Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pernai rudeni per LTV rode dokumentini filma "Pastabos zemelapiu pakrasciuose". Sukurtas 1990 m. Buvo keli kadrai is Mockavos stoties. Ant begiu buvo ar tai uzdeti betono blokai, ar tai ant begiu islietas betono luitas... Ir prekiniai vagonai...
    Filma turiu, tai tuos kadrus imesiu i interneta.

    čia (žemiau Zubkevičiaus straipsnis - Langas atvertas. Kaip mes juo naudojamės?).

    Sovietinės okupacijos metais linija nuo Šeštokų per Mockavą į Lenkiją plačiajai visuomenei ir ūkiui neegzistavo. Reguliarus eismas buvo nutrauktas. Ši linija buvo naudojama tik “teikiant brolišką pagalbą” Vidurio Europos tautoms – 1956 m. Vengrijai, 1968 m. Čekoslovakijai, 1980 m. – Lenkijai.
    kitaip tariant bėgiai buvo ir esant reikalui buvo naudojami. blokai galėjo būti pakloti, tačiau abejoju, kad buvo užbetonuota. per daug vargo prireikus teigti "brolišką pagalbą" .
    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

    Comment


      As kalbu apie Kalvarijos stotyje, arciau pervazos esanti pastata, kuris yra toks pat, kaip ir Vincu stoties pastatas. Pagal ta pati projekta buvo pastatyti du pastatai - Vincu stotis ir Kalvarijoje galbut stotis, o gal gelezinkelio administracinis pastatas. Visgi mazai tiketina, kad Kalvarijoje butu state kelis murinius pastatus gelezinkelio reikmems. Todel 99 proc. tikimybe, kad tas pastatas Kalvarijoje buvo stotimi, o dabar jame gyvena zmones.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Pernai rudeni per LTV rode dokumentini filma "Pastabos zemelapiu pakrasciuose". Sukurtas 1990 m. Buvo keli kadrai is Mockavos stoties. Ant begiu buvo ar tai uzdeti betono blokai, ar tai ant begiu islietas betono luitas... Ir prekiniai vagonai...
        Filma turiu, tai tuos kadrus imesiu i interneta.
        Pamelavau. Ten buvo nufilmuota rampa iki kurios statmenai prieina begiai. Kadangi vaizdas tamsokas, tai is pradziu neiziurejau, pamaniau, kad blokai ar betonas ant begiu. Pasisviesinus viskas matosi gerai. Nufilmuotas stoties pastatas uzkaltais langais ir daugybe vagonu su konteinieriais, taciau filmuota tokiu rakursu ir is toli, kad sunku suprasti, ar rusiskos vezes, ar standartines.

        Comment


          SU45 - 206, 2008 metai.


          Paskutinis taisė vytautas8; 2014.01.28, 20:24.

          Comment


            Idiomu, Lenkijoje yra gelezinkelio zenklas, ispejantis masinista apie pervaza.
            Tuscia ta Trakiskiu stotis. Tik viena keleiviniu traukiniu pora per diena vaziuoja.

            Comment


              Mockava 2009m.:










              Paskutinis taisė vytautas8; 2013.11.10, 21:24. Priežastis: Tarpai tarp nuotraukų

              Comment


                /\ Kas čia paskutinėje nuotraukoje? Jeigu nuojauta neapgauna, šitas reikalas keičia ratų vėžės plotį? Klystu?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  /\ Kas čia paskutinėje nuotraukoje? Jeigu nuojauta neapgauna, šitas reikalas keičia ratų vėžės plotį? Klystu?
                  Be abejonės, kad tai tas įrenginys, tačiau nenaudojamas. Atrodo, po jo įrengimo 1999 metais viskas vyko tik eksperimento formoje (įrenginio bandomoji eksploatacija ir riedmenų pritaikymas).

                  Comment


                    Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
                    Prieš savaitę važiavau pro Mockavą, mačiau iškirstas nemažas sklypas miško,prie stoties,panašu,kad vyks statybos.
                    Taigi B. Lubys terminala statys.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Taigi B. Lubys terminala statys.
                      Jei tikrai būtų tiesiama "Railbaltica", terminalas čia būtų nereikalingas. Bet atsižvelgiant į tai, kas dabar (ne)vykdoma dėl "Railbalticos", tikėtina, kad Mockavoje greičiau išaugs terminalas.

                      Comment


                        Juolab kad ir pats ponas Kovo 11-osios akto signataras nenori "Railbalticos"
                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                        Comment


                          Nes bukai masto. Jis geriau paragintu nutiesti "RailBaltica" bent iki Kauno, o Kaune pasistatytu terminala. Visai kitas biznis butu...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Nes bukai masto. Jis geriau paragintu nutiesti "RailBaltica" bent iki Kauno, o Kaune pasistatytu terminala. Visai kitas biznis butu...
                            Jis bukai nemasto. Mastytų bukai, tai Achemai seniai būtų paminklas pastatytas, o ji vis dar gyva ir krizės metais tik pelną neša.
                            Pabandyk tu jo vietoje už Achemos vairo sėsti, įtariu, įmonė nė 2-ų metų neištrauktų, kaip, beje, jeigu ją vairuočiau aš arba dauguma iš mūsų
                            "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                            Comment


                              Viena yra "Achema", visai kita - terminalas. Viena yra terminalas Mockavoje, visai kita - Kaune. Galimybes kitos ir mastai kiti. O turedamas solidzius svertus politikoje, jis galetu paspartinti "RailBalticos" pletra su didesne nauda sau. Nebent jis nori greiti pelno. Mockavos atveju jis butu greitesnis...

