Dar klausimas kolegoms,ar tikrai ne visa Kauno GS automatizuota? T.Y.matau šioje foto , kad yra rankinis iešmas. Pats taipogi mačiau kaip prie to geltonų plytų pastato (dispečerinė?) privažiavo TEM 'as, M62 , iš jų išlipo padėjėjai ir tą svirtį bėgių palenkė į kitą pusę. Tai tiesa? Ar mane akys apgavo?
Dar klausimas kolegoms,ar tikrai ne visa Kauno GS automatizuota? T.Y.matau šioje foto , kad yra rankinis iešmas. Pats taipogi mačiau kaip prie to geltonų plytų pastato (dispečerinė?) privažiavo TEM 'as, M62 , iš jų išlipo padėjėjai ir tą svirtį bėgių palenkė į kitą pusę. Tai tiesa? Ar mane akys apgavo?
Manau, kad lokomotyvų depo kelyne rankiniai iešmai neišnyks niekada.
Dar iš mano pastebėjimų šį rytą. Buvau prie gel.stoties šiandieną nuo 8,30 h iki lygiai 12 h. iš tikrūjų likau nustebęs,kadangi tarp šio minėto laiko pamačiau praktiškai gryną nesamonę (mano akimis). Argumentuoju dėl ko, vienas M62 po stotį pradėjo tampytis iš vieno kelio į kitą su ~10 pusvagonių krautais bėgiais - pabėgiais komplektais. Paskui gal kažkur stovėjo apie pora h ir vėl ta pati dainelė.Tai arba LG neefektyviai kažką daro,ar užmušinėja darbo dieną. Gaila fotiko neturiu šiuo metu,bučiau su tikrais įrodymais . Po to gryžo DR1A 10 min.vėluodamas iš kybartų. Dar po kelių min.nuo depo privažiavo M62 - 1244 , užemė kelią kur turėjo gryžti EJ875 , tai tas EJ stojo į 12 kelią. Gal taip pat yra mačiūsiu šios dienos , galima sakyti darbo dieną
(...) . Po to gryžo DR1A 10 min.vėluodamas iš kybartų. Dar po kelių min.nuo depo privažiavo M62 - 1244 , užemė kelią kur turėjo gryžti EJ875 , tai tas EJ stojo į 12 kelią. Gal taip pat yra mačiūsiu šios dienos , galima sakyti darbo dieną
Tikriausiai iš Vilniaus atvyko ne elektrinis traukinysa ER9M E875, o dviaukštis EJ817 - pastoviu laiku 11:38, laikinai (nuo XI.22 iki XII.89) dėl kelio remonto tartp Kauno ir Pelemono - 11:55.
Elektrinių traukinių atvykimas į 11 ar 12 aklikelius nuo XI.22 padažnėjo. Gal būt dėl tų remonto darbų, kai kiti keliai labiau reikalingi kitiems traukiniams (kiek supratau pagal laikiną tvarkaraštį, kuriam būdingi ilgesni pastovėjimai Palemone, iš Kauno iki Palemono kelyno pradžios važinėjama vienais bėgiais).
Antai dabar 12:44h (kai pastoviai būdavo 12:29) dviaukštis taip pat atvyksta į 11 kelią, dyzelinis 13:00h į Šeštokus išvyksta iš pirmo kelio (11:33h iš Kybartų taip pat atvyksta į pirmą).
O dar klausimas, gal pastebėjote , kad iš to 12-11 kelio traukinius išleidžia ne šviesoforas,o darbuotojas atneša dokumentą,mašinistas kažką atžymi ir atgal paduoda,tada po ~1 min. jis išvyksta, tai čia taip išeina , kad kažką tvarko ar pan.?
O dar klausimas, gal pastebėjote , kad iš to 12-11 kelio traukinius išleidžia ne šviesoforas,o darbuotojas atneša dokumentą,mašinistas kažką atžymi ir atgal paduoda,tada po ~1 min. jis išvyksta, tai čia taip išeina , kad kažką tvarko ar pan.?
Išleidžia viską ten šviesoforas. Tiesiog, tas žmogus atneša mašinistams įspėjimo lapelį apie tarpstotyje esančius greičio apribojimus ir panašiai. Tas žmogus dar kitaip vadinamas - Kelyno būdėtojas.
Comment