Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležk. Kazlų Rūda-Šeštokai-Trakiškiai (>Alytus)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įtariu kad pirma nuotrauka iš ruožo Mockava - Lenkijos siena, o ne Mockava - Šeštokai. Mockava - Šeštokai sutapdintas kelias, tuo tarpu Mockava - Lenkijos siena, kaip ir nuotraukoj tik Europinė vėžė.

    Comment


      Pirma - taip. O kitos dvi iš ruožo Mockava - Šeštokai.

      Comment


        Taip. Ir tose kitose matau ką tik pakeistą balastą. Taip kad su teiginiu:

        geležinkelio tarp Mockavos ir Šeštokų rekonstrukcija dar nebaigta
        norėčiau nesutikti

        Comment


          Įspūdinga - lenkai iki Šeštokų atvaro 6 vagonų traukinį, LG - 3 vagonų dyzelį. Tai arba lenkai persistengia, arba LG nesistengia. Nesakau, kad reikia keleivinio traukinio, nereikia, tačiau vagonas + gal nepamaišytų?

          Comment


            Lenkai persistengia. Anksčiau tris vagonus palikdavo Suvalkuose. Dabar dėl kažkokių priežasčių tampo visus šešis pirmyn atgal iki Šeštokų.

            Comment


              Matyt PKP irgi bizniuką suką. Įtariu, kad Lenkija šį maršrutą dotuoja, o dotacijos, matyt, priklauso ne nuo keleivių pervežimo, bet nuo ridos vagonui...

              DarijusK, remontas dar nebaigtas, nes prieš mėnesį buvo ta pati situacija, kaip ir nuotraukose. Gruntas kai kur suverstas, bet neišlygintas. O ir greitis buvo ribojamas iki 25 km/h. Kam jį riboti iki tiek, jei ruožas pilnai rekonstruotas? Galbūt jau greičio ribojimo nebuvo? Čia klausimas Vytautui8.

              Comment


                ribojimas dar buvo 25.

                Comment


                  Prisipažystu, klydau. Šiaip greičio ribojimai, kurį laiką išlieka po kelio remonto, kol susiguli balastas. Bet 25, čia turi būti kažkas daugiau.

                  Comment


                    WM-15A.10-001 ant 1435 mm vėžės kelio Mockavos stotyje.



                    Jei kam kiltų įtarimų ant kokios vėžės kelio.

                    Comment


                      Birželio 06. Pervaža kelyje Marijampolė-Kalvarija, netoli Kalvarijos gel. stoties (link Šeštokų).
                      http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                      Comment


                        Info www.litrail.lt :

                        Dėl infrastruktūros remonto darbų šių metų liepos 7, 8 d. keičiamas traukinio Nr. 393/394 Vilnius–Šeštokai–Vilnius eismo tvarkaraštis, o traukinys Nr. 10011/10012 Varšuva–Šeštokai–Varšuva važiuos sutrumpintu maršrutu Varšuva–Mockava–Varšuva. Keleiviai tarp Mockavos ir Šeštokų stočių bus vežami autobusu su geležinkelio bilietais.
                        Iš Vilniaus į Šeštokus nurodytomis dienomis traukinys išvyks 15 minučių anksčiau, iš Šeštokų į Vilnių - 5 minutėmis vėliau.

                        Įdomu, ar dažnai šią vasarą taip darysis? Kokie (konkrečiai) darbai dabar vykdomi tarp Šeštokų ir Mockavos stočių?

                        Comment


                          Tarp Šeštokų ir Mockavos didelių darbų nenusimato - viskas padaryta pernai. Įtariu, kad bus atliekama Mockavos stoties kelyno rekonstrukcija. Vat kai pradės Mockavos - sienos su Lenkija rekonstrukciją, tai tuomet traukiniai iš viso nebeatvažiuos į Lietuvą ir tikriausiai autobusais iš Šeštokų bus vežama iki Trakiškių. Nors racionaliau ir būtų iš Kalvarijos iki Suvalkų.

