Tokios jungtys dažniausiai naudojamos lokomotyvo pervažiavimui į kitą sąstato galą, atsivežtų vagonų laikinam pastatymui, kol ištraukiami tie kuriuos išsiveš ir t.t. taip pat lieka po pvz. svarstyklių panaikinimo (ex. svarstyklių kelias).
Ar cia buta gelezinkelio ar ten tas pylimas siaip supiltas? Nes pylimas akivaizdus, juolab, kad islike ir elektros stulpai. Tiesiog tokia vieta, kad neisnesa ar isvis cia gelezinkelis galejo buti
Ar cia buta gelezinkelio ar ten tas pylimas siaip supiltas? Nes pylimas akivaizdus, juolab, kad islike ir elektros stulpai. Tiesiog tokia vieta, kad neisnesa ar isvis cia gelezinkelis galejo buti
Laisvai galėjo būti. Iki vandens siurblinės reikėjo kažkaip kurą pristatyti.
Vasario 8 d. (pirmadienį) 18 val. Vilniaus mokytojų namų svetainėje (Vilniaus g. 39) vyks tradicinis vakaras iš ciklo "Pažinkime Vilnių".
Tema „Išnykę plieno keliai Vilniuje“.
Pasakoja kraštotyrininkas Rimvydas Racėnas. http://www.kultura.lt/events/view/4032/0/2016-02
Privažiuojamieji keliai Aukšųjų Panerių pramoniniame rajone (Fermentų, V. Graičiūno ir Kirtimų g. (dalies) teritorija.)
Atšaka eina iš Vaidotų stoties Pušyno kelyno.
Pušyno kelynas, Vaidotų stoties link. Kelias, sukantis dešinėn - privažiuojamasis į A. Panerių pramoninį rajoną.
Einu tuo keliu.
Vaizdas atgal.
Kiek paėjus matosi naujas Kirtimų g. viadukas per geležinkelio kelią. Anksčiau čia buvo pervaža.
Ten pat, vaizdas atgal.
Toliau nėjau. Pasivaikščiojimą pratęsiau po kelių mėnesių nuo ten, kur privažiuojamasis kelias iš Pušyno (žr. ortofotonuotrauką pradžioje šio pranešimo) išsišakoja į dvi šakas - vakarinę ir rytinę, kurios toliau yra lygiagrečios. Detalesniam vaizdui smulkesnio mastelio ortofotonuotrauka.
Ties ta vieta, kur privažiuojamasis kelias išsišakoja į rytinė ir vakarinę šakas.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę, Pušyno link. Kaip matyti, anksčiau čia galėjo būti dar antras kelias, o gal ir trys keliai.
Toliau einu vakarine šaka. Kelias su ženkliu nuolydžiu žemyn.
Vaizdas atgal.
Kiek paėjus pirmyn.
Dar kiek paėjus pirmym. Geležinkelis leidžiasi žemyn.
Dar kiek paėjus. Suka dešinėn.
Dar paėjus.
Dar šiek tiek paėjus. Prieinu vietą, kuri ortofotonuotraukoje pažymėta 1.
Ties vieta pažymėta 1 yra pirmosios smulkesnės atšakos nuo pagrindinio privažiuojamojo kelio. Tam, kad į jas patekti, traukiniui reikia keisti judėjimo kryptį.
Dešinėje iš Pušyno ateinantis kelias, kairėje - pirmosios atšakos į įmonių teritorijas.
Ten pat, vaizdas į priešingą pusę.
Toliau einu tomis atšakomis. Dešinioji užstatyta vagonais ir įeina į įmonės teritoriją.
Vaizdas atgal.
Einu kairiąja. Ji vėl dalinasi į dvi atšakas. Dešinioji įeina į įmonės teritoriją.
Einu kairiąja. Netrukus ir čia pasirodo vartai. Už jų nedidelis geležinkelio gabaliukas.
Toliau einu minėta atšaka į dešinę nuo pagrindinio privažiuojamojo kelio. Vaizdas atgal.
Gal būta svarstyklių ar tvoros su apsauga?
Vaizdas pirmyn.
Kiek paėjus, vaizdas atgal.
Vaizdas pirmyn. Atšaka gan ilga, einanti lygiagrečiai pagrindiniam privažiuojamajam keliui. Tolumoje stovi cisterna. Atšaka baigiasi įmonės teritorijoje prieš Fermentų g.
Grįžtu prie pagrindinio privažiuojamojo kelio ir einu juo pirmyn.
Keik paėjus pirmyn. Atšaka kairėn. Vieta ortofotonuotraukoje pažymėta 6.
Dar kiek paėjus pirmyn. Vaizdas atgal. Minėta atšaka įeina į metalo laužą superkančios įmonės teritoriją.
Dar kiek paėjus. Tolumoje matosi kelyje stovinti platforma su konteineriu.
Grįžtu atgal prie pervažos. Vaizdas atgal, Pušyno link.
Einu pagrindiniu privažiuojamuoju keliu pirmyn.
Prieinu vietą, kuri pažymėta ortofotonuotraukoje 8.
Jungtis kairėje - ji sujungia pagrindinį privažiuojamąjį kelią ir atšaką, kuria ėjau prieš tai (kurioje stovi platforma su konteineriu; už to pirmojo vagono kiek toliau stovi daugiau platformų su konteineriais, kurios matosi šioje nuotraukoje).
Grįžtu ant pagrindinio privažiuojamojo kelio.
Ten pat, vaizdas atgal.
Atšaka dešinėn. Trumpa, jos gale stovi automobilių pakrovimui į autovežius tiltelis, ar kaip jį galima būtų pavadinti.
Comment