Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    [QUOTE=Vitas2;300721]
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na va foto iš Šešotkų - Alytaus linijos:


    Labai ačiū, tikrai puikios nuotraukos. Tačiau turiu vieną klausimą žinantiems. Šių metų lapkričio 2 dieną važiuodamas per Krosnos viaduką į abi puses nuo jo kiek akys užmatė mačiau baltuojant naujus gelžbetoninius pabėgius. Atrodo, kad kelias bus atnaujinamas ištisai ? Nejaugi tokia rekonstrukcija bus atliekama privažiuojamajam keliui ? O gal bus vėl normalus ruožas ? Parašykit, jei kas žinot..
    O kodel privaziuojamojo kelio neturetu remontuoti? Alytus vis delto pramones (nors ir merdincios) miestas ir gelezinkelis reikalingas.

    Comment


      #22
      Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą

      O kodel privaziuojamojo kelio neturetu remontuoti? Alytus vis delto pramones (nors ir merdincios) miestas ir gelezinkelis reikalingas.
      Gal ir keleivinius traukinius paleis, kai atremontuos.
      Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2008.11.15, 00:41.

      Comment


        #23
        uztektu automotrisos ryte, per pietus ir vakare. O savaitgaliais dazniau.
        - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
        - Rusija su Amerika kariauja.
        - Ir ką, kaip ten reikalai?
        - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
        - O amerikiečiai?
        - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

        Comment


          #24
          [QUOTE=Vytautas_LT;300864]
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Gal ir keleivinius traukinius paleis, kai atremontuos.
          Vel svajones prasideda..

          Comment


            #25
            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            Vel svajones prasideda..
            Pasvajoti visiškai sveika. Nepaisant to, kad tai gali ir nelabai realu būti.

            Comment


              #26
              Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
              Pasvajoti visiškai sveika. Nepaisant to, kad tai gali ir nelabai realu būti.
              Pasvajojimui gal būtų geriau sukurti temą "Svajonės toli nuo realybės"? Nes šioje ir kitose labiau norisi kažko realesnio...
              P.S.: bent jau LT-1 mano mintį palaikyti turėtų...

              Comment


                #27
                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Pasvajojimui gal būtų geriau sukurti temą "Svajonės toli nuo realybės"? Nes šioje ir kitose labiau norisi kažko realesnio...
                P.S.: bent jau LT-1 mano mintį palaikyti turėtų...
                Na taip, tokia tema galetu buti, taciau manau esme tame, kad kai kas raso savo mintis nepagalvodamas, kad jos yra nerealios, t.y. ekonomiskai nepagristos. Ir sie rasytojai mano, kad tai lengvai igyvendinama, tik noro truksta. Deja, problemos slypi kur kas giliau..
                Tad net jei ir butu tokia tema, atsirastu "svajotoju", kurie manytu, kad ju mintys tikrai nera svajones o realios, ir nerasytu i svajoniu tema
                Siaip tai kad ir ta motrise i Alytu aisku techniskai imanoma paleisti, tik reiketu sutvarkyti kelius, atsatatyti kelio blokuotes veikima ir t.t. Taip pat motrise (-es) reiketu nupirkti, kurios milijonus kainuoja. Visas sis reikalas pareikalautu mases pinigu, kuriu idejimas neatsipirktu niekada, o tik dar didintu nuostolius. O juos dengti nesipultu niekas turbut.. Dar ir gelezinkelio trasa problemu mase sukeltu (Alytus - Kazlu Ruda gelezinkelis labai prastas, vingiuotas, greitis iki 70 km/h (tik Vincai - K Ruda 80 km/h). O jei kalbeti apie nuvykima is Alytaus i Vilniu, kur tiketina butu didziausias keleiviu srautas,tai tokiu marsrutu normalus zmones tikrai nevaziuotu - autobusas keleta kartu greiciau nuveztu...Tad tokio keleivinio marsruto atsiradima galime drasiai vadinti svajonemis, ir beje nerealiomis

                P.S.
                Ir beje, nebus daromas joks ten didelis (kapitalinis) ruozo remontas - tiesiog tvarkoma, kad saugiai galetu prekiniai traukiniai vazineti.
                Paskutinis taisė LT-1; 2008.11.15, 09:46.

