Ištraukus klemą ir pavalius, lyg ir matosi skaičius 49. Taigi kažin ar čia tik nebus Stalino laikų pabėgis? Nestebintų, esu matęs tokių ženkliukų, tik stebėtina, kiek laiko gali išlikti medis nesupuvęs. Kai kurie seni pabėgiai atrodo lyg būtų buvę ąžuoliniai, taigi gal todėl ir išliko
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)
Collapse
X
-
Vienas pažįstamas aplinkosaugininkas pasakojo, kad pabėgiai dengiami kažkokiu labai atspariu "brudu", todėl jie taip gerai ir laikosi. Ir būtent dėl to "brudo" pabėgiai priskiriami pavojingoms atliekoms, kurias reikia utilizuoti pagal pavojingų atliekų utilizavimo taisykles, o ne mėtyti, kur papuola, palei bėgius
Comment
-
...Tam, kad kuo ilgiau tarnautų, skersai geležinkelio išdėstyti ir su bėgiais sutvirtinti mediniai pabėgiai istoriškai būdavo impregnuojami kreozotu arba skalūnų alyva. Skalūnų alyvą Europos Sąjungos (ES) direktyvos leidžia naudoti ir toliau, o štai kreozotas yra uždraustas kaip labai kenksmingas...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąMini reportažas iš Šeštokų.
(...)
PAGALIAU vėl žmonės čia sulaukė stojančio traukinio. Tiesa, Lietuvos Geležinkeliai įžuliai dvejus metus melavo, jog "peronas traukiniams, kad galėtų paimti keleivius yra netinkamas" ir čia nestodavo. Dabar staiga tas pats peronas jau tapo tinkamu... kaip jis "patobulintas", galima pamatyti nuotraukoje, kurioje, nesuklyskit - jokio patobulinimo tikrai nepamatysite Tiesiog išlindo dar vienas eilinis melas apie tai, kodėl traukiniai ten nestodavo. Tikėkimės, jog netrukus čia pamatysime ir motrisę Kaunas-Šeštokai, kuri vietiniams gyventojams yra gerokai reikalingesnė, nei tik Marijampolėje stojantis nepatogiu laiku važiuojantis lenkiškas traukinys. Žinoma, nevarykime Dievo į medį - jau geriau toks, nei jokio...
Dėl įdomūumo verta priminti, kad į Šeštokus dabar užvažiuoja maršrutu Vilnius-Alytus-Kalvarija-Marijampolė važinėjantis "Toks" autobusas. Abiem kryptim. Į Marijampolę 10:49h, į Vilnių - 15:27h. Bet Šeštokų gyventojams kelionėms į Alytų ir toliau patogesnis yra Lazdijų AP autobusas, važinėjantis maršrutu Lazdijai-Mikniškiai-Šeštokai-Simnas-Alytus-Vilnius. Iš Šeštokų išvyksta 6:06h ryto, grįžta 16:35h. Gal šeštokiečiai papildomų traukinių jau nė nepasigenda?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠeštokuose stoja į Lenkiją važinėjantys traukiniai. Tik kad kiek kartų jais važiavau - keleivių Šeštokuose 0.Paskutinis taisė Vitas2; 2018.08.08, 16:26.
Comment
-
Senųjų Alksnėnų pervaža - paskutinė Rail Baltica pervaža Lietuvos teritorijoje.
Turbūt vienintelė 1435 mm vėžės pervaža Lietuvoje
Pasienio kelio numeracijoje - Nr. 8
Link Lenkijos sienos eina kelias Mockai - Senoji Radiškė - Senieji Alksnėnai - Krejwainy/ Kreivėnai - Puńsk / Punskas .
Žemėlapis iš www.mapy.cz
Dvi nuotraukos palyginimui
Foto 2011.08
Foto 2019.07
- 1 patinka
Comment
-
Naujas pėsčiųjų tiltas Šeštokuose. Tiltu niekas nesinaudoja, nes greičiau pereiti geležinkeli per perėją. O eismo intensyvumas toks, kad tas tiltas - pinigų išmetimas į balą. Atseit, RB traukiniai ten taip dažnai kursuos, kad žmonės neturės galimybės pereiti per geležinkelį? Nesąmonė.
Viskas dar šviežia buvo. Baigtas tik šių metų pavasarį.
Stoties pastatas nuo tilto.
Vaizdas Mockavos link.
