Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Neaišku, kaip buvo tarpukaryje. Aišku tik tiek, kad linija neveikė. Antrojo pasaulinio karo metais bent jau keleivinio susisiekimo nebuvo. Tuose Reicho kariniuose tvarkaraščiuose, kuriuos mačiau, jokių keleivinių traukinių šia linija nėra. Nebent prekiniai. Arba atstatė tik atsitraukdami, panaudodami ardomo atsitraukiant Alytaus - Šeštokų ruožo bėgius.
    Tarybiniais laikais, aišku, eismo nebuvo. Bet ar buvo bėgiai, tai klausimas. Jei tarpukaryje jie buvo išardyti strateginiu sumetimu, kad lenkai puldami turėtų problemų, o ne pasinaudotų geležinkeliu, ir vokiečiai jos neatstatė, tai po karo vargu ar iš karto atstatė. Bet jau gerokai vėliau, kai linija buvo paruošta kaip strateginė rezervinė, galėjo.

    Comment


      Iš Šeštokų, geležinkeliu išvyko sovietinė armija gesinti Čekijos ir Vengrijos antikomunistinių sukilimų - informacija kažkada buvo pateikta, berods, Susisiekimo minesterijos puslapyje.

      Comment


        Abejoju. Ką ministerija skelbė, nebūtinai yra tiesa. Vengrijos įvykiai buvo 1956 m. Geležinkelis tarp Suvalkų ir Sokulkos dar nebuvo nutiestas. Kokie ypatingi kariniai daliniai bazavosi Lietuvoje Suvalkijoje, kad juos reikėtų siųsti į Vengriją? Kaliningrade gal tokių ir buvo. Bet Kaliningrado sritis su Lenkija turėjo veikiantį geležinkelio perėjimą ir be papildomų problemų iš ten buvo galima permesti kariuomenę. Iš kitų Lietuvos vietų patogiau vykti per Vilnių, Baltarusiją ir Ukrainą.

        Comment


          O dalinių būtinai ypatingų reikėjo?
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            1956 įvykiuose Vengrijoje dalyvavo Lietuvoje dislokuota 7-oji oro desantinė divizija. Vienas jos pulkas buvo permestas oro transportu, o kitas - geležinkeliu iki Beregovo stoties Ukrainoje, bet 1524 bėgiais tą daryti tikrai būtų patogiau.
            http://www.waronline.org/write/world...broad/hungary/ (rusu kalba)

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Abejoju. Ką ministerija skelbė, nebūtinai yra tiesa. Vengrijos įvykiai buvo 1956 m. Geležinkelis tarp Suvalkų ir Sokulkos dar nebuvo nutiestas. Kokie ypatingi kariniai daliniai bazavosi Lietuvoje Suvalkijoje, kad juos reikėtų siųsti į Vengriją? Kaliningrade gal tokių ir buvo. Bet Kaliningrado sritis su Lenkija turėjo veikiantį geležinkelio perėjimą ir be papildomų problemų iš ten buvo galima permesti kariuomenę. Iš kitų Lietuvos vietų patogiau vykti per Vilnių, Baltarusiją ir Ukrainą.
              Suvalkijoje buvo 108 DP. (Marijampolė, Kalvarija, Panemunė). Į Čekiją 1968 skrido.
              Paskutinis taisė rimsenas; 2015.04.04, 09:31.
              http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

              Comment


                ST44-358 Trakiškės - Mockava (2015.05.04.)

                Comment


                  Kalesninkai ruožė Šeštokai - Alytus. Nuotrauka iš delcampe.net

                  Comment


                    Alytaus stotis. Buvęs keleivinis korpusas išnuomotas ar parduotas kažkokiai firmai, kuri užsiima medienos perdirbimu, o konkrečiai kuo - nežinau. Tik perone pilna pjuvenų.



                    Taip pat ir ant bėgių.



                    Pagal paskirtį naudojamas stoties korpusas iš perono pusės.



                    Alytaus miesto (Pramonės raj.) link.



                    Ūkiniai pastatai.



                    Stotis iš "miesto" pusės.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Alytaus stotis. Buvęs keleivinis korpusas išnuomotas ar parduotas kažkokiai firmai, kuri užsiima medienos perdirbimu, o konkrečiai kuo - nežinau. Tik perone pilna pjuvenų.

                      Atvaizdas


                      Taip pat ir ant bėgių.

                      Atvaizdas


                      Pagal paskirtį naudojamas stoties korpusas iš perono pusės.

                      Atvaizdas


                      Alytaus miesto (Pramonės raj.) link.

                      Atvaizdas


                      Ūkiniai pastatai.

                      Atvaizdas


                      Stotis iš "miesto" pusės.