                Comment


                  #28
                  LT-1, tau tai visur svajonės, kur tik kalba eina apie keleivinius traukinius. Nebijok, nieks tavęs per jėgą iš tavo šiltos ir minkštos mašinos neįgrūs į traukinį. O Šeštokų - Alytaus ruožas buvo pakankamai apkrautas. Tekdavo gana dažnai pas senelius važinėti, tai sekmadienio vakarais kartais jau Simne vietų nelabai likdavo.

                  Comment


                    #29
                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    ... O Šeštokų - Alytaus ruožas buvo pakankamai apkrautas. Tekdavo gana dažnai pas senelius važinėti, tai sekmadienio vakarais kartais jau Simne vietų nelabai likdavo.
                    Ilgą laiką sekmadienais vakariniu reisu iš Kauno į Alytų ir atgal "medinukai" D1 važinėjo dvigubi. Tik tada Alytaus geležinkelio stotis dar buvo Alytaus mieste (Gardino agtvėje). Dabar svajonėse apie keleivinį traukinį Alytun reikėtų svajoti kaip apie keleivinį traukinį į Alytaus geležinkelio stotį, nuo kurios iki miesto dar toloka.
                    Automotrisės pirkti nereikia - latviška AR2 yra. Maršrutui iš Vilniaus geležinkelio stoties į Oro uostą aptarnauti trijų automotrisų nereikės.
                    Paskutinį kartą traukiniu į Alytų važiavau 2001 metų pradžioje. Vidutinis greitis tarp Šeštokų ir Alytaus pagal grafiką buvo mažesnis negu tuomet siauruko iš Panevėžio į Anykščius.
                    Praėjusią vasarą būdamas Šeštokų geležinkelio stotyje stebėjau vaizdelį kaip į Alytų išvažiuoja prekinis traukinys su M62 priekyje. Išvykimas išėjimo šviesofore degant raudonai šviesai atrodė nejaukiai.
                    Paskutinis taisė Vitas; 2008.11.15, 11:59.

                    Comment


                      #30
                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Ilgą laiką sekmadienais vakariniu reisu iš Kauno į Alytų ir atgal "medinukai" D1 važinėjo dvigubi.
                      Nežinau kada, bet prižadu įdėti foto su dvigubu D1 važiuojančiu per Alytų...

                      Beje, vaikystėje esu keletą kartų važiavęs traukiniu iš Alytaus į Kauną ir atgal. Perkant bilietus Alytuje, kasininkė paklausdavo ar žinom, kad traukinys važiuoja per Kapsuką ir kelionė truks X valandų
                      Paskutinis taisė railman; 2008.11.15, 16:53.

                      Comment


                        #31
                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Dar ir gelezinkelio trasa problemu mase sukeltu (Alytus - Kazlu Ruda gelezinkelis labai prastas, vingiuotas, greitis iki 70 km/h (tik Vincai - K Ruda 80 km/h). O jei kalbeti apie nuvykima is Alytaus i Vilniu, kur tiketina butu didziausias keleiviu srautas,tai tokiu marsrutu normalus zmones tikrai nevaziuotu - autobusas keleta kartu greiciau nuveztu...Tad tokio keleivinio marsruto atsiradima galime drasiai vadinti svajonemis, ir beje nerealiomis
                        Nemanau, kad šiuo metu būtų tikslinga atkurti keleivinių traukinių eismą į Alytų.
                        Manau į Alytų keleiviniai vėl kada nors pradės eiti tik tada, kai kada nors bus nutiestas naujas ruožas Valkininkai - Alytus (kaip dabar numato bendrieji planai ir strategijos). Tada būtų kažkokia logika. Traukinys važiuotų tiesiai, o ne x valandų per Kauną.
                        O dėl greičių nelabai supratau tiesą sakant - jeigu teigiama, kad ruože Kazlų Rūda - Šeštokai greitis apribotas iki 70 km/h (neseniai berods net iki 50 km/h), tai masę problemų turėtų sukelti ir dabar tuo ruožu važinėjantys traukiniai. Beje, toks greitis yra ne tik šiame ruože. Senųjų Trakų - Marcinkonių ruože traukiniai dėl kelio būklės irgi nevažiuoja greičiau nei 80 km/h, o Valkininkų - Matuizų ruože greitis berods apribotas net iki 60 km/h (bent jau buvo), jei ne iki dar mažiau.

                        Kaip suprantu blokiruotė Šeštokų - Alytaus ruože išjungta (ar išvis demontuota..?). Visada lengviau griauti nei statyti...

