Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Na tai baltarusių tvarkaraščių puslapyje http://www.brestrw.by/trains1/viewPa...on.do?s_t=pass kažkada atsiras tas tvarkaraštis. Kol kas nėra (panašu pas juos kaip ir pas rusus, ne daugiau 45 dienų į priekį).
    Kaip rašė statyba savam post'e:
    "Dėkojame, kad naudojatės AB „Lietuvos geležinkeliai“ paslaugomis ir turite pasiūlymų kaip jas tobulinti. Įsigaliojus naujam traukinių eismo tvarkaraščiui, nuo šių metų gegužės 31 dienos, planuojamas traukino kursavimas maršrutu Gomelis-Vilnius-Ryga kas antrą dieną."
    ...atrodo, kad jau poryt paskelbs oficialų tvarkaraštį. Tuo pačiu norėjau paklausti: ar yra Lietuvoje galimybė įsigyti traukinio bilietus tiek į LG traukinius tiek į užsieninius traukinius maždaug mėnuo iki jiems išvykstant? Jeigu taip, tai ar yra kokia nors iš to finansinė ar kitokia nauda pirkėjui? Jeigu ne, tai ar man LG ar kita kompanija gali garanatuoti, kad reikalingame traukinyje kad ir paskutinę dieną tikrai atsiras vietos man ir mano kompanijai + bagažui?
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Tuo pačiu norėjau paklausti: ar yra Lietuvoje galimybė įsigyti traukinio bilietus tiek į LG traukinius tiek į užsieninius traukinius maždaug mėnuo iki jiems išvykstant? Jeigu taip, tai ar yra kokia nors iš to finansinė ar kitokia nauda pirkėjui? Jeigu ne, tai ar man LG ar kita kompanija gali garanatuoti, kad reikalingame traukinyje kad ir paskutinę dieną tikrai atsiras vietos man ir mano kompanijai + bagažui?
      O kur nori važiuoti? Nuo to viskas priklauso.
      Aš apie LG agentūrą (kabinetai didelėse stotyse kur gudrius bilietus parduoda) susidaręs įspūdį, kad jie parduoda tik bilietus pilna kaina (arba su standartinėm nuolaidom). O užsienio geležinkelių akcijinių bilietų nelabai platina. Pataisykite jei klystu.

      Dabar beveik visada galima pirkti internetu. Netgi Rusijoj. Vakaruose paprastai iš ankto galima gauti bilietus pigiau (dažnai labai pigiai - vasarą važiuosiu ~1600 km per Švediją už 46 Lt viso ir atgal 1200 km per Norvegiją už 77 Lt). Nors ne visose valstybėse yra rimtai akcijinių kainų, ir nevisur už jas išeina gauti pageidaujamu metu ar maršrutu. Klausk apie konkrečią šalį jei domina. O mokant pilną kainą vietų ir paskutinę minutę paprastai būna (arba parduoda bilietus be vietos - vėlgi priklausomai nuo šalies ir traukinių).

      Rusijoj traukinių kainodaros dar neperpratau. Tačiau, kai "bendram išsilavinimui" (aš tiek neišgeriu, kad galėčiau važiuot) nagrinėjausi kainas ir tvarkaraščius iki Vladivostoko, tai susidariau įspūdį, kad vėliau perkant kartais būna pigiau, tačiau nebūtinai lieka vietų. Ir norint garantuotai važiuot populiariu maršrutu reik pirkt brangiau iš anksto. Nors kaip sakiau čia tik pabrоwsinus vieną maršrutą. Gal kas turi daugiau ir realios patirties tuose kraštuose (aš Rusijoj traukiniu važiavau paskutinį kart prieš maždaug 20 metų).
      kaip?

