėl "patogesnių kelionių" top lygyje nėra.
LTG grupės generalinis direktorius Egidijus Lazauskas ir Vilniaus meras Valdas Benkunskas pasirašė susitarimą, kuriuo siekiama plėtoti integralią miesto judumo sistemą, atliepiančią tiek vilniečių ar miesto svečių poreikius, tiek klimato kaitos mažinimo tikslus. Šis bendradarbiavimas atveria galimybes sukurti efektyvesnį, tvaresnį ir labiau prieinamą miesto transporto tinklą, gerinti susisiekimą ir sumažinti automobilių srautus keliuose ir gatvėse.
„Daug investuojame, kad viešasis transportas Vilniuje taptų dar patogesnis ir greitesnis, ir matome galimybę išnaudoti geležinkelių transporto potencialą. Jau šiandien geležinkeliu keliauja dalis vilniečių ir aplinkinių savivaldybių gyventojų, o dirbdami kartu su LTG grupe galėsime pasiūlyti geresnes jungtis išnaudodami esamą infrastruktūrą. Nors bendradarbiavimas tarp miesto ir LTG vyksta jau kurį laiką, šiandien sutarėme dėl bendrų tikslų ir pradedame labai sistemišką darbą kartu, kad artimiausiais metais turėtume visiškai integruotą transporto sistemą – nuo suderintų tvarkaraščių iki bendro kelionės planavimo įrankio, nuo patogesnių prieigų prie stočių iki bendrų bilietų“, – sako Vilniaus meras Valdas Benkunskas.
Memorandumu sutarta bendradarbiauti ir koordinuoti planus bei jų įgyvendinimą maršrutų ir infrastruktūros plėtros, bendros sistemos diegimo, investicijų planavimo ir komunikacijos srityse.
Vienas pagrindinių susitarimo tikslų – plėtoti miesto susisiekimo maršrutus įveiklinant esamą geležinkelių infrastruktūrą ir prie jos pritaikant techninius miesto susisiekimo sprendinius. Taip pat sutarta suderinti bei optimizuoti geležinkelių ir Vilniaus miesto viešojo transporto maršrutus ir tvarkaraščius, kad keleiviai galėtų sklandžiai persėsti iš vieno transporto į kitą.
Planuojama sukurti integruotą kelionių planavimo ir bilietų pardavimo sistemą – keliauti tiek viešuoju transportu, tiek traukiniais būtų galima su vienu bilietu. Tokiu būdu kelionės taptų paprastesnės, patogesnės ir patrauklesnės.
LTG ir Vilniaus savivaldybė plėtos miesto traukinių idėją! Susitarimu bus siekiama plėtoti integralią miesto judumo sistemą. Ką tai reiškia? Bendras traukinių ir viešojo transporto bilietas; Patogūs ir suderinti tvarkaraščiai bei bendras kelionės planavimo įrankis; Sutvarkytos prieigos prie esamų ir naujų stotelių.
Planuojama, kad miesto traukiniai artimiausiais metais sujungs Vilniaus senamiestį ir Naująją Vilnią, Grigiškes, Lentvarį bei Šalčininkus.
Susitarimas padės gerinti susisiekimą, mažinti automobilių srautus ir skatinti tvarų transportą.
Iš Savivaldybės feisbuko.
Negaliu patikėt, bet kažkas juda. Nejaugi rimtai skaito forumą.
Comment