Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    Koks ten greitis siuo metu max leidziamas?
    remonto vietoje 25 km/val

    Comment


      Parašė aliusalius Rodyti pranešimą
      remonto vietoje 25 km/val
      Prieš remontą berods buvo 40 km/h?

      Comment


        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
        Prieš remontą berods buvo 40 km/h?
        Greitis kur nevyksta remontas:
        Sestokai - Mockava 60 km/val
        Mockava- valstybine siena su Lenkija 70 km/val

        Comment


          Vandens pralaida netoli Navininkų.

          Comment


            Filmukas

            Filmukas: traukinys važiuoja iš Šeštokų į Suvalkus http://www.youtube.com/watch?v=hcxFN...eature=related

            Comment


              Iki 1997 m. pavasario čia buvo Varėnos - Alytaus - Šeštokų - Suvalkų - Gardino geležinkelio magistralinė linija. Dabar tik aklikelis su mažai naudojama iškrovimo aikštele, Alytus, Stoties gatvė.

              Comment


                O, dar užpernai labai ilgą laiką šitoje vietoje stovėjo berods trys cisterniniai vagonai, jau spėję gerokai aprūdyti. Tai pagaliau juos kažkur išvežė.

                Comment


                  Galiausiai radau lenkiškoje tarpukario geležinkelių schemoje kaip vadinosi stotelės tarp Šeštokų ir Trakiškių: Mockava ir Svidiškiai.

                  Paskutinis taisė Al1; 2010.08.01, 14:33.

                  Comment


                    Ruožas Kazlų Rūda - Šeštokai.

                    Kazlų Rūda.

                    Stotis, seniau buvęs plačiojo depas, o vėliau ir siauruko depas. Depas, tikėtina, pastatytas tiesiant geležinkelį, nes nuo Kauno iki tuometinio Virbalio stoties yra 87 km. O tai didokas atstumas to meto (XIX a. septintojo dešimtmečio) gatvežiams.
                    Tipinis projektas. Toks pats pastatas ir Dūkšte.



                    Iš šitos pusės buvo įvažiavimas į depą.



                    Senoji stotis.





                    Tualetas.



                    Link Kauno.



                    Nebenaudojama rampa.



                    Kybartai - Kaunas. DR1A-318.



                    Ties pervaža prie Smalinpeties, t.y. pirmąja pervaža per Kazlų Rūdos - Marijampolės liniją nuo Kazlų Rūdos pusės.

                    Vaizdas Kazlų Rūdos link.



                    Į priešingą pusę.



                    Tiltas per Pilvę.





                    Bebruliškė



                    Buvusi pervaža. Už poros metrų kairėje prasideda peronas.



                    Vaizdas link Vinčų.

                    Paskutinis taisė Al1; 2010.08.09, 22:41.

                    Comment


                      O jau tas tualetas atsiprašant XVIII a....ar neplanuoja kada nors atnaujint tą tualetą?Dabar Kazlų Rūdoj tiesia naują kanalizaciją, tai galėtų nutiest ir iki stoties...

                      Comment


                        Vinčai.





                        Vaizdas link Kazlų Rūdos.



                        Tarp Vinčų ir Būdviečių buvo stotelė Surgučiai. O gal stotis, nes 1962 m geležinkelių schemoje Surgučiai pažymėti kaip stotis, o Būdviečiai - stotelė. 3 km nuo Vinčų ir 4 km nuo Būdviečių pagal tarybines geležinkelių schemas. Taigi, labiausiai tikėtina vieta - prie pervažos. Netoli Sasnava. Stotelė ar stotis panaikinta gal 7-ąjame dešimtmetyje ar vėliau.



                        Tikriausiai kažkur čia buvo peronas. Vaizdas link Vinčų.

                        Paskutinis taisė Al1; 2010.08.09, 23:03.

                        Comment


                          Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                          O jau tas tualetas atsiprašant XVIII a....ar neplanuoja kada nors atnaujint tą tualetą?Dabar Kazlų Rūdoj tiesia naują kanalizaciją, tai galėtų nutiest ir iki stoties...
                          Gražus. Autentiškas. Griauti negalima. Reikia gi žmonėms praeitį priminti.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Gražus. Autentiškas. Griauti negalima. Reikia gi žmonėms praeitį priminti.
                            Iš išorės gal ir gražus.Tai tada naują stotyje statyt reiktų. O kelintais statytas tualetas?

