Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Einu pagrindiniu privažiuojamuoju keliu. Jis šiek tiek vingiuoja.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Einu toliau pirmyn.



    Vėl atgal vaizdas.



    Prieinu vietą, kuri pažymėta ortofotonuotraukoje 9.



    Vaizdas atgal.



    Dar kiek paėjus pirmyn. Išsišakojimas į 3 kelius. Šoniniai keliai baigiasi aklikeliais tolumoje esančių įmonių teritorijose. Vidurinysis įmonės teritorijoje susijungia su dešiniuoju.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.28, 08:33.

    Comment


      Vidurinysis kelias. Taip pat matosi kairiajame kelyje stovinti cisterna.



      Kairiajame kelyje taip pat stovėjo platforma su kažkokia tai pramonine įranga.



      Ant viduriniojo kelio, vaizdas atgal.



      Dešinysis kelias. Vaizdas į įmonės teritoriją.



      Ten pat, vaizdas atgal.



      Pabaiga.
      Paskutinis taisė Al1; 2016.05.28, 08:36.

      Comment


        Apleistas privažiuojamasis kelias Savanorių pr.

        Atsimenu šį kelią dar nuo vaikystės. Yra tekę ten būti prieš pat sovietų žlugimą. Kažkaip galvojau, kad kelias jau seniai nuardytas. Pasirodo, likęs, tik jau nepravažiuojamas. Žemėlapiuose irgi vis dar pažymėtas.



        Čia toks vaizdelis iškart atsišakojus nuo kelio vedančio į šiluminę:






        Einam toliau. Brūzgynai, bet kažkiek yra pravaikščiota, žvejai link Neries kiek mačiau eina:














        Yra išsišakojimas ties "Litagra". Beje, gal kas žino kas ten buvo sovietmečio laikais ar iki atsirandant ten privačioms įmonėms?






        Atsišakojęs kelias labai užaugęs ir atsitrenkia į tvorą:


        Vaizdelis prie tvoros, panašu, kad dar išsišakojimas buvo, tačiau teritorijoje jokių kelyno požymių nebėra, tik šalimais suversti betoniniai pabėgiai:








        Tokia trumpa ekskursija
        Paskutinis taisė SPX; 2016.10.02, 16:39.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          Tokiose vietose geriausiai fiksuoti vėlyvą rudenį, besniegę žiemą ar pavasarį kol nesužėlė.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Tokiose vietose geriausiai fiksuoti vėlyvą rudenį, besniegę žiemą ar pavasarį kol nesužėlė.
            Žiemą net nesuprasi, kad ten yra bėgiai, bus užsnigta.
            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

            Comment


              Žiemą, sniego kai nėra.

              Comment


                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                Atsimenu šį kelią dar nuo vaikystės. Yra tekę ten būti prieš pat sovietų žlugimą. Kažkaip galvojau, kad kelias jau seniai nuardytas. Pasirodo, likęs, tik jau nepravažiuojamas. Žemėlapiuose irgi vis dar pažymėtas.

                Atvaizdas


                Čia toks vaizdelis iškart atsišakojus nuo kelio vedančio į šiluminę:
                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Einam toliau. Brūzgynai, bet kažkiek yra pravaikščiota, žvejai link Neries kiek mačiau eina:
                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Yra išsišakojimas ties "Litagra". Beje, gal kas žino kas ten buvo sovietmečio laikais ar iki atsirandant ten privačioms įmonėms?
                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atsišakojęs kelias labai užaugęs ir atsitrenkia į tvorą:
                Atvaizdas


                Vaizdelis prie tvoros, panašu, kad dar išsišakojimas buvo, tačiau teritorijoje jokių kelyno požymių nebėra, tik šalimais suversti betoniniai pabėgiai:
                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Atvaizdas


                Tokia trumpa ekskursija
                kaip cia viska kas "nereikalinga" megstanti ardyt LG nenurinko sio kelio ?

                Comment


                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                  kaip cia viska kas "nereikalinga" megstanti ardyt LG nenurinko sio kelio ?
                  Gali būti, kad tai nėra LG nuosavybė.

                  Comment


                    Nežinau ar čia prie šitos temos, bet įdomu kokie yra potencialūs keleivių srautai iš Grigiškių į centrą. Nes paskutiniu metu buvo užsiminta apie Vilniaus norą į VT sistemą integruoti geležinkelį, tai ar nevertėtų tokiu atveju pasvarstyti sustojimo Grigiškėse ir maršruto iki jo organizavimo, nes pats geležinkelis kaip ir yra. Tiesa nežinau kaip su keleivias, nors pavyzdžiui iš beveik tokio paties dydžio Lentvario keleivių į Vilnių netrūksta.