                        Comment


                          #32
                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                          Nemanau, kad šiuo metu būtų tikslinga atkurti keleivinių traukinių eismą į Alytų.
                          Manau į Alytų keleiviniai vėl kada nors pradės eiti tik tada, kai kada nors bus nutiestas naujas ruožas Valkininkai - Alytus (kaip dabar numato bendrieji planai ir strategijos). Tada būtų kažkokia logika. Traukinys važiuotų tiesiai, o ne x valandų per Kauną.
                          O dėl greičių nelabai supratau tiesą sakant - jeigu teigiama, kad ruože Kazlų Rūda - Šeštokai greitis apribotas iki 70 km/h (neseniai berods net iki 50 km/h), tai masę problemų turėtų sukelti ir dabar tuo ruožu važinėjantys traukiniai. Beje, toks greitis yra ne tik šiame ruože. Senųjų Trakų - Marcinkonių ruože traukiniai dėl kelio būklės irgi nevažiuoja greičiau nei 80 km/h, o Valkininkų - Matuizų ruože greitis berods apribotas net iki 60 km/h (bent jau buvo), jei ne iki dar mažiau.

                          Kaip suprantu blokiruotė Šeštokų - Alytaus ruože išjungta (ar išvis demontuota..?). Visada lengviau griauti nei statyti...
                          70 km/h - keleviniams traukiniams cia ne greitis.. (bet aisku geriau negu 40 km/h) Kas del greiciu, tai nuo Lentvario iki Marcinkoniu - jis visur 80 km/h, tik isimtis tarpstotis S. Trakai -Rudiskes - cia nustatytas greitis keleiviniams traukiniams 100 km/h.
                          Apie nauju gelezinkeliu tiesima isvis neverta net kalbos pradeti - galiu garantuoti, kad jie artimiausius desimtmecius nebus tiesiami (iskyrus Railbaltika, del kurios irgi klaustuku milijonas), dziugu bus, jei nebus uzdaryti kai kurie dabar veikiantys. Dar kas realu, tai is dabar esanciu vienkeliu kai kurie virs dvikeliais (o dar kai kurie galbut net trikeliais, kas zymiai maziau tiketina).
                          Kas del strategiju, planu - tai didzia dalimi akiu dumimas, svarbu kazka parasyti jose, uzdeti pauksciuka "atlikta". Cia panasu kaip politikoj - svarbu pazadai..

                          Comment


                            #33
                            Galbūt... keistai truputį atrodytų, jei per 50 metų Lietuva nenusities nė vieno (bent jau miestus tiesiogiai, o ne aplinkeliais susjungiančio) geležinkelio ir toliau kliausis Kaliningrado tranzitu, vežimais į Klaipėdos uostą bei Mažeikių nafta (dar ir čia neaišku, kaip baigsis tas konfliktas ir kaip bus su Mažeikių - Skuodo - Kretingos linija)

                            Comment


                              #34
                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              ...
                              Apie nauju gelezinkeliu tiesima isvis neverta net kalbos pradeti - galiu garantuoti, kad jie artimiausius desimtmecius nebus tiesiami (iskyrus Railbaltika, del kurios irgi klaustuku milijonas), dziugu bus, jei nebus uzdaryti kai kurie dabar veikiantys. Dar kas realu, tai is dabar esanciu vienkeliu kai kurie virs dvikeliais (o dar kai kurie galbut net trikeliais, kas zymiai maziau tiketina).
                              Kas del strategiju, planu - tai didzia dalimi akiu dumimas, svarbu kazka parasyti jose, uzdeti pauksciuka "atlikta". Cia panasu kaip politikoj - svarbu pazadai..
                              šiaip aš nedrįsčiau taip sakyti. nes naujų geležinkelių tiesimas yra ne LG, o valstybės reikalas, jei politikai nuspręs ir skirs pinigų - linija bus.
                              bendrieji planai nėra tik "paukščiukas". teoriškai kai kurios linijos yra reikalingos strategine prasme (ne pervežimam pagerinti, o tiesiog kažkokiam avariniam atvejui). galų gale ta pati Rail Baltika yra geriausias pavyzdys, kaip yra vystoma nereikalinga linija. juk koks skirtumas kur perkrauti krovinius Šeštokuose, Marijampolėje ar Kaune. na gerai skirtumas yra tame, kad vienu atveju pildysis Lazdijų raj. biudžetas, kitu Marijampolės raj., o trečiu Kauno m. arba Prienų rajono (priklausomai nuo galutinio taško) biudžetas. juk normaliai sutvarkyti esamą infrastruktūra šiaip jau yra pigiau nei sukurti naują.
                              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                              Comment


                                #35
                                Rail Baltika yra geriausias pavyzdys, kaip yra vystoma nereikalinga linija.

