Atleiskite, jeigu toks klausimas čia jau buvo -- bet paieškoje neradau nieko panašaus.
Taigi, naktimis Karoliniškėse girdisi pramoninio pobūdžio triukšmas, sklindantis iš pietryčių pusės. Kažkodėl manau, kad tai traukinių garsai. Ar gali būti, kad taip aiškiai girdėtųsi geležinkelis tokiu atstumu nuo artimiausių bėgių?
Atleiskite, jeigu toks klausimas čia jau buvo -- bet paieškoje neradau nieko panašaus.
Taigi, naktimis Karoliniškėse girdisi pramoninio pobūdžio triukšmas, sklindantis iš pietryčių pusės. Kažkodėl manau, kad tai traukinių garsai. Ar gali būti, kad taip aiškiai girdėtųsi geležinkelis tokiu atstumu nuo artimiausių bėgių?
Ačiū!
M.
Naktimis Žvėryne, Birutės gatvėje traukiniai "važinėja", atstumas nuo magistralinio geležinkelio daugiau nei 2,5 km. Naujamiesty, prie Santuokų rūmų traukiniai naktimis dunda, o paryčiais girdisi, kaip elektriniai traukiniai startuoja...
Gamybinės bazės Panerių g. 64a Vilniuje išplėtimo statyba.
Užsakovas - AB "Lietuvos geležinkeliai".
Rangovas - UAB "Geležinkelio tiesimo centras".
Vertė - 22.910.899,84 Lt su PVM.
Numatoma sutarties įvykdymo data - 2015-08-26.
10. Šiaurės kryptis; 3 geležinkelio linijos skirtingame aukštyje
11. Atgal
12. Atgal; atsišakojimas į Žarijų g. "asfalto ir betono" įmones
13. Aklikelis, įsiremiantis į Lentvario g.
14. Nuo apsauginių pylimų. Dešinysis kelias nenaudojamas, tačiau turi net 2 skirtingų krypčių jungtis, žr. žemėlapį. Negi nebūtų užtekę vienos pietinės?
15. Viadukas per Lentvario g., link Grigiškių/VE-3
16. Kelynas ties Lukoil terminalu ir buvusia chemijos baze
17. Atgal; už tvoros - senų seniausiai nenaudojami 2 ar 3 keliai, dešinėje - atšaka į pačias bazes.
18. Ta atšaka šakojasi dar 2 kartus: dešinėn link Lukoilo, vidury - į "Vitro" (ar kaip ten ta įmonė vadinas) teritoriją, kairėn - į chemijos bazę. Ta kairioji atšaka paskui dar daugybę kartų šakojasi. Kelynas bazėje buvo labai įspūdingas, tačiau dabar ten tik visokios smulkios įmonės įsikūrusios, o kai kurie keliai - išardyti.
14. Nuo apsauginių pylimų. Dešinysis kelias nenaudojamas, tačiau turi net 2 skirtingų krypčių jungtis, žr. žemėlapį. Negi nebūtų užtekę vienos pietinės?
Tokios jungtys dažniausiai naudojamos lokomotyvo pervažiavimui į kitą sąstato galą, atsivežtų vagonų laikinam pastatymui, kol ištraukiami tie kuriuos išsiveš ir t.t. taip pat lieka po pvz. svarstyklių panaikinimo (ex. svarstyklių kelias).
Dar kartą žemėlapis, kad būtų paprasčiau sekti nuotraukų vietas
19. 3-osios elektrinės kelyno pradžia. Čia irgi būta įspūdingo atšakų skaičiaus, tačiau dabar viskas labai labai apleista. Aišku, dar ne taip smarkiai, kaip chemijos bazėje.
20. Vaizdas atgal, ties VE-3 depu, kuriame stovi "ŠHM6". Stoties pastatas nugriautas, o prieš kokį pusmetį dar stovėjo.
21. Viena iš 2-3 dar naudojamų atšakų
22, 23. Žemieji Paneriai, privažiuojamieji, užvažiuojamieji ir apvažiuojamieji GKG-3 keliai
Comment