Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kelio kapitaliskai neremontuoja, nes laukia RailBalticos.

    Comment


      Marijampolės GS





      Comment


        Alytus

        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        ...
        Plytų fabrikų nesiūlyčiau statyti, nes pastaruoju metu jie visi turi tendenciją bankrutuoti. O šiaip, nors ir labai skaudu, tačiau viskas priklauso nuo pačių gyventojų verslumo. Alytus (ekonomine prasme) nykstantis miestas. Sprendžiant pagal šiuo metu itin retai iš Alytaus gabenamų geležinkeliu krovinių rūšis - dažniausiai vežama aplinkui kertamų miškų mediena ir metalo laužas. Jeigu alytiškiai ir toliau verkšlens ir miegos, ateis diena kai geležinkelis jų mieste išliks tik jų prisiminimuose.
        ...
        Čia buvo temoje apie geležinkelį Mažeikiai-Rengė-Jelgava
        http://www.miestai.net/forumas/newre...reply&p=363055

        Medienos kalnus mačiau Šeštokų geležinkelio stotyje. Juos krauna į 1435mm vėžės vagonus ir išveža į Lenkiją. Lengva iš alytiškių šaipytis dėl tariamo verkšlenimo, bet juos reikėtų suprasti – pavežus 40 km tenka perkrauti į kitus vagonus, tai džiaugtis kaip ir nėra kuo. Aiškiai suprantamas 1435 mm bėgių poreikis iki Krosnos, Simno ar paties Alytaus. Ir nereiktų „svaigti“ vien „Rail Baltica“.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Reikia pripažinti, kad čia tikrai yra LG ūkiškumo stoka. Pakeliui į Kauną kai kurios stotelės žole apaugusios iki juosmens.
          Taip pat, kaip su stotelėmis Kazlų Rūdos - Šeštokų ruože. Pastatyta nauja stototelė Meškučiuose dėl vienintelio ten stojusio traukinio (nežinau, kaip atrodė Turgalaukio, Suvalkėlių, Milių ir Naujienos stotelės). Tuo metu, pvz., Bebruliškėj dabar stojantys traukiniai keleivius paleidžia kone žvyrduobėje.

          Tas pats pasakytina ir apie suremontuotus peronus Kalnėnuose (ten berods net du peronai suremontuoti), Gaižiūnuose, Lukšiuose ir kitas stotis Kauno - Gaižiūnų - Radviliškio ruože + Livintai. Daugumoje iš jų jau senokai nestoja traukiniai
          Paskutinis taisė 2Pack; 2009.08.23, 22:03.

          Comment


            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
            Taip pat, kaip su stotelėmis Kazlų Rūdos - Šeštokų ruože. Pastatyta nauja stototelė Meškučiuose dėl vienintelio ten stojusio traukinio (nežinau, kaip atrodė Turgalaukio, Suvalkėlių, Milių ir Naujienos stotelės). Tuo metu, pvz., Bebruliškėj dabar stojantys traukiniai keleivius paleidžia kone žvyrduobėje.

            Tas pats pasakytina ir apie suremontuotus peronus Kalnėnuose (ten berods net du peronai suremontuoti), Gaižiūnuose, Lukšiuose ir kitas stotis Kauno - Gaižiūnų - Radviliškio ruože + Livintai. Daugumoje iš jų jau senokai nestoja traukiniai
            Turgalaukio stotis tiesiog peronas ir greta esantis pastatas. Tuo tarpu Miliai, Suvalkeliai ir Naujiena - sustojimai viduryje lauku. Kai atrasiu foto ikelsiu, nes bent jau Turgalaukio tikrai turejau kazkur.

            Comment


              Vietoj buvusio gelezinkelio tilto per Nemuna Alytuje - pesciuju ir dviraciu tiltas. Kol kas tik grazi vizija.

              Daugiau http://www.olitaorany.projektas.lt/p..._tiltas_oo.htm

              Comment


                Dėl vėluojančio traukinio iš Seštokų, prasilenkiant automotrisė (ar dyz. traukinys) į Marijampolę kartais sustoja 5-ame Kazlų Rūdos stoties kelyje su senu peronu.

                Comment


                  Kas ten vagonuose sukrauta?
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Nezinau, gali buti metalines konstrukcijos.

