Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vis dėl to traukinio nebus

    Vis dėl to traukinio Gomelis-Vilnius-Ryga nebus - man taip pasakė tiek Šiaulių, tiek Vilniaus GS Pardavimų agentūrose. Nemanau, kad darbuotojos turėjo meluoti - vasaros sezonas jau ne už kalnų.
    Vadinasi, baltarusiai mums "nepagelbės integruojantis" į ES ir pasinaudoti Šengeno erdve.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.18, 21:19.

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      Vis dėl to traukinio Gomelis-Vilnius-Ryga nebus - man taip pasakė tiek Šiaulių, tiek Vilniaus GS Pardavimų agentūrose.
      Vadinas baltarusiai mums nepadės integruotis į ES ir pasinaudoti Šengeno erdve.
      Būtų juokinga, jeigu nebūtų graudu. Nesupratu, dėl ko LG ir LDz nesusitaria Net baltarusai mėgino pagelbėti, bet ir tai nepadėjo.

      Comment


        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Tikrai taip. Kaip būtų keista, su RF, Baltarusijos geležinkeliais (pagal ES - trečiųjų valstybių atstovais) bendravimas žymiai paprastesnis, greitesnis ir dalykiškesnis.
        [...]
        Krovinių gabenimas yra labai supolitintas, todėl visokios valdiškos įstaigėlės-inspekcjėlės bijo uždrausti šią veiklą, nors vežėjai ir neturi reikiamų leidimų ar sertifikatų.
        Kodėl tarp Lietuvos ir RF, Baltarusijos bei Ukrainos bendravimas geležinkeliais yra paprastesnis visai akivaizdu - jei Lietuva šioms valstybėms pradėtų diktuot savo sąlygas, vadovautis tomis ES direktyvomis kaip kad bando tai tarpusavyje daryti Latvija ir Lietuva, Lietuva liktų visai be krovinių tranzito, nebūtų ir nė vieno keleivinio traukinio.
        Štai kur šuo pakastas, todėl mes neturime nei traukinio Vilnius-Ryga, nei Šiauliai-Daugpilis (dyzelistai sako, kad labiau apsimokėtų važiuoti į Daugpilį vien dėl garažų nakčiai, Rokiškyje traukiniai nakčiai lieka lauke ir juos reikia saugoti), nei Vilnius-Daugpilis (su Turmantu manau tas pats kaip ir Rokiškiu) ir t.t.
        Taigi visų pirma - ekonominiai interesai, o keleiviai - paskutinėje vietoje. Na nebent keleiviai stebuklingai pavirstų tarkim į malkas, kurias galima vežti krovininiais traukiniais.
        Ir tikriausiai jei ne ta pati MN - bėgius seniai būtų nurinkę ir ties Joniškiu, ir ties Daugpiliu arba apaugę krūmais kaip kad ties Venta-Priekule-Skuodu - bet latviams dar reikia naftos produktų.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.19, 13:46.

        Comment


          Ryga-Vilnius-Gomelis

          Latvių LDZ svetainėje radau tokią informaciją:
          Šiandien Šiauliuose susitiko LG ir LDZ vadovybės.
          Dienotvarkėje buvo planuota kalbėti apie dėl bendradarbiavimo pervežant krovinius, plėtoti konteinerių pervežimą "Vikingas", kaip ir dėl bendradarbiavimo projekto suderinimo tarp abiejų šalių geležinkelių (ką tai reiškia nesupratau).

          ir kas svarbiausia šiai temai atskiru punktu numatyta tartis dėl tarptautinio traukinio Ryga-Vilnius-Gomelis.

          Šalitnis: http://www.ldz.lv/?object_id=4070
          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.30, 19:21.

          Comment


            tikekimes pagaliau galesime ne tik aptarti dar viena panaikinta, bet ir atnaujinta marsruta. Kai tik bus kokiu naujienu, Sovijau, parasyk!

            P.S. praeita savaite bunant latvijoje maciau ta pati tvarkarasti su traukiniu Ryga-Vilnius-Gomelis Majori (Jurmala) stotyje. Panasu, jog bent jau latviai tuo tikrai suinteresuoti...

