Kelio kapitaliskai neremontuoja, nes laukia RailBalticos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Alytus
Parašė specialistas Rodyti pranešimą...
Plytų fabrikų nesiūlyčiau statyti, nes pastaruoju metu jie visi turi tendenciją bankrutuoti. O šiaip, nors ir labai skaudu, tačiau viskas priklauso nuo pačių gyventojų verslumo. Alytus (ekonomine prasme) nykstantis miestas. Sprendžiant pagal šiuo metu itin retai iš Alytaus gabenamų geležinkeliu krovinių rūšis - dažniausiai vežama aplinkui kertamų miškų mediena ir metalo laužas. Jeigu alytiškiai ir toliau verkšlens ir miegos, ateis diena kai geležinkelis jų mieste išliks tik jų prisiminimuose.
...
http://www.miestai.net/forumas/newre...reply&p=363055
Medienos kalnus mačiau Šeštokų geležinkelio stotyje. Juos krauna į 1435mm vėžės vagonus ir išveža į Lenkiją. Lengva iš alytiškių šaipytis dėl tariamo verkšlenimo, bet juos reikėtų suprasti – pavežus 40 km tenka perkrauti į kitus vagonus, tai džiaugtis kaip ir nėra kuo. Aiškiai suprantamas 1435 mm bėgių poreikis iki Krosnos, Simno ar paties Alytaus. Ir nereiktų „svaigti“ vien „Rail Baltica“.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąReikia pripažinti, kad čia tikrai yra LG ūkiškumo stoka. Pakeliui į Kauną kai kurios stotelės žole apaugusios iki juosmens.
Tas pats pasakytina ir apie suremontuotus peronus Kalnėnuose (ten berods net du peronai suremontuoti), Gaižiūnuose, Lukšiuose ir kitas stotis Kauno - Gaižiūnų - Radviliškio ruože + Livintai. Daugumoje iš jų jau senokai nestoja traukiniaiPaskutinis taisė 2Pack; 2009.08.23, 22:03.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąTaip pat, kaip su stotelėmis Kazlų Rūdos - Šeštokų ruože. Pastatyta nauja stototelė Meškučiuose dėl vienintelio ten stojusio traukinio (nežinau, kaip atrodė Turgalaukio, Suvalkėlių, Milių ir Naujienos stotelės). Tuo metu, pvz., Bebruliškėj dabar stojantys traukiniai keleivius paleidžia kone žvyrduobėje.
Tas pats pasakytina ir apie suremontuotus peronus Kalnėnuose (ten berods net du peronai suremontuoti), Gaižiūnuose, Lukšiuose ir kitas stotis Kauno - Gaižiūnų - Radviliškio ruože + Livintai. Daugumoje iš jų jau senokai nestoja traukiniai
Comment
-
Vietoj buvusio gelezinkelio tilto per Nemuna Alytuje - pesciuju ir dviraciu tiltas. Kol kas tik grazi vizija.
Daugiau http://www.olitaorany.projektas.lt/p..._tiltas_oo.htm
Comment
-
Nuvirto medis
2009 09 23 (trečiadienį) apie 15:40 val pietiniame Marijampolės geležinkelio stoties gale (prie Gedimino g. pervažos) prieš pat atvažiuojantį DR1A Šeštokai-Vilnius ant bėgių nugriuvo medis. Traukinys sustoti spėjo. Tam didelių sunkumų nebuvo, nes greitis į šoninį pirmą kelią nebuvo didesnis akip 40 km/h(antrame, pagrindiniame, kelyje stovėjo D1 Marijampolė-Kaunas).
Mašinisto, padėjėjo, iešmininko, kitų atskubėjusių geležinkelininkų pastangomis kliūtis nuo bėgių buvo pašalinta per kelias minutes...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKazkaip man kirbejo nuojauta, kad tas islikes medinis namas salia begiu ir yra senoji stotis.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąna gerai, kad jau taip prisimenate - prieškarinėje literatūroje skaičiau, kad buvo pastatyti siaurojo geležinkelio depai Skapiškyje, Joniškyje, Kazlų Rūdoje ir Jonavoje. Du pirmus radau, o gal prisimenate kur buvo depas Kazlų Rūdoje?
Nuo senojo stoties pastato iki pirmojo kelio atstumas labai nedidelis...
Vietiniai garbaus amžiaus gyventojai kalba, kad Kazlų Rūdoje siaurukų garvežių depas buvo dabartiniame stoties pastate. Kiek tai tiesos, nežinau.
Comment
-
Parašė RAM Rodyti pranešimąSveiki. Koks ruožo Šeštokai-Alytus stovis šiuo metu? Gal kiek paremontavo? Kaip dažnai krovininiai traukiniai atvyksta į Alytų? Kokie lokomotyvai aptarnauja ruožą?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIs kur tiek metalo kasdien?
Comment
Comment