Parašė dziugas99
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąDar vienas dalykas, kad traukinyje, daugiau nei pusę kelio neturėsit ryšio, arba trauks tik taip, kad bus neįmanoma ką nors nuveikt, tai ir padirbti galima nebent offline. Tuo tarpu autobusas važiuos keliais kur 99 proc. laiko bus puikus ryšys.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Tai, kad kokį žiemos trečiadienio vakarą gali kainuoti ir 4,99 Eur. Kodėl tada nepateikiat to kaip normalios kainos? Reikia suvokti, kad autobusų kompanijos naudoja dinaminę kainodarą, kur kaina kinta priklausomai nuo paklausos. Jei traukinys visada turės fixą, tai autobusų bilietai gali keistis nuo 5 iki 35 eur. Ir čia tie pateikti 7 eurai yra aiškus įrodymas, kad traukinys šiek tiek sudrebino rinką ir autobusų kompanijos dabar kovoja dėl keleivių kaina. 7 eurai tikrai nepadengia jų sąnaudų ir vežama į minusą. Tikėtina, neužilgo kažkas iš vežėjų kris, nes ilgai taip vežioti negalės.
Comment
-
Gal reikėtų lyginti ne tik kainas, bet ir serviso lygį? Nežinau kaip LTG Link traukinyje antros klasės vietose su erdve kojoms, nes su Pesa 730ML nesu važiavęs, bet paskutinį kartą važiavau PKP Intercity antra klase, tai ten sėdėjimo komfortu prilygtų nebent LuxExpress Lounge vietos autobuse. O Lounge kaina už traukinio didesnė.
Jau net nežiūrint į tokius dalykus kaip WC ir kt.
- 2 patinka
Comment
-
LZ.lv latvių rusakalbio naujienų portalo straipsnis apie Vilnius-Ryga. Dedu automatinį straipsnio vertimą, kad nereiktų terliotis. Įdomu, kad kalbama apie kelionės laiko trumpinimą iki mažiau, nei 4 valandų. Traukinių užpildymas vasarą 85%.
Ж/д маршрут Вильнюс-Рига пользуется активным спросом | Latvijas ziņas - Новости Латвии (lz.lv)
Vilniaus - Rygos geležinkelio maršrutas yra labai paklausus
Per aštuonis mėnesius geležinkeliu Vilnius–Ryga pervežta daugiau nei 46 tūkst. Šis maršrutas aktyviausiai naudojamas vasarą, kai traukinys užpildomas vidutiniškai 85%.
Lietuvos keleivinio transporto bendrovė pažymi, kad keleivių skaičius šiuo maršrutu auga. Žiemą tai buvo maždaug perpus mažiau. Taigi, šaltais mėnesiais traukinys buvo apie 40% pilnas. Apskritai Lietuvos geležinkelių bendrovė "LTG Link" yra labai patenkinta atidarytu maršrutu, sako bendrovės atstovė Violeta Šimelionienė.
"Matome, kad maršrutas Ryga–Vilnius kartais yra populiaresnis nei maršrutas Vilnius-Ryga. Taip, tai labai įdomu. Taip pat matome, kad šiuo maršrutu naudojasi užsienio keliautojai. Jie atvyksta iš Varšuvos ir kitų miestų. Jie naudojasi maršrutu Vilnius-Ryga ir toliau traukiniu keliauja į Taliną ir net į Skandinavijos šalis.
Turime gerų žinių apie kelionės trukmę. Planuojame jį mažinti abiem kryptimis. Kelias užtruks ne ilgiau kaip keturias valandas. Tačiau kelionių skaičių galėsime padidinti tik antroje 2026 m. Pusėje, kai mūsų žinioje atsiras naujų traukinių. Dabar laukiame naujų "Shtadler" traukinių iš gamintojo", – sako A. Šimelionienė.
