Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Čia tikrai ne LG kaltė. Visos problemos biurokratijoje. Kadangi mes jau gyvename ES, remiantis Briuselio biurokratų pagimdytų tam tikrų direktyvų, kiekvienoje valstybėje yra įkurtos geležinkelių inspekcijos, kurių atstovai kaip ir privalo kontroliuoti eismo saugą, išduoti licencijas ir leidimus vežėjams ir kt. Kadangi šių įstaigų atstovai Lietuvoje ir Latvijoje nelabai raukia apie direktyvų reikalavimus ir bijo suklysti, todėl sudaro daugybę dirbtinių kliūčių.
    Tad, tam kad tarp Vilniaus ir Rygos galėtų kursuoti keleivinis traukinys, reikia Latvijos ir Lietuvos geležinkelių inspekcijose gauti krūvą licencijų, sertifikatų - formaliai įrodyti, kad LG ir LDZ ne asilai.
    Kažkaip keista: krovininiai traukiniai važiuoja ir vargo nemato, o vat keleiviniai... Net tarp Lietuvos — Lenkijos tegul ir ne koks bet traukinukas važiuoja, nors reikia persėsti dėl skirtingos vėžės, o štai "Baltijos sesės", turėdamos tą pačią vėžę, ieško dirbtinių kliūčių. Žemiau kritikos...
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Kam ta afiša, jeigu traukiniai nevažiuoja ?
      Šiaip ir pas mus naujame tr. eismo grafike yra numatyta vieta "siūlai" jų kursavimui.

      Comment


        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Kažkaip keista: krovininiai traukiniai važiuoja ir vargo nemato, o vat keleiviniai... Net tarp Lietuvos — Lenkijos tegul ir ne koks bet traukinukas važiuoja, nors reikia persėsti dėl skirtingos vėžės, o štai "Baltijos sesės", turėdamos tą pačią vėžę, ieško dirbtinių kliūčių. Žemiau kritikos...
        Teisingai pastebėjote - lenkams kažkodėl direktyvos netrukdo važiuoti į Lietuvos teritoriją, taip pat latvių PV - įvažiuoti į Estijos Valgos miestą. Beje, oficialūs šaltiniai teigia, kad ar nuo š. m., ar nuo kitų metų bus atnaujintas susisiekimas tarp Rygos-Tartu ir Talino. Mūsų LG tyli kaip žuvys vandenyje. Kas ir kur meluoja?
        Čia vis tas keistas "Baltijos sesių" bendravimo ypatumai - ypač tarp Lietuvos ir Latvijos.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 21:07.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Kam ta afiša, jeigu traukiniai nevažiuoja ?
          Šiaip ir pas mus naujame tr. eismo grafike yra numatyta vieta "siūlai" jų kursavimui.
          Tačiau pas mus nėra jokio skelbimo. Tiesa pernai puslapyje www.litrail.lt buvo galima rasti tokią informaciją, beje ir Joniškio stotyje vis dar kabo šis nerealizuotas 2008 m. tvarkaraštis (reikės nufotografuoti).
          Todėl ir perkeltine prasme ir klausiau ar tai tik "latvių afiša".
          Negera nuojauta kužda, kad susisiekimas tasr Vilniaus ir Rygos ir liks "siūlais" ir "afišomis".
          Tiesa pasakius, man jau tos rietienos atsibodo - kada gi lietuvių ir latvių valstybinės įmonės pagaliau pradės dirbti ir mums - paprastiems mirtingiems keleiviams, o neaišku kokiems kitiems interesams.
          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 21:05.

          Comment


            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
            Kažkaip keista: krovininiai traukiniai važiuoja ir vargo nemato, o vat keleiviniai... Net tarp Lietuvos — Lenkijos tegul ir ne koks bet traukinukas važiuoja, nors reikia persėsti dėl skirtingos vėžės, o štai "Baltijos sesės", turėdamos tą pačią vėžę, ieško dirbtinių kliūčių. Žemiau kritikos...
            Tikrai taip. Kaip būtų keista, su RF, Baltarusijos geležinkeliais (pagal ES - trečiųjų valstybių atstovais) bendravimas žymiai paprastesnis, greitesnis ir dalykiškesnis. Manau dėl to, kad geležinkeliuose dar neįvyko restruktūrizacija. Latvijos ir Estijos geležinkeliuose jau įvyko bendrovių suskaidymas, atskirų veiklos rūšių privatizavimas, dėl ko santykiuose atsirado daug chaoso.

