Tai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kad negalioja nei vieno šviesoforo signalai Kauno stotyje tunelio pusėn (gal ir tilto pusėn???). Vakar pats mačiaus - kryžiai ant visų, net ir manevrinių.
Sakau ,mačiau,paduoda lapuką,o paskui per raudoną išvažiuoja.
Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13!N.L.V
Comment
-
Parašė N.L.V. Rodyti pranešimąKadangi keičiama įranga ir visi šviesoforai į abi puses neveikiantys! Taip pat neveikia ir blokuotė ir visą kitą (visi suprantat apie ką aš)
Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13!
Comment
-
Logiškai jei jie neveikia tai ir išvažiuoja per raudonai signalizuojanti!
Eismas iki Palemono ir iki Jesios (IŠ KAUNO): mašinistai iš stoties išvažiuoja gavę E-13![/QUOTE]
Ne visi žino kas tas E - 13 o,kad apie 20km/h velkas ,tas tai tiesa,link Vilniaus ir Jiesios, gal net lėčiau.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPo visokių modernizacijų turbūt dažniau ir pailgėja visokių pervažų uždarymo laikas...
Papildau, nes pats radau sia infomacija:
Geležinkelio pervažoje Ateities plente Kaune, vadinama Amalių pervaža, papildomai įrengtas ir pėsčiųjų takas su šviesoforais, skirtais pėstiesiems. Ši pervaža automobilių eismui uždaroma likus 40 sek. iki pravažiuos traukinys. Iš pradžių pervažos šviesoforų raudonos šviesos pradeda paeiliui mirksėti, ima veikti garsiniai signalai ir pėsčiųjų tako šviesoforuose užsidega raudoni žiburiai.
Praėjus 13–15 sek. delslaikio, užtvarų užkardai automatiškai pradeda leistis ir po 4–6 sek. pasiekia horizontalią padėtį. Šia pervaža traukiniai važiuoja iki 120 km/val. greičiu. Bandantieji „prašokti" po besileidžiančiais užkardais praktiškai neturi kito pasirinkimo, kaip susidurti su traukiniu. Geležinkelininkai garantuoja – padariniai neišvengiamai liūdni.
Is cia: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...#ixzz2GHnlWjN1Paskutinis taisė Gator; 2012.12.27, 22:28.
Comment
-
Ketvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKetvirtadienio (V.23) rytą kažkur po 7h Kauno geležinkelio stoties antrame kelyje važiavo kelio matavimo mašina EM140. Netrukus šviesofore link tilto (mažajame ! ! ! ) raudonas signalas persijungė į du geltonus, viršutinis mirksėjo.
Mažajame šviesofore degančių dviejų geltonų signalų (ir aplamai dviejų) dar nebuvau matęs ne tik Kaune, bet ir jokioje kitoje stotyje.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTaip.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
Comment