Šiuo atveju tai nebus dempingas, o tiesiog masto ekonomija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Koks dempingavimas, jei tokia kaina labiau atpirktu sanaudas, nei didelė. Kiekvienas mokesčių ar kainų pakėlimas turi atoveiksmi. Tas pats su PVM padidinimu, kai dėl to smuko kaikurių prekių vartojimas ir tuo pačiu mokesčių surinkimas, arba viešojo transporto bilietelių kainos padidinimas, kas automatiškai iššaukė didesnį kiekį "zuikiu" transporte ir abejoju ar nors kiek ženkliai padidino įplaukas.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąIr kad paskui autobusu parkai parasytu skunda konkurencijos tarnybai uz dempingavima?
O siūlyčiau paleisti 2 kartus traukinuką, tas kuris važiuoja į Oro uostą. Ar iš Šiaulių, ar iš Kauno - kai suremontuos tunelį.
Bet reikėtų ir latvio dyzelinio linijos Ryga-Renge pratęsimo iki Mažeikių.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąNemanau. Geležinkelis ES yra ne tik pelno siekimas, bet ir socialinė priemonė. Tai jei valstybinė rūpinasi keleivių patogumu ir jų kišenėmis - ar tai ne valstybės rūpestis žmonėmis.
O siūlyčiau paleisti 2 kartus traukinuką, tas kuris važiuoja į Oro uostą. Ar iš Šiaulių, ar iš Kauno - kai suremontuos tunelį.
Bet reikėtų ir latvio dyzelinio linijos Ryga-Renge pratęsimo iki Mažeikių.
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąLabai daug ko reiketu.. Bet yra taip, kaip yra.. Geriau greitai tikrai nebus, nes tam yra labai daug priezasciu, kuriu zmones is salies gerai nesuvokia.
Yra kaip yra ir nieko čia nepakeisi.
Comment
-
Kertasi įvairūs klanų ir grupių interesai
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTada dar nebuvo krizes (nemazai zmoniu nenori pripazinti krizes itakos, taciau ji neigiamos itakos jau dave labai daug, ir duos dar daugiau), be to vasara keleiviu visada buna daugiau.
Viską suvokiam. Kertasi įvairūs klanų ir grupių interesai ir tiek. Lietuvoje daugiau tarnaujama šioms grupėms, bet ne eiliniam piliečiui.
Yra kaip yra ir nieko čia nepakeisi.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąViską suvokiam. Kertasi įvairūs klanų ir grupių interesai ir tiek. Lietuvoje daugiau tarnaujama šioms grupėms, bet ne eiliniam piliečiui.
Yra kaip yra ir nieko čia nepakeisi.
Comment
-
Ale labai nustebau kai siryt 7 ryto Vilniaus autobusu stoty stovejo 3 busai i Ryga (2 prasided Vilniuj, 1 is Vokietijos i Talina atrodo) Kaip tycia i savo pataikiau is trecio kartoYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPraeito mėnesio pabaigoje iš LDZ keleivininkų, tarptautinio keleivių vežimo funkcijas perėmė LDZ Cargo. Tai geras ženklas. Manau, kad įsigaliojus naujam traukinių eismo tvarkaraščiui vėl važinės keleivinis traukinukas tarp Vilniaus ir Rygos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąPraeito mėnesio pabaigoje iš LDZ keleivininkų, tarptautinio keleivių vežimo funkcijas perėmė LDZ Cargo. Tai geras ženklas. Manau, kad įsigaliojus naujam traukinių eismo tvarkaraščiui vėl važinės keleivinis traukinukas tarp Vilniaus ir Rygos.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.01, 22:33.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBūtų gerai. Nes jau visiškai netekau vilties. Tikiuosi, kad kainos nebus kosminės kaip kadaise traukiniu iš Rygos į Joniškį ir atvirkščiai apie 30-50 LTL, kai autobusu buvo - 8 LTL/ dabar 18 LTL.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąDėl kainų aišku nieko gero tikėtis neverta.
O kodėl bus aukštos kainos?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąJeigu važinės dyzelinis traukinys, tai kaina bus mažesnė. Gal kažkas panašaus, kaip nuo Vilniaus iki Kauno.
Tai koks traukinys bus dyzelinis, ar keleivinis, ar tarptautinis Minsko?
Nes užsiimsiu agitacija. Kaip tik birželį Jonišky vyks festivalis - tai yra problema keliems tūkstančiams žiūrovų atvykti - tiek iš Rygos, tiek Vilniaus.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.02, 19:44.
Comment
-
Vieną kartą pagalvojau.... Tokia mintis kilo. labiau svajonė.... Jei galėčiau atidarinėti maršrutus ir viską derinti nuo A iki Z tuomet maršrutui (Vilnius - Ryga) įkurčiau elektroninę bilietų sistemą. Kainos būtų tokios: Jei standartinė yra tarkim 100 lt, pas kainos būtų įvairios.. nuo kokių 75 iki 85 lt, bet prisideda nokesčiai.... už sėdimą vietą tarkim - 5 lt, už bagažą - rankinį 5 lt (iki 5kg) didelį bagažą 10 lt (iki 25 kg)Tokiom "mažom" kanomis galima pritraukti keleivių. Na jei keleivis nenorės pagažo vežtis, galės nesivežti ir važiuoti iš tikro pigiau...
Prisidėtų maisto, laikraščių pardavinėjimai prie pajamų surinkimo, kad atsipirktų maršrutas.
Ką manote?Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
-
Parašė kaskas Rodyti pranešimąVieną kartą pagalvojau.... Tokia mintis kilo. labiau svajonė.... Jei galėčiau atidarinėti maršrutus ir viską derinti nuo A iki Z tuomet maršrutui (Vilnius - Ryga) įkurčiau elektroninę bilietų sistemą. Kainos būtų tokios: Jei standartinė yra tarkim 100 lt, pas kainos būtų įvairios.. nuo kokių 75 iki 85 lt, bet prisideda nokesčiai.... už sėdimą vietą tarkim - 5 lt, už bagažą - rankinį 5 lt (iki 5kg) didelį bagažą 10 lt (iki 25 kg)Tokiom "mažom" kanomis galima pritraukti keleivių. Na jei keleivis nenorės pagažo vežtis, galės nesivežti ir važiuoti iš tikro pigiau...
Prisidėtų maisto, laikraščių pardavinėjimai prie pajamų surinkimo, kad atsipirktų maršrutas.
Ką manote?
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPer maža rinka. Pradžioje reikia atsikovoti prarastus keleivių srautus ir paleisti akcijines kainas. Taip kaip dabar daro autubusų parkai.Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D
Comment
Comment