Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

    Kuo toliau tuo labiau stebiuosi ką priima dirbti žurnalistais. Kaip jie įsivaizduoja sustojimą Kaune, kai tas traukinys net nevažiuoja pro Kauną? Dar tegul pasipiktina, kad Klaipėdoje, Panevėžyje ir Marijampolėje nestoja.
    Teoriškai būtų galima suderinti su kokiu Kaunas - Šiauliai traukiniu persėdimui.

    Comment


      Rinkimai artėja, tai seimas, tarsi neturėtų ką veikti, ims svarstyti kur traukiniui sustoti, o kur - ne Šiaip jeigu galvoti, kad traukinys turi sustoti Kaune, nors pro jį net nevažiuoja, tai reikia iškart imt planą MAXIMUM ir svarstyti, kad traukinys turėtų prasukti pro Klaipėda. Sėdai į traukinį 6:30 ryte VIlniuje, užsuki į Kauną, tada prasuki pro Klaipėda ir kokią 23:30 jau būni Rygoje. Puiki ekskursija.

      Comment


        Panašiai taip vyksta VT organizavimas Kaune.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Teoriškai būtų galima suderinti su kokiu Kaunas - Šiauliai traukiniu persėdimui.
          galėtų ir Vilnius - Trakai patogų persėdimą pridėt.. gal kam būtų įdomu.

          Comment


            Parašė xvoss Rodyti pranešimą

            galėtų ir Vilnius - Trakai patogų persėdimą pridėt.. gal kam būtų įdomu.
            Nu taip, Trakai ir Kaunas vienodai galimų keleivių. Nors šiaip ir Trakų atveju reiktų pažiūrėt ar nėra kokio kelių minučių persislinkimo kurį sutvarkius būtų vienas kitas papildomas keleivis.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Teoriškai būtų galima suderinti su kokiu Kaunas - Šiauliai traukiniu persėdimui.
              Daug maž derinta su Kaunas-Vilnius traukiniu kad būtų patogu persėsti Kaišiadoriuose (tikriausiai būtent dėl to ten ir stoja), nors ir su gana ilgu tarpu (~30min)

              Comment


                Iš Kauno ir šiaip įmanoma į Rygos traukinį persėsti Kaišiadoryse. Išvykstant iš esmės tokiu pat metu kaip ir iš Vilniaus.

                Comment


                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                  Iš Kauno ir šiaip įmanoma į Rygos traukinį persėsti Kaišiadoryse. Išvykstant iš esmės tokiu pat metu kaip ir iš Vilniaus.
                  Ir kelionės trukmės prasme iš Kauno tada traukinys gauna į vienus vartus. Teisingas būdas persėst būtų suderinamas su iš Kauno Šiaulių kryptimi važiuojančiu traukiniu.

                  Comment


                    Praėjusią savaitę draugė važiavo Kautros autobusu iš Kauno į Rygą, savaitę prieš pirkti promo bilietai buvo viso 23 eur į abi puses, pirmyn buvo 5 keleiviai, atgal nuo Panevėžio iki Kauno apskritai važiavo viena.
                    Traukinio jiems mat reikia.
                    kaip?

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Ir kelionės trukmės prasme iš Kauno tada traukinys gauna į vienus vartus. Teisingas būdas persėst būtų suderinamas su iš Kauno Šiaulių kryptimi važiuojančiu traukiniu.
                      Gauna į vienus vartus nuo ko? Automobiliu kelionės trukmė ar važiuoti iš Vilniaus, ar važiuoti iš Kauno yra praktiškai visiškai analogiška - 3 val. 30 min (+/- 10 min). Tai kuom jau tokia siaubinga ta trukmė traukiniu, jei išvykti tektų ir iš Vilniaus, ir iš Kauno 6:30?
                      Jeigu taip žiūrėti, tai maršrutą apskritai galima naikinti, nes su automobiliu jis vis vien nepakonkuruos. Net jei nuvežtų per 3 val., tie, kurie dėl įvairių aplinkybių pasirinktų automobilį, vis vien rinktųsi automobilį, jiems tas pusvalandis ar net valanda nedarytų įtakos. Bet ne su kelione automobiliu reikia lyginti.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą

                        Gauna į vienus vartus nuo ko? Automobiliu kelionės trukmė ar važiuoti iš Vilniaus, ar važiuoti iš Kauno yra praktiškai visiškai analogiška - 3 val. 30 min (+/- 10 min). Tai kuom jau tokia siaubinga ta trukmė traukiniu, jei išvykti tektų ir iš Vilniaus, ir iš Kauno 6:30?
                        Jeigu taip žiūrėti, tai maršrutą apskritai galima naikinti, nes su automobiliu jis vis vien nepakonkuruos. Net jei nuvežtų per 3 val., tie, kurie dėl įvairių aplinkybių pasirinktų automobilį, vis vien rinktųsi automobilį, jiems tas pusvalandis ar net valanda nedarytų įtakos. Bet ne su kelione automobiliu reikia lyginti.
                        Tai ir lyginam ne su automobiliu, o autobusu. Derinant Kaunas - Šiauliai traukinį (kuris berods yra populiarus maršrutas?) kauniečiai sutaupytų ar ne 45 minutes? Tada žiūrėk gal net ir automobilį perspjautų?

                        Comment


                          ne visi turi tuos automobilius plius negali vien lyginti kaina uz degalus vs traukinio bilietas. Kainuoja pats automobilis, jo parkavimas (ypac brangu mieste,kur negyveni, siuo atveju Rygoje), draudimai, remontai etc. Cia vien is asmenines perskektyvos, jau neklapat apie neigiamas pasekmes visuomenei, nepaliekant alternatyvos automobiliui

                          Comment


                            Ne visi nori tais automobiliais keliauti, ypač jeigu tikslas paturistauti Rygoje. Gal aš iš kitos planetos, bet 3,5h prie vairo man neatrodo baisiai mažai. O čia atsisėdi sau į traukinį, stebi vaizdus ir atvyksti į patį Rygos centrą negalvodamas apie visokius automobilio parkavimus. Vienintelė (tiesa, gana nemaža) problema yra ankstyvas traukinio išvykimas iš Lietuvos, bet čia jau aptarta tema.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                              Tai ir lyginam ne su automobiliu, o autobusu. Derinant Kaunas - Šiauliai traukinį (kuris berods yra populiarus maršrutas?) kauniečiai sutaupytų ar ne 45 minutes? Tada žiūrėk gal net ir automobilį perspjautų?
                              Tai kur palyginime su autobusu, galima išsireikšti "gauna į vienus vartus"? Jeigu traukiniu nuo Kauno, su persėdimu Kaišiadoryse, kelionė užtruktų 4 val. 12 min., o autobusu - 4 val. 10 min. Čia tas dviejų minučių skirtumas kažkam toks reikšmingas, jog tai prilyginama "gavimu į vienus vartus"? Akivaizdu, kad tai neturi pranašumo laiko atžvilgiu, bet turi kokybes atžvilgiu, nes kelionė traukiniu patogesnė nei išvyka autobusu. Bet tikrai negalima pasakyti, jog toks produktas yra nekonkurencingas, kas norėta pasakyti tuo "gauna į vienus vartus".

                              Comment


                                Šiaip jau labai neblogai būtų jeigu ir Latvija šiuo maršrutu susidomėtų ir paleistų traukinį Ryga-Vilnius. tada būtų ne tik rytinis, bet ir popietinis traukinys iš Vilniaus į Rygą.

                                Comment


                                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                  Kuo toliau tuo labiau stebiuosi ką priima dirbti žurnalistais. Kaip jie įsivaizduoja sustojimą Kaune, kai tas traukinys net nevažiuoja pro Kauną? Dar tegul pasipiktina, kad Klaipėdoje, Panevėžyje ir Marijampolėje nestoja.
                                  - Kaišiadorys. Gerbiami keleiviai, kairiau - Kaunas, Suvalkai Varšuva ir Paryžius. Sekanti stotelė - Šiauliai.

