Ar neatsitiks taip, kad kitais metais, jei prasidės RailBalticos teisimo darbai, vėl iš naujo stoties kelynas (tolimesnieji nuo stoties pastato keliai) bus pertvarkomi, tame tarpe ir tie, kurie į Marijampolę eina. Labai įtartina, ar tik šis remontas nėra eilinis pinigų įsisavinimas.
Man susidaro toks įspūdis, kad patys LG nelabai tiki RailBalticos atsiradimu. Neseniai pakeitė kelius Marijampolėje, dabar dideli darbai vyksta Kazlų-Rūdoje. Galvojant logiškai ir šeimininkiškai, kažin ar verta dabar atlikinėti tokio masto darbus, jei numatoma esminė ruožo rekonstrukcija???
Labai norėčiau, kad mano įspūdis butų klaidingas
Man susidaro toks įspūdis, kad patys LG nelabai tiki RailBalticos atsiradimu. Neseniai pakeitė kelius Marijampolėje, dabar dideli darbai vyksta Kazlų-Rūdoje. Galvojant logiškai ir šeimininkiškai, kažin ar verta dabar atlikinėti tokio masto darbus, jei numatoma esminė ruožo rekonstrukcija???
Labai norėčiau, kad mano įspūdis butų klaidingas
matem jau, kaip "rekonstravo" atkarpa nuo Sestoku iki Mockavos - NET 7 KM !!!!! Greitis ten padidejo nuo 50 iki 60 km/h. - Stai jums ir RailBaltica ))))
Smegenu pudrinimas ir lesu isisavinimas kitais kelias vyksta - ir ne daugiau
matem jau, kaip "rekonstravo" atkarpa nuo Sestoku iki Mockavos - NET 7 KM !!!!! Greitis ten padidejo nuo 50 iki 60 km/h. - Stai jums ir RailBaltica ))))
Smegenu pudrinimas ir lesu isisavinimas kitais kelias vyksta - ir ne daugiau
Kas jau ten per 7 km įsibėgės stipriai. Nėra prasmės didinti greitį, kol tik toks ruoželis rekonstruotas.
Yra prasmė didinti greitį ir iš viso nestoti Mockavoje. Kam tas sustojimas reikalingas? Kartais kažkokius popierius mašinistui perduoda. O Šeštokuose to negalima padaryti?
Yra prasmė didinti greitį ir iš viso nestoti Mockavoje. Kam tas sustojimas reikalingas? Kartais kažkokius popierius mašinistui perduoda. O Šeštokuose to negalima padaryti?
Tarp Šeštokų ir Mockavos yra pralaida, virš kurios, paveldo apsaugininkų reikalavimu, greitis apribotas 60 km/h. Šiaip pats kelias leistų važiuoti 120 km/h.
O kas čia tokio ypatingo? Išbetonuojamos naujos atramos, kurios apmūrijamos tais pačiais akmenimis. Padaroma nauja metalinė konstrukcija. Galima net ir kniedytą užsakyti, jei reikia. Mediniai pabėgiai greičio tikrai neriboja.
Buvo ten kažkoks remontas. Ir kas keisčiausia, kad tiesiant RailBalticą, Marijampolėje visas keynas bent jau prie stoties bus iš esmės pakeistas. Pirmi du ar trys keliai bus 1435 mm vėžės, o tolimesni bus 1520 mm vėžės.
Ką turėjai omeny sakydamas "pakeitė kelius Marijampolėje"? Nepastebėjau jokių pakeitimų ...
Tiksliai pasakyt negaliu, bet 4 ar 5 keliai buvo visiškai nuardyti ir pakloti nauji su gelžbetoniniais pabėgiais. Reikia nueit į stotį ir pažiūrėt. Pačio kelyno schema, žinoma, nepasikeitė.
Vakar darbai iš vietos beveik nejudėjo iš vietos, buvo atvežti tik betoniniai pabėgiai. Dar 2 metrai papilta skaldos buvo.
Šiandien jau nutiesta maždaug 200 metrų naujų bėgių. Kurie ... rusiškos vėžės! Senieji ir naujieji bėgiai sutampa! Tai kokius čia darbus atlieka? Ar tai tik nebus ES pinigų įsisavinimas, o paskui apsižiūrėję sakys "oi, sumaišėm vėžes" ?! O gal čia visai ne Rail Balticą tiesia?
Vakar darbai iš vietos beveik nejudėjo iš vietos, buvo atvežti tik betoniniai pabėgiai. Dar 2 metrai papilta skaldos buvo.
Šiandien jau nutiesta maždaug 200 metrų naujų bėgių. Kurie ... rusiškos vėžės! Senieji ir naujieji bėgiai sutampa! Tai kokius čia darbus atlieka? Ar tai tik nebus ES pinigų įsisavinimas, o paskui apsižiūrėję sakys "oi, sumaišėm vėžes" ?! O gal čia visai ne Rail Balticą tiesia?
Nuotraukų, deja neturiu.
Vykdant projektus už ES lėšas, yra prievolė šalia objektų įrengti informacinius stendus apie atliekamus darbus. Tad, ponas, paieškokite, paskaitykite ir mums papasakokite.
Stendų apie geležinkelį tėra tik vienas, apie kažk0okio "XX" koridoriaus signalizacijų keitimą ir bla bla bla, žodžiu nelabai susijęs su Rail Baltika, be to labai senai pastatytas. Bet kiek klausinėjau čia forume, tai vienbalsiškai pasakė, kad "Rail Baltika" tiesia...
Jokios RailBaltikos ten netiesia. Tačiau tai, kad tiesiant RailBaltiką, keisis Marijampolės stoties kelių schema, yra faktas. Todėl dabar sukištos lėšos į rekonstrukciją yra iššvaistytos. Nes viską teks perdaryti iš naujo.
Tai kam jie visą tai daro? Ech, dar kartą įsitikinau, kad Lietuvoj statybos visada nueina šuniui ant uodegos... Ar čia tik nebus kaip su nacionaliniu stadionu? Statė statė, griaučius pastatė, ir pinigų - nėra.
Ir tikriausiai nesulauksim 2013 metais europietiškos linijos nuo Kauno iki Lenkijos!
Aišku, kad jokios linijos iki 2013 m. nebus. Jei viskas eisis sėkmingai, tik kitais metais gal prasidės darbai. O kol jie bus baigti, praeis ne vieni metai. Kas dėl Marijampolės stoties kelyno remonto - tai lėšų įsisavinimas.
Comment