Buvo ten kažkoks remontas. Ir kas keisčiausia, kad tiesiant RailBalticą, Marijampolėje visas keynas bent jau prie stoties bus iš esmės pakeistas. Pirmi du ar trys keliai bus 1435 mm vėžės, o tolimesni bus 1520 mm vėžės.
Aš girdėjau priešingai: 1435mm vėžės bėgiai stotyje ir už jos ribų Kazlų Rūdos kryptimi eis pakraščiu prie Sasnavos gatvės (t.y.- toliau nuo stoties pastato), o kelyno pabaigoje (tuoj pat už Gedimino gatvės pervažos, kuri turės būti rekonstruota į viaduką) 1435 mm bėgiai kirs platesniuosius 1520 mm ir toliau link Kalvarijos eis pakraščiu prie geležinkelio gatvės. Girdėjau ne bobutes plepant, o vieną trečiadienį Marijampolės geležinkelio stotyje "Rail Baltica" direkcijos surengtame marijampoliečių priėmime taip pasakojo projektuotojas.
Žinoma, projektas gali bet kada pasikeisti, tai tikėtis galima visko...
Kaip ir kažkada girdėtų pranešimų, kad "Rali Baltica" eis tarp Simno ir Žuvinto ežerų.
Sveiki, po kelių savaičių pertraukos užėjau į Kazlų Rūdos geležinkelio stotį "apsidairyti". Tai primenu, kad anas savaites pertvarkė ketvirtą kelią Marijampolė - Kaunas, o dabar atnaujino trečią kelią vedantį iš Kybartų (iš antro į trečią kelią).
Bet man vis dar keista, juk vis tiek reikės ketvirtą kelią per naują tiesti ateityje - RailBalticą...
Sveiki, po kelių savaičių pertraukos užėjau į Kazlų Rūdos geležinkelio stotį "apsidairyti". Tai primenu, kad anas savaites pertvarkė ketvirtą kelią Marijampolė - Kaunas, o dabar atnaujino trečią kelią vedantį iš Kybartų (iš antro į trečią kelią).
Bet man vis dar keista, juk vis tiek reikės ketvirtą kelią per naują tiesti ateityje - RailBalticą...
Kol nuties, dar daug laiko gali praeiti, jei apskritai nuties. O stoties rekonstrukcijos darbai susiję su MPC diegimu Kauno regione.
Fotoreportažas iš Marijampolės. Kai 2010 m. "tyrinėjau" liniją nuo Kazlų Rūdos iki Šeštokų (ir toliau), Marijampolėje ilgai neužtrukai. Visgi teko surasti laiko ir Marijampolės stočiai, nes greitai čia viskas iš esmės pasikeis dėl "RailBalticos".
Pradėjau nuo stoties.
Įdomu, kokia šio pastato pirminė paskirtis? Tualetas?
Nuo perono pietvakarinio stoties galo link.
Buvo remontuojami stoties keliai
Namelis pirmojo perono gale.
Šiemet pastatytas vagonas paminklas. Keistas vagonas. Kam tokiam vagonui dviašiai vežimėliai? Žiūrėjau po vagonu, neatrodo, kad būtų perdarytas iš dviašio.
Perėjus į kitą kelyno pusę, vaizdas Kazlų Rūdos link.
Palei Sasnavos g. einantis kelias kerta Sasnavos gatvę ir veda į pramoninę teritoriją. Nuotraukos iš ten bus temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius.
Grįžtu atgal prie elevatoriaus tvoros. Pagrindinis kelias. Stoties link. Tolumoje grįžtantis iš Šeštokų DR1A.
Pravažiavus traukiniui, žvilgsnis kairiau.
Kiek paėjus toliau nuo pagrindinio kelio. Žvilgsnis Kazlų Rūdos. Nuvažiuojantis į Kauną DR1A.
Vaizdas Kazlų Rūdos pusėn stovint ant privažiuojamųjų kelių. Už nugaros šiaurės vakarinis įvažiavimas į elevatorių (žr. nuotraukas žemiau).
Ten pat. Elevatoriaus vartai. Kelias dešinėn veda į pramoninę teritoriją tarp Stoties ir Draugystės gatvių. Iš ten nuotraukos bus temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius.
Tęsiu toliau.
Stoties kelyno pabaiga. Vaizdas Kazlų Rūdos link. Kairėje lygiagrečiai magistraliniam keliui eina privažiuojamasis kelias į pramoninę teritoriją. Nuotraukos bus temoje apie kitų miestų privažiuojamuosius kelius.
Vaizdas atgal. Dešinėn nusuka neilga atšaka į kažkokią įmonę.
Akmens anglies iškrovimo estakada nuo žvelgiant pervažos.
Bazuojasi tikriausiai Bialystoke, nes jį ar kitą šios serijos šilumvežį kelsi kartus teko matyti prie Suvalkų, stotyje Las Suwalski, kuri aptarnauja skaldos karjerą netoli Suvalkų.
Comment