                                Ne, nu aš pašiurpęs nuo tokių pareiškimų. Nereikalinga linija ! Visa Europa vysto geležinkelius tam, kad nukrauti automobilių kelius, o čia nereilelinga linija, nu su tokiu mastymu tai tikrai nors į 19 amžių lįsk. Šiurpus mąstymas.
                                Paskutinis taisė Vitas2; 2008.11.16, 12:25.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  LT-1, tau tai visur svajonės, kur tik kalba eina apie keleivinius traukinius. Nebijok, nieks tavęs per jėgą iš tavo šiltos ir minkštos mašinos neįgrūs į traukinį. O Šeštokų - Alytaus ruožas buvo pakankamai apkrautas. Tekdavo gana dažnai pas senelius važinėti, tai sekmadienio vakarais kartais jau Simne vietų nelabai likdavo.
                                  Budavo. O dabar net autobusai vaziuoja pustusciai. Net mikroautobuso neapsimoka leisti kai kuriais marsrutais...
                                  Pamenu, traukiniu Vilnius - Utena (ir atgal) vaziuodavo daug zmoniu. Kasdien per Saldutiski, Labanora, Pabrade vykdavo du autobusai ir Utenos i Vilniu. Dabar beliko tik po viena penktadieniais ir sekmadieniais... O ir pernai pavazinejus tuo zvyrkeliu (kuriuo vazineja to marsruto autobusai) graudu pasidare - nyksta Lietuva. Tuscias krasta. Kaimai tusti. Kai kuriuose - kelios sodybos, o nei vienam name negyvenama.


                                  Parašė railman Rodyti pranešimą
                                  Nežinau kada, bet prižadu įdėti foto su dvigubu D1 važiuojančiu per Alytų...

                                  Beje, vaikystėje esu keletą kartų važiavęs traukiniu iš Alytaus į Kauną ir atgal. Perkant bilietus Alytuje, kasininkė paklausdavo ar žinom, kad traukinys važiuoja per Kapsuką ir kelionė truks X valandų
                                  Laukiam. Atsimenu, seniai maciau viename Alytaus vaiku darzelyje D1 traukinio, vaziuojancio per Alytu nuotrauka. Spalvota. Fotografuota turbut vieno is Alytaus fotomeniniku - Bulgakovo, Stanionio ar kito ties "Zuvinto" PC. Tai ne ta nuotrauka, kuri publikuota juodai balta fotoalbume, berods "Alytus", 1980 m.

                                  Comment


                                    #37
                                    Tarybiniais laikais dažnai važinėdavau Kaunas-Kapsukas ir Kapsukas -Kaunas, tai nuo Kauno iki Kapsuko kartais tekdavo stovėti kaip miesto transporte, ir iš Kapsuko link Alytaus likdavo nemažai stovinčių. O važiuojant iš Kapsuko į Kauną sekmadienio vakare nelabai svajodavau rast įlipus laisvą sėdimą vietą.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Laukiam. Atsimenu, seniai maciau viename Alytaus vaiku darzelyje D1 traukinio, vaziuojancio per Alytu nuotrauka. Spalvota. Fotografuota turbut vieno is Alytaus fotomeniniku - Bulgakovo, Stanionio ar kito ties "Zuvinto" PC. Tai ne ta nuotrauka, kuri publikuota juodai balta fotoalbume, berods "Alytus", 1980 m.
                                      Tai bus nuotrauka iš šeimos albumo (su traukiniu antram plane)...

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                        Tarybiniais laikais dažnai važinėdavau Kaunas-Kapsukas ir Kapsukas -Kaunas, tai nuo Kauno iki Kapsuko kartais tekdavo stovėti kaip miesto transporte, ir iš Kapsuko link Alytaus likdavo nemažai stovinčių. O važiuojant iš Kapsuko į Kauną sekmadienio vakare nelabai svajodavau rast įlipus laisvą sėdimą vietą.
                                        Dabar taip užpildytų traukinių nesurasi. Visi šiais laikais ratuoti, turi savo "tačkes".
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          #40
                                          Na va.. Čia dar viena foto iš Alytaus - Šešokų linijos - tikra gyvatėlė:

                                          Comment

                                          Working...
                                          X