            Krovinių gabenimas yra labai supolitintas, todėl visokios valdiškos įstaigėlės-inspekcjėlės bijo uždrausti šią veiklą, nors vežėjai ir neturi reikiamų leidimų ar sertifikatų.

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Tikrai taip. Kaip būtų keista, su RF, Baltarusijos geležinkeliais (pagal ES - trečiųjų valstybių atstovais) bendravimas žymiai paprastesnis, greitesnis ir dalykiškesnis. Manau dėl to, kad geležinkeliuose dar neįvyko restruktūrizacija. Latvijos ir Estijos geležinkeliuose jau įvyko bendrovių suskaidymas, atskirų veiklos rūšių privatizavimas, dėl ko santykiuose atsirado daug chaoso.

              Krovinių gabenimas yra labai supolitintas, todėl visokios valdiškos įstaigėlės-inspekcjėlės bijo uždrausti šią veiklą, nors vežėjai ir neturi reikiamų leidimų ar sertifikatų.
              Dvigubi standartai. Man gėda prieš užseniečius iš kitų ES šalių.

              Comment


                Kaip bebūtų, bet prieš keletą savaičių LG buvo pasikvietusi LDZ atstovus būtent keleivinių traukinių kursavimo klausimais. Manau, kad greitai baltarusiškas ar ukrainietiškas traukinukas turėtų kursuoti į Rygą.

                Comment


                  Na lai būna Jūsų žodžiai kaip yra sakoma: tiesiai į Aukščiausiajam ir be abejo mūsų aukščiausiems ausis.
                  Tai išeina, kad kliūčių nebėra.
                  Kitas intriguojants klausimas - kokios bus kainos? Ar Vilniuje bus kabinami LG vagonai tam, kad galėtų keleivius vežti šalies viduje, į Ryga, Gomelį?
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 21:30.

                  Comment


                    Sorry, jei mano klausimas ne į temą. Aviacijoje yra tokia taisyklė, kad kuriai valstybei priklauso lėktuvas, tai jo vidus yra tos valstybės teritorija (gal pamenate, kada Adamkus atėjo į Boeing pasitikti Bušo, ir kritikai kone šaukė, kad pasitiko JAV prezidentą ne Lietuvos teritorijoje). O kaip su traukiniais? Ar nebus toks koriozas, kad norėdamas nuvažiuoti iš Vilniaus į Rygą (iš ES į ES) baltarusišku traukiniu, turėsiu pirkti BL vizą + pereiti muitinę?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Kainodaros ir sąstatų sudėties tikrai nežinau. Manau, jeigu bus poreikis, tai tikrai bus prikabinami papildomi vagonai. Svarbiausia, kad būtų teigiamai išspręstas esminis klausimas - traukinių kursavimas tarp Vilniaus ir Rygos.

                      Comment


                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Kainodaros ir sąstatų sudėties tikrai nežinau. Manau, jeigu bus poreikis, tai tikrai bus prikabinami papildomi vagonai. Svarbiausia, kad būtų teigiamai išspręstas esminis klausimas - traukinių kursavimas tarp Vilniaus ir Rygos.
                        Na gerai, kad baltarusiai padeda spręsti mūsų susisiekimo tarp Rygos ir Vilniaus problemas, nes mes jau nebesusitvarkome. Svarbu, kad esame ES ir priklausome Šengeno erdvei (kažkodėl atrodo, kad dažnai tik deklaracijose ir popieriuje).
                        Bet jei kainos iš Šiaulių bus kaip 2001 ar 2006 m. į Rygą - apie 30-50 LTL. Tai tikrai niekas nevažiuos.
                        Čia jau kita to malonumo pusė - tiesa pasakius nelabai jau ir maloni.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 21:38.