            Comment


              Ryga-Gomelis

              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              tikekimes pagaliau galesime ne tik aptarti dar viena panaikinta, bet ir atnaujinta marsruta. Kai tik bus kokiu naujienu, Sovijau, parasyk!

              P.S. praeita savaite bunant latvijoje maciau ta pati tvarkarasti su traukiniu Ryga-Vilnius-Gomelis Majori (Jurmala) stotyje. Panasu, jog bent jau latviai tuo tikrai suinteresuoti...
              Naujienos tokios. Anksčiau minėto renginio metu trečiadienį pakalbinau latvių geležinkelius (iš žemesnių ir aukštesnių postų) dėl mistinio traukinio Ryga-Gomelis. Klausiau: "kodėl nevažiuoja ir kokios kalbos sklando pas juos?" Jie atsakė: "kalbų yra įvairių, tačiau įtikinamiausia versija - nesurinks keleivių. Tam nemaža dalimi prisisdės ir tai, kad reisas tarptautinis - nebus galima vežti keleivių vienos šalies teritorijoje (tarkim Radviliškis-Vilnius, Meitene-Ryga), o ir bilietų kainos bus kosminės".

              Pagalvojus tam yra nemažai tiesos. Pirma, labai nepatogus atvykimas paryčiais į Vilnių.
              Antra, tarptautinių bilietų kainos tikrai nerealios (tarkim Visaginas-Daugpilis).
              Trečia, visiškas marazmas drausti kitos šalies vežėjams vežti keleivius vienos šalies teritorijoje (dėl to mūsų zonoje kritus keleivių skaičiui panaikino 3 Šiauliai-Ryga, 2 Kaunas-Ryga autobusus, Ryga-Kaliningradas važiuoja vos 3 kartus į savaitę). Šia problema spręstina prikabinus 1-2 LG vagonus, kurie galėtų vežti Lietuvos teritorijoje, kiek problematiškiau būtų Latvijos teritorijos Meitenės-Rygos ruože.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.07, 11:47.

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                ...Tam nemaža dalimi prisisdės ir tai, kad reisas tarptautinis - nebus galima vežti keleivių vienos šalies teritorijoje (tarkim Radviliškis-Vilnius, Meitene-Ryga), o ir bilietų kainos bus kosminės"
                ...
                Trečia, visiškas marazmas drausti kitos šalies vežėjams vežti keleivius vienos šalies teritorijoje (dėl to mūsų zonoje panaikino 3 Šiauliai-Ryga, 2 Kaunas-Ryga autobusus, Ryga-Kaliningardas važiuoja vos 3 kartus į savaitę). Šia problema spręstina prikabinus 1-2 LG vagonus, kurie galėtų vežti Lietuvos teritorijoje, kiek problematiškiau būtų Latvijos teritorijos Meitenės-Rygos ruože.
                Bet autobusai šios problemos neturi - važiuoti Lietuvoje autobusais Palanga-Minskas ar rusiškos firmos Baranoviči-Kaliningradas jokių problemų nėra (pats važiavau). Aišku apskaita sudėtingesnė (vietiniams bilietams yra PVM, tarptautiniams ne), bet neturėtų kelti sunkumų. Geležinkelių apsileidimas čia ir tiek.
                kaip?

                Comment


                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  Bet autobusai šios problemos neturi - važiuoti Lietuvoje autobusais Palanga-Minskas ar rusiškos firmos Baranoviči-Kaliningradas jokių problemų nėra (pats važiavau). Aišku apskaita sudėtingesnė (vietiniams bilietams yra PVM, tarptautiniams ne), bet neturėtų kelti sunkumų. Geležinkelių apsileidimas čia ir tiek.
                  Turėjau omeny važiavimą vienos šalies teritorijoje, bet ne sienos kirtimą. Su sienos kirtimu probelmų parduodant bilietų nėra. Tačiau didelė problema pervežant keleivius vienos šalies teritorijoje - krito jų skaičius.
                  Čia ne geležinkelių apsileidimas, bet jau susitartimo reikalas tarp kaimynių Latvijos ir Lietuvos (nežinau kaip dėl Baltarusijos) Susisiekimo ministerijų.