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        O kur nori važiuoti? Nuo to viskas priklauso.
        Aš apie LG agentūrą (kabinetai didelėse stotyse kur gudrius bilietus parduoda) susidaręs įspūdį, kad jie parduoda tik bilietus pilna kaina (arba su standartinėm nuolaidom). O užsienio geležinkelių akcijinių bilietų nelabai platina. Pataisykite jei klystu.
        Dabar beveik visada galima pirkti internetu. Netgi Rusijoj. Vakaruose paprastai iš ankto galima gauti bilietus pigiau (dažnai labai pigiai - vasarą važiuosiu ~1600 km per Švediją už 46 Lt viso ir atgal 1200 km per Norvegiją už 77 Lt). Nors ne visose valstybėse yra rimtai akcijinių kainų, ir nevisur už jas išeina gauti pageidaujamu metu ar maršrutu. Klausk apie konkrečią šalį jei domina. O mokant pilną kainą vietų ir paskutinę minutę paprastai būna (arba parduoda bilietus be vietos - vėlgi priklausomai nuo šalies ir traukinių).
        Rusijoj traukinių kainodaros dar neperpratau. Tačiau, kai "bendram išsilavinimui" (aš tiek neišgeriu, kad galėčiau važiuot) nagrinėjausi kainas ir tvarkaraščius iki Vladivostoko, tai susidariau įspūdį, kad vėliau perkant kartais būna pigiau, tačiau nebūtinai lieka vietų. Ir norint garantuotai važiuot populiariu maršrutu reik pirkt brangiau iš anksto. Nors kaip sakiau čia tik pabrоwsinus vieną maršrutą. Gal kas turi daugiau ir realios patirties tuose kraštuose (aš Rusijoj traukiniu važiavau paskutinį kart prieš maždaug 20 metų).
        Dėkui už įdomią informaciją. Mane kol kas labiausiai domina tas vis dar mistinis maršrutas Gomelis - Ryga per Vilnių. O tuo pačiu gal žinote, ar galiu prieš mėnesį ar net dar anksčiau nusipirkti bilietą iš Vilniaus į Klaipėdą?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
          Dėkui už įdomią informaciją. Mane kol kas labiausiai domina tas vis dar mistinis maršrutas Gomelis - Ryga per Vilnių. O tuo pačiu gal žinote, ar galiu prieš mėnesį ar net dar anksčiau nusipirkti bilietą iš Vilniaus į Klaipėdą?
          www.litrail.lt Keleivių vežimas -> Informacija keleiviams yra papasakota kokie yra bilietai ir kada parduodami. Lietuvoje ne daugiau kaip prieš 30 dienų, į Latviją ir NVS - prieš 45 dienas, į vakarus - prieš 2 mėnesius.

          Tik man rodos nėra didelės prasmės pirkt bilietą į Klaipėdą taip iš anksto. Traukinys Gomelis-Ryga irgi neturėtų pilnas būti.
          kaip?

          Comment


            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
            Taigi šiandien prasilėkiau laukais dviračiu. Stabtelėjau prie tilto per Sidabros upę šalia Šarkių geležinkelio stoties. ...
            (Čia citatos dalis iš temos apie geležinkelių fotografavimą, kurioje techniniais geležinkelio ir traukinių maršrutų klausimais nukrypti nesinori...)

            Kiek teko važiuoti traukiniu į Rygą, Šarkių stoties neaptikau.
            Naktiniu traukiniu važiuodamas galėjau ir nepamatyti. Bet aišku viena: šis traukinys Šarkiuose nestodavo. Tai ppat nestodavo kadaise iš Rygos per Šiaulius važiuodavę kitais maršrutais – į Kaliningradą, Baltarusijos, Ukrainos miestus... Ar stodavo jau po 1990 metų trumpam atsiradęs „dyzeliukas“ Radviliškis-Ryga, nežinau. O kitokių vietinių kaip ir nebuvo. „Dyzeliukas“ iš Vilniaus keletą metų savaitgaliais atvažiuodavo tik iki Joniškio, iš Rygos traukinys būdavo iki Meitenės.
            Kai kuriuose žemėlapiuose ir kai kuriuose rašytiniuose šaltiniuse tokią aptikau ne kartą. Dargi 1990 metais, kai buvo vardijami geležinkelių ėjimai per sieną, pasienio stotimi buvo įvardinat Šarkiai. Bet traukinys Talinas-Šeštokai 1995 m. Lietuvos pusėje 20 minučių stovėdavo Joniškyje.
            Taip pad apie Šarkių stotį kalusimų kyla. Įdomu, kiek ji yra panaši į stotį: ar yra antri bėgiai? Ar yra budėtojas? ar veikia šviesoforai? Kokių kitokių likučių yra, jei tai yra (kas dabar mažai tikėtina) ar kažkada buvo stotis (ne keleivinio traukinio stotelė)?

            Comment


              Na šiaip šiame žemėlapyje pavaizduota kaip užkonservuota stotis:

              http://www.litrail.lt/wps/wcm/connec...91ff9538e9b5a5

              Netikėti negali...

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                (Čia citatos dalis iš temos apie geležinkelių fotografavimą, kurioje techniniais geležinkelio ir traukinių maršrutų klausimais nukrypti nesinori...)