                        Comment


                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Sorry, jei mano klausimas ne į temą. Aviacijoje yra tokia taisyklė, kad kuriai valstybei priklauso lėktuvas, tai jo vidus yra tos valstybės teritorija (gal pamenate, kada Adamkus atėjo į Boeing pasitikti Bušo, ir kritikai kone šaukė, kad pasitiko JAV prezidentą ne Lietuvos teritorijoje). O kaip su traukiniais? Ar nebus toks koriozas, kad norėdamas nuvažiuoti iš Vilniaus į Rygą (iš ES į ES) baltarusišku traukiniu, turėsiu pirkti BL vizą + pereiti muitinę?
                          Tikrai ne. Visi keleiviai keliaujantys į Vilnių ir Rygą privalės turėti Šengeno vizą, todėl Kenos ar Stasylų stotyse pasienio kontrolės ir muitinės tarnybos tikrai išsamiai patikrins visus vyksiančius keleivius. Latvijos ir Lietuvos teritorijose įlipsiantiems keleiviams jokių apribojimų, išskyrus kelionės bilietą, nebus.

                          Comment


                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            Kaip bebūtų, bet prieš keletą savaičių LG buvo pasikvietusi LDZ atstovus būtent keleivinių traukinių kursavimo klausimais. Manau, kad greitai baltarusiškas ar ukrainietiškas traukinukas turėtų kursuoti į Rygą.
                            Bet jis turbūt važiuos per Polocką...

                            Comment


                              Aišku viena - traukinys Gomelis-Vilnius-Ryga tikriausiai bus. Reikia padėkoti baltarusiams, kad mums (Lietuvai, Latvijai) padeda įsisavinti ES direktyvas keleivių pervežime ir pilnai įsilieti į Šengeno erdvę bei mėgautis jos teikiamais malonumais, privalumais.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 22:46.

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Aišku viena - traukinys Gomelis-Vilnius-Ryga tikriausiai bus. Reikia padėkoti baltarusiams, kad mums (Lietuvai, Latvijai) padeda įsisavinti ES direktyvas keleivių pervežime ir pilnai įsilieti į Šengeno erdvę bei mėgautis jos teikiamais malonumais, privalumais.
                                Baltarusams negalioja ES teisė
                                Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                Comment


                                  Paskaitykite ankstesnius pranešimus (čia ne mano mintys) - mūsų teritorijose ES teisė galioja visiems, tačiau jos dar nemokame įgyvendinti pervežant keleivius traukiniais, todėl ilgokai dar neturime traukinio Vilnius-Ryga. Ir dėl to reikia nurinkinėti bėgius (apie paskutinį žr. parašo vietoje).
                                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.06.17, 22:52.

                                  Comment


                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    Paskaitykite ankstesnius pranešimus - mūsų teritorijose ES teisė galioja, tačiau jos dar nemokame įgyvendinti pervežant keleivius traukiniais, todėl ilgokai neturime traukinio Vilnius-Ryga.
                                    na neviškai taip. yra niuansų, bet aš į juos nesileisiu.
                                    Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                    Comment


                                      Mistinis Riga-Gomel traukinio tvarkarastis yra labai panasus i 133/134 Kaliningrad-Gomel... Atvykimas i Gomeli 11.49. Isvykimas is Gomelio 15.05.

                                      http://www.brestrw.by/trains1/detail..._stn=17.6.2009

                                      http://www.brestrw.by/trains1/detail..._stn=20.6.2009

                                      Comment


                                        Mano klaida: isvykimas is Gomelio 17.05

                                        Comment


                                          Parašė richardlith Rodyti pranešimą
                                          Mistinis Riga-Gomel traukinio tvarkarastis yra labai panasus i 133/134 Kaliningrad-Gomel... Atvykimas i Gomeli 11.49. Isvykimas is Gomelio 15.05.

                                          http://www.brestrw.by/trains1/detail..._stn=17.6.2009

                                          http://www.brestrw.by/trains1/detail..._stn=20.6.2009
                                          Parašė richardlith Rodyti pranešimą
                                          Mano klaida: isvykimas is Gomelio 17.05
                                          Mistinio traukinio vagonai turėtų tarp Vilniaus ir Gomelio važiuoti prikabinti prie traukinio Kaliningrad-Gomel...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X