                    Comment


                      Nuvirto medis

                      2009 09 23 (trečiadienį) apie 15:40 val pietiniame Marijampolės geležinkelio stoties gale (prie Gedimino g. pervažos) prieš pat atvažiuojantį DR1A Šeštokai-Vilnius ant bėgių nugriuvo medis. Traukinys sustoti spėjo. Tam didelių sunkumų nebuvo, nes greitis į šoninį pirmą kelią nebuvo didesnis akip 40 km/h(antrame, pagrindiniame, kelyje stovėjo D1 Marijampolė-Kaunas).
                      Mašinisto, padėjėjo, iešmininko, kitų atskubėjusių geležinkelininkų pastangomis kliūtis nuo bėgių buvo pašalinta per kelias minutes...

                      Comment


                        Kazlų Rūdos geležinkelio stotis 1915 m.

                        www.dvylikakedziu.lt

                        Comment


                          Kazkaip man kirbejo nuojauta, kad tas islikes medinis namas salia begiu ir yra senoji stotis.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Kazkaip man kirbejo nuojauta, kad tas islikes medinis namas salia begiu ir yra senoji stotis.
                            Taip, stotis jame buvo dar netaip seniai. Dar prisimenu...

                            Comment


                              na gerai, kad jau taip prisimenate - prieškarinėje literatūroje skaičiau, kad buvo pastatyti siaurojo geležinkelio depai Skapiškyje, Joniškyje, Kazlų Rūdoje ir Jonavoje. Du pirmus radau, o gal prisimenate kur buvo depas Kazlų Rūdoje?

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                na gerai, kad jau taip prisimenate - prieškarinėje literatūroje skaičiau, kad buvo pastatyti siaurojo geležinkelio depai Skapiškyje, Joniškyje, Kazlų Rūdoje ir Jonavoje. Du pirmus radau, o gal prisimenate kur buvo depas Kazlų Rūdoje?
                                Kazlų Rūdos geležinkelio stoties buvimą sename mediniame pastate prisimena daug kas - persikėlė netaip seniai. Iš vaikystės prisimenu, kaip dar vaikai beveik galvotrūkčiais išbėgome į peroną ir pasigirdo TEP-o garsinis singalas, o stoties budėtojas riktelėjo: "atsargiai, - dabar judėjimas!". Tada važiavo greitasis "Gintaras" iš Maskvos į Kaliningradą.
                                Nuo senojo stoties pastato iki pirmojo kelio atstumas labai nedidelis...
                                Vietiniai garbaus amžiaus gyventojai kalba, kad Kazlų Rūdoje siaurukų garvežių depas buvo dabartiniame stoties pastate. Kiek tai tiesos, nežinau.

                                Comment


                                  Sveiki. Koks ruožo Šeštokai-Alytus stovis šiuo metu? Gal kiek paremontavo? Kaip dažnai krovininiai traukiniai atvyksta į Alytų? Kokie lokomotyvai aptarnauja ruožą?

                                  Comment


                                    Parašė RAM Rodyti pranešimą
                                    Sveiki. Koks ruožo Šeštokai-Alytus stovis šiuo metu? Gal kiek paremontavo? Kaip dažnai krovininiai traukiniai atvyksta į Alytų? Kokie lokomotyvai aptarnauja ruožą?
                                    bent jau iki ziemos vykdavo 1 sastatas per diena: apie 20h. isvykdavo is Alytaus ir apie 6h. anksti ryte grizdavo i Alytu. Dazniausiai vaziuodavo 25-30 vagonu su metalo lauzu. Greitis, ne daugiau 35km/h ziurint is akies..

                                    Comment


                                      Is kur tiek metalo kasdien?

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Is kur tiek metalo kasdien?
                                        na cia jau reiktu klausti Alytaus pramonininku matyt Netoli gelezinkelio yra mano kaimas, tad vasara neretai sekiau traukini - rekordas buvo berods 48 vagonai. Tiesa, reisai kuriuos paminejau, vykdomi budavo tik darbo dienomis.

                                        Comment


                                          O is kur zinai, kad su metalo lauzu. Gal ten kitokius krovinius veze pusvagoniuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X