Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Taigi, kol kas niekas nesirengia artimiausiu metu remontuoti ruožo nuo Šiaulių iki sienos su Latvija. Todėl ten greitis bus toks, koks yra.

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Latvijoje 120 km/h, nereikia nusišnekėti. Vienintelė problematiška atkarpa Šiauliai - V.S., t.y. ~55 kilometrai 80 km/h. Pakėlus greitį tame ruože iki 120 km/h, sutaupytumėm ~15 minučių.
    Latvijoje ne visur 120 km/h. Tarp Jelgavos ir Rygos greičio padidinti nėra kaip. Ribojimai stotyse, kaip Jelgava, o ji gana ilga, plius tiltas. Rygoje ant tilto ir statybos stotyje. Tarp Jelgavos ir sienos su Lietuva ir taip maksimaliai viskas išspausta. Be to reikia turėti omenyje, kad Latvijoje tarp Rygos ir Jelgavos priemiestiniai kursuoja kas valandą, plius piko metu yra papildomi reisai. Tai reikia derintis prie esamo grafiko, priešingu atveju latviams reikės stabdyti priemiestinius aplenkimui, o stočių, kur galima tai padaryti tarp Jelgavos ir Rygos tik dvi, viena iš jų - Torniakalnis jau pačioje Rygoje, kita - berods, Uolainė.
    Paskutinis taisė Al1; 2024.09.02, 08:47.

    Comment


      Nėra blogai su greičiu Jelgava - Riga. Kelios stotys su 60kmh ribojimu, labiausiai problematiškas yra Jelgavos kelynas.
      Grafike du pakritimai iki 40 kmh, nes dėl remontų reikėjo pervažiuot į netaisyklingąjį kelią.

      Reikia tik sutvarkyt Šiauliai - V.S. ir pagreitėjimas bus ženklus.

      Click image for larger version  Name:	Screenshot_20240909_211016_Settings.jpg Views:	1 Size:	40,4 kB ID:	2150994

      Comment


        Prieš porą mėn. teiravausi LTG Infra dėl ruožo Šiauliai–V.S. pritaikymo 120 km/h ar 140 km/h greičiui, tai informavo, kad atsižvelgiant į menką traukinių intensyvumą minimame ruože, tokie darbai 2024-2026 m. nėra numatomi. Beje, net ir esami 80 km/h pareikalavo remonto darbų ruože Šiauliai–V.S. Bendra tendencija tokia, kad prioritetas tvarkyti vieną ar kitą ruožą remiasi į traukinių tame ruože intensyvumą. Įdomu, ar hipotetinis vakarinės Pesos iš Vilniaus į Rygą paleidimas 2026 m. turės įtakos greičio didinimui.

        Comment


          Tikriausiai ne. Nes laukiama panacėjinės RB, o krovininiams užtenka ir 80 km/h.

          Comment

          Working...
          X