Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



















    Comment










      Comment


        Jiesios geležinkelio stoties kelyno rekonstrukcija baigėsi spalio mėnesį. Prekiniai traukiniai vėl važinėja Kauno miesto apylanka per Rokus, Kauno HE užtvanką, Kauno stoties keliai nuolat laisvi. Pirmą kelią pusvalandžiu ir dar trumpiau užima iš Vilniaus atvažiavę dviaukščiai. Kiti elektriniai, ER9M ir kai kurie dviaukščiai dar atvažinėja į aklikelius Nr.11 ir Nr.12. Į Vilnių ir arčiau važinėjantys keleiviai jau beveik pamiršo po tumelio atidarymo prasidėjusį (ir su Jiesios stoties kelyno rekonstrukcijos pradžia nutrūkusį) patogumą, kada visi keleiviniai traukiniai sustodavo prie pat stoties rūmų prieinančiuose 1 arba 2,3 keliuose. Nusipirkus bilietą iki 11 ar 12 kelio nueiti kai kuriems sunkiau bepaeinantiems arba sunkesnį lagaminą nešantiems būna netaip lengva...
        Gal aš neteisus būsiu (kaip kartais būnu), bet manau - kad visi keleiviniai traukiniai turėtų sustoti 1, 2, 3, 4 keliuose, o ne 11 ir 12. Išimtis galima Kauno stotyse "nakvojantiems" dviem ER9M, nors ir jiems naktį saugiau 2 ir 3 keliuose.
        Paskutinis taisė Vitas; 2012.02.20, 09:55.

        Comment


          Žinoma, kad patogiau nei 11 ar 12. Bet ar LG tai rūpi?

          Comment


            Kovo 17 d. ~4:10h ryto iš Kauno geležinkelio stoties Kazlų Rūdos link išvažiavo pagalbinis traukinys.
            Tokiam traukiniui įprasta važiuoti, kai geležinkelyje nutinka avarija ar kas panašaus, todėl nestebina kitų traukiniųsulaikymai kad greičiau praleisti pagalbinį. Tačiau šį rytą pagalbinis traukinys stoties 4-ame kelyje prastovėjo gal pusvalandį, o gal daugiau ir praleido du kitus traukinius, važiavusius antru keliu. Vienas -2M62 traukiamas prekinis, kitas - manevrinis TEM Nr lyg tai 5114?) be vagonų ir dar netikėčiau, kad jis nė nestojo. Taip pat stotyje nebuvo žmonių bėgiojimo, šauksmų, kitų lokomotyvų judėjimo, todėl buvo aišku, kad geležinkelyje nenutiko nieko, o pagalbinis traukinys (kurio sudėtyje yra du galingi keliamieji kranai) važiuoja atlikti kokius nors darbus.
            Galima būtų nujausti, kad į Mockavą iš Lenkijos atgabenta dar viena automotrisa PESA, ir reikia ją nuo 1435 mm ašiarčių perkelti ant 1520 mm (ir atitinkamai - nuo vienų bėgių ant kitų)...

            Comment


              11 ir 12 kelius galėtų pratęsti iki stoties pastato.
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                Kelios nuotraukos. 2011 08 30.







                Retai elektriniai sustoja 3 kelyje. O dviaukščiai tuo labiau.



                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Kelios nuotraukos. 2011 08 30.


                  Elektrifikacijos pabaiga
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Tarpukaryje.





                    KAVB.

                    Comment


                      Žurnalas "Geležinkelininkas" 1935m.



                      Comment


                        Šaulių garbės kuopa Kauno stotyje. B. Valio nuotrauka. Žur. „Geležinkelininkas“ 1938m.

                        Paskutinis taisė AutoLiet; 2011.12.11, 05:59.

                        Comment


                          Noriu suintriguoti su Kauno siauruko tema.

                          Siaurukas buvo per Pirmąjį pasaulinį karą vokiečių kariuomenės paskubomis įrengtas 600 mm pločio bėgių tinklas. Statant Kauno tvirtovės sistemą šiaurės rytų kryptimi, tarp Neries ir Nemuno, buvo pastatytas platus įtvirtinimų ruožas. Abiejų upių slėnius dengė VI ir VII fortai. Šioms statyboms palengvinti ir buvo nutiesti siaurojo geležinkelio bėgiai.
                          Ties KTU Elektronikos fakultetu, kasant kabelius, veikiausiai buvo rasta šio geležinkelio dalis. Pasakojimai nutyli, kur tiksliai buvo rasti bėgiai, bet jei jie buvo 2 metrų gylyje, veikiausiai jie buvo ties Girstučio upeliu (Girstupio upelio dešiniuoju intaku), mat įrengiant tvirtovę ypatingų pylimų susisiekimo keliams nedaryta, stengtasi išnaudoti naturalų reljefą, taigi ir upelių slėnius. Upelis buvo kanalizuotas pastačius studentų miestelį, tačiau kadaise šis upelis nusileisdavo iki pat Karmelitų kvartalo, kuriame jis nukanalizuotas.

