O nuo Šeštokų su autobusu iki Kauno? Tai geriau jau iš karto nuo Suvalkų. Būtų greičiau ir patogiau. Kol vyksta rekonstrukcija, greitis ribotas. O krovininiai irgi ne kasdien važiuoja. Tikriausiai 1 ar 2 kartus per savaitę jiems yra padarytas langas.
Pranešimo Nr. 442 antroje nuotraukoje atrodo, kad traukinys ant 1435 vėžės. Lygtai bėgius veža, o dviašės platformos būtent ir parodo, kad ten 1435 mm vėžė.
O nuo Šeštokų su autobusu iki Kauno? Tai geriau jau iš karto nuo Suvalkų. Būtų greičiau ir patogiau. Kol vyksta rekonstrukcija, greitis ribotas. O krovininiai irgi ne kasdien važiuoja. Tikriausiai 1 ar 2 kartus per savaitę jiems yra padarytas langas.
Pranešimo Nr. 442 antroje nuotraukoje atrodo, kad traukinys ant 1435 vėžės. Lygtai bėgius veža, o dviašės platformos būtent ir parodo, kad ten 1435 mm vėžė.
keista, jog vis dar iki dabar autobusai netarado nisos i Suvalkus... tarptautiniaii Ecolines reisai niekam tike, ypac Marijampolieciams, kurie apsipirkt vaziuoja.
O stai reisas Marijampole - Suvalkai - Marijampole galetu buti net labai pelningas.
Tarkim, ryte nuvaziuoja, popiet (vakare) grizta. Manot nebutu vaziuojanciu ? Ir cia galetu ateityje net ir traukiniai isnaudoti sita ideja
Remiantis DB ir PKP interneto svetainėmis nuo š.m. birželio 15 d. sugrąžinamas traukinys Varšuva-šeštokai ir Šeštokai-Varšuva. LG svetainėje šio maršruto dar nėra. Gal dar atnaujins. Kažin ar bus spec. autobusai reisams?
Iki Trakiškių važiuos TPK 10011,o nuo Trakiškių iki Šeštokų D 10011.
Kovo mėn. skelbė kad jau paklota 35 km Rail Baltikos tik nenurodė kur. Kadangi tas LT/PL siena -Mockava buvo pradėtas vienas pirmųjų, o Mockava-Šeštokai jau sutvarkytas anksčiau, tai gali būti, kad tas gabaliukas jau užbaigtas. Tik dėl signalizacijos nežinau. Tikriausiai dar nesutvarkyta, nes planavo konkursą nuo LT/PL sienos iki Kazlų rūdos skelbt.
Aišku. Nes Lenkijoje nuo birželio 15 d. vėl keisis visas tvarkaraštis (dabar keitėsi balandžio 27 d.). Tai matyt nuo tos dienos ir bus traukinys. Bet ir kelionės laikas Lenkijoje vis ilgėja. Ir maždaug 10 min. anksčiau iš Varšuvos, ir apie 10-15 min. vėliau į Šeštokus atvyksta.
(...)
Ir dar klausimelis ar buvo koks aplamai judejimas iki Mockavos TSRS laikais?
Į Šeštokus tais laikais nuvažiuodavau dažnai. Kartais traukiniu arba dviračiui tiesiog pabūti Šeštokuose, kartais - traukiniu per Šeštokus į Alytų. Tai kartais iš Šeštokų į Mockavą nuvažiuodavo autodrezina (AGMU) artba motodrezina (dažniau pastaroji). Beje, kad kažkiek važinėta (bent ūkiniais reikalais) rodo knygoje "Automobilių eismas ir avarijos" paminėta avarija prie Sangrūdos - ūkinis traukinys pervažoje susidūrė su PAZ markės maršrutiniu autobusu Kapsukas - Kalvarija - Sangrūda - kolūkis "Tarybinis Artojas" (kažkodėl autobusų maršrutuose kolūkių pavadinimai buvo populiaresni nei pasienio zonoje esančių kaimų, tokių kaip Miklausė, Pagraužiai ir kt.). Po šios avarijos (nors tebuvo sužeisti keli senoviniu siauralangiu vagonu važiavę darbininkai) buvo sutrumpinta keletas tuometinės Kapsuko ATĮ autobusų maršrutų, kaip antai į Lazdijus per Rudaminą sutrumpintas iki Naujosios Mockavos (vadinasi, autobusas per Mockavos pervažą kurį laiką nevažinėjo).
Kieno tik tada paklausdavau, iki kur iš Šeštokų nueina bėgiai link tilto per Kirsną, atsakymas dažniausiai būdavo nelabai malonus: "jei tokiais dalykais domėsiesi perdaug, tai kažkas susidomės tavim...". Tik vienas senukas iš Rudaminos atsakė "į Lenkijų"...
Vieną kartą su studijų draugais į Kauno geležinkelio stotį užklydę pamatėme vagoną platformą su pakrauta autodrezina AGMU. Kažkuriam draugeliui kilo klausimas, kodėl drezina ne ant bėgių, o vagone. Aš jau tada paaiškinau apie Šeštokuose esamus dviejų vėžės pločių bėgius ir pridūriau, kad 1435 mm vėžės drezina remontui į Kauną 1520 bėgiais neatvažiuos, tai užtai atvežta vagonu. Už tokią "konsultaciją" sulaukiau tos pačios replikos...
Mockavos stotis atsirado tarybiniais metais. Stoties pastatas tipinis, tokių pačių (pagal tą patį projektą) pastatytų TSRS platybėse ne vienas. Nutiesus geležinkelį Varėna - Alytus - Suvalkai, Mockavos stoties ar stotelės dabartinės stoties vietoje nebuvo. Pirmą paminėjimą tvarkaraštyje bent aš esu radęs Pirmojo pasaulinio karo metų vokiškame tvarkaraštyje. Mackowo vadinosi stotelė, pralanka ar stotis. Bet, kaip ir minėjau, pagal kilometražą ji buvo kitoje vietoje nei dabartinė stotis. Aš ten buvau, iš tiesų, būta arba pralankos (o tikriausiai pralankos), arba stoties, bet ne daugiau 2 kelių. Dabar, kai tiesiama RailBaltica, visi artefaktai buvo sunaikinti...
Comment