                    Comment


                      Ten atšaka į popieriaus fabriką iš Panerių. Keleivių vežimui reikia ją rekonstruoti.

                      Comment


                        Bet ji nėra visiškai avarinės būklės. Todėl nemanau, kad nebūtų įmanoma pritaikyti, tuo labiau, kad jos apkrovimas nedidelis ir nemanau, kad trukdytų krovininiam eismui. Tačiau aišku pirmiausia reiktų išsiaiškinti ar būtų važiuojančių, nes dėl 10 keleivių maršrute net neverta svarstyti.

                        Comment


                          Būklė prasta. Kelevių nebus, nes tingės taip toli eiti. Ar į N. Vilnią iš Vilniaus daug važiuojančių? Ne. O juk ten važiuoja bent keli traukiniai per valandą.

                          Comment


                            Dėl N.Vilnios tai pažiūrėsim kai (jei) integruos į bendrą miesto VT. Kaip atskiro traukinio leisti beabejo neapsimoka.

                            Comment


                              Beje, Rygoje geležinkelio integracija nepasiteisimo ir ją panaikino. Nepasiteisino arba Rygos miestui, nes reikėjo daug mokėti ir "Rigas Satiksme" prarado dalį pajamų, arba geležinkeliams, nes krito pajamos, kadangi tarifai mažesni mieste... Tas pats bus ir Vilniuje. Tik geležinkeliams, manau, bus nauda, o miestui ir SP - ne. Nors Vilniuje kiti srautai (daug mažesni), čia potencialą turi tik Paneriai, N. Vilnia (ir tai tik apribojus autobusus), Vokė, Pavilnys ir Lentvaris, bet jis ne Vilniaus sudėtyje. Be to reikės įvesti zonas, ypač jei integruoti Lentvarį.
                              Paskutinis taisė Al1; 2016.10.16, 08:32.

                              Comment


                                Gal prieš 8 metus esu siūlęs integruoti miesto geležinkelius į VT, ir tai būtų pradžia metro. Yra atkarpų, kur ir dabar nelabai naudojama, o pastačius aplinkkelį, miesto geležinkeliai dabar išvis laisvi.

                                Galimi maršrutai
                                • Raudonoji linija
                                • Naujoji Vilnia – Pavilniai (Žiedų g.) – Juodasis kl – P. Višinskio g./Rasų g. – Vilniaus Geležinkelio Stotis – Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Naujininkai (Šaltkalvių g.) – IKEA – Vilniaus Oro Uostas – Kirtimai – Salininkai – Juodšiliai – Valčiūnai (arba Viešasis Logistikos Centras – Baltoji Vokė – Aukštieji Paneriai)
                                • Oranžinė linija
                                • Vilniaus Geležinkelio stotis - Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Tūkstanmečio g. – Riovonių g. – Norfa Bazė – Sausupio g. – Paneriai (Ūmėdžių g. ) – Paneriai (Agrastų g./Vilijos g.) – Regitra (Lentvario g.) – Maxima Bazė – Neravai – Grigiškės.
                                • Žalioji linija
                                • Vilniaus Geležinkelio stotis - Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Tūkstanmečio g. – Riovonių g. – Norfa Bazė – Sausupio g. – Paneriai (Ūmėdžių g. ) – Paneriai (Agrastų g./Vilijos g.) – Aukštieji Paneriai (Žarijos g.) – Trakų Vokė – Letvaris – Seniejis Trakai – Trakai

                                Pastaba: Visi maršrutai gali būti pratęsti atsižvelgus į potencialių keleivių srautus, pvz iki Šalčininkų ir t.t.
                                Pastaba 2: Dalis stotelių (Maxima bazė, IKEA, Norfos Bazė ir kt.) galėtų būti įrengtos privačiomis lėšomis, nes tai garantuotu papildomus klientų srautus.
                                Pastaba 3: Dalis investicijų galėtų sugrįžti, padidinus užstatymo intensyvumus aplink stotis ir pardavus tas žemes, tuo pačiu taip susikurtų didesni srautai stotyse (pavyzdys Kopenhaga).

                                Comment


                                  Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                  Gal prieš 8 metus esu siūlęs integruoti miesto geležinkelius į VT, ir tai būtų pradžia metro. Yra atkarpų, kur ir dabar nelabai naudojama, o pastačius aplinkkelį, miesto geležinkeliai dabar išvis laisvi.