                          Comment


                            Kiek kartų per dieną (savaitę) atvažiuoja keleivinis iš Lenkijos? Kokie keleivių (ir krovinių įdomu) srautai? Dėkui.

                            Comment


                              Keleivinis važiuoja kasdien vieną kartą. Keleivių srautai maži. Nuo kelių žmonių iki kelių dešimčių, priklausomai nuo metų laiko, švenčių. Krovininiai srautai už keleivinius didesni. Kasdien po vieną traukinį tikrai, dėl antro nežinau, tvarkaraštyje yra berods du.

                              Comment


                                Šiandien Marijampolėje mačiau kelyno tvarkymo įrangą. jausmas toks, jog 2-ieji (nuo perono) bėgiai tik ką pakeisti su betoninais pabėgiais ir šviežia skalda. Galbūt yra planų judėti ir Šeštokų kryotimi atliekant tokį "kapitalinį" (t.y. miniatiūrinį) remontą?

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  Įdomumo dėlei - radau vieną info, kad 1944 metais šalia Krosnos buvo Turiškių stotelė (sustojimo vieta). Kai turėsiu patikslinimą - pranešiu.
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai ta pati stotelė Krosnos miestelyje šalia viaduko per geležinkelį. Viadukas buvo pastatytas tiesiant geležinkelį. Krosnos stotis dabar yra miestelio pakraštyje, o tuomet buvo už miestelio ribų.
                                  ...
                                  Pagal savo prisiminimus ir tėvo bei dėdžių pasakojimus patikslinsiu, kad Krosnoje prie viaduko (kol jo nebuvo -prie buvusios pervažos) ilgą laiką buvo stotelė Turiškiai. Krosnos miestelyje kitaip besivadinanti stotelė vietiniams gyventojams nepatiko (lygiai kaip Simne Kalesninkai), ir kažkada po1970 metų vyko padinimų keitimai. Turiškiai pavirto Krosna-2, jau berods už Krosnos ribų (~2 km nuo Turiškių) kažkada buvusi Krosnos stotis (nors jau nuo kažin kada belikusi stotele, bet iešmai ir bėgiai į sandėlius buvo naudojami) liko Krosna, nors vietiniai gyventojai ją vadino Birščių stotimi. Kelio Simnas-Seirijai pervažoje buvusi stotelė Kalesninkai pavirto Simnu, už Simno ribų Simnas - Mergalaukiu (kažkiek metų veikė kaip stotis). Lyg ir tuo pačiu metu Pošnia pavirto Santaika.

                                  Comment


                                    2011.07.17 iš Vilniaus į Šeštokus važiavo RŽD turistinis traukinys.
                                    Jis apie 11 val. Kazlų Rūdos stotyje užfiksuotas nuotraukose temoje "Turistiniai traukiniai Lietuvoje".
                                    Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
                                    Turistinis Kazlų Rūdoje, ~11h.
                                    Atvaizdas


                                    Atvaizdas


                                    Atvaizdas


                                    Atvaizdas

                                    Dar matyti DR1A Kybartai-Kaunas ir Marijampolės stoties manevrinis šilumvežis TEM2. Tiek traukinių Kazlų Rūdos stotyje susitinka nedažnai.

                                    Comment


                                      marijampolės stoties kelyne sudeti nauji begiai įtariu europiniai nes vizualiai atrodo siauresni nei rusiskoji veze

                                      Comment


                                        Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
                                        marijampolės stoties kelyne sudeti nauji begiai įtariu europiniai nes vizualiai atrodo siauresni nei rusiskoji veze
                                        Siūlau nueiti į stoties galus ir pažiūrėti, ar jie įsijungia į iešmus.

                                        Comment


                                          ziurejau. Niekas niekur nesusijungia

                                          Comment

                                          Working...
                                          X