                                  Comment


                                    Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                                    Kuo toliau tuo labiau stebiuosi ką priima dirbti žurnalistais. Kaip jie įsivaizduoja sustojimą Kaune, kai tas traukinys net nevažiuoja pro Kauną? Dar tegul pasipiktina, kad Klaipėdoje, Panevėžyje ir Marijampolėje nestoja.
                                    Na, tiesa, čia nėra labai jau nusišnekėta. Niekas ir neteigia, kad pro Kauną važiuoja. Tuo norima pasakyti, kad Kaunas neturi tiesioginio susisiekimo su Ryga, o ir niekas nenori važinėti ratais pro Kaišiadorius.

                                    Tereikia paleisti dar vieną Pesą Kaunas - Jonava ir prijungti ją prie Vilnius - Ryga Jonavoje. Pliusai - dar vienas tiesioginis Kaunas - Šiauliai, Jonavos keleiviai, tiesioginis Kaunas - Ryga. Minusai - maždaug 7 Min pailgėjęs kelionės laikas.

                                    Lietuvoje šiaip labai trūksta kombinuotų sąstatų praktikos. Visi Vilnius - Klaipėda reisai galėtų būti ir Vilnius - Ryga reisai, kur važiuotų 2-3 sukabintos Pesos ar vagonai skirtingomis kryptimis. Taip pat visi Klaipėda - Vilnius reisai galėtų būti Klaipėda - Ryga reisai. Tuomet vienu laiku iš visų 3 krypčių traukiniai galėtų būti perkombinuojami Šiauliuose ir vykti toliau į Vilnių/Kauną, Rygą ir Klaipėdą.

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą

                                      Na, tiesa, čia nėra labai jau nusišnekėta. Niekas ir neteigia, kad pro Kauną važiuoja. Tuo norima pasakyti, kad Kaunas neturi tiesioginio susisiekimo su Ryga, o ir niekas nenori važinėti ratais pro Kaišiadorius.

                                      Tereikia paleisti dar vieną Pesą Kaunas - Jonava ir prijungti ją prie Vilnius - Ryga Jonavoje. Pliusai - dar vienas tiesioginis Kaunas - Šiauliai, Jonavos keleiviai, tiesioginis Kaunas - Ryga. Minusai - maždaug 7 Min pailgėjęs kelionės laikas.

                                      Lietuvoje šiaip labai trūksta kombinuotų sąstatų praktikos. Visi Vilnius - Klaipėda reisai galėtų būti ir Vilnius - Ryga reisai, kur važiuotų 2-3 sukabintos Pesos ar vagonai skirtingomis kryptimis. Taip pat visi Klaipėda - Vilnius reisai galėtų būti Klaipėda - Ryga reisai. Tuomet vienu laiku iš visų 3 krypčių traukiniai galėtų būti perkombinuojami Šiauliuose ir vykti toliau į Vilnių/Kauną, Rygą ir Klaipėdą.
                                      Kiek supratau ten užsimenama būtent apie šį traukinį, o ne apie privežamuosius traukinius. Dėl Kaunas - Jonava, tai mano manymu netgi gal būtų geriau Kaunas-Kėdainiai su sustojimu Jonavoje. kažkaip manau, kad Kėdainiai-Kaunas ir pats savaime taptų gan populiarus.

                                      Comment


                                        Šiaip tai reikia Kaunas-Ryga. Tai, kad tokio tiesioginio traukinio nėra, yra visiškas nesusipratimas.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Šiaip tai reikia Kaunas-Ryga. Tai, kad tokio tiesioginio traukinio nėra, yra visiškas nesusipratimas.
                                          Arba Vilniaus - Ryga galėtų prasukti pro Palemoną?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X