[B] Planuojama gerinti susisiekimą tarptautiniais traukiniais – nuo 2008 m . keleiviai bus vežami nauju maršrutu: Vilnius – Ryga
Anas galėtų ir į Kauną užsukt (kaip kad Vilnius - Šiauliai).
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
...Geriau būtų galimybė Kauniečiams persėsti kur nors Jonavoje
Tik jei traukinis ne naktinis, o jei naktinis tai kaip tik geriau per Kauna... kaip ir anksciau buvo. Is Rygos isvaziuodavo 23:58, Kaune budavo apie 5 ryto, o Vilniuje po 7 ryto... vaziuoji sau miegi ramiai... labai patogu budavo...
Tik jei traukinis ne naktinis, o jei naktinis tai kaip tik geriau per Kauna... kaip ir anksciau buvo. Is Rygos isvaziuodavo 23:58, Kaune budavo apie 5 ryto, o Vilniuje po 7 ryto... vaziuoji sau miegi ramiai... labai patogu budavo...
XXI amžiuje 250km atstumą važiuoti su nakvyne?
Gal jau geriau bėgius visai išardyti ir atsilaisvinusią teritoriją naudingiau išnaudot ...
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Anas galėtų ir į Kauną užsukt (kaip kad Vilnius - Šiauliai).
Viena bėda - kadangi tai būdavo traukinys - lokomotyvas + vagonai ,tai Kaune reikėdavo apsukti lokomotyvą. Todėl Kaune traukinys stovėdavo apie 30 min. Žodžiu, šiuo atveju vienintelis šanšas bus iš Kauno pasiekti Rygą jei bus europinės vėžės. Tiek žinių
Viena bėda - kadangi tai būdavo traukinys - lokomotyvas + vagonai ,tai Kaune reikėdavo apsukti lokomotyvą. Todėl Kaune traukinys stovėdavo apie 30 min. Žodžiu, šiuo atveju vienintelis šanšas bus iš Kauno pasiekti Rygą jei bus europinės vėžės. Tiek žinių
O tai ne tas dyzeliukas važiuos kur dabar Estijoj atnaujinamas ?
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Bet tai būtų papildoma valanda grafike. Geriau būtų galimybė Kauniečiams persėsti kur nors Jonavoje
Primesk, kiek vilniečių tokiu traukiniu važiuotų į Rygą, jei traukinys važiuotų nuo Vievio?
O kodėl valanda? Juk ten visai nedaug būtų - užlėkti iki laikinosios stoties, sustoti, ir po to važiuoti tiesiai į Jonavą.
Primesk, kiek vilniečių tokiu traukiniu važiuotų į Rygą, jei traukinys važiuotų nuo Vievio?
O kodėl valanda? Juk ten visai nedaug būtų - užlėkti iki laikinosios stoties, sustoti, ir po to važiuoti tiesiai į Jonavą.
Nėra prasmės, nes šiuo metu keleivinis geležinkelis nekonkurencingas.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Primesk, kiek vilniečių tokiu traukiniu važiuotų į Rygą, jei traukinys važiuotų nuo Vievio?
O kodėl valanda? Juk ten visai nedaug būtų - užlėkti iki laikinosios stoties, sustoti, ir po to važiuoti tiesiai į Jonavą.
Visoj Europoj egzistuoja labai paprasta savoka "persedimas", pvz atvaziuoji i kazkokia stotele ir traukiny pasigirsta pranesimas "change here for ..." t.y. cia islipkit (ir seskit i kita traukiny) jei vaziuojat ten ir ten...
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Viena bėda - kadangi tai būdavo traukinys - lokomotyvas + vagonai ,tai Kaune reikėdavo apsukti lokomotyvą. Todėl Kaune traukinys stovėdavo apie 30 min. Žodžiu, šiuo atveju vienintelis šanšas bus iš Kauno pasiekti Rygą jei bus europinės vėžės. Tiek žinių
Jei traukinys naktinis (kaip kelis dešimtmečius buvo), ši "bėda" - ne bėda. Kurgi naktį nuskubėsi?
Tiesa, praeitą savaitę skambinausi į LG keleivių vežimo valdybą dėl naujo sezono maršrutų, paskutinės naujienos tokios::
Vienu žodžiu - vėl orientuosimės tik į Rytų Europą. Net į Rygą traukinio nebus... Nesuprantu, kaip ten su tais valstybiniais susitarimais. Kaip tada ėjo traukiniai Ryga - Truskavecas ir Ryga - Simferopolis?
Šiandien parsūtysiau tarnybinę grafikų knygelę iš Rygos, Latvijos geležinkelių. Kaip ne keista, yra traukinių Vilnius - Ryga, Riga- Simferopolis, Riga - Truksavecas grafikai... O taip pat idėti ir Vilniaus stoties grafikai - Vilnius - Šeštokai - Varšava.
Zinia LG yra LFF remejas, bent jau ju logo yra lff.lt + paskutiniu metu daug kalbama apie marsruta i Ryga - turejo puikia proga paleisti traukini (UK vadinana "football special") i Baltijos taure si sekmadieni. Su trupuciu reklamos, uz protinga bilieto kaina, manau visai neblogai butu gavesi,
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment