Gal keleiviams pastato ir nebuvo. O stoties statusas tikriausiai buvo dėl to, kad šalia cukraus fabrikas ir jo keliai susijungdavo su magistraliniu keliu. Iki Marijampolės stoties 2 km ir valdyti per atstumą tais laikais nebuvo įmanoma. Net ir dabar iešmai rankiniai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal keleiviams pastato ir nebuvo. O stoties statusas tikriausiai buvo dėl to, kad šalia cukraus fabrikas ir jo keliai susijungdavo su magistraliniu keliu. Iki Marijampolės stoties 2 km ir valdyti per atstumą tais laikais nebuvo įmanoma. Net ir dabar iešmai rankiniai.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO va jei raktą pameta...
Comment
-
Metropolis
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Comment
-
Iki spalio 1 d. tvarkaraštyje yra numatyti pakeitimai ir keleivių vežimas autobusais tarp Šeštokų ir Marijampolės. Taip kad geležinkelis rekonstrukcija vyks iki spalio 1, o gal ir dar ilgiau.
Įdomu, jei pradės rekonstruoti ruožą iki sienos, tai keleivius autobusais vežios nuo Mockavos iki Trakiškių ar nuo Šeštokų iki Trakiškių? Nors arčiau ir greičiau būtų nuo Kalvarijos iki Trakiškių, nei nuo Šeštokų ar Mockavos per Lazdijus iki Trakiškių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki spalio 1 d. tvarkaraštyje yra numatyti pakeitimai ir keleivių vežimas autobusais tarp Šeštokų ir Marijampolės. Taip kad geležinkelis rekonstrukcija vyks iki spalio 1, o gal ir dar ilgiau.
Įdomu, jei pradės rekonstruoti ruožą iki sienos, tai keleivius autobusais vežios nuo Mockavos iki Trakiškių ar nuo Šeštokų iki Trakiškių? Nors arčiau ir greičiau būtų nuo Kalvarijos iki Trakiškių, nei nuo Šeštokų ar Mockavos per Lazdijus iki Trakiškių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet ar jis visas asfaltuotas?
Bet autobusui važiuoti tinka ir žvyrkeliai (priemiestinių maršrutų dar daug tokiais keliais eina). Ir iš Šeštokų į Mockavą (į kelią Kalvarija-Rudamina-Lazdijai) kelias (kiek žinau) taip pat žvyrkelis.
Comment
-
Iš Šeštokų į Mockavą asfaltuotas. Tarptautinio maršruto keleivius vešti dulkėtų žvyrkeliu yra kvailystė. Taip ne tik kad komforto nelieka, bet ir kelionės laikas pailgėja, (tikriausiai reikėtų dar labiau paankstinti traukinio išvykimą iš Vilniaus), nes net ir didesnį atstumą asfaltu greičiau galima įveikti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš Šeštokų į Mockavą asfaltuotas. Tarptautinio maršruto keleivius vešti dulkėtų žvyrkeliu yra kvailystė. Taip ne tik kad komforto nelieka, bet ir kelionės laikas pailgėja, (tikriausiai reikėtų dar labiau paankstinti traukinio išvykimą iš Vilniaus), nes net ir didesnį atstumą asfaltu greičiau galima įveikti.Paskutinis taisė Vitas; 2010.08.12, 16:16.
Comment
-
Nėra už ką.
Tęsiu.
Meškučiai. Nuo Marijampolės apie 3-4 km, ties Meškučių gyvenviete. Stotelė atsirado tikriausiai tik jau po 1990-ųjų metų (senesėsė schemose ir net 1991 m. schemoje nėra). Pavilijonas pastatytas devintajame dešimtmečio viduryje, bet naudotas mažiau nei 10 metų.
Vaizdas Kalvarijos link.
Paraša.
Turgalaukis. Ar tik ne stoties būta tarpukaryje. Prie pastato arčiau nepriėjau, nes išbėgo pikta moteriškė ir ėmė šaukti, kad nefotografuočiau.
Tęsinys bus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNėra už ką.
Tęsiu.
Meškučiai. Nuo Marijampolės apie 3-4 km, ties Meškučių gyvenviete. Stotelė atsirado tikriausiai tik jau po 1990-ųjų metų (senesėsė schemose ir net 1991 m. schemoje nėra). Pavilijonas pastatytas devintajame dešimtmečio viduryje, bet naudotas mažiau nei 10 metų.
Vaizdas Kalvarijos link.
Tęsinys bus.
Comment
Comment