Marijampolės/Alytaus link.
Žmonės irgi atvyko apžiūrėti naujojo tilto.
Paskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 11:16.
- 1 patinka
Comment
-
Dar pora nuotraukų iš Mockavos.
Iš Lenkijos atvyksta miškovežių sąstatas su ST48-014 (modernizuotas SM48 (TEM2 eksportinė versija)) priekyje.
Kaip jau buvo minėta, šalia Mockavos stoties vietoj seno terminalo atsirado didelis naujas kuro terminalas. Ten dirba "Gargždų geležinkelio" TGM4-2367. Standartinės vėžės vagonus stumdo LG M62 šilumvežis. TGM'as ir 1435 mm cisternos, jei ką, ne viename kelyje.
Paskutinis taisė Al1; 2019.08.21, 11:22.
- 1 patinka
Comment
-
Marijampolėje leidžiamame laikraštyje "Suvalkietis" yra straipsnukas, pagal vieno dažnai iš Būdviečių į Marijampolę važinėjančio keleivio nusiskundimą, kad vietoje tiesiant "Rail Baltica" žadėto modernaus geležinkelio su modernia infrastruktūra ir kitais patogumais keleiviams Būdviečių stotelėje neliko nė suoliuko, nekalbant jau apie pastogę nuo lietaus...
Tiesą pasakius, traukiniu iš Kauno į Marijampolę važinėju. Kartais važiuoju iš Būdviečių į Marijampolę ar Kauną. Ir galiu patvirtinti, kad perone suoliuko tikrai nėra. Pats kokį desėtką kilometrų (kaip man - dar nedaug) nuėjęs pailsėti atsisėdu kur pakliūva... Ir man labiau užkliūva ne suoliuko nebuvimas stotelės perone, o sunkumai į šią stotelę ateiti nuo Puskelnių gyvenvietės pusės: takelio praktiškai nėra. Į "Suvalkiečio" redakciją skambinęs žmogus, matyt, ateina ne iš Puskelnių, o iš Dženčelaukos ar kito kaimo toje geležinkelio pusėje, ir nepatogumų nepajunta.
Traukiniui sustojus Būdviečių stotelėje, įlipančių-išlipančių keleivių dažniausiai nebūna... Dažni traukinio betiksliai stoviniavimai kelionę iš Marijampolės į Kauną malonia nepadaro. Keleivių dažnai nebūna dar Vinčuose, Bebruliškėje, Pabališkiuose, Mauručiuose, Garliavoje.
Comment
-
Pagaliau. Nors viena Simno (Mergalaukio) stoties nuotrauka atsirado internete. Iš www.limis.lt
1921 m. Kaip matyti, pastatas toks pats kaip ir Šeštokuose, tik tikriausiai iš geltonų plytų.
- 1 patinka
Comment
-
Alytaus naujienos 2021.04.08
Alytaus geležinkelio viadukas demontuotas, naujas turi atsirasti iki gegužės pabaigos
Balandžio 6-oji tapo istorine diena Alytaus geležinkelio viadukui, esančiam Naujojoje gatvėje. Jis pradėtas demontuoti, o vakar, balandžio 7-ąją, senojo viaduko konstrukcijos jau buvo nukeltos (nuotr.). Naują, žymiai platesnį nei dabartinis, planuojama pastatyti iki gegužės pabaigos.
Prieš trejus metus „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė konkursą viaduko rekonstrukcijai. Jame dalyvavo dvi įmonės, o laimėjo Alytaus bendrovė „Alkesta“, užsiimanti tiltų statyba, gatvių ir kelių tiesimu.
Tačiau sutartis tarp „Alkestos“ ir „Lietuvos geležinkeliams“ priklausančios bendrovės „LTG Infra“ buvo pasirašyta tik pernai rudenį, gavus finansavimą iš pernykštį birželį Vyriausybės patvirtinto ilgalaikių investicijų ekonomikos skatinimo plano, vadinamo ateities ekonomikos DNR. Iš šio plano, kurio priemonės finansuojamos europinių fondų, geležinkelio viaduko rekonstrukcijai skirta 1.750.000 eurų.
https://www.alytausnaujienos.lt/ge-l...zes-pa-bai-gos
- 1 patinka
Comment
-
Zenonas Bulgakovas
Alytus 1975 m.
