Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus miesto geležinkeliai
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
20. Vaizdas atgal, ties VE-3 depu, kuriame stovi "ŠHM6". Stoties pastatas nugriautas, o prieš kokį pusmetį dar stovėjo.
Comment
-
Parašė Stingray Rodyti pranešimąSveiki, jau kelis metus mane neramina si vieta:
NUORODA
Ar cia buta gelezinkelio ar ten tas pylimas siaip supiltas? Nes pylimas akivaizdus, juolab, kad islike ir elektros stulpai. Tiesiog tokia vieta, kad neisnesa ar isvis cia gelezinkelis galejo buti
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLaisvai galėjo būti. Iki vandens siurblinės reikėjo kažkaip kurą pristatyti.
Comment
-
Vasario 8 d. (pirmadienį) 18 val. Vilniaus mokytojų namų svetainėje (Vilniaus g. 39) vyks tradicinis vakaras iš ciklo "Pažinkime Vilnių".
Tema „Išnykę plieno keliai Vilniuje“.
Pasakoja kraštotyrininkas Rimvydas Racėnas. http://www.kultura.lt/events/view/4032/0/2016-02
Comment
-
Privažiuojamasis kelias nuo Vaidotų Pušyno kelyno į Vilniaus dujų pilstymo stotį. Ortfotonuotraukoje atšaka į šiaurinę Pušyno kelyno pusę.
Vaizdas Vaidotų stoties link. Kelias kairėn - į dujų pilstymo stotį.
Einu juo.
Kiek paėjus ima sukti į dešinė.
Dar kiek paėjus.
Dar kiek paėjus. Tolumoje matosi aklikelis.
Vaizdas atgal.
Kiek paėjus dujų pilstymo stoties teritorijos link.
Comment
-
Privažiuojamieji keliai Aukšųjų Panerių pramoniniame rajone (Fermentų, V. Graičiūno ir Kirtimų g. (dalies) teritorija.)
Atšaka eina iš Vaidotų stoties Pušyno kelyno.
Pušyno kelynas, Vaidotų stoties link. Kelias, sukantis dešinėn - privažiuojamasis į A. Panerių pramoninį rajoną.
Einu tuo keliu.
Vaizdas atgal.
Kiek paėjus matosi naujas Kirtimų g. viadukas per geležinkelio kelią. Anksčiau čia buvo pervaža.
Ten pat, vaizdas atgal.
Toliau nėjau. Pasivaikščiojimą pratęsiau po kelių mėnesių nuo ten, kur privažiuojamasis kelias iš Pušyno (žr. ortofotonuotrauką pradžioje šio pranešimo) išsišakoja į dvi šakas - vakarinę ir rytinę, kurios toliau yra lygiagrečios. Detalesniam vaizdui smulkesnio mastelio ortofotonuotrauka.
Ties ta vieta, kur privažiuojamasis kelias išsišakoja į rytinė ir vakarinę šakas.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę, Pušyno link. Kaip matyti, anksčiau čia galėjo būti dar antras kelias, o gal ir trys keliai.
Toliau einu vakarine šaka. Kelias su ženkliu nuolydžiu žemyn.
Vaizdas atgal.
Kiek paėjus pirmyn.
Dar kiek paėjus pirmym. Geležinkelis leidžiasi žemyn.
Dar kiek paėjus. Suka dešinėn.
Dar paėjus.
Dar šiek tiek paėjus. Prieinu vietą, kuri ortofotonuotraukoje pažymėta 1.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 21:42.
Comment
-
Ties vieta pažymėta 1 yra pirmosios smulkesnės atšakos nuo pagrindinio privažiuojamojo kelio. Tam, kad į jas patekti, traukiniui reikia keisti judėjimo kryptį.
Dešinėje iš Pušyno ateinantis kelias, kairėje - pirmosios atšakos į įmonių teritorijas.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.
Toliau einu tomis atšakomis. Dešinioji užstatyta vagonais ir įeina į įmonės teritoriją.
Vaizdas atgal.
Einu kairiąja. Ji vėl dalinasi į dvi atšakas. Dešinioji įeina į įmonės teritoriją.
Einu kairiąja. Netrukus ir čia pasirodo vartai. Už jų nedidelis geležinkelio gabaliukas.
Grįžtu atgal.
Dešineje kelais iš Pušyno. Einu pirmyn.
Dar kiek paėjus.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 21:50.
Comment
-
Ties rampa, vaizdas atgal.
Vaizdas pirmyn.
Kiek paėjus pirmyn.
Ten pat, vaizdas atgal.
Vėl prieinu iešmą.
Vieta, kuri pažymėta ortofotonuotraukoje 2. Atšaka kairėn.
Ant minėtos atšakos.
Ten pat, į priešingą pusę. Neilga atšaka į įmonės teritoriją. Vagonai teritorijoje.
Toliau einu pirmyn pagrindiniais privažiuojamaisiais keliais. Jų čia du, einantys lygiagrečiai.