Traukinys iš Vilniaus išvyksta ryte. Praleidęs daugiau nei keturias valandas kelyje, jis į Rygą atvyksta prieš 11 val. Vėl išvykimas po pietų, atvykimas į Vilnių apie 20 val.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKažkoks briedas. Kaip tie Stadleriai susiję su maršrutu į Rygą? Jie ten nevažiuos, nes linija neelektrifikuota.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKažkoks briedas. Kaip tie Stadleriai susiję su maršrutu į Rygą? Jie ten nevažiuos, nes linija neelektrifikuota. Pabaigus elektrifikaciją kelionė gali kažkiek sutrumpėti tik dėl greičio ribojimų panaikinimo, kuris yra kai kuriuose ruožuose dėl elektrifikacijos.
O šiaip, 4 valandos būtų labai geras laikas. Dar jeigu iš Vilniaus išvažiuotų normalesniu laiku, būtų išvis pasaka.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąO tai nebus tie Stadleriai su baterijomis? Gal planuoja leisti juos, juk didžioji dalis kelio bus elektrifikuota.
1. Neelektrifikuotas ruožas per ilgas suvažinėti nuo paskutinės elekrifikuotos vietos Lietuvoje (Šiaulių) iki Rygos ir atgal, o Latvijoje nėra ir nebus pasikrovimo vietų. Tai bateriniai traukiniai visiškai atkrenta.
2. Baterinių Stadlerių interjeras atitinka Regio, o ne Intercity standartus. Važiuoti ~4 valandas tokiais traukiniais kažin, ar būtų labai patogu. Pesa 730M yra tinkamas ilgesnėms intercity kelionėms pagal savo komforto lygį, nors ir neprilygsta būsiemiems naujiems intercity Stadleriams. Plius, atsilaisvinus didelei daliai Pesų 730M, būtų galima paleisti dar ir antrą reisą į Rygą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Joks ne briedas. Juk pats paaiškinai, kodėl sutrumpės kelionės laikas: dėl esamų ribojimų panaikinimo. Gal dar kai kuriuose kituose ruožuose važiuos realiu leistinu greičiu, o ne -20km/h, kaip dabar.
O šiaip, 4 valandos būtų labai geras laikas. Dar jeigu iš Vilniaus išvažiuotų normalesniu laiku, būtų išvis pasaka.
Kelias iki Rygos kažkur apie 30 km trumpesnis nei iki Klaipėdos. Bet Šiauliai - Latvijos siena ir Latvijoje leistinas greitis mažesnis nei iki Klaipėdos. Todėl mažiau 4 val. mažai tikėtina. 4 val. pilnai galėtų būti.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąLatvijoje 120 km/h, nereikia nusišnekėti. Vienintelė problematiška atkarpa Šiauliai - V.S., t.y. ~55 kilometrai 80 km/h. Pakėlus greitį tame ruože iki 120 km/h, sutaupytumėm ~15 minučių.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bus su baterijomis, bet leisti į Rygą neplanuoja, nes:
1. Neelektrifikuotas ruožas per ilgas suvažinėti nuo paskutinės elekrifikuotos vietos Lietuvoje (Šiaulių) iki Rygos ir atgal, o Latvijoje nėra ir nebus pasikrovimo vietų. Tai bateriniai traukiniai visiškai atkrenta.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Gal Stadleris gali krautis per pantografą iš 3kV DC? Stadleris pateikia krovimo schemą iš AC tinklo, bet apėjus transformatorių, krovimo inverterį galima užmaitinti iš DC tinklo.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pažiūrėjus į kreivių spindulius, 120 kmh ten galėtų važiuoti nebent keičiamo posvyrio pakaba. Tie 55 km nėra tragiškas ruožas, pakeisti suvirintų bėgių kelių ir kol kas bus laimė.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nereiktų ten jokių keičiamų posvyrių, galėtų laisvai būti 120km/h, išskyrus gal vienoje vietoje, kur yra staigesnis posūkis.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Kad ten jau 80 km/h važiuojant išcentrinė jėga veikia nedraugiškai, o jos priklausomybė nuo greičio - tiesiginė kvadratinė.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Taip, viename posūkyje, kur ir liktų 80km/h ribojimas.
Comment
Comment