                                  Galimi maršrutai
                                  • Raudonoji linija
                                  • Naujoji Vilnia – Pavilniai (Žiedų g.) – Juodasis kl – P. Višinskio g./Rasų g. – Vilniaus Geležinkelio Stotis – Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Naujininkai (Šaltkalvių g.) – IKEA – Vilniaus Oro Uostas – Kirtimai – Salininkai – Juodšiliai – Valčiūnai (arba Viešasis Logistikos Centras – Baltoji Vokė – Aukštieji Paneriai)
                                  • Oranžinė linija
                                  • Vilniaus Geležinkelio stotis - Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Tūkstanmečio g. – Riovonių g. – Norfa Bazė – Sausupio g. – Paneriai (Ūmėdžių g. ) – Paneriai (Agrastų g./Vilijos g.) – Regitra (Lentvario g.) – Maxima Bazė – Neravai – Grigiškės.
                                  • Žalioji linija
                                  • Vilniaus Geležinkelio stotis - Naujininkai (Dariaus ir Girėno g/Švitrigailos g.) – Tūkstanmečio g. – Riovonių g. – Norfa Bazė – Sausupio g. – Paneriai (Ūmėdžių g. ) – Paneriai (Agrastų g./Vilijos g.) – Aukštieji Paneriai (Žarijos g.) – Trakų Vokė – Letvaris – Seniejis Trakai – Trakai

                                  Pastaba: Visi maršrutai gali būti pratęsti atsižvelgus į potencialių keleivių srautus, pvz iki Šalčininkų ir t.t.
                                  Pastaba 2: Dalis stotelių (Maxima bazė, IKEA, Norfos Bazė ir kt.) galėtų būti įrengtos privačiomis lėšomis, nes tai garantuotu papildomus klientų srautus.
                                  Pastaba 3: Dalis investicijų galėtų sugrįžti, padidinus užstatymo intensyvumus aplink stotis ir pardavus tas žemes, tuo pačiu taip susikurtų didesni srautai stotyse (pavyzdys Kopenhaga).

                                  Atvaizdas
                                  Didėjant automobilizacijai ir kamščiams, tokios linijos turi perspektyvą. Jau dabar, su dabartine infrastruktūra, piko metu bet kuria tavo siūloma trasa kelionė truktų greičiau, nei analogiškai autobusu, o kai kuriais atvejais ir automobiliu. Žinoma, turi būti aiškūs ir patogūs intervalai. Pvz, kas pusvalandį. Taip, iš pradžių būtų žiauriai nuostolinga, bet stabilumas ir patogus tvarkaraštis pritrauktų keleivius.

                                  Comment


                                    Vienas pastebejimas del Kopenhagos pavyzdzio - Miesto traukiniai (S-Tog) ir priemiestiniai/tarptautiniai (pvz. Øresund tog) vaziuoja skirtingais begiais, nors trasos Kopengahoje yra tos pacios.

                                    Butu labai smagu ir Vilniaus VT sistemoje matyti traukinius...

                                    Comment


                                      Parašė jpou Rodyti pranešimą
                                      Vienas pastebejimas del Kopenhagos pavyzdzio - Miesto traukiniai (S-Tog) ir priemiestiniai/tarptautiniai (pvz. Øresund tog) vaziuoja skirtingais begiais, nors trasos Kopengahoje yra tos pacios.

                                      Butu labai smagu ir Vilniaus VT sistemoje matyti traukinius...
                                      Nepamenu dabar tiksliai ar visur yra 4 keliai ar kur ir dubliuojasi, bet taip Kopenhaga yra tikrai puikus pavyzdys.

                                      Vilniuje vienintelė vieta, mano nuomone, kuri būtų apkrauta ir reikėtų 4 kelių, tai tarp Panerių ir Lentvario iki Trakai-Kaišiadorys išsišakojimo.

                                      Comment


                                        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
                                        Nepamenu dabar tiksliai ar visur yra 4 keliai ar kur ir dubliuojasi, bet taip Kopenhaga yra tikrai puikus pavyzdys.
                                        Visur yra 4 keliai. S-tog (miesto traukiniai) naudoja kita signalizavimo sistema ir dabar diegia nauja ERTMS paremta Siement Wi-Fi o ne GSM-R technologija.

                                        Comment


                                          Vilniuje su miesto traukiniais yra problema - geležinkelis eina miškais ar mažai apgyvendintomis teritorijomis, todėl padaryti tankų kursavimą neišeis. Dar vienas niuansas - reikėtų smarkiai pertvarkyti susisiekimą autobusais. Ypač į N. Vilnią. Kitaip mažai kas tais traukiniais naudosis, jei autobusas priveža arčiau namų, o atvykus su traukiniu vis tiek reikia važiuoti autobusu, nes pagrindinis gyvenamasis masyvas toli nuo stoties.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X