Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Vieną kartą pagalvojau.... Tokia mintis kilo. labiau svajonė.... Jei galėčiau atidarinėti maršrutus ir viską derinti nuo A iki Z tuomet maršrutui (Vilnius - Ryga) įkurčiau elektroninę bilietų sistemą. Kainos būtų tokios: Jei standartinė yra tarkim 100 lt, pas kainos būtų įvairios.. nuo kokių 75 iki 85 lt, bet prisideda nokesčiai.... už sėdimą vietą tarkim - 5 lt, už bagažą - rankinį 5 lt (iki 5kg) didelį bagažą 10 lt (iki 25 kg)Tokiom "mažom" kanomis galima pritraukti keleivių. Na jei keleivis nenorės pagažo vežtis, galės nesivežti ir važiuoti iš tikro pigiau...
    Prisidėtų maisto, laikraščių pardavinėjimai prie pajamų surinkimo, kad atsipirktų maršrutas.
    Ką manote?
    Gal ir nieko, tačiau man primena šiuolaikinių verslininkų klijentų pritraukimo strategiją.
    Tarkim kaip ryšio operatoriai visur reklamuoja, kad telefonas už litą, ar pokalbiai nemokami, tačiau pasirašydamas sutartį ir kas mėnesį gaudamas sąskaitas supranti, kad nemokamų dalykų nėra.

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
      Kol kas dar viskas "šakėmis ant vandens paviršiaus", tačiau iniciatyvų yra. Viskas priklauso kaip LG susitars su latviais. Tiesa, jeigu į Rygą važiuos BČ traukinys, tai mūsiškio gali ir nebūti. Viskas paaiškės gegužės pabaigoje.
      Kol kas svarstoma daug įvairiausių varijantų.
      Tai tuomet galėtų prikabinti Vilniuje porą LG vagonų - ir juose vežti keleivius Lietuvos teritorijoje - Kaišiadorys, Jonava, Kėdainiai, Radviliškis, Šiauliai, Meškuičiai, Joniškis ir dar keletų stotelių.
      Panašiai važiuoja lenkų Vroclavas-Kijevas: Vroclave prikabinams ukrainiečių vagonas Praha-Odesa, Pšemyšlyje atkabinama labai daug vagonų Vroclavas-Pšemyšlis - lieka 2 Vorclavas-Kijevas ir minėtas Odesa, prikabinama daug ukrainiečių Pšemyšlis-Kijevas. Tai ratus keičia tik 3 vagonams - turiu filmuotos medžiagos. O jei Kaune dar prikabintų ir iš Varšuvos atlėkusių porą vagonų - būtų rojus keleiviams ir vėl Rytų Baltijos regionas atgaus tranzitinio regiono reputaciją.
      Ir pavadiname šį traukinį "Railbaltica" - kaip anksčiau gražuolis "Balti Express".
      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.02, 20:08.

      Comment


        Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
        O jei Kaune dar prikabintų ir iš Varšuvos atlėkusių porą vagonų - būtų rojus keleiviams ir vėl Rytų Baltijos regionas atgaus tranzitinio regiono reputaciją.
        Tai nebloga idėja, tačiau kelionės trukmė iš Vilniaus į Rygą truktų apie 8-9 valandas. Ir potencialūs keleiviai rinktųsi greičiau važiuojančius autobusus.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Tai nebloga idėja, tačiau kelionės trukmė iš Vilniaus į Rygą truktų apie 8-9 valandas. Ir potencialūs keleiviai rinktųsi greičiau važiuojančius autobusus.
          Kaip naktiniui būtų labai gerai - ryte atvažiuotų apie kokią 9:00, o vakare atgal.
          Vilniuje prie baltarusiško per daug neužtruktų - juk vyksta pasienio patikrinimas. Ar ne ten vyskta? Tai per tą laiką prikabintų, tačiau kaip su tuo Varšuvos - tai geriau būtų persėdimas iš traukinio į traukinį. Tai kol apsisuktų Kaune šilumvežis ir prikabintų - seniau juk taip važiuodavo, o Šiauliuose kabindavo ir atkabindavo Mažekiai-Vilnius vagonus.
          Bet užtai išsiplėstų keleivių rinka - Varšuvoje įmanomas persėdimas į Berlyną.
          Na, bet jei būtų vietinis LG - reikėtų priderinti traukinius ir Varšuvos, Klaipėdos, Mažeikių ir kitomis kryptimis - taip irgi gerai.
          Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.02, 20:22.