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    reisas tarptautinis - nebus galima vežti keleivių vienos šalies teritorijoje
                    Įdomu, kas ir kodėl sugalvojo tokį debilišką dalyką?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Gi Šengenas, jei baltarusis gavo vizą į Lietuvą ar Latviją ir jį ant pasienio įleido tai kur nori ten ir išlipa jis... kad ir Vilniui ar Rygoj ar kad ir Balbierišky jei ten stoja tas traukinys Sunkiau su EU piliečiais vykstančiais į Baltarusija... bet ir čia sprendimas - neturi vizos lipk iš traukinio ant pasienio...

                      Comment


                        Parašė LinS Rodyti pranešimą
                        Gi Šengenas, jei baltarusis gavo vizą į Lietuvą ar Latviją ir jį ant pasienio įleido tai kur nori ten ir išlipa jis... kad ir Vilniui ar Rygoj ar kad ir Balbierišky jei ten stoja tas traukinys Sunkiau su EU piliečiais vykstančiais į Baltarusija... bet ir čia sprendimas - neturi vizos lipk iš traukinio ant pasienio...
                        Mano klausimas buvo daugiau dėl maršrutų, kurie prasideda ir baigiasi Šengene, pvz.: Vilnius-Ryga arba Vilnius-talinas. Pagaliau o kaip dėl Suvalkai-Šeštokai? Ar lenkas Suvalkuose gali nusipirkti bilietą iki Trakiški? Arba galima Šeštokuose nusipirkti bilietą iki Mockavos?
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                          Turėjau omeny važiavimą vienos šalies teritorijoje, bet ne sienos kirtimą. Su sienos kirtimu probelmų parduodant bilietų nėra. Tačiau didelė problema pervežant keleivius vienos šalies teritorijoje - krito jų skaičius.
                          Čia ne geležinkelių apsileidimas, bet jau susitartimo reikalas tarp kaimynių Latvijos ir Lietuvos (nežinau kaip dėl Baltarusijos) Susisiekimo ministerijų.
                          Nu tai tarptautiniais autobusais aš ir važiavau nekirsdamas sienos - reisu Palanga Minskas - iš Palangos į Kauną, reisu Baranoviči Kaliningradas - iš Vilniaus į Kauną.
                          Net jei tam geležinkeliams reikėtų Susisiekimo ministerijos pagalbos, nemanau, kad atsisakytų padėt, jei tik noras dirbti būtų.
                          kaip?

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Nu tai tarptautiniais autobusais aš ir važiavau nekirsdamas sienos - reisu Palanga Minskas - iš Palangos į Kauną, reisu Baranoviči Kaliningradas - iš Vilniaus į Kauną.
                            Net jei tam geležinkeliams reikėtų Susisiekimo ministerijos pagalbos, nemanau, kad atsisakytų padėt, jei tik noras dirbti būtų.
                            Tuomet viskas aišku - su baltarusiškai autobusais Lietuvoje važiuoti galima galima. Ir vėl atsiskleidžia Baltijos sesių bendravimo ypatumai. Tarp Lietuvos ir Latvijos šis konfliktas kai draudžiama tarptautiniais maršrutais pervežti keleivius vienos šalies teritorijoje rūsena kai įstojom į Šengeno erdvę nuo 2008 m.

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Naujienos tokios. Anksčiau minėto renginio metu trečiadienį pakalbinau latvių geležinkelius (iš žemesnių ir aukštesnių postų) dėl mistinio traukinio Ryga-Gomelis. Klausiau: "kodėl nevažiuoja ir kokios kalbos sklando pas juos?" Jie atsakė: "kalbų yra įvairių, tačiau įtikinamiausia versija - nesurinks keleivių. Tam nemaža dalimi prisisdės ir tai, kad reisas tarptautinis - nebus galima vežti keleivių vienos šalies teritorijoje (tarkim Radviliškis-Vilnius, Meitene-Ryga), o ir bilietų kainos bus kosminės".