                          Parašė Ramūnas kns Rodyti pranešimą
                          http://kauno.diena.lt/dienrastis/tem...amiesti-214212 rašoma, kad nuo 1919 m. siaurukas buvo panaudotas keleiviniam traukinukui "kukuškai". Kad Karmelitų kvartale buvo siaurojo geležinkelio linija, liudija archyvinės nuotraukos.



                          Nuotraukos liudija, kad bėgiai ėjo ir dabartine Griunvaldo gatve.



                          Bėgiai ėjo ir Laisvės alėja. Jie buvo skirti konkei (arklių traukiamam tramvajui).

                          Rašoma, kad šis transportas siekė Kauno senamiesčio tiltą. Tačiau jis ėjo PER Kauno pilį.



                          Ši XX a. pirmosios pusės nuotrauka yra iš Karo muziejaus fondų. Galima datuoti tiksliau - 1919 - 1935 m., kada veikė siaurukas (ir nebuvo pradėta Kauno pilies "restauracija").

                          Tačiau kur tada siaurukas pro pilį galėjo vesti? Aplinkinės teritorijos juk buvo išparceliuotos troboms.

                          Nenorėtumėte kas pabandyti rekonstruoti siauruko bėgių linijų žemėlapį?

                          Comment


                            /\

                            Parašė freimq Rodyti pranešimą
                            Niekur nebuvau mates siaurojo gelezinkelio plano su stotelemis. Pabandziau padaryti sioki toki siaurojo gelezinkelio ir konkes plana, padariau tiek kiek buvo daugmaz aisku, o kur buvo neaisku pridejau klaustuku. Taisykit, rekit, padekit ir gal sulipdysim visa plana, o gal kur yra toks planas ir as be reikalo cia vargstu.
                            Atvaizdas

                            naudojausi http://narrow.parovoz.com/emb/index.php?LNG=RU&ID=1977

                            Geresnes kokybes planas: http://picasaweb.google.com/maritul/...90942145003730
                            Spune-mi dacă-i între noi iubire

                            Comment


                              Žur. „Geležinkelininkas“ 1937m.



                              Comment


                                Su Šv. Velykom!
                                Žurnalas "Policija" 1938m. nr.8 I.Girčio nuotrauka.

                                Paskutinis taisė AutoLiet; 2012.04.08, 07:38.

                                Comment


                                  Žurnalas "Naujoji Romuva" 1937m. nr. 17.



                                  Comment


                                    Gal žinot Kauno geležinkelio stoties išmatavimus ploti aukšti ir ilgi ?
                                    Geležinkeliai valdo!

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                                      Gal žinot Kauno geležinkelio stoties išmatavimus ploti aukšti ir ilgi ?
                                      Maketą darysį? radau tik tiek :

                                      Ir truputėlis istorijos jei per daug,pataisykite

                                      Teritorijos plotas:
                                      7677 kv. m
                                      Fizinio apsaugos zonos pozonio plotas:
                                      8300 kv. m

                                      Pastato planas - ištįsęs stačiakampis, su nežymiai pabrėžta vidurine dalimi: į perono pusę ji kyšo kaip rizalitas, o iš priešingos pusės yra įtraukta. Rizalito antrame aukšte (virš centrinės salės kasų patalpų) buvo telegrafistų patalpos. Šiaurės rytų gale yra pusapskritė patalpa, kuri buvo skirta motinos ir vaiko patalpoms (vėliau pritaikyta kitai paskirčiai). Pastato pietvakarių pusėje šiuo metu sutelktos stoties vadovybės tarnybinės patalpos (abiejuose aukštuose). Vidus suplanuotas pagal klasicistines, dar XIX a. susiklosčiusias tradicijas. Patalpos buvo išdėstytos simetriškai: vidurinėje dalyje yra tolimojo susisiekimo kasų ir laukimo salė, šalia - priemiestinio susisiekimo kasų ir laukimo salė, o pačiame gale dviaukštės tarnybinės patalpos. Kitame gale buvo įrengtas restoranas su pagalbinėmis patalpomis, turinčiomis atskirus įėjimus. Šios patalpos XX a. aštuntajame dešimtmetyje buvo pertvarkytos - restorano erdvė gelžbetoniniu perdenginiu sudalyta į du aukštus, pakeista kai kurių patalpų paskirtis (panaikintos motinos ir vaiko, nakvynės patalpos) sumažinta viena keleivių laukimo salė. Išmatavimai/plotas: Pastato ilgis - 99,2 m; pastato plotis (su kiemo laiptine) - 21,2 m; H (iki karnizo) - 10,5 m.

                                      Šaltinis : http://kvr.kpd.lt/heritage/Pages/KVR...ng=lt&MC=28268
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Atspėjai dėkoju už informacija
                                        Geležinkeliai valdo!

                                        Comment


                                          Parašė Mantukas.traukinukas Rodyti pranešimą
                                          Atspėjai dėkoju už informacija
                                          Nėra už ką tik nepamiršk po viso darbo imesti nuotraukų su maketu
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X