                Kiek teko važiuoti traukiniu į Rygą, Šarkių stoties neaptikau.
                Naktiniu traukiniu važiuodamas galėjau ir nepamatyti. Bet aišku viena: šis traukinys Šarkiuose nestodavo. Tai ppat nestodavo kadaise iš Rygos per Šiaulius važiuodavę kitais maršrutais – į Kaliningradą, Baltarusijos, Ukrainos miestus... Ar stodavo jau po 1990 metų trumpam atsiradęs „dyzeliukas“ Radviliškis-Ryga, nežinau. O kitokių vietinių kaip ir nebuvo. „Dyzeliukas“ iš Vilniaus keletą metų savaitgaliais atvažiuodavo tik iki Joniškio, iš Rygos traukinys būdavo iki Meitenės.
                Kai kuriuose žemėlapiuose ir kai kuriuose rašytiniuose šaltiniuse tokią aptikau ne kartą. Dargi 1990 metais, kai buvo vardijami geležinkelių ėjimai per sieną, pasienio stotimi buvo įvardinat Šarkiai. Bet traukinys Talinas-Šeštokai 1995 m. Lietuvos pusėje 20 minučių stovėdavo Joniškyje.
                Taip pad apie Šarkių stotį kalusimų kyla. Įdomu, kiek ji yra panaši į stotį: ar yra antri bėgiai? Ar yra budėtojas? ar veikia šviesoforai? Kokių kitokių likučių yra, jei tai yra (kas dabar mažai tikėtina) ar kažkada buvo stotis (ne keleivinio traukinio stotelė)?
                Keleiviniai traukiniai joje stabteldavo kiek pamenu apie 1992 m. kai reikėdavo prasilenkti. Seniau būdavo stoties budėtojas.
                Dabar nežinau - gal jos toks pat likimas kaip ir Niūraičių stoties - uždaryta, joje įrengti gyventojų butai.
                Ši stoties no tilto dar yra koks 1 km nuo minėto tilto.
                Gal joje stodavo 1 mėn. kursavęs dyzelinis traukinys Ryga-Šiauliai apie 1980 m.
                Dėl Radviliškio-Rygos - nesu garantuotas - tokio sustojimo nepamenu.

                Comment


                  Šarkiai stotimi niekada nebuvo. Kai iki jo ėjo dvikelis, jis atliko skiriamojo posto arba dar kitaip blokuojamojo posto vaidmenį. Dėl itin mažo traukinių srauto šiame ruože, buvo išardytas vienas kelias ir Šarkių blokuojamasis postas prarado savo funkcionalumą, t.y. tapo nereikalingas.
                  Ankščiau Šarkiai tarpstotį Joniškis-Meitenė dalino į dvi dalis ir kiekvienoje iš jų galėjo važiuoti po traukinį - dabar tik vienas.

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Šarkiai stotimi niekada nebuvo. Kai iki jo ėjo dvikelis, jis atliko skiriamojo posto arba dar kitaip blokuojamojo posto vaidmenį. Dėl itin mažo traukinių srauto šiame ruože, buvo išardytas vienas kelias ir Šarkių blokuojamasis postas prarado savo funkcionalumą, t.y. tapo nereikalingas.
                    Ankščiau Šarkiai tarpstotį Joniškis-Meitenė dalino į dvi dalis ir kiekvienoje iš jų galėjo važiuoti po traukinį - dabar tik vienas.
                    Kaip stotis nebuvo? Visuose žemėlapiuose pažymėtas buvo. Dyzelinis Ryga-Šiauliai stodavo lyg ir. Iš kur duomenys, kad mažas traukinių eismas? Tai ką šiame geležinkelio ruože "veikė" Ryga-Vilnius, Lvovas, Kijevas, Kaliningradas, Simferopolis (2 kartus, antrasis vasaros sezonu), Adleris, Odesa, Gomelis, Talinas-Minskas (tikriausiai dar kažkokį maršrutą pamiršau). O kiek dar buvo krovininių. Net šieną veždavo į Murmanską.
                    Dabar irgi nemažas srautas - ypač naktį dažnai krovininiai "laksto".
                    Pamenu Lvovas-Ryga 1992 m. per pietūs taip pat sustodavo prasilenkimui ir stoties budėtojas būdavo.
                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.28, 21:53.

