Geriau jau Amalius panaikintu. Ir automobiliu eimsui butu geriau. Kaunas-1 yra gerokai patogesneje vietoje, geras susisiekimas troleibusais. Pervadintu i "Petrasiunus" ir paliktu stotele... Beje, senuose zemelapiuose aptikau stotele Petrasiunai tarp Amaliu ir tunelio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
LG galėtų padaryti apklausėlę, kur kauniečiai labiau pageidautų turėti stotelę (Petrašiūnuose ar Amaliuose). Kad ir savo tinklapyje. O aš pats tai visom keturiom už Petrašiūnus, 5 minutės kopimo į kalną ir geriausias susisiekimas su visais Kauno galais nuo 6 ojo forto stotelių Tik gal ne visi supranta, kad čia reikia lipt į kalną, dažniausiai vienas lipdavau.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąLG galėtų padaryti apklausėlę, kur kauniečiai labiau pageidautų turėti stotelę (Petrašiūnuose ar Amaliuose). Kad ir savo tinklapyje. O aš pats tai visom keturiom už Petrašiūnus, 5 minutės kopimo į kalną ir geriausias susisiekimas su visais Kauno galais nuo 6 ojo forto stotelių Tik gal ne visi supranta, kad čia reikia lipt į kalną, dažniausiai vienas lipdavau.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kiek man tenka vaziuoti, Amaliuose ilipa ir islipa vos 0-3 zmones vidutiniskai. Amaliu stotele ne kur nors uzkampyje Lietuvos. O ja prakstiskai niekas nesinaudoja. Tai kam ji reikalinga? Galu gale yra alternatyva - miesto autobusai ir troleibusai nuvykti tiems keliems keleiviams iki Kaunas -1 stoties. Amaliu pervazoje (abejose jos pusese ir yra Amaliu peronai) piko metu susidaro spustys net ir nevaziuojant traukiniui. Sustojus traukiniui, pervaza buvna uzdaryta apie 3-5 min. O tai piko metu sugeneruoja milziniska automobiliu spusti.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPaaiškinkite man paprastais žodžiais kaip ne kauniečiui: kodėl negali likti ir Petrašiūnų (Kaunas1), ir Amalių stotelės? Tik jose stotų vien lėtieji traukiniai, kurie ir taip stoja visose stotelėse. Juk ir dabar Amalių stotelėje gal tik kokie 3 traukiniai testoja. Nežinau kiek tai realu, bet tai būtų dalinė alternatyva Kauno VT, ir leistų kauniečiams iš Petrašiūnų, Amalių ir Palemono greitai pasiekti miesto centrą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek man tenka vaziuoti, Amaliuose ilipa ir islipa vos 0-3 zmones vidutiniskai. Amaliu stotele ne kur nors uzkampyje Lietuvos. O ja prakstiskai niekas nesinaudoja. Tai kam ji reikalinga? Galu gale yra alternatyva - miesto autobusai ir troleibusai nuvykti tiems keliems keleiviams iki Kaunas -1 stoties. Amaliu pervazoje (abejose jos pusese ir yra Amaliu peronai) piko metu susidaro spustys net ir nevaziuojant traukiniui. Sustojus traukiniui, pervaza buvna uzdaryta apie 3-5 min. O tai piko metu sugeneruoja milziniska automobiliu spusti.Parašė disident Rodyti pranešimąAlternatyva VT, tai čia nebent Palemonui. Man tai labai neskaudėtų, jei liktų abi stotelės, tačiau kam be didelio reikalo lėtinti traukinį? Be to, manau yra tam tikros taisyklės, kas kiek km turi būti stotis. Taip pat kolega aprašė ir Amalių pervažos problemą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąNeskubėkite manęs užsipulti, tik peržvelgiau www.maps.lt Kauno Amalių mikrorajoną. Tą pervažą kertą Ateities pl. — viena pagrindinių miesto gatvių. Net keista, kad ten yra vieno lygio pervaža. Su ta stotele yra du variantai: lengviausias — panaikinti visiškai; sunkesnis ir ilgesnis — išsaugoti ir populiarinti. Kiek matau žemėlapyje, aplink stotelę mažai gyvenamųjų namų, bet netoliese yra įmonė "Kauno keliai". Galbūt būtų naudos, jeigu traukiniai stotų tik anksti ryte ir po pietų, kai žmonės važiuoja į/iš darbo? O gal pasiūlyti verslininkams netoliese sklypų, kad šie statytų gyvenamus namus? Nežinau tos vietos triukšmo ir užterštumo lygio, gal ir nekokia idėja, bet geografiškai vieta turėtų lyg ir nieko. O gal nelabai?
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąAr man tik susidarė vaizdas, ar tunelyje tikrai nutiesti trumpabėgiai..? Ir jei taip, tai kodėl ne ilgabėgiai ?
Comment
-
Parašė ivas Rodyti pranešimąviskas pagal projektą, trumpų bėgių norėjo LGwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė dariuks Rodyti pranešimąpaziurejau ir temaciau kontrabegi.
nors... gal kalbininkai ji irgi gretbegiu vadina...
Comment
-
Parašė ivas Rodyti pranešimąvis gi gretbėgis, kontrabėgis čia nuo cccp užsilikę
http://www.lkz.lt/startas.htm > "kontrabėgis"
Žodžio "Gretbėgis" žodynas neranda - matyt šis lietuviškos kilmės naujadaras dar neįvestas į elektroninį žodyną, kuris sukurtas 2008 m.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.10.05, 21:48.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO koks skirtumas tarp trumpų ir ilgų bėgių? Ilgesniais galima greičiau važiuot, mažesnis triukšmas?
p.s.tuneliu bus greitis ribojamas.
Comment
-
Parašė ivas Rodyti pranešimąKodėl toks kelio projektas, dar negavau atsakymo, gal dar ką pagausiu, kas galės atsakyti.
p.s.tuneliu bus greitis ribojamas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimą"Kontr(a)" - tarptautinis priešdėlis, tinkamas vartoti lietuvių kalboje
http://www.lkz.lt/startas.htm > "kontrabėgis"
Žodžio "Gretbėgis" žodynas neranda - matyt šis lietuviškos kilmės naujadaras dar neįvestas į elektroninį žodyną, kuris sukurtas 2008 m.
Comment
-
Parašė ivas Rodyti pranešimątada viskas gaunasi atvirkščiai nei šnekėtawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment