Kaunas. Maždaug prieš savaitę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Taigi, matyti, kad tie esami 1435 mm vežės aklikeliai bus praręsti ir sueis į vieną kelią, kuris po to nedidelėje atkarpoje bus sudvejintas su 1520 mm ir vėl išsiskirs, tada aklai kirs 1520 mm kelią į depą ir eis lygiagrečiai 1520 mm keliams, o tada vėl prieš tunelį prasidės sudvejintas kelias, kuris eis tuneliu.
Comment
-
Pernai pavasarį Kauno stotyje buvo surengta Kauno stoties istorinių nuotraukų paroda.
Perfotografavau tik tas nuotraukas, kurių nėra interneto platybėse.
Lietuvos skautų kelionė į Estija, 1932 m.
Sugriauta stotis ir tunelis po karo, 1944 m.
Dabartinio stoties pastato statyba, 1950 m.
Naujo stoties pastato atidarymo iškilmės, 1952 m.
Stoties pastato vaizdas, 1956 m.
Stoties bufetas, 1952 m.
DP-7 pirmajame kelyje.
TE-7636 (negarantuotai). Mašinistai L. Ostrovskij ir M. Zub, 1955 m. Kažkoks balvonas jau pripaišė "ūsus".
Linijos per HE statyba, 1957 m.
Elektrifikacija, 1975 m.
Pirmasis elektrinis traukinys, 1975 m. gruodžio 29 d.
Gedulo ir vilties dienos minėjimas 1989 m.
Paskutinis taisė Al1; 2020.06.11, 11:32.
- 8 patinka
Comment
-
Kauno geležinkelio stoties peronai paskelbti nerūkymo zona
Keleivių vežimo geležinkeliu bendrovė „LTG Link“, atliepdama klientų pageidavimus, stočių peronuose kuria nerūkymo zonas. Praėjusių metų rudenį nerūkymo zonomis paskelbti Vilniaus geležinkelio stoties peronai, šiemet vasarį – Klaipėdos, o neseniai projektas įgyvendintas ir Kauno stotyje, – pranešimu spaudai informuoja AB „Lietuvos geležinkeliai“. Nerūkymo zona Kauno geležinkelio stoties peronuose taikoma tiek įprastoms, tiek elektroninėms cigaretėms. Rūkantiems skirta erdvė įrengta prie automobilių stovėjimo aikštelės.
Su laiku ši praktika turėtų tapti įprasta visose keleivinėse geležinkelio stotyse.
- 1 patinka
Comment
-
https://ltginfra.lt/naujienos/2024-0...nuy-ingenieria
Kauno stoties teritoriją už 10 mln. eurų projektuos „Ardanuy Ingenieria“
Siekiant padidinti traukinių eismo pralaidumą bus projektuojamas naujas tiltas per Nemuną – jį numatoma statyti šalia esamo Kauno Žaliojo geležinkelio tilto. „Ardanuy Ingenieria“ taip pat projektuos „Rail Baltica“ geležinkeliui pritaikytus atvykimo-išvykimo kelius, peronus. Įmonė parengs ir rekonstravimo darbų projektus – ketinama atnaujinti dabartinius pėsčiųjų viadukus virš stoties bei požeminę pėsčiųjų perėją, skirtą patekti į peronus.
- 8 patinka
Comment
Comment