                      Atvaizdas
                      o galejo dar cia vazinet ir keleiviniai... jei ne masinis uzdarymas kur reik ir kur nereik

                      Comment


                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        o galejo dar cia vazinet ir keleiviniai... jei ne masinis uzdarymas kur reik ir kur nereik
                        "Čia" - tai į Alytų...
                        Taip, galėjo... Galėtų ir dabar... Deja...

                        Comment


                          Ir Jūs važiuotumėte iš Alytaus į Kauną beveik 3 val., taip ?

                          Comment


                            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                            Ir Jūs važiuotumėte iš Alytaus į Kauną beveik 3 val., taip ?
                            Iš Kauno į Alytų traukiniu vieną kartą važiavau (pačiu anksčiausiu, iš Kn. tuomet išv. 4:20h.), iš Marijampolės į Alytų, Simną, Giluičius, Krosną traukiniu važiavęs daugybę kartų.

                            Comment


                              Tas traukinys aptarnavo vietinį susisiekimą, o ne Kauną, nors važiuodavo žmonės ir į Kauną. Deja,
                              Lietuvoje buvo sunaikintas visas vietinis susisiekimas, o tai, kas liko, net ir mikrobai orą vežioja...

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Tas traukinys aptarnavo vietinį susisiekimą, o ne Kauną, nors važiuodavo žmonės ir į Kauną. Deja,
                                Lietuvoje buvo sunaikintas visas vietinis susisiekimas, o tai, kas liko, net ir mikrobai orą vežioja...
                                būtet, jis pagrinde būdavo skirtas vietiniam susisiekimui

                                Comment


                                  Marijampolėje leidžiamame laikraštyje "Miesto laikraštis" 2015m. rugsėjo 25 d. numeryje yra straipsnis "Po geležinkeliu važiuosime šiemet". Tai gera naujiena, kad Gedimino ir Aušros gatvių "landos" po geležinkeliu bus atidarytos iki šių metų pabaigos. Tiesa, kaip rašoma, prie tų "landų" statomi transporto mazgai dar nebus atidaryti: atvažiavusiems Gedimino gatve nuo Prienų pusės beliks važiuoti į Stoties gatvę (link autobusų ir geležinkelio stočių, atitinkamai iš miesto centro pusės privažiuoti bus galima tik Stoties gatve), o nuo vadinamo "stachanoviečių" kvartalo atvažiavus ir po geležinkeliu pralindus beliks važiuoti tik Aušros gatve (bent iki Maironio gatvės).
                                  Tikėkimės, galimybė važiuoti po geležinkeliu Gedimino ir Aušros gatvėmis bus kaip kalėdinis siurprizas... O P.Armino gatvėje darbai kol kas "stovi vietoje".

                                  Comment


                                    Šiandien pirmą kartą teko nufotkinti ST44 važiuojantį iki Šeštokų. ST44-1113, Šeštokai - Mockava:


                                    Comment


                                      Ir prožektorinis šviesoforas... Matuizų stotis iš abiejų pusių tokius dar turi.

                                      Comment


                                        Parašė Haski
                                        Pagaliau atradau! Kaip norėjau pamatyt, prisimint iš vaikystės matytus vaizdus. Atsimenu prie pervažos stovėjo dviejų aukštų namelis, skirtas budėtojui. Puikiai atsimenu, atrodė toks didelis su žaliu balkonu... Dar vėliavėles moterytė rodydavo iš to balkono. O paskui staiga dingo tas pastatėlis. Gal 2004, gal 2005... Beieškodamas kažko apie mano miestelį, parovoze radau štai tokią nuotrauką. Mano nuostabai - būta kitoj pusėj dar kažkokio molinio pasakų namelio..
                                        O traukinys linijoje Marijampolė-Kaunas
                                        Atvaizdas
                                        romantika ir tik šilti prisiminimai...

                                        Comment


                                          Tikrai taip.. dar sentimentalumas...
                                          Paklausiau šiandien žmogaus apie tą „molinį“ namelį kairėj pusėj - sako jis, kad ten irgi budėdavo žmogus (ir dviaukščiame pastate ir namely), be to buvo medinis.
                                          Paėmiau ir nufotkinau kaip dabar atrodo toji vieta. Kampą nelabai nutaikiau.

                                          Taigi, porovoze 2004 m.


                                          O štai mano nuotrauka 2016.VIII


                                          Šiek tiek arčiau, tikriausiai ten kur dabar Rail baltica prasiplėtė, kadaise stovėjo ir tas namelis


                                          Vaizdelį gadina pernelyg arti pastatytos sienos. Bet tai šių dienų modernumo apraiškos.
                                          kk3

                                          Comment

                                          Working...
                                          X