Taip, nuo Kalvarijos apie 60 km., o nuo Šeštokų iki Alytaus apie 42 km. Utenos ruožas virš 50 km.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąUtena nemažas pramoninis miestas. Buvo. Taip kad dabar Alytuje ir Utenoje geležinkelio krovinių ne ką daugiau. Bet geležinkelis į Uteną su gelžbetoniniais pabėgiais, jei neklystu, nes seniai buvau ir nebepamenu.
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=195I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kelios nuotraukos iš www.photoarchive.spb.ru
Alytus iki Pirmojo pasaulinio karo.
Stoties pastatas
Namai šalia geležinkelio.
Žvelgiant link Varėnos. Kairėje lyg ir depas (išlikęs iki šiol) matosi bei vandens bokštas (nebeišlikęs).
Tiltas per Nemuną.
Paskutinis taisė Al1; 2011.04.02, 16:01.
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimą
Comment
-
Vienas du ir daug. Taip tarp Kalvarijos-Šeštokų praleistos trys: Suvalkėliai, Miliai, Naujiena. Aišku būta ir daugiau, kaip ir kiekviename ruože buvusių. Tačiau ir iš aukščiau paminėtų telikę tik apžėlęs peronas. Na pavasarį turėtų geriau matytis, kaip beatrodą tie peronai. Tai todėl, kad jos jau senokai nebeeksplotuojamos, jų neįtraukiau.
Comment
-
Parašė Beniux Rodyti pranešimąGeležinkelio stotelė Meškučiuose. Dabar čia traukinukai nestoja.
Atvaizdas
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąĮdomumo dėlei - radau vieną info, kad 1944 metais šalia Krosnos buvo Turiškių stotelė (sustojimo vieta). Kai turėsiu patikslinimą - pranešiu.
Parašė Wycka Rodyti pranešimąHmmm, bet stotelė neblogai suremontuota, naujas čerpių imitacijos stogas, dar nesulaužyti/nesudeginti suoliukai, ant sienų nėra grafiti, perono bortelis akinančiai nubalintas. Tikiuosi, remontavo dar tada, kai traukiniai stodavo?Paskutinis taisė Al1; 2011.04.26, 08:30.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ta pati stotelė Krosnos miestelyje šalia viaduko per geležinkelį. Viadukas buvo pastatytas tiesiant geležinkelį. Krosnos stotis dabar yra miestelio pakraštyje, o tuomet buvo už miestelio ribų.
Stotelę įrengė dar iki 2000-ųjų. Ten šalia yra dideli kolektyviniai sodai. Iki tol ten jokios stotelės nebuvo. 1996 m. tvarkaraštyje tokios stotelės dar nėra.
Aišku, jeigu stotelių įrengimo išlaidas prirašai prie bendro reiso išlaikymo - tai oj kaip tie nuostoliai išauga... Panašu, kad atnaujinamos stotelės yra blogas ženklas - tai reiškia, kad reisas greitai bus uždarytas.
Comment
Comment