Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

    Niekuom ne keistuoliai. Galiu bent 3 argumentus parašyt traukinio Vilnius-Ryga nenaudai.

    1) Visiškas nelankstumas laiko atžvilgiu. Rygos kryptim tik vienas maršrutas ryte.

    2) Kelionė ne ką greitesnė nei autobusu.

    3) Dvigubai didesnė kaina. Tai ir tikėtumeis tada dvigubai geresnių sąlygų.
    Tai kad ne dvigubai didesnė kaina. Koks tikslas meluoti?

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Tai kad ne dvigubai didesnė kaina. Koks tikslas meluoti?
      Kelionė autobusu kainuoja €13,48, o traukiniu - 24€. Šiek tiek trūksta iki dvigubai brangiau, bet ar verta kabinėtis prie tokių dalykų ir vadinti tai melu?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Tai kad ne dvigubai didesnė kaina. Koks tikslas meluoti?
        Aš radau Vilnius-Ryga autobuso bilietų už 12€ su "Lux Express" autobusu (bet tik su jaunimo nuolaida) arba su "TOKS" autobusu anksčiau perkant ("Flixbus" bilietai kainuoja bent 13€)

        Comment


          Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

          Kelionė autobusu kainuoja €13,48, o traukiniu - 24€. Šiek tiek trūksta iki dvigubai brangiau, bet ar verta kabinėtis prie tokių dalykų ir vadinti tai melu?
          Galima rasti ir už 13, ir už 24. Kaina varijuoja.

          Comment


            Prieš 2 savaites su Ecolines į Rygą važiavau už 7€.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Galima rasti ir už 13, ir už 24. Kaina varijuoja.
              Lyginu pigiausią autobusą su pigiausiu traukinio bilietu. Siekdamas iškreipti faktus savo argumento naudai galėčiau lyginti pigiausią autobuso bilietą su pirmos klasės traukinio bilietu, kuris kainuoja €34. Visgi manau tai būtų negarbinga, kaip negarbinga yra ir kitus kaltinti melu, kai akivaizdu jog išsakytas teiginys 90% sutampa su realybe ir jokios intencijos meluoti ten nebuvo.

              Comment


                Parašė dziugas99 Rodyti pranešimą

                Lyginu pigiausią autobusą su pigiausiu traukinio bilietu. Siekdamas iškreipti faktus savo argumento naudai galėčiau lyginti pigiausią autobuso bilietą su pirmos klasės traukinio bilietu, kuris kainuoja €34. Visgi manau tai būtų negarbinga, kaip negarbinga yra ir kitus kaltinti melu, kai akivaizdu jog išsakytas teiginys 90% sutampa su realybe ir jokios intencijos meluoti ten nebuvo.
                Jei nebuvo intencijos, tai reikėjo ir nemeluoti.

                Comment


                  Na, bent jau man ta dvigubai didesnė kaina lengvai atsiperka, kai galiu tas 4 valandas užsiimti kuo noriu (dirbti ar žiūrėti filmą), o ne tik žiūrėti per langą. Tai papildomi 10 EUR tikrai tai atperka.

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Jei nebuvo intencijos, tai reikėjo ir nemeluoti.
                    O kur melas? Traukinio bilietas kainuoja €34, kai tuo tarpu autobuso €13,48

                    Comment


                      Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
                      Na, bent jau man ta dvigubai didesnė kaina lengvai atsiperka, kai galiu tas 4 valandas užsiimti kuo noriu (dirbti ar žiūrėti filmą), o ne tik žiūrėti per langą. Tai papildomi 10 EUR tikrai tai atperka.
                      Tai taip. Kaip pažiūrėsi. Man tai nebūtina, nes vis tiek kompiuterio neimu į keliones. Bet kai dramatiškasis John parašo, kad traukiniu visapusiškai geriau, tai irgi yra netiesa vien dėl lankstumo laiko atžvilgiu ir greičio.