                              Pagalvojus tam yra nemažai tiesos. Pirma, labai nepatogus atvykimas paryčiais į Vilnių.
                              Antra, tarptautinių bilietų kainos tikrai nerealios (tarkim Visaginas-Daugpilis).
                              Trečia, visiškas marazmas drausti kitos šalies vežėjams vežti keleivius vienos šalies teritorijoje (dėl to mūsų zonoje kritus keleivių skaičiui panaikino 3 Šiauliai-Ryga, 2 Kaunas-Ryga autobusus, Ryga-Kaliningradas važiuoja vos 3 kartus į savaitę). Šia problema spręstina prikabinus 1-2 LG vagonus, kurie galėtų vežti Lietuvos teritorijoje, kiek problematiškiau būtų Latvijos teritorijos Meitenės-Rygos ruože.
                              tavo šaltiniai pasakoja iš gandų. tikros situacijos, kodėl nevažiuoja nežinau, tačiau galiu pakomentuoti teisinius dalykus:
                              t.y. ES-> trečia šalis problemų nėra problemų, nes viskas vyksta dvišaliu susitarimu.
                              ES -> ES - viskas vyksta pagal ES taisykles, kurios deja skiriasi nuo buv. soc.lagerio vežimo taisyklių.
                              iš to ka tau pasakė, supratau, kad yra neišspręstas klausimas dėl keleivio teisių traukinyje, nes yra kertamos dvi sienos iš kurių viena vidinė ES ir viena išorinė.
                              taikyti dvi teises neišeina, nes yra prieštaravimų. be to yra ir skirtumai bilietuose, nes bilietas - yra keleivio kontraktas su vežėju, pagal kurį abi šalys įgauna kažkokias teises ir pareigas. vidinio vežimo tarpinėje šalyje atsisakymas yra tiesiog būdas netaikyti ES teisės.

                              1-2 LG vagonai latvių sąstate esmės nekeičia, nes pagal ES teisę vežėjas yra tas, kuris teikia traukos paslaugas, o ne riedmens savininkas.
                              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                              Comment


                                Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                tikros situacijos, kodėl nevažiuoja nežinau, tačiau galiu pakomentuoti teisinius dalykus:
                                t.y. ES-> trečia šalis problemų nėra problemų, nes viskas vyksta dvišaliu susitarimu.
                                ES -> ES - viskas vyksta pagal ES taisykles, kurios deja skiriasi nuo buv. soc.lagerio vežimo taisyklių.
                                iš to ka tau pasakė, supratau, kad yra neišspręstas klausimas dėl keleivio teisių traukinyje, nes yra kertamos dvi sienos iš kurių viena vidinė ES ir viena išorinė.
                                taikyti dvi teises neišeina, nes yra prieštaravimų. be to yra ir skirtumai bilietuose, nes bilietas - yra keleivio kontraktas su vežėju, pagal kurį abi šalys įgauna kažkokias teises ir pareigas. vidinio vežimo tarpinėje šalyje atsisakymas yra tiesiog būdas netaikyti ES teisės.
                                Jeigu problemos tokios sunkiai išsprendžiamos, kodėl baltarusiai nepaleidžia traukinio Gomelis-Minskas-Ryga aplenkiant Lietuvą?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Jeigu problemos tokios sunkiai išsprendžiamos, kodėl baltarusiai nepaleidžia traukinio Gomelis-Minskas-Ryga aplenkiant Lietuvą?
                                  todėl, kad jie bus veiklą ES šalyje vykdantis vežėjas ir jam reikės sertifikuotis, licencijuotis ir dar visokių velnių prisidaryti. dėl vieno traukinio baltarusiams neverta.
                                  o pagal ES teisę, vežėjas sertifikuotas vienoje šalyje, gali dirbti kitoje, jam tereikia išsiimti sertifikatą susijusį su konkrečia infrastruktūra. todėl latviams pakanka išsiimti tą sertifikato dalį geležinkelio inspekcijoje.
                                  Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                  Comment