                              Comment


                                Geležinkelio tiltas per Šešupę Marijampolėje. Pastatytas 1938/1939 m. Šalia buv. tilto prižiūrėtojo, o vėliau - elektros ūkiui priklausęs pastatas.



                                www.dvylikakedziu.lt

                                Comment


                                  Daug 1959-1997 m. nuotraukų iš Alytaus mieste veikusio geležinkelio yra Olita-Orany (Alytaus - Varėnos) tinklapio skiltyje "Pokario vaizdai"

                                  Eismas Šeštokų - Alytaus linija vėl atidarytas 1959 m. rugpjūčio 3 d.

                                  http://olitaorany.projektas.lt/pokario_vaizdai.htm

                                  Comment


                                    Vykstant geležinkelio taro Šeštokų ir Mockavos remontui, keleiviai šiame ruože vežami dviem autobusais (vienas į Šeštokus, kitas į Mockavą). LG pasamdė Kalvarijos UAB "Autoridas".

                                    Iš Mockavos į Šeštokus atvykęs autobusas. Tądien važiavo apie 15 keleivių. Beje, traukinys sustoja pirmame kelyje.



                                    Į Mockavą važiavo didesnė "Setra"; apie 20 keleivių. Gaila, fotoaparatas pavedė...



                                    Sandėlis Šeštokų stotyje. Šalia jo stovi trys geležinkelio remontininkų vagonai.



                                    1435 mm vėžės remonto technika, nuolat besibazuojanti Šeštokuose. Keista, kodėl su autosankaba, nors motorvežis WM-15A. 10-001 ir platforma lenkiški.



                                    Platforma PWM-30A. 10-001



                                    AGMu-12654 irgi perdaryta 1435 mm vėžei.





                                    Stoties panorama iš šiaurės rytų pusės (fotografuota prieš saulę). Atrodo, kad bėgiai užžėlę, bet taip iš tiesų nėra.



                                    Traukinys Šeštokai - Vilnius.

                                    Paskutinis taisė Al1; 2010.05.29, 20:37.

                                    Comment


                                      Koks siuo metu prekiniu traukiniu intensyvumas Kazlu-Ruda - Sestokai ruoze. Pries kokius 5m. teko sveciuotis pas zmones salia begiu Vincuose tai pravaziavo link marijampoles M62 su kokia 20 vagonu kokia 14:00 paskui gryzo uz geru 3h tas pats M62 su kitais vagonais. O apie 22:30 praejo didelis sastatas traukiamas 2M62, kuris manau gryzo vidurnakty, as jau jo nemaciau nes miegojau. Kita ryta iki 12:00 jokio prekiniu judejimo nebuvo, apart kad TEM-2 rezervu link Kazlu-Rudos nuvaziavo

                                      Comment


                                        Paėjau apie 2 km link Alytaus.



                                        Kelias buvusio betono (tikriausiai) mazgo teritorijon. Dabar ten prekiaujama akmens anglimi, todėl kartais galima pamatyti vagonus...



                                        Suvaryta geležinkelio remonto technika.







                                        Einu toliau.



                                        Žvilgsnis atgal.



                                        Vėl pirmyn.







                                        Toliau nėjau. Grįžtu atgal. Neveikiantis šviesoforas.



                                        Lietuva...



                                        Ir šioks toks "atradimas". Trikampio nėra ir kažin ar jis kada nors buvo. Pokariniuose topografiniuose žemėlapiuose trikampio nėra. Maždaug iki ten, kur buvau nuėjęs, geležinkelis pokaryje buvo neišardytas. Tačiau ir topografiniuose žemėlapiuose pavaizduota atšaka nuo Marijampolės - Šeštokų linijos, kuri kaip ir turėtų susijungti su Šeštokų - Alytaus linija, sudarydama trikampį, yra aklikelis. Taigi, galima teigti, kad trikampis galėjo būti tarpukaryje. Arba trikampis galėjo būti ir atstačius ruožą į Alytų. Tik vėliau, jis buvo panaikintas, o vykdant melioraciją, sunaikinta ir pylimo dalis, ten, kur buvo prisijungiama prie Šeštokų - Alytaus linijos.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2010.05.29, 20:55.

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                          Koks siuo metu prekiniu traukiniu intensyvumas Kazlu-Ruda - Sestokai ruoze. Pries kokius 5m. teko sveciuotis pas zmones salia begiu Vincuose tai pravaziavo link marijampoles M62 su kokia 20 vagonu kokia 14:00 paskui gryzo uz geru 3h tas pats M62 su kitais vagonais. O apie 22:30 praejo didelis sastatas traukiamas 2M62, kuris manau gryzo vidurnakty, as jau jo nemaciau nes miegojau. Kita ryta iki 12:00 jokio prekiniu judejimo nebuvo, apart kad TEM-2 rezervu link Kazlu-Rudos nuvaziavo
                                          Šiuo metu, kai vyksta geležinkelio remonto darbai, eismas turėtų būti suintensyvėjęs. Kadangi geležinkelis remontuojamas, tai nei krovininiai, nei keleiviniai traukiniai kai kuriomis dienomis (žiūrėti traukinių tvarkaraštį) nevažiuoja. Todėl kroviniai turi būti gabenami dienomis, kai remonto darbai nevyksta stabdant eismą, didesniais sąstatais arba po kelis kartus. Be to vežamos medžiagos geležinkelio remontui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X