Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaunas. Maždaug prieš savaitę.
















    Comment


      Taigi, matyti, kad tie esami 1435 mm vežės aklikeliai bus praręsti ir sueis į vieną kelią, kuris po to nedidelėje atkarpoje bus sudvejintas su 1520 mm ir vėl išsiskirs, tada aklai kirs 1520 mm kelią į depą ir eis lygiagrečiai 1520 mm keliams, o tada vėl prieš tunelį prasidės sudvejintas kelias, kuris eis tuneliu.

      Comment


        Truputis nuotraukų iš po karantininės kelionės 2020.04.23
        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
        - Rusija su Amerika kariauja.
        - Ir ką, kaip ten reikalai?
        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
        - O amerikiečiai?
        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

        Comment


          Pernai pavasarį Kauno stotyje buvo surengta Kauno stoties istorinių nuotraukų paroda.

          Perfotografavau tik tas nuotraukas, kurių nėra interneto platybėse.



          Lietuvos skautų kelionė į Estija, 1932 m.



          Sugriauta stotis ir tunelis po karo, 1944 m.





          Dabartinio stoties pastato statyba, 1950 m.



          Naujo stoties pastato atidarymo iškilmės, 1952 m.



          Stoties pastato vaizdas, 1956 m.



          Stoties bufetas, 1952 m.



          DP-7 pirmajame kelyje.



          TE-7636 (negarantuotai). Mašinistai L. Ostrovskij ir M. Zub, 1955 m. Kažkoks balvonas jau pripaišė "ūsus".



          Linijos per HE statyba, 1957 m.



          Elektrifikacija, 1975 m.



          Pirmasis elektrinis traukinys, 1975 m. gruodžio 29 d.



          Gedulo ir vilties dienos minėjimas 1989 m.

          Paskutinis taisė Al1; 2020.06.11, 11:32.

          Comment


            Pora šių dienų nuotraukų. ~17 val.



            Comment


              Kauno geležinkelio stoties peronai paskelbti nerūkymo zona

              Keleivių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Link“, atliepdama klientų pageidavimus, stočių peronuose kuria nerūkymo zonas. Praėjusių metų rudenį nerūkymo zonomis paskelbti Vilniaus geležinkelio stoties peronai, šiemet vasarį – Klaipėdos, o neseniai projektas įgyvendintas ir Kauno stotyje, – pranešimu spaudai informuoja AB „Lietuvos geležinkeliai“. Nerūkymo zona Kauno geležinkelio stoties peronuose taikoma tiek įprastoms, tiek elektroninėms cigaretėms. Rūkantiems skirta erdvė įrengta prie automobilių stovėjimo aikštelės.

              Su laiku ši praktika turėtų tapti įprasta visose keleivinėse geležinkelio stotyse.

              Comment


                1928

                Click image for larger version

Name:	382748218_6613648532044529_119964520154996185_n.jpg
Views:	1115
Size:	539,9 kB
ID:	2078208

                Comment


                  https://ltginfra.lt/naujienos/2024-0...nuy-ingenieria

                  Kauno stoties teritoriją už 10 mln. eurų projektuos „Ardanuy Ingenieria“

                  Siekiant padidinti traukinių eismo pralaidumą bus projektuojamas naujas tiltas per Nemuną – jį numatoma statyti šalia esamo Kauno Žaliojo geležinkelio tilto. „Ardanuy Ingenieria“ taip pat projektuos „Rail Baltica“ geležinkeliui pritaikytus atvykimo-išvykimo kelius, peronus. Įmonė parengs ir rekonstravimo darbų projektus – ketinama atnaujinti dabartinius pėsčiųjų viadukus virš stoties bei požeminę pėsčiųjų perėją, skirtą patekti į peronus.

                  Comment


                    Gal kas nors žino ar yra žinių dėl geležinkelio teritorijos? Įdomu ar yra kokių nors planų dėl Čiurlionio gatvės, nes jei tokį paliktu iki Rail Baltica atidarymo, tai vaizdas būtu ne koks.

                    Comment


                      Parašė ne robotas Rodyti pranešimą
                      Gal kas nors žino ar yra žinių dėl geležinkelio teritorijos? Įdomu ar yra kokių nors planų dėl Čiurlionio gatvės, nes jei tokį paliktu iki Rail Baltica atidarymo, tai vaizdas būtu ne koks.
                      Kol kas planai skelbti tik iš geležinkelio pusės, kas šiauriau stoties vyksta visiškai nėra aišku. Iš geležinkelio infrastruktūros pusės, tai maždaug šitaip atrodys:
                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20241130_002959.png
Views:	306
Size:	2,11 MB
ID:	2168000

                      Comment


                        Čiurlionio gatvė ne geležinkelio problema. Tai miesto problema.

                        Comment

                        Working...
                        X