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      Kaip stotis nebuvo? Dyzelinis Ryga-Šiauliai stodavo lyg ir. Iš kur duomenys, kad mažas traukinių eismas? Tai ką šiame geležinkelio ruože "veikė" Ryga-Vilnius, Kijevas, Kaliningradas, Simferopolis (2 kartus, antrasis vasaros sezonu), Adleris, Odesa, Gomelis, Talinas-Minskas (tikriausiai dar kažkokį maršrutą pamiršau).
                      Pamenu Lvovas-Ryga 1992 m. per pietūs taip pat sustodavo prasilenkimui ir stoties budėtojas būdavo.
                      Taip. Visatai buvo ankščiau ir Šarkiai už tai buvo reikalingi.
                      Pastaruoju metu Radviliškio- Jelgavos geležinkelio linija važiuoja tik 1-2 poros prekinių traukinių per parą.

                      Comment


                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Taip. Visatai buvo ankščiau ir Šarkiai už tai buvo reikalingi.
                        Pastaruoju metu Radviliškio- Jelgavos geležinkelio linija važiuoja tik 1-2 poros prekinių traukinių per parą.
                        Netiesa - krovininių traukinių yra daugiau arba man tuomet akyse vaidenasi arba ausys užkrito.
                        Vien sekmadienį 2 val. bėgyje mačiau 2 krovininius Rygos kryptimi - vienas buvo su LDZ šilumvežiais su Ukrainos ir Baltarusijos vagonais.
                        O kaip vežama "Mažeikių naftos" produkcija? Oru ar nurinktais arba apžėlusiais bėgiais iš Mažeikių į Latviją.
                        O kur vietos krova? Joniškio stotyje nuolat kraunama mediena, trąšos ir grūdai iš 3 grūdų perdirbimo įmonių ir t.t.?
                        Paskambinau, vėliau turėsiu tikslų traukinių vidurkį per parą. Bet tikrai ne 1 ir ne 2.
                        Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.28, 22:00.

                        Comment


                          Žiniai Sovijau: Joniškio krova ir tuo tikslu atvykstantis išvežamasis traukinys yra nesusijęs su Šarkiais, kadangi jis toliau Joniškio tikrai nevažiuoja.

                          Comment


                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            Taip. Visatai buvo ankščiau ir Šarkiai už tai buvo reikalingi.
                            Pastaruoju metu Radviliškio- Jelgavos geležinkelio linija važiuoja tik 1-2 poros prekinių traukinių per parą.
                            O kur tuomet dingsta kita dalis prekinių traukinių, važiuojančių Rygos kryptimi?

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Žiniai Sovijau: Joniškio krova ir tuo tikslu atvykstantis išvežamasis traukinys yra nesusijęs su Šarkiais, kadangi jis toliau Joniškio tikrai nevažiuoja.
                              Šarkiai čia ne prie ko. Sutinku, kad Joniškio krova nieko bendro su ta stotimi neturi.

                              Turėjau omeny Jūsų frazę:
                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Pastaruoju metu Radviliškio- Jelgavos geležinkelio linija važiuoja tik 1-2 poros prekinių traukinių per parą.
                              Prekinių traukinių Latvijos kryptimi per Joniškį tikrai važiuoja ne 1 ir ne 2. Ir jei ne eismas Jelgavos kryptimi geležinkelis per Joniškį seniai būtų apaugęs krūmais.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.28, 22:14.

                              Comment


                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Šarkiai čia ne prie ko. Joniškio krova nieko bendro neturi.
                                Turėjau omeny Jūsų frazę: "Pastaruoju metu Radviliškio- Jelgavos geležinkelio linija važiuoja tik 1-2 poros prekinių traukinių per parą." - prekinių traukinių Latvijos kryptimi tikrai važiuoja ne 1 ir ne 2.
                                Mano frazė visiškai tiksli. Mes juk kalbame apie traukinius, kurie išvažiavę iš Radviliškio pasiekia Jelgavą ir atvirkščiai, ir kurie pravažiuoja buvusią Šarkių kelskyrą. Mes nediskutuojame apie traukinių skaičių kelio atkarpoje Radviliškis-Joniškis.

                                Dar norėčiau pabrėžti ką ir pirmiau minėjau, kad "pastaruoju metu", o ne visada. Gerais laikais traukinių būna iki 5-8 porą per parą.
                                Paskutinis taisė specialistas; 2009.04.28, 22:20.