                      Comment


                        Parašė sindiktas Rodyti pranešimą

                        Tai taip. Kaip pažiūrėsi. Man tai nebūtina, nes vis tiek kompiuterio neimu į keliones. Bet kai dramatiškasis John parašo, kad traukiniu visapusiškai geriau, tai irgi yra netiesa vien dėl lankstumo laiko atžvilgiu ir greičio.
                        Kai taip rašoma tai įprastai kalbama apie tai, kad prie vienodos kainos, vienodo greičio ir vienodo grafiko traukinys yra visapusiškai geriau.
                        Jei šios sąlygos būtų tai tik kvailiai važiuotų autobusu.
                        Dėl to autobusai norintys pritraukti keleivių privalo daryti kažką iš pigiau, greičiau, geresnių grafikų.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Kai taip rašoma tai įprastai kalbama apie tai, kad prie vienodos kainos, vienodo greičio ir vienodo grafiko traukinys yra visapusiškai geriau.
                          Jei šios sąlygos būtų tai tik kvailiai važiuotų autobusu.
                          Dėl to autobusai norintys pritraukti keleivių privalo daryti kažką iš pigiau, greičiau, geresnių grafikų.
                          Na gerai. Visgi ne John tą sakė, o jo cituojamas apžvalgininkas. Bet jis sakė "This train is endlessly better in every possible way", taigi kalbėjo būtent apie Vilniaus-Rygos traukinį. Žinoma, kad jei sąlygos būtų vienodos, tada traukinys būtų geriau, čia ir aš sutinku.

                          Comment


                            Dar vienas dalykas, kad traukinyje, daugiau nei pusę kelio neturėsit ryšio, arba trauks tik taip, kad bus neįmanoma ką nors nuveikt, tai ir padirbti galima nebent offline. Tuo tarpu autobusas važiuos keliais kur 99 proc. laiko bus puikus ryšys.

                            Comment


                              Parašė rmss Rodyti pranešimą
                              Dar vienas dalykas, kad traukinyje, daugiau nei pusę kelio neturėsit ryšio, arba trauks tik taip, kad bus neįmanoma ką nors nuveikt, tai ir padirbti galima nebent offline. Tuo tarpu autobusas važiuos keliais kur 99 proc. laiko bus puikus ryšys.
                              Šį pavasarį LTG Link pradėjo diegti Starlink'ą. Iš jų pačių pranešimo:

                              „Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ traukiniuose pradeda diegti palydovinį interneto ryšį „Starlink“, nuo šiol palydoviniu ryšiu aprūpinti jau 3 traukiniai, rudenį palydovinis ryšys bus įrengtas dar 4. Traukiniai su palydoviniu interneto ryšiu kursuos populiariausiais maršrutais Vilnius–Ryga ir Vilnius–Klaipėda, nes šiuose maršrutuose yra daugiau kelio ruožų, kur susilpnėja įprastas interneto ryšys. Kituose traukiniuose numatyta iki metų pabaigos sustiprinti 5G interneto ryšį.“

                              Plačiau: https://ltg.lt/naujienos/2024/keleiv...keliones-metu/
                              Paskutinis taisė TomasK; 2024.06.26, 15:20.

                              Comment


                                Parašė TomasK Rodyti pranešimą
                                Šį pavasarį LTG Link pradėjo diegti Starlink'ą. Iš jų pačių pranešimo:
                                O dabar pagalvojam apie GSM-R

                                Comment


                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                  O dabar pagalvojam apie GSM-R
                                  Visiškai kitas reikalas. GSM-R yra saugumui kritinė sistema, per ją niekas bendro interneto srauto neleidinės.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    O dabar pagalvojam apie GSM-R
                                    Ir pagalvoję suprantam, kad 2G internetas, kurį būtų galima gauti per GSM-R, niekuo negelbėja.

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                      Visiškai kitas reikalas. GSM-R yra saugumui kritinė sistema, per ją niekas bendro interneto srauto neleidinės.
                                      Bet jai reikia bokštų ir maitinimo.
                                      Kaip ir 4G stotims.

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Bet jai reikia bokštų ir maitinimo.
                                        Kaip ir 4G stotims.
                                        Taip, ir geležinkeliai nuomoja vietas ant tų bokštų mobiliojo tinklo operatoriams. Tiesiog ne visur operatoriai nori stoteles įrenginėti, o patiems geležinkeliams dar vieną atskirą belaidį tinklą operuoti nelabai logiška.

                                        Comment


                                          Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                                          Taip, ir geležinkeliai nuomoja vietas ant tų bokštų mobiliojo tinklo operatoriams. Tiesiog ne visur operatoriai nori stoteles įrenginėti, o patiems geležinkeliams dar vieną atskirą belaidį tinklą operuoti nelabai logiška.
                                          Kažkodėl manau, kad Vilnius - Šiauliai ruože ryšio problemą gali išspręsti maždaug 10 papildomų bazinių stočįų. Ir taip, jų kaina net ir ilguoju laikotarpiu didesnė nei 7 ar 30 Starlink terminalų.

                                          Pala, visoje valstybėje dabar tėra 7 keleiviniai sąstatai, kuriems reikia nuolatinio interneto ryšio?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X