          Comment


            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
            Vilniuje prie baltarusiško per daug neužtruktų - juk vyksta pasienio patikrinimas. Ar ne ten vyskta? Tai per tą laiką prikabintų, tačiau kaip su tuo Varšuvos - tai geriau būtų persėdimas iš traukinio į traukinį. Tai kol apsisuktų Kaune šilumvežis ir prikabintų - seniau juk taip važiuodavo, o Šiauliuose kabindavo ir atkabindavo Mažekiai-Vilnius vagonus.
            Vilniuje tai ne problema, kadangi vyksta lokomotyvų keitimas (baltarusai gula miegoti, o mūsiškiai toliau traukia), todėl tuo metu prie sąstato prikabinti vagonus papildomai laiko nereikalauja.

            Keleivinio traukinio užsukimas į Kauną vienareikšmiškai užima papildomai apie 15-20 minučių (prastovos), kadangi lokomotyvas turi atsikabinti nuo sąstato, apsivažiuoti ir prisikabinti iš kito galo.

            Visi keleiviniai traukiniai tikrinami (muitinės ir pasienio tarnybų) Kenos geležinkelio stotyje.

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Vilniuje tai ne problema, kadangi vyksta lokomotyvų keitimas (baltarusai gula miegoti, o mūsiškiai toliau traukia), todėl tuo metu prie sąstato prikabinti vagonus papildomai laiko nereikalauja.

              Keleivinio traukinio užsukimas į Kauną vienareikšmiškai užima papildomai apie 15-20 minučių (prastovos), kadangi lokomotyvas turi atsikabinti nuo sąstato, apsivažiuoti ir prisikabinti iš kito galo.

              Visi keleiviniai traukiniai tikrinami (muitinės ir pasienio tarnybų) Kenos geležinkelio stotyje.
              Aišku - nevažiavau Kenos kryptimi. Tai nuo Varšuvos būtų gerai priderintas esamas bent iki Kaišiadorių persėdimui kol kauno tunelis remontuojamas. Tačiau nei Varšuvos, nei Mažeikių, nei Klaipėdos kryptimi esamų traukinių priderinimo nereiktų atsisakyti.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.02, 20:30.

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                Aišku - nevažiavau Kenos kryptimi. Tai nuo Varšuvos būtų gerai priderintas esamas bent iki Kaišiadorių persėdimui kol kauno tunelis remontuojamas. Tačiau nei Varšuvos, nei Mažeikių, nei Klaipėdos kryptimi esamų traukinių priderinimo nereiktų atsisakyti.
                Čia aišku labai idialus varijantas. Tačiau visų tarptautinių traukinių eismo grafikus reikia derinti su visų valstybių geležinkelio administracijomis, pro kurias šis traukinys važiuotų.

                Kaimyninių valstybių geležinkelio bendrovės keleivinių traukinių eismo grafiką taip pat suderinusios pagal savo poreikius ir kažką keisti nelabai linkusios.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Čia aišku labai idialus varijantas. Tačiau visų tarptautinių traukinių eismo grafikus reikia derinti su visų valstybių geležinkelio administracijomis, pro kurias šis traukinys važiuotų.

                  Kaimyninių valstybių geležinkelio bendrovės keleivinių traukinių eismo grafiką taip pat suderinusios pagal savo poreikius ir kažką keisti nelabai linkusios.
                  Taip, taip sutinku. Bet kažką galima būtų pakoreguoti. Aišku, laiko atžvilgiu traukinys Vilnius-Klaipėda neturėtų dubliuoti ruožo Kaišiadorys-Šiauliai.

                  Beje, vietos latviai norėtų atgaivinti susisiekimą Meitene-Riga ruože. Anksčiau kursavo net 3 dyzeliniai traukiniai. Tačiau reikėtų dar kelių stotelių iki Jelgavos - Meitene, Platone.
                  Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.02, 20:45.

                  Comment


                    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                    O kokios tos akcijinės kainos?
                    Jei neklystu, ne taip seniai autobusai į Rygą iš Vilniaus už 29 litus kartais veždavo. Nors toli čia dar iki tikros akcijos - prieš kelis metus Kautra už tiek vieną kitą bilietą iki Vienos ar Berlyno parduodavo pirmiems pirkėjams.
                    kaip?

                    Comment


                      Parašė alm Rodyti pranešimą
                      Jei neklystu, ne taip seniai autobusai į Rygą iš Vilniaus už 29 litus kartais veždavo. Nors toli čia dar iki tikros akcijos - prieš kelis metus Kautra už tiek vieną kitą bilietą iki Vienos ar Berlyno parduodavo pirmiems pirkėjams.
                      Jeigu susitarsi su konduktoriumi tai traukiniu iš Vilniaus į Kauną gali nuvažiuoti tik už du litus.

                      Comment


                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Jeigu susitarsi su konduktoriumi tai traukiniu iš Vilniaus į Kauną gali nuvažiuoti tik už du litus.
                        Vogti negražu. Nepasisektų konduktoriui jei man ką panašaus pasiūlytų.
                        kaip?

                        Comment


                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                          Mažint kainas tol, kol traukiniai bus sausakimši. 300 parduotų bilietų po 5 litus maršrute Vilnius-Kaunas yra pusantro karto daugiau pajamų negu vežant 50 keleivių po 20 litų.
                          Pageidaujamas kainų didinimas tik toliau mažins pajamas, nes keleivių mažės dar labiau.
                          Keleivis vaziuoja i kita miesta ar kita sali su tiklsu. Ir tikrai niekas nevaziuos vien del to, kad bus vezama uz 5 Lt ar net nemokamai. Prigrusti i Kauno - Vilniaus traukini 300 keleiviu nepavyktu net ir nemokamai vezant. Gal tik penktadieniais ir sekmadieniais, kai studentai vaziuoja...

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Keleivis vaziuoja i kita miesta ar kita sali su tiklsu. Ir tikrai niekas nevaziuos vien del to, kad bus vezama uz 5 Lt ar net nemokamai. Prigrusti i Kauno - Vilniaus traukini 300 keleiviu nepavyktu net ir nemokamai vezant. Gal tik penktadieniais ir sekmadieniais, kai studentai vaziuoja...
                            Aš manau alm norėjo pasakyti ne "ar važiuos", bet "kuo važiuos" - traukiniu, autobusu, automobiliu ar skris lėktuvu.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Keleivis vaziuoja i kita miesta ar kita sali su tiklsu. Ir tikrai niekas nevaziuos vien del to, kad bus vezama uz 5 Lt ar net nemokamai. Prigrusti i Kauno - Vilniaus traukini 300 keleiviu nepavyktu net ir nemokamai vezant. Gal tik penktadieniais ir sekmadieniais, kai studentai vaziuoja...
                              Prie tam tikros kainos apsimokės net ir iš dujomis ar žaliu dyzeliu varomo antro golfo persėsti į traukinį. Tada ir bus keleivių. Prie dabartinių kainų traukinys su automobiliais realiai nekonkuruoja.

                              Tiesa, šitai problemai spręsti yra ir kitų būdų, pvz. galimybė kartu važiuojantiems iki 5 keleivių leist važiuoti vienu bilietu už vieno kainą (Vokietijoje kažkada mačiau tokią bilietų rūšį vairuotojų perviliojimui).

                              Ir dėl važiavimo tik su tikslu irgi nesutinku. Bent aš beveik visur važiuoju be didelio tikslo Ir prie geresnių kainų tokių keleivių būtų daug daugiau.
                              kaip?

                              Comment


                                Parašė alm Rodyti pranešimą
                                Prie tam tikros kainos apsimokės net ir iš dujomis ar žaliu dyzeliu varomo antro golfo persėsti į traukinį. Tada ir bus keleivių. Prie dabartinių kainų traukinys su automobiliais realiai nekonkuruoja.