                                Comment


                                  Man jau aišku, kad didesnė nei 99% tikimybė, jog traukinių maršruto Vilnius — Ryga dar labaaai ilgai nebus, nebent parodomasis RailBaltica, bet ir tas dar negreitai:

                                  Nauji "Eurolines Lux Express" autobusai veš [iš Vilniaus] į Rygą
                                  Lietuvos sostinę Vilnių su Ryga nuo šiol jungs naujas maršrutas, kuriuo važinės internetą turintys modernūs "Lux Express" autobusai. Naujieji autobusai maršrutu Vilnius-Ryga-Vilnius važiuos tris kartus per dieną. Tarptautinis ir vienas didžiausių Baltijos šalyse vežėjas "Eurolines Baltic", plėsdamas "Lux Express" liniją, per du metus į ją investavo daugiau nei 9,5 mln. litų.
                                  "Praėjusiais metais atidarytos linijos Klaipėda-Ryga sėkmė, paskatino atidaryti dar vieną maršrutų liniją Vilnius-Ryga. Be to, tai yra ir nuoseklus mūsų kompanijos augimo strategijos įgyvendinimas." - pažymi Hannes Saarpuu, "Eurolines Baltic Group" valdybos pirmininkas.



                                  Šaltinis: http://www.kelias.net/9948.html
                                  Paskutinis taisė Wycka; 2009.05.27, 00:19.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Man jau aišku, kad didesnė nei 99 tikimybė, jog traukinių maršruto Vilnius — Ryga dar labaaai ilgai nebus, nebent parodomasis RailBaltica, bet ir tas dar negreitai:

                                    Nauji "Eurolines Lux Express" autobusai veš [iš Vilniaus] į Rygą
                                    Lietuvos sostinę Vilnių su Ryga nuo šiol jungs naujas maršrutas, kuriuo važinės internetą turintys modernūs "Lux Express" autobusai. Naujieji autobusai maršrutu Vilnius-Ryga-Vilnius važiuos tris kartus per dieną. Tarptautinis ir vienas didžiausių Baltijos šalyse vežėjas "Eurolines Baltic", plėsdamas "Lux Express" liniją, per du metus į ją investavo daugiau nei 9,5 mln. litų.
                                    "Praėjusiais metais atidarytos linijos Klaipėda-Ryga sėkmė, paskatino atidaryti dar vieną maršrutų liniją Vilnius-Ryga. Be to, tai yra ir nuoseklus mūsų kompanijos augimo strategijos įgyvendinimas." - pažymi Hannes Saarpuu, "Eurolines Baltic Group" valdybos pirmininkas.

                                    Nu jau jie seniai važinėja, gal tik dabar autobusus truputį pagerino (nors internetas buvo ir ankščiau). Ta proga užsipirkau jų bilietų po 10 litų (tarp Vilniaus ir Rygos, akcija buvo).
                                    kaip?

                                    Comment


                                      /\

                                      (C) x21
                                      http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=1029
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                        Man jau aišku, kad didesnė nei 99% tikimybė, jog traukinių maršruto Vilnius — Ryga dar labaaai ilgai nebus, nebent parodomasis RailBaltica, bet ir tas dar negreitai:
                                        Ir aš taip manau - viskas pasikeis kai RailBaltica bus nutiesta iki Kauno. Ir iki Kauno važiuos tiesioginiai traukiniai į Varšuvą, Berlyną ar dar kokį nors Vokietijos ar Vakarų Europos miestą. Tuomet Kaunas taps patrauklia stotimi į kur galbūt kursuos keleivinis Kaunas-Ryga-Talinas.
                                        Teks nemažai palaukti.

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Ir aš taip manau - viskas pasikeis kai RailBaltica bus nutiesta iki Kauno. Ir iki Kauno važiuos tiesioginiai traukiniai į Varšuvą, Berlyną ar dar kokį nors Vokietijos ar Vakarų Europos miestą. Tuomet Kaunas taps patrauklia stotimi į kur galbūt kursuos keleivinis Kaunas-Ryga-Talinas.
                                          Teks nemažai palaukti.
                                          Matai, mano pesimizmas kasdien tik didėja. Jeigu atkarpoje Suvalkai-Kaunas europiniai traukiniai bus paleisti tik po 2020m., tai iki tol laiko a) keleiviai atpras nuo traukinių ir rinksis autotransportą arba lėktuvus; b) taip atpigs kelionės autobusu ir jos taip paspartės, kad jau nebebus juntamo skirtumo kokiu transportu keliauti (jau dabar autobusu iš Kauno į Ryga nukeliautum greičiau nei traukiniu); c) dar didės automobilizacija ir sąlyginai vis mažiau žmonių važiuos VT, tuo pačiu ir traukiniais. Iš esmės LTU liks tik prekiniai traukiniai, aptarnaujantys daugiausiai NVS importą/eksportą.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X