                            Comment


                              Maždaug 1 km iki Būdviečių. Vaizdas link Vinčų.



                              Maždaug 700 m iki Būdviečių.



                              Žvilgsnis atgal, link Vinčų.



                              Būdviečiai. Tarpukariu tikriausiai būta stoties.





                              Peronas labai ilgas. Net ir statant viaduką per geležinkelį, peronas nebuvo sunaikintas.



                              Vaizdas link Marijampolės. Už perono buvo pervaža.



                              Tęsinys bus.
                              Paskutinis taisė Al1; 2010.08.09, 23:04.

                              Comment


                                Parašė Hitas Rodyti pranešimą
                                Iš išorės gal ir gražus.Tai tada naują stotyje statyt reiktų. O kelintais statytas tualetas?
                                Turbūt tarpukaryje.

                                Comment


                                  Taip ilgai remontuoja stotį... Tai gal ten tualetas bus...

                                  Comment


                                    Marijampolė



                                    Prie cukraus fabriko. Vaizdas link Marijampolės stoties. Matosi stoties bokštas.



                                    Atšaka į fabriko teritoriją.



                                    Aplinka sutvarkyta. Bet ir šiais bėgiais kartais pravažiuoja lokomotyvas ir vagonai. Tolumoje matyti vagonas, skirtas vežti automobiliams. Jų šioje atšakoje stovi ne vienas. Ir dar vienoje atšakoje stovėjo vagonai automobiliams vežti.



                                    Cisternos cukraus fabriko teritorijoje.



                                    P. Armino g. pervaža prie cukraus fabriko. Lyg ir pervažos budėtojo buvęs namelis. O gal kartu ir buvusios "Fabriko" stotelės pavilijonas? Kurioje pervažos pusėje buvo ši stotelė?





                                    Tęsinys bus.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2010.08.10, 23:18.

                                    Comment


                                      [QUOTE=Al1;459035]Marijampolė

                                      Atvaizdas


                                      Prie cukraus fabriko. Vaizdas link Marijampolės stoties. Matosi stoties bokštas.

                                      Atvaizdas


                                      Atšaka į fabriko teritoriją.

                                      Atvaizdas


                                      Aplinka sutvarkyta. Bet ir šiais bėgiais kartais pravažiuoja lokomotyvas ir vagonai. Tolumoje matyti vagonas, skirtas vežti automobiliams. Jų šioje atšakoje stovi ne vienas. Ir dar vienoje atšakoje stovėjo vagonai automobiliams vežti.

                                      Atvaizdas


                                      Cisternos cukraus fabriko teritorijoje.

                                      Atvaizdas


                                      P. Armino g. pervaža prie cukraus fabriko. Lyg ir pervažos budėtojo buvęs namelis. O gal kartu ir buvusios "Cukraus fabriko" stotelės pavilijonas? Kurioje pervažos pusėje buvo ši stotelė?

                                      Pervazos budetoo namelis buvo kitoje begiu puseje, priesais sita nama.
                                      Stotele buvo pries kara, po karo buvo gyvenamasis namas, kuriame gyveno gelezinkelieciai. As pats nemazai vakaru sitam name ant palanges sededamas praleidau skaiciuodamas vagonus. O Cukraus fabrikas nuo senu laiku, kiek pats pamenu, turejo TGM23, kuriuo geras masinistas kartais paveziodavo po fabriko teritorija.

                                      Comment


                                        1962 m. geležinkelių schemoje stotis (ne stotelė) "Fabrikas" yra.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          1962 m. geležinkelių schemoje stotis (ne stotelė) "Fabrikas" yra.
                                          Bet tada ne cia, nes nuo 1960 m. cia mano senelis, kaip gelezinkelietis, gavo buta. Pastatas buvo padalintas i du butus. Abiejuose gyveno gelezinkelieciai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X