Paėjus pirmyn.
Ten pat, vaizdas atgal.
Dar kiek paėjus pirmyn. Vieta, kuri pažymėta ortofotonuotraukoje 3. Vėl atsišakoja keliai kairėn.
Vaizdas į priešingą pusę. Keliai eina į įmonių teritorijas.
Dešinysis kelias naudojamas ir įeina į pastatą.
Kairysis nenaudojamas.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 22:11.
Comment
-
Toliau einu pirmyn.
Ten pat, vaizdas atgal.
Toliau einu pirmyn.
Dar kiek paėjus. Kairėn eina atšaka. Nenaudojama. Vieta ortofotonuotraukoje pažymėta 4.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.
Toliau einu pirmyn.
Dar kiek paėjus pirmyn.
Likusi ortofotonuotraukos (detalesnės) dali.
Dar paėjus pirmyn. Vieta, pažymėta ortofotonuotraukoje 5. Vaizdas atgal.
Vaizdas pirmyn. Atšaka eina dešinėn.
Kiek paėjus už iešmo, vaizdas atgal.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 22:21.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek paėjus matosi naujas Kirtimų g. viadukas per geležinkelio kelią. Anksčiau čia buvo pervaža.
Comment
-
Toliau einu minėta atšaka į dešinę nuo pagrindinio privažiuojamojo kelio. Vaizdas atgal.
Gal būta svarstyklių ar tvoros su apsauga?
Vaizdas pirmyn.
Kiek paėjus, vaizdas atgal.
Vaizdas pirmyn. Atšaka gan ilga, einanti lygiagrečiai pagrindiniam privažiuojamajam keliui. Tolumoje stovi cisterna. Atšaka baigiasi įmonės teritorijoje prieš Fermentų g.
Grįžtu prie pagrindinio privažiuojamojo kelio ir einu juo pirmyn.
Keik paėjus pirmyn. Atšaka kairėn. Vieta ortofotonuotraukoje pažymėta 6.
Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal. Minėta atšaka įeina į metalo laužą superkančios įmonės teritoriją.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 22:31.
Comment
-
Einu toliau pirmyn. Kiek paėjus, vaizdas atgal.
Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal.
Kiek kairiau. Ankstesniame pranešime minėtoje atšakoje stovinti cisterna.
Vaizdas pirmyn. Priekyje Fermentų g. pervaža.
Arčiau pervažos. Už jos vartai į įmonės teritoriją.
Ties vartais. Tolumoje matosi kelio Vilnius - Trakai pylimas. Privažiuojamasis kelias čia išsišakoja į tris ir baigiasi įmonės teritorijoje.
Su vakarine A. Panerių privažiuojamųjų kelių atšaka baigta (beveik). Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2016.05.27, 22:32.
Comment
-
Grįžtant atgal privažiuojamuoju keliu, pravažiavo šilumvežis su vagonais iš Pušyno į kažkurią įmonę (įmones).
Grįžau atgal beveik iki ten, kur išsišakoja į dvi šakas (vakarinę ir rytinę) privažiuojamasis kelias iš Pušyno.
Einu rytine atšaka.
Kiek paėjus pirmoji atšaka kairėn.
Ten pat, vaizdas atgal.
Ši atšaka trumpa ir baigiasi įmonėje ties sandėliu su rampa, kuris matosi. Toliau eisiu pagrindiniu keliu, kuris šioje nuotraukoje dešinėje.
Einu pirmyn.
Kiek paėjus, vaizdas atgal.
Toliau einu pirmyn. Priekyje kelias išsišakoja į tris kelius. Dešinysis kelias nenaudojamas. Čia ta vieta, kuri ortofotonuotraukoje pažymėta 7.
Dr kiek paėjus. Priekyje matosi pervaža.
Vaizdas atgal.
Toliau einu kairiąja atšaka.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.28, 08:18.
Comment
-
Už pervažos.
Einu atšaka.
Vagonų tempimo trosu mechanizmas.
Dar kiek paėjus. Tolumoje matosi kelyje stovinti platforma su konteineriu.
Grįžtu atgal prie pervažos. Vaizdas atgal, Pušyno link.
Einu pagrindiniu privažiuojamuoju keliu pirmyn.
Prieinu vietą, kuri pažymėta ortofotonuotraukoje 8.
Jungtis kairėje - ji sujungia pagrindinį privažiuojamąjį kelią ir atšaką, kuria ėjau prieš tai (kurioje stovi platforma su konteineriu; už to pirmojo vagono kiek toliau stovi daugiau platformų su konteineriais, kurios matosi šioje nuotraukoje).
Grįžtu ant pagrindinio privažiuojamojo kelio.
Ten pat, vaizdas atgal.
Atšaka dešinėn. Trumpa, jos gale stovi automobilių pakrovimui į autovežius tiltelis, ar kaip jį galima būtų pavadinti.
Paskutinis taisė Al1; 2016.05.28, 08:28.
Comment
Comment