                                    Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                    todėl, kad jie bus veiklą ES šalyje vykdantis vežėjas ir jam reikės sertifikuotis, licencijuotis ir dar visokių velnių prisidaryti. dėl vieno traukinio baltarusiams neverta.
                                    o pagal ES teisę, vežėjas sertifikuotas vienoje šalyje, gali dirbti kitoje, jam tereikia išsiimti sertifikatą susijusį su konkrečia infrastruktūra. todėl latviams pakanka išsiimti tą sertifikato dalį geležinkelio inspekcijoje.
                                    Bet juk važiuos baltarusių, o ne latvių traukinys. Jeigu čia tiek daug žaidimo su sertifikavimais, tai baltarusiai turėtų "griebti jautį už ragų" ir paleisti traukinį Gomelis-Talinas, per Minską, Vilnių, Šiaulius, Rygą, Valką/Valgą, Tartu. Kažkas visgi čia ne iki galo aišku.
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Bet juk važiuos baltarusių, o ne latvių traukinys. Jeigu čia tiek daug žaidimo su sertifikavimais, tai baltarusiai turėtų "griebti jautį už ragų" ir paleisti traukinį Gomelis-Talinas, per Minską, Vilnių, Šiaulius, Rygą, Valką/Valgą, Tartu. Kažkas visgi čia ne iki galo aišku.
                                      Galėtų plačiau pakomentuoti LG specialistai kaip ten yra su tom kainom. Ar gali baltarusių traukinys atlikti vietinius keleivių pervežimus atskirai Lietuvoje ir Latvijoje? Dėl autobusų garantuoju, kad negalima. keista, kad tai galima daryti baltarusių autobusams Lietuvoje - baltarusija skirtingai nei Latvija nėra nei ES narė nei priklauso Šengeno zonai.
                                      Jei negalėtų vežti - būtų jau labai mažas keleivių skaičius traukinyje ir leisti tokį traukinį tikrai neapsimoka.

                                      Comment


                                        Parašė aesde Rodyti pranešimą
                                        tavo šaltiniai pasakoja iš gandų. tikros situacijos, kodėl nevažiuoja nežinau, tačiau galiu pakomentuoti teisinius dalykus:
                                        t.y. ES-> trečia šalis problemų nėra problemų, nes viskas vyksta dvišaliu susitarimu.
                                        ES -> ES - viskas vyksta pagal ES taisykles, kurios deja skiriasi nuo buv. soc.lagerio vežimo taisyklių.
                                        iš to ka tau pasakė, supratau, kad yra neišspręstas klausimas dėl keleivio teisių traukinyje, nes yra kertamos dvi sienos iš kurių viena vidinė ES ir viena išorinė.
                                        taikyti dvi teises neišeina, nes yra prieštaravimų. be to yra ir skirtumai bilietuose, nes bilietas - yra keleivio kontraktas su vežėju, pagal kurį abi šalys įgauna kažkokias teises ir pareigas. vidinio vežimo tarpinėje šalyje atsisakymas yra tiesiog būdas netaikyti ES teisės.

                                        1-2 LG vagonai latvių sąstate esmės nekeičia, nes pagal ES teisę vežėjas yra tas, kuris teikia traukos paslaugas, o ne riedmens savininkas.
                                        Tai nesakiau, kad tai oficiali informacija - sklando tokia neoficiali nuomonė. Kalbu ne apie keleivių tesies kertant vidines sienas ir sertifikatus.
                                        Diskusija pakrypo ne į tą pusę. Tikriausiai nesupratot apie ką kalba eina.
                                        Pasikartosiu, kad bent tarptautiniams autobusams yra uždrausti pervežimai vienoje šalyje. Tarkim jei važiuoja latvių "Nordekos" Ryga-Kaunas jis negali vežti keleivio įlipusio Radviliškyje ir norinčio važiuoti į Kauną. Panašiai yra ir su Šiauliai-Ryga - "Busturas" negali vežti keleivių įlipusių jelgavoje į Rygą. Įmanomas vežimas tik keleiviui kertan sieną - tarkim Jelgava-Šiauliai, Ryga-Joniškis ir t.t.
                                        Tai galioja nuo 2008 m. ir yra abiejų valstybių Susisiekimo minsiterijų susitarimo reikalas.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.07, 14:54.

                                        Comment


                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Jeigu problemos tokios sunkiai išsprendžiamos, kodėl baltarusiai nepaleidžia traukinio Gomelis-Minskas-Ryga aplenkiant Lietuvą?
                                          Prieš keletą metų (paskutinis 2006 m.) toks važiavo. Minėti latvių geležinkeliečiai sakė, kad buvo ir toks variantas, tačiau šiuo siekta sujungti ir Lietuvą, kad neliktų izoliuota.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X