Vidzgirio mikrorajono statybos pradžia
https://www.limis.lt/paieska/perziur...ype=EKSPONATAS
Alytaus kraštotyros muziejus
Pirminės apskaitos numeris AKM GEK 3247/152
Inventorinis numeris AKM Fn 167
- 3 patinka
Comment
-
Statybų naujienos 2021.10.19
Alytuje atidarytas viadukas
Naujosios gatvės atkarpos nuo geležinkelio viaduko iki Alytaus miesto ribos rekonstrukcija baigta, šia gatvės atkarpa jau kurį laiką vyksta intensyvus eismas, o spalio 18 d. teatralizuoto renginio metu perkirpta Alytaus transporto mazgo (Naujosios gatvės nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos ir geležinkelio viaduko virš Naujosios gatvės) simbolinė atidarymo juostelė.
Alytaus geležinkelio viaduko virš Naujosios gatvės rekonstrukcijos darbų vertė siekia daugiau nei 1,734 mln. eurų. Rekonstrukcijos metu ant naujų gelžbetoninių atramų įrengtas visiškai naujas plieninis arkinis viadukas, kuriuo geležinkelių transporto eismas vyksta į privažiuojamuosius pramonės rajono geležinkelio kelius. Projektas „Alytaus geležinkelio viaduko virš Naujosios gatvės rekonstravimas“ yra įtrauktas į Ateities ekonomikos DNR plano įgyvendinamų veiksmų ir projektų sąrašą ir yra finansuojamas iš veiksmui (projektui) skirtų lėšų.
(...)
2018 m. kartu su AB „Lietuvos geležinkeliai“ buvo parengtas investicinis projektas dėl viaduko rekonstrukcijos. Susisiekimo ministerija patvirtino šį investicinį projektą ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ viešojo konkurso būdu geležinkelio viaduko rekonstrukcijai parinko rangovą, bet Susisiekimo ministerija projektui finansavimo neskyrė. Nepasirašius finansavimo sutarties viaduko rekonstrukcija taip ir neprasidėjo. Tik 2020 m. viduryje šiems darbams buvo gauti 2 mln. Eur.
„Šios dienos Alytus laukė labai ilgai, galbūt net per ilgai. 2006 m. pradėtas projektas galvoje gimė 2003 m. Kol buvo gautos lėšos, atsirado projektas prabėgo keliolika metų ir dabar galime matyti tai, ką matome. Galiu drąsiai pasakyti, kad senasis viadukas buvo Alytaus miesto gėda, kurios nei vienai kadencijai nepavyko išspręsti, kol pagaliau praėjusiais metais mes įtikinome ministeriją skirti lėšas. Tai buvo ne tik miesto gėda, bet ir politikų galvos skausmas, tai buvo vieta, kurioje įvykdavo daugybė eismo įvykių, daugybė žmonių vėlavo į darbus. Ir žinote ką, man labai patinka žodis „buvo“, nes to jau nebebus“, – savivaldybės pranešime cituojamas Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis. (...)
Įmonės „LTG Infra“ generalinio direktoriaus Karolio Sankovski teigimu, naujasis viadukas užtikrins didesnį eismo saugumą ir panaikins transporto spūstis. (...)
https://www.statybunaujienos.lt/nauj...viadukas/17614
- 1 patinka
Comment
-
Pabėgius šiame ruože vėl ženklina klemais po ilgos pertraukos, atrodo paskutinį kartą buvo ženklinama 2004m, ilgoka pertrauka buvo.. Va klemo nuotrauka, skaičius 22 aišku reiškia 2022metus. Įdomu kas tai nulemia, šauna kažkam į galvą ar ką? Pabėgiai vos ne kasmet atnaujinami šiaip. Ką reiškia skaičius 6 nuomonės neturiu.
- 3 patinka
Comment
-
Aušta. Šaltas rytas Mockavoje. "Gargždų geležinkelio" TGM4-2367 manevruoja stotyje.
Saulė pakilo.
Ratinis/bėginis lokotraktorius. Tinka abiems vėžėms.
TEM2-232 ir TEM2-021 stovi šalti po nakties.
Taip pat stotyje nakvojo ir M62K-1482.
Štai kas liko iš SUW2000 vėžės keitimo įrangos.
Stoties panorama.
TEM2-021.
Apie pietus M62K-1482 išvažiavo į Trakiškes su cisternomis.
- 10 patinka
Comment
Comment