Parašė sindiktas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad ne dvigubai didesnė kaina. Koks tikslas meluoti?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai kad ne dvigubai didesnė kaina. Koks tikslas meluoti?
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Kelionė autobusu kainuoja €13,48, o traukiniu - 24€. Šiek tiek trūksta iki dvigubai brangiau, bet ar verta kabinėtis prie tokių dalykų ir vadinti tai melu?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Galima rasti ir už 13, ir už 24. Kaina varijuoja.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą
Lyginu pigiausią autobusą su pigiausiu traukinio bilietu. Siekdamas iškreipti faktus savo argumento naudai galėčiau lyginti pigiausią autobuso bilietą su pirmos klasės traukinio bilietu, kuris kainuoja €34. Visgi manau tai būtų negarbinga, kaip negarbinga yra ir kitus kaltinti melu, kai akivaizdu jog išsakytas teiginys 90% sutampa su realybe ir jokios intencijos meluoti ten nebuvo.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jei nebuvo intencijos, tai reikėjo ir nemeluoti.
Comment
-
Parašė tajus2 Rodyti pranešimąNa, bent jau man ta dvigubai didesnė kaina lengvai atsiperka, kai galiu tas 4 valandas užsiimti kuo noriu (dirbti ar žiūrėti filmą), o ne tik žiūrėti per langą. Tai papildomi 10 EUR tikrai tai atperka.
Comment
-
Parašė sindiktas Rodyti pranešimą
Tai taip. Kaip pažiūrėsi. Man tai nebūtina, nes vis tiek kompiuterio neimu į keliones. Bet kai dramatiškasis John parašo, kad traukiniu visapusiškai geriau, tai irgi yra netiesa vien dėl lankstumo laiko atžvilgiu ir greičio.
Jei šios sąlygos būtų tai tik kvailiai važiuotų autobusu.
Dėl to autobusai norintys pritraukti keleivių privalo daryti kažką iš pigiau, greičiau, geresnių grafikų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kai taip rašoma tai įprastai kalbama apie tai, kad prie vienodos kainos, vienodo greičio ir vienodo grafiko traukinys yra visapusiškai geriau.
Jei šios sąlygos būtų tai tik kvailiai važiuotų autobusu.
Dėl to autobusai norintys pritraukti keleivių privalo daryti kažką iš pigiau, greičiau, geresnių grafikų.
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąDar vienas dalykas, kad traukinyje, daugiau nei pusę kelio neturėsit ryšio, arba trauks tik taip, kad bus neįmanoma ką nors nuveikt, tai ir padirbti galima nebent offline. Tuo tarpu autobusas važiuos keliais kur 99 proc. laiko bus puikus ryšys.
„Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį interneto ryšį „Starlink“, nuo šiol palydoviniu ryšiu aprūpinti jau 3 traukiniai, rudenį palydovinis ryšys bus įrengtas dar 4. Traukiniai su palydoviniu interneto ryšiu kursuos populiariausiais maršrutais Vilnius–Ryga ir Vilnius–Klaipėda, nes šiuose maršrutuose yra daugiau kelio ruožų, kur susilpnėja įprastas interneto ryšys. Kituose traukiniuose numatyta iki metų pabaigos sustiprinti 5G interneto ryšį.“
Plačiau: https://ltg.lt/naujienos/2024/keleiv...keliones-metu/Paskutinis taisė TomasK; 2024.06.26, 16:20.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė TomasK Rodyti pranešimąŠį pavasarį LTG Link pradėjo diegti Starlink'ą. Iš jų pačių pranešimo:
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O dabar pagalvojam apie GSM-R
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
O dabar pagalvojam apie GSM-R
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Visiškai kitas reikalas. GSM-R yra saugumui kritinė sistema, per ją niekas bendro interneto srauto neleidinės.
Kaip ir 4G stotims.
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Bet jai reikia bokštų ir maitinimo.
Kaip ir 4G stotims.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Taip, ir geležinkeliai nuomoja vietas ant tų bokštų mobiliojo tinklo operatoriams. Tiesiog ne visur operatoriai nori stoteles įrenginėti, o patiems geležinkeliams dar vieną atskirą belaidį tinklą operuoti nelabai logiška.
Pala, visoje valstybėje dabar tėra 7 keleiviniai sąstatai, kuriems reikia nuolatinio interneto ryšio?
Comment
Comment