                                Tiesa, šitai problemai spręsti yra ir kitų būdų, pvz. galimybė kartu važiuojantiems iki 5 keleivių leist važiuoti vienu bilietu už vieno kainą (Vokietijoje kažkada mačiau tokią bilietų rūšį vairuotojų perviliojimui).

                                Ir dėl važiavimo tik su tikslu irgi nesutinku. Bent aš beveik visur važiuoju be didelio tikslo Ir prie geresnių kainų tokių keleivių būtų daug daugiau.
                                Vienam ir dabar automobiliu yra bent dvigubai brangiau. Dviems - kaina apylyge. Taip, sutinku, kad grupems reiketu taikyti didesnes nuolaidas. Jos yra ir dabar, bet tik kai grupe didele. Reikia per bilietu kainu politika skatinti seimas naudotis gelezinkeliais, ir aplamai tolimojo susisiekimo VT. Dabar gi trims ar keturiems seimos nariams vaziuojant VT yra brangiau nei automobiliu, neskaitant to, kad dazniausiai du is tu triju ar keturiu yra vaikai, kurie vezami uz puse kainos.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Vienam ir dabar automobiliu yra bent dvigubai brangiau. Dviems - kaina apylyge. Taip, sutinku, kad grupems reiketu taikyti didesnes nuolaidas. Jos yra ir dabar, bet tik kai grupe didele. Reikia per bilietu kainu politika skatinti seimas naudotis gelezinkeliais, ir aplamai tolimojo susisiekimo VT. Dabar gi trims ar keturiems seimos nariams vaziuojant VT yra brangiau nei automobiliu, neskaitant to, kad dazniausiai du is tu triju ar keturiu yra vaikai, kurie vezami uz puse kainos.
                                  Sutinku. Italijoje taikoma gana lanksti nuolaidų sistema - apie tai rašiau: bilietai "draugai", "šeimos" ir t.t. (http://www.miestai.net/forumas/showt...18#post333118; http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=7717). Tikrai didesnės grupelės būtų suinteresuotos važiuoti tolimuoju VT. O VT nebevežiotų oro - vienokios ar kitokios pajamos įplauktų.

                                  Comment


                                    Manau, kad kol traukinys yra 3k lėtesnis už automobilį, nelabai kas juo važiuos ir už tuos 5Lt ...
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Kas greitesnis ir pigesnis?

                                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                      Manau, kad kol traukinys yra 3k lėtesnis už automobilį, nelabai kas juo važiuos ir už tuos 5Lt ...
                                      Leiskit tuomet paklaust kiek kartu automobilis greitesnis už maršrutinį autobusą. Ir kur Rygoje būtų galima pasidėti mašiną. Gal žinote kiek kainuoja 1 val. stovėjimo centre.

                                      Comment


                                        Vilnius-Ryga, 300km, 6 val. autobusu, 3 val. automobiliu. Mašina geriau laikyti nemokamai PC Olympia parkinge. O šiaip ~1 Ls/val.

                                        Comment


                                          Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                          Leiskit tuomet paklaust kiek kartu automobilis greitesnis už maršrutinį autobusą. Ir kur Rygoje būtų galima pasidėti mašiną. Gal žinote kiek kainuoja 1 val. stovėjimo centre.
                                          Nevažiavau niekad į Rygą autobusu. Automobiliu nuo Kauno ~3h grubiai (neviršijant greičio). Automobilį galima parkuoti nemokamai Dauguvos krantinėj (Krasta iela berods).

                                          Traukiniu - važiuot "visą dieną", arba per naktį (aišku pirmą ir paskutinį kartą taip važiavau ~1990m.). Kaip suprantu padėtis iki šiol ne geresnė. Planuojant skristi iš Rygos lėktuvu - traukinys tikrai ne variantas. Tuo labiau, kad ilgalaikis parkingas RIXe nėra katastrofiškai brangus (žymiai